دهکده استارت20

دانلود رایگان PDF بازی اندورید برنامه موبایل و فیلم و سریال جدید| مرجع آموزش و معرفی بهترین محصولات و خدمات روز دنیا

روانشناسی تاریک pdf

دانلود رایگان بیج بیج شده

  • ۷۵۶

شهرتان آنلاین خرید کنید.

تیم پشتیبانی مرکز تماس بیج بیج همیشه آماده پیگیری مشکلات سفارش، دریافت نظرات و پاسخگویی به سوالات شما به صورت آنلاین و تلفنی می باشد. فقط برای رضایت شما

بیج بیج، اولین و بزرگ‌ترین سامانه تخصصی سفارش آنلاین شمال کشور است که سفارش اینترنتی غذا و کالای هایپر مارکتی را برای همه امکان‌پذیر کرده است. هم اکنون بیج بیج در آمل, محمودآباد و بابل فعال بوده و با معتبرترین و بهترین رستوران ها, هایپر مارکت ها,شیرینی فروشی ها و فروشگاه های پروتئینی همکاری می نماید.

بیج بیج به زودی در سرتاسر شمال زیبا درخدمت شما عزیزان خواهد بود حالا می‌توانید خرید خانه را راحت‌تر انجام دهید؛ به‌جای نگاه کردن منو های مختلف یا زیروروکردن فروشگاه متعدد، ماندن در ترافیک و طی‌کردن مسافت زیاد و گاه حتی صرف نصف روز وقت، همه‌چیز را آنلاین بخرید.

بیج بیج خرید شما را آسان کرده‌اند. اگر در مازندران زندگی می کنید؛ «بیج بیج» بهترین گزینه برای خرید شماست در این اپلیکیشن همه‌ی ملزومات شما یکجا گرد هم آمده است؛ «بیج بیج» را نصب کنید، و از یک خرید راحت آنلاین لذت ببرید و منتظر قرعه کشی های هیجان انگیز بیج بیج باشید.  

امکانات بیج بیج:
ارائه بسته کاملی از انواع خدمات
منوی عکس‌دار رستوران‌ها
مشاهده پیشنهاد ویژه رستوران ها
امکان سفارش غذا از 10 صبح تا 11 شب با پشتیبانی
قابلیت امتیازدهی و نقد و بررسی سرویس دهندگان


روی دکمه دانلود کلیک کنید پس از 1 دقیقه فایل دانلود رایگان بیج بیج شدهبصورت خودکار دانلود شروع خواهد شد.

گزارش مسئوليت پست نوشته شده بر عهده‌ي نويسنده مي‌باشد، لطفا در صورتي که اين پست را ناقض قوانين مي‌دانيد به ما گزارش دهيد.

نظرات: (۰) هيچ نظري هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.

فیلم های ترسناک 2024