دهکده استارت20

دانلود رایگان PDF بازی اندورید برنامه موبایل و فیلم و سریال جدید| مرجع آموزش و معرفی بهترین محصولات و خدمات روز دنیا

روانشناسی تاریک pdf

دانلود رایگان سفرهای آشپزباشی شده

  • ۹۱۶

به دنیای غذاهای خوشمزه خوش آمدید!! مانند یک سرآشپز حرفه ای برای ساختن رستوران رویایی خود در سراسر جهان تلاش کنید و امپراطوری خود را با نمایش مهارت های آشپزی و پخت غذاهای لذیذ و خوشمزه گسترش دهید. اما دقت داشته باشید که مردم بسیاری برای چشیدن طعم غذاهای شما هجوم خواهند آورد، پس باید با مدیریت زمان به تمام مشتری‌های خود به موقع و به بهترین شکل ممکن خدمات‌رسانی کرده و آن‌ها را با طعم غذاهای خود شگفت‌زده کنید. پس همراه با سرآشپز حرفه‌ای این بازی جذاب، راهی سفر شده و با نمایش مهارت‌ها و توانایی های خود تبدیل به یک سرآشپز معروف پنج ستاره در دنیا شوید.

مشتریان منتظر سفارشات خود هستند، پس زمان را به طوری مدیریت کنید که هیچ یک از آنها معطل نماند و مهارتهای مدیریت خود را ارتقا دهید تا بتوانید به قدری شهرت کسب کنید که مانند سرآشپزهای معروف در گوشه گوشه شهر شعبه‌های جدید بزنید و بر درآمد خود بیفزایید. شما می‌توانید به شهرهای مختلف سفر کرده و با نمایش مهارت‌های آشپزی خود تبدیل به یک آشپز معروف در سراسر جهان شوید. از شهرهای معروف بازدید کنید و مشهورترین نقاط دیدنی را باز کنید! فرهنگ‌های مختلف غذایی را کشف کنید و غذاهای متنوعی را با تنوع مواد غذایی در غذاخوری یا کافه یا رستوران‌های خاص تهیه کنید. اتاق خواب، آشپزخانه، سالن و اتاق‌های دیگر را فقط به روشی که می‌خواهید تزئین و نوسازی کنید!

 

این بازی به دلیل گرافیک فوق العاده در کنار موسیقی جذاب و گیم پلی منحصر به فرد توانسته در مدت زمانی کوتاه طرفداران بسیار زیادی را به خود جذب کرده و در نتیجه امتیاز بالایی را کسب کند. شما نیز با نصب بازی به جمع هواداران آن در جهان پیوسته، به دنیای جذاب بازی قدم گذاشته و از ساعت‌ها آشپزی نهایت لذت را ببرید.

 

ویژگی‌ها:

🍕🍔 تهیه غذاهای خوشمزه و دستورالعمل‌های گسترده با مواد اولیه مختلف

🗼🗽 مدیریت امپراتوری رستوران خود با رستوران‌های مجزا در شهرهای مختلف

👩🏻‍🍳 سفر برای اکتشاف فرهنگ‌های شگفت‌انگیز مواد غذایی در سراسر جهان

💰💰 پرچم‌های برافراشته در نقشه هر شهر با پیشرفت شما

☕🍳ارتقای آشپزخانه و مواد تشکیل‌دهنده غذاها

همواره، باهامون در ارتباط باشید:

ashpaz@medrickfze.com

روی دکمه دانلود کلیک کنید پس از 1 دقیقه فایل دانلود رایگان سفرهای آشپزباشی شدهبصورت خودکار دانلود شروع خواهد شد.

گزارش مسئوليت پست نوشته شده بر عهده‌ي نويسنده مي‌باشد، لطفا در صورتي که اين پست را ناقض قوانين مي‌دانيد به ما گزارش دهيد.

نظرات: (۰) هيچ نظري هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.

فیلم های ترسناک 2024