دهکده استارت20

دانلود رایگان PDF بازی اندورید برنامه موبایل و فیلم و سریال جدید| مرجع آموزش و معرفی بهترین محصولات و خدمات روز دنیا

روانشناسی تاریک pdf

دانلود رایگان برنامه نصب ویندوز واقعی در اندروید

  • ۲۰۱۰

راه اندازی ویندوز روی موبایل

عزیزان در ورژن آپدیت شده تمام مشکل ها برطرف شد و دیتای آماده ویندوز ایکس پی سرویس پک 3 به صورت آماده در برنامه قرار گرفت به همراه آموزش ساخت دیتای ویندوز های دیگر 



* اجرای برنامه و بازی های  ویندوز در اندروید، دو سیستم عامل همزمان در یک دستگاه !!!

نصب ویندوز روی گوشی موبایل

حتما ویدیو را تماشا کنید تا پس از آن سریعا این برنامه را دریافت کرده انگشت به دهن بمانید، باور نکردنی، اما واقعی!!!

*توجه* نسخه اول برنامه نصب ویندوز در اندروید*

Preview 2

شما با نصب این نرم افزار که شامل آموزش های کامل و ساده کار با امولاتور ویندوز xp و فایل هایی که درون آن است، می توانید ویندوز xp را در دستگاه اندرویدی خود تجربه و از امکانات آن استفاده کنید.

ما در این نرم افزار تمامی آموزش ها و ابزارهای راه اندازی ویندوز xp را قرار دادیم و به شما آموزش میدهیم که نوع ویندوز و سرویس پک آن را با توجه به سلیقه خود ساخنه و در تلفن یا تبلت خود استفاده کنید. آموزش ها کاملا ساده و همراه با تصویر می باشد تا شما عزیزان در نصب هر نوع ویندوزی هیچ گونه مشکلی نداشته باشید.

به علاوه شما می توانید با توجه به آموزش هایی که در نرم افزار به شما می دهیم بوسیله بلوتوث، موس و کیبورد را به ویندوز موبایل خود وصل کرده و به یک لپ تاپ تبدیل کرده.

لازم به ذکر است که سرعت بالا آمدن ویندوز متناسب با سخت افزار تلفن شما می باشد ، در صورتی که سوالی در رابطه با نصب ویندوز دارید با گزینه پشتیبانی مطرح کنید تا متخصصین ما به سوال شما پاسخ دهند.

دانلود رایگان

روی دکمه دانلود کلیک کنید پس از 1 دقیقه فایل دانلود رایگان برنامه نصب ویندوز واقعی در اندرویدبصورت خودکار دانلود شروع خواهد شد.

گزارش مسئوليت پست نوشته شده بر عهده‌ي نويسنده مي‌باشد، لطفا در صورتي که اين پست را ناقض قوانين مي‌دانيد به ما گزارش دهيد.

نظرات: (۰) هيچ نظري هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.

فیلم های ترسناک 2024