دهکده استارت20

دانلود رایگان PDF بازی اندورید برنامه موبایل و فیلم و سریال جدید| مرجع آموزش و معرفی بهترین محصولات و خدمات روز دنیا

روانشناسی تاریک pdf

دانلود رایگان دانلود تحقیق درباره میزان تولید موز در داخل ایران با لینک مستقیم

  • ۲۲۳

شرح فایل


فرمت فایل: word
(قابل ویرایش و آماده پرینت)
تعداد صفحات:9


قسمتی از متن فایل دانلودی:
میزان تولید موز در داخل ایران
با رونمایی از طرح جدید افزایش میزان تولید موز در سیستان و بلوچستان پیش بینی می شود سطح زیرکشت این محصول در کشور به 10 هزار هکتار برسد. به گزارش خبرنگار ایانا، معاون تولیدات گیاهی وزارت جهاد کشاورزی با بیان دستاوردهای 30 ساله تولیدات گیاهی در کشور گفت: طی این مدت میزان تولیدات از 20 به 100 میلیون تن رسیده است و نیاز های جمعیتی نیز به دو برابر افزایش یافته است و کمترین کشوری را در جهان می توان پیدا کرد که تولیداتش چهار تا پنج برابر افزایش داشته باشد.
دکتر محمدرضا جهانسوز افزود: 90 درصد اراضی ایران در منطقه خشک و نیمه خشک قرار گرفته و تنها یک سوم دریافتهای آسمانی به کشور ما تعلق دارد، در حالیکه میزان تبخیر سه برابر جهان است. از این رو باید برای کشاورزی کشور فکر اساسی شود.
وی خاطرنشان کرد: فرسایش خاک مساله دیگریست که باید راهکاری جدی جهت تولید پایدار برای آن پیدا کرد.دکتر جهانسوز از آغاز طرح آمایش سرزمین یا باجکاه از سال گذشته خبر داد و گفت: این طرح پایه اطلاعات کشاورزی در کشور محسوب می شود و در این رابطه پایلوت استان سمنان و فارس به مرحله عملیاتی رسید.
وی با اشاره به نتایج مثبت حاصل شده در این دو استان افزود:

دانلود pdf رایگان از این فایل

بهترین سایت دانلود فایل رایگان

دانلود رایگان فایل

دانلود فایل آموزشی 

مرجع دانلود فایل رایگان

دانلود رایگان

کوتاه کننده لینک | کسب درآمد اینترنتی واقعی | دهکده استارت

روی دکمه دانلود کلیک کنید پس از 1 دقیقه فایل دانلود رایگان دانلود تحقیق درباره میزان تولید موز در داخل ایران با لینک مستقیمبصورت خودکار دانلود شروع خواهد شد.

گزارش مسئوليت پست نوشته شده بر عهده‌ي نويسنده مي‌باشد، لطفا در صورتي که اين پست را ناقض قوانين مي‌دانيد به ما گزارش دهيد.

نظرات: (۰) هيچ نظري هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.

فیلم های ترسناک 2024