دهکده استارت20

دانلود رایگان PDF بازی اندورید برنامه موبایل و فیلم و سریال جدید| مرجع آموزش و معرفی بهترین محصولات و خدمات روز دنیا

روانشناسی تاریک pdf

دانلود رایگان روزبرگ شده

  • ۱۰۰۶
اپلیکیشن آنلاین محتوای تبلیغی روزبرگ
مبلغان دینی و اولیاء تربیتی همواره در میدان فعالیت فرهنگی و تبلیغی با مخاطبین مواجه‌اند و در تلاش‌اند مفاهیم و معارف اسلامی را در بهترین شکل ممکن به جامعه مخاطب منتقل ساخته و اندیشه و باور ایشان را به‌درستی شکل داده و برترین رفتارهای فرهنگی اجتماعی را در جامعه ساری و جاری سازند، نرم‌افزار روزبرگدر تلاش است آنچه موجب تقویت دانش و مهارت مبلغان و مروجان دین می‌شود و همچنین محتواهای متناسب با مناسبت‌های شمسی و قمری و میلادی سال را در اختیار ایشان قرار دهد، این نرم افزار شامل بخش‌های زیر است:

الف: طاقچه
فیش‌های محتوایی مستند و متناسب با مناسبت‌های روز که در موضوعات مختلف ازجمله: احکام، شبهات اعتقادی، سبک زندگی، فرهنگ قرآن، اخلاق و... ارائه‌شده است. هر فیش به‌صورت مستقل دارای بخش‌های اصلی و فرعی است که محتوای کلی برای تنظیم و ارائه سخنرانی را در اختیار مبلغ و مربی قرار می‌دهد.

ب: صفیر
بخش فایل‌های صوتی و تصویری باهدف تقویت دانش و مهارت‌های مبلغان و مربیان دینی و فرهنگی پیش‌بینی و ارائه‌شده است کانال‌های صفیر در دسته‌های کلی و موضوعی تقسیم‌شده‌اند و مسیر دسترسی به فایل‌های صوتی و تصویری را برای مخاطبین فراهم کرده‌اند، قابلیت‌های فنی تعبیه‌شده در این بخش شرایطی فراهم کرده است که مخاطبین بزرگوار به‌راحتی می‌توانند از فایل‌های صوتی و تصویری بهره بگیرند.

ج: کوشک
در این بخش به پرونده‌های مهم و ویژه پرداخته‌ایم که موضوعات محوری و اساسی را در بردارد، پرونده‌های کوشک با توجه به نیاز مبلغان و مربیان دینی و فرهنگی تعبیه‌شده و به موضوعاتی می‌پردازد که به‌طورمعمول موردنیاز مبلغان و مربیان است و یا محتوای مناسبی برای آن‌ها در دسترس نیست یا به دلیل نابسامانی در محتوای موجود مُبلغ دین ممکن است دچار سردرگمی شود؛ ازاین‌رو در کوشک تلاش شده این موضوعات به‌صورت علمی و کاربردی و دسته‌بندی مناسب تهیه و در اختیار قرارگرفته است.

صاحب‌امتیاز: دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان
مدیر سامانه: حجت‌الاسلام محمد قطبی
سردبیر: حجت‌الاسلام صادق امینی
دبیر فنی: مهندس محمدصادق دهقانی
ناظر فنی: دکتر محمد پهلوانی قمی
دبیر سرویس طاقچه: حجت‌الاسلام صادق امینی
دبیر سرویس صفیر: جناب آقای مجید شجاعی
دبیرسرویس کوشک: حجت‌الاسلام مجتبی زنده‌دل
دبیر سرویس اخبار: جناب آقای حسین میرشکاری
کارشناس اجرایی: جناب آقای مجتبی مهدیان

روی دکمه دانلود کلیک کنید پس از 1 دقیقه فایل دانلود رایگان روزبرگ شدهبصورت خودکار دانلود شروع خواهد شد.

گزارش مسئوليت پست نوشته شده بر عهده‌ي نويسنده مي‌باشد، لطفا در صورتي که اين پست را ناقض قوانين مي‌دانيد به ما گزارش دهيد.

نظرات: (۰) هيچ نظري هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.

فیلم های ترسناک 2024