دهکده استارت20

دانلود رایگان PDF بازی اندورید برنامه موبایل و فیلم و سریال جدید| مرجع آموزش و معرفی بهترین محصولات و خدمات روز دنیا

روانشناسی تاریک pdf

دانلود رایگان تحقیق انرژی های پاک و تجدید پذیر

  • ۲۶۵
توضیحات:
تحقیق جامع با موضوع انرژی های پاک و تجدید پذیر، در قالب فایل word قابل ویرایش و در حجم 288 صفحه.
 
بخشی از متن:
امروزه با توجه به افزایش هزینه های انرژی و نیاز روزافزون به آن، بحث بازده و صرفه جویی در مصرف انرژی اهمیت ویژه ای یافته است. عواملی که بازده انرژی را کاهش می دهند، به چهار گروه تقسیم می شوند: کمبود یا نبود اطلاعات، مشکلات سازماندهی، مالی، زیست محیطی و... . از مشکلات مربوط به اطلاعات می توان گفت که در بسیاری از موارد، مصرف کنندگان نمی توانند میزان مصرف انرژی واحدهای مختلف و وسایل خانگی را تعیین کنند و این یکی از دلایلی است که مصرف کننده نتواند وسایلی با مصرف انرژی کمتر انتخاب کند و از آن جا که مباحث مربوط به بهبود راندمان انرژی، فنی و پیچیده است، مصرف کنندگان برای رویارویی با آن به دولت و یا تولیدکنندگان اتکا می کنند. آنها هیچ گاه به طور مستقیم با این مباحث رو به رو نشده اند و گاه حتی آگاهی ها و مهارت های فنی لازم را ندارند.
از جمله مشکلات مربوط به سازماندهی می توان از دخالت دولت ها برای قانونمند کردن عرضه انرژی نام برد. عرضه کنندگان به عرضه انحصاری انرژی می پردازند و مسیر خود را از سمت صرفه جویی و بهبود راندمان منحرف می کنند. وظیفه دولت ها در چنین مواردی ... 
 
فهرست مطالب:
مقدمه 
فصل اول : انرژی  فسیلی
فیل ها- تاریخچه صنعت نفت
 تاریخچه صنعت نفت
فقط 5 درصد از انرژی کشور از طریق انرژی های نو تامین می شود
وام های کم بهره حضور بخش خصوصی در انرژی های نو را گسترش می دهد .
امکان تدوین گزینه اختیاری تعرفه سبز برای مشترکان
رفع مشکلات خرید برق انرژی های نو
انرژیهای نوین تجدید پذیر
چشم انداز مضاعف  از موارد اقتصادی
بررسی نظرات تحلیلگران انرژیهای تجدید پذیر با حضور مدیر عامل سازمان انرژیهای نو ایران (مهندس آرمودلی)
چشم‌انداز انرژیهای‌ تجدیدپذیر در سطوح‌ ملی‌ و جهانی‌
بی نیازی به انرژی های نو یک توهم است
آیا تولید انرژیهای‌ نو واقعا گران ‌است‌؟
فصل دوم:انرژی هسته ای
انرژی هسته ای :تیغ دو دم
انرژی  هسته ای
کاربردهای علوم و تکنولوژی هسته ای
برق هسته ای
دیدگاههای اقتصادی و زیست محیطی برق هسته ای
دیدگاه زیست محیطی استفاده از برق هسته ای
دیدگاه اقتصادی استفاده از انرژی هسته ای
چرا جهان فردا به انرژی هسته‌ای نیاز دارد؟
بیوسفر(موجودات کره زمین) در خطر
واقع‌نگری درباره انرژی پاکیزه
ضرورت استفاده از نیروی هسته‌ای
انرژی هسته‌ای امروز
سیاست‌های قدرتمند هسته‌ای
واقعیات مربوط به تشعشع
چرنوبیل: از شایعه تا واقعیت
سابقه درخشان نیروی هسته‌ای
پسمانهای هسته‌ای: نگهداری امن در برابر پراکندگی فاجعه‌بار
مدیریت پسمان هسته‌ای
مراقبت‌هایی در برابر تسلیحات
امنیت نیروگاه‌های هسته‌ای
قابلیت رقابت نیروی هسته‌ای
آینده هسته‌ای فراگیر
کاربرد پزشکی

توضیحات: تحقیق جامع با موضوع انرژی های پاک و تجدید پذیر، در قالب فایل word قابل ویرایش و در حجم 288 صفحه. بخشی از متن: امروزه با توجه به افزایش هزینه های انرژی و نیاز روزافزون به آن، بحث بازده و صرفه جویی در مصرف انرژی اهمیت ویژه ای یافته است. عواملی که بازده انرژی را کاهش می دهند، به چهار گروه تقسیم می شوند: کمبود یا نبود اطلاعات، مشکلات سازماندهی، مالی، زیست محیطی و... . از مشکلات مربوط به اطلاعات می توان گفت که در بسیاری از موارد، مصرف کنندگان نمی توانند میزان مصرف انرژی واحدهای مختلف و وسایل خانگی را تعیین کنند و این یکی از دلایلی است که مصرف کننده نتواند وسایلی با مصرف انرژی کمتر انتخاب کند و از آن جا که مباحث مربوط به بهبود راندمان انرژی، فنی و پیچیده است، مصرف کنندگان برای رویارویی با آن به دولت و یا تولیدکنندگان اتکا می کنند. آنها هیچ گاه به طور مستقیم با این مباحث رو به رو نشده اند و گاه حتی آگاهی ها و مهارت های فنی لازم را ندارند. از جمله مشکلات مربوط به سازماندهی می توان از دخالت دولت ها برای قانونمند کردن عرضه انرژی نام برد. عرضه کنندگان به عرضه انحصاری انرژی می پردازند و مسیر خود را از سمت صرفه جویی و بهبود راندمان منحرف می کنند. وظیفه دولت ها در چنین مواردی ... فهرست مطالب: مقدمه فصل اول : انرژی فسیلی فیل ها- تاریخچه صنعت نفت تاریخچه صنعت نفت فقط 5 درصد از انرژی کشور از طریق انرژی های نو تامین می شود وام های کم بهره حضور بخش خصوصی در انرژی های نو را گسترش می دهد . امکان تدوین گزینه اختیاری تعرفه سبز برای مشترکان رفع مشکلات خرید برق انرژی های نو انرژیهای نوین تجدید پذیر چشم انداز مضاعف از موارد اقتصادی بررسی نظرات تحلیلگران انرژیهای تجدید پذیر با حضور مدیر عامل سازمان انرژیهای نو ایران (مهندس آرمودلی) چشم‌انداز انرژیهای‌ تجدیدپذیر در سطوح‌ ملی‌ و جهانی‌ بی نیازی به انرژی های نو یک توهم است آیا تولید انرژیهای‌ نو واقعا گران ‌است‌؟ فصل دوم:انرژی هسته ای انرژی هسته ای :تیغ دو دم انرژی هسته ای کاربردهای علوم و تکنولوژی هسته ای برق هسته ای دیدگاههای اقتصادی و زیست محیطی برق هسته ای دیدگاه زیست محیطی استفاده از برق هسته ای دیدگاه اقتصادی استفاده از انرژی هسته ای چرا جهان فردا به انرژی هسته‌ای نیاز دارد؟ بیوسفر(موجودات کره زمین) در خطر واقع‌نگری درباره انرژی پاکیزه ضرورت استفاده از نیروی هسته‌ای انرژی هسته‌ای امروز سیاست‌های قدرتمند هسته‌ای واقعیات مربوط به تشعشع چرنوبیل: از شایعه تا واقعیت سابقه درخشان نیروی هسته‌ای پسمانهای هسته‌ای: نگهداری امن در برابر پراکندگی فاجعه‌بار مدیریت پسمان هسته‌ای مراقبت‌هایی در برابر تسلیحات امنیت نیروگاه‌های هسته‌ای قابلیت رقابت نیروی هسته‌ای آینده هسته‌ای فراگیر کاربرد پزشکی

روی دکمه دانلود کلیک کنید پس از 1 دقیقه فایل دانلود رایگان تحقیق انرژی های پاک و تجدید پذیربصورت خودکار دانلود شروع خواهد شد.

گزارش مسئوليت پست نوشته شده بر عهده‌ي نويسنده مي‌باشد، لطفا در صورتي که اين پست را ناقض قوانين مي‌دانيد به ما گزارش دهيد.

نظرات: (۰) هيچ نظري هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.

فیلم های ترسناک 2024