-
چهارشنبه, ۲۶ شهریور ۱۳۹۹، ۱۱:۴۱ ق.ظ
-
۲۹۰
توضیحات:
پروژه رشته گرافیک با موضوع نور در گرافیک، در قالب فایل word و در حجم 90 صفحه.
بخشی از چکیده:
امروزه نور در زمنیه گرافیک چنان تنوعی یافته است که کمتر کسی را می توان یافت که برای تبلیغات محیطی از نور پردازی استفاده نکرده باشد. اما طراحان زیادی هستند که تجربه و آگاهی لازم را در مورد خصوصیات و ویژگی های نور ندارند. این مسئله باعث می شود که ایده های خلاقانه آنها به هنگام استفاده و اجرا جلوه ی واقعی خود را نداشته باشد. بنابر این بهتر است که طراح قبل از شروع نور پردازی با ویژگی های و خصوصیات نور و تجهیزات آن آشنا شود تا نور بتواند باعث خلق یک اثر هنری شده و جلوه ی خود را به طور معجزه آسا نشان دهد.
در این پژوهش سعی شده است که طراحان با نور پردازیها و کاربرد آنها در تبلیغات و استفاده درست از وسایل نور پردازی در جایگاه مناسب با خصوصیات خاص آن آشنا شده و در رشته ی کاری خود حضور مثبت یابند و کارهای نفس به جا گذارند.
فهرست مطالب:
چکیده
فصل اول: کلیات تحقیق
مقدمه
بیان مسئاله
اهداف تحقیق
اهمیت و ضرورت تحقیق
تعاریف اصطلاحات و واژه ها
فصل دوم: پیشینه تحقیق
نور و انواع آن
تاثیرات نور
تاثیر نور بر روی جسم انسان
ارزش و زیبایی نور
منابع روشنایی
منابع نور مصنوعی
جنبه های فیزیکی و روانشناختی نور
جنبه فیزیکی نور
جنبه های روانشناختی نور
جهت نور
کمیت نور
کیفیت نور
نور مستقیم و غیر مستقیم
فصل سوم: نور پردازی
نور پردازی
ایجاد جلوه در اشیا به وسیله نور پردازی
متداول ترین نوع نور پردازی
نور پردازی شاعرانه
فصل چهارم: سیستم های نور پردازی
پروژکتور
سیستم LCD
سیستم LED
استفاده از LCD و LED در تبلیغات
جایگاه سیستم DLP در تبلیغات
فصل پنجم: نتیجه گیری و پیشنهادات
نتیجه گیری
پیشنهادات
منابع و ماخذ
پروژه رشته گرافیک با موضوع نور در گرافیک، در قالب فایل word و در حجم 90 صفحه.
بخشی از چکیده:
امروزه نور در زمنیه گرافیک چنان تنوعی یافته است که کمتر کسی را می توان یافت که برای تبلیغات محیطی از نور پردازی استفاده نکرده باشد. اما طراحان زیادی هستند که تجربه و آگاهی لازم را در مورد خصوصیات و ویژگی های نور ندارند. این مسئله باعث می شود که ایده های خلاقانه آنها به هنگام استفاده و اجرا جلوه ی واقعی خود را نداشته باشد. بنابر این بهتر است که طراح قبل از شروع نور پردازی با ویژگی های و خصوصیات نور و تجهیزات آن آشنا شود تا نور بتواند باعث خلق یک اثر هنری شده و جلوه ی خود را به طور معجزه آسا نشان دهد.
در این پژوهش سعی شده است که طراحان با نور پردازیها و کاربرد آنها در تبلیغات و استفاده درست از وسایل نور پردازی در جایگاه مناسب با خصوصیات خاص آن آشنا شده و در رشته ی کاری خود حضور مثبت یابند و کارهای نفس به جا گذارند.
فهرست مطالب:
چکیده
فصل اول: کلیات تحقیق
مقدمه
بیان مسئاله
اهداف تحقیق
اهمیت و ضرورت تحقیق
تعاریف اصطلاحات و واژه ها
فصل دوم: پیشینه تحقیق
نور و انواع آن
تاثیرات نور
تاثیر نور بر روی جسم انسان
ارزش و زیبایی نور
منابع روشنایی
منابع نور مصنوعی
جنبه های فیزیکی و روانشناختی نور
جنبه فیزیکی نور
جنبه های روانشناختی نور
جهت نور
کمیت نور
کیفیت نور
نور مستقیم و غیر مستقیم
فصل سوم: نور پردازی
نور پردازی
ایجاد جلوه در اشیا به وسیله نور پردازی
متداول ترین نوع نور پردازی
نور پردازی شاعرانه
فصل چهارم: سیستم های نور پردازی
پروژکتور
سیستم LCD
سیستم LED
استفاده از LCD و LED در تبلیغات
جایگاه سیستم DLP در تبلیغات
فصل پنجم: نتیجه گیری و پیشنهادات
نتیجه گیری
پیشنهادات
منابع و ماخذ
راهنمای استفاده
ابتدا فایل را با با نرم افزار Winrar از حالت فشرده خارج نمایید. برای دانلود رایگان نرم افزار winrar اینجا کلیک کنید.
دانلود رایگان فایل اصلی
دانلود فوری فایل دانلودی
دانلود رایگان فایل با لینک مستقیم
برای دانلود باید در ادامه مطلب روی دانلود مستقیم کلیک کنید.
دانلود با لینک مستقیم می باشد ، اگه نمی توانید دانلود کنید راهنمای دانلود را مشاهده کنید.
توجه: "همین الان می تونید هرگونه مشکل رو به ما در بخش نظرات مطرح نمایید."