دهکده استارت20

دانلود رایگان PDF بازی اندورید برنامه موبایل و فیلم و سریال جدید| مرجع آموزش و معرفی بهترین محصولات و خدمات روز دنیا

روانشناسی تاریک pdf

دانلود رایگان ریلن | آموزش زبان انگلیسی شده

  • ۷۷۶

ریلن میانبر یادگیری زبان انگلیسی 

یادگیری زبان انگلیسی معمولا فرآیندی خسته کننده است که باعث میشود زبان آموزان در میانه مسیر متوقف شوند و هیچوقت به ایده آل های خود نرسند اما ریلن با ارائه بازی های جذاب این روند را برای شما لذت بخش میکند.

  • همه نیازهای شما برای یادگیری زبان انگلیسی  در کنار هم در پکیجی با کاربرد ساده، قرار داده شده است که پس از تعیین سطح بعد از ورود به برنامه، طبق سطح شما ارائه میشوند:

- آموزش لغات انگلیسی

- آموزش گرامر انگلیسی

- اصطلاحات انگلیسی

- اخبار انگلیسی

- ضرب‌المثل های انگلیسی 

- داستانهای کوتاه انگلیسی

- مقالات آموزشی انگلیسی

- جوکهای انگلیسی

و ...

  • فرقی نمیکنه میخواهید لغت یاد بگیرید یا گرامر یا تلفظ ، ریلن برای رسیدن شما به سطح مکالمه انگلیسی روان همه بخش ها را در خود گنجانده است. علاوه بر این ها، ریلن حاوی لیست هایی از اصطلاحات روزمره و عبارات کاربردی و ... است که با یادگیری آن ها میتوانید مکالمه انگلیسی خود را طبیعی تر کنید. 
  • بخش های پویای برنامه از جمله اخبار (با ترجمه و صوت) ، داستان های کوتاه (با ترجمه و صوت) و... بهترین راه برای به روز نگه داشتن زبان انگلیسی شماست. به یاد داشته باشید که در بخش کتاب ریلن و به کمک دیکشنری آن به مطالعه کتاب هایی در سطح زبان انگلیسی خود بپردازید. 

همیشه ریلن را همراه خود داشته باشید تا بتوانید زبان انگلیسی را مرور کرده و مطالب را در ذهن خود نهادینه کنید.

روی دکمه دانلود کلیک کنید پس از 1 دقیقه فایل دانلود رایگان ریلن | آموزش زبان انگلیسی شدهبصورت خودکار دانلود شروع خواهد شد.

گزارش مسئوليت پست نوشته شده بر عهده‌ي نويسنده مي‌باشد، لطفا در صورتي که اين پست را ناقض قوانين مي‌دانيد به ما گزارش دهيد.

نظرات: (۰) هيچ نظري هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.

فیلم های ترسناک 2024