دهکده استارت20

دانلود رایگان PDF بازی اندورید برنامه موبایل و فیلم و سریال جدید| مرجع آموزش و معرفی بهترین محصولات و خدمات روز دنیا

روانشناسی تاریک pdf

دانلود رایگان لوبیزنس، مشاوره تلفنی کسب‌وکار شده

  • ۶۳۴

مالیات، بیمه، بازاریابی، مسائل حقوقی و برخی موارد دیگر از جمله حوزه‌هایی هستند که بسیاری از صاحبان کسب‌وکار در ایران با سوالات و چالش‌های پرتکرار در آنها روبرو هستند.

از طرفی علاوه بر شرکت‌ها و شخصیت‌های حقوقی، بسیاری از افراد حقیقی نیز به دنبال استفاده از مشاوره حقوقی یا مشاوره اقتصادی ، سرمایه‌گذاری و سایر حوزه‌ها هستند.

فارغ از زمینه فعالیتی که دارید، یک مشاور کسب‌وکار از چندین جهت می‌تواند به شما کمک کند:

  • کاهش هزینه : ممکن است مشاوره مالیاتی با گوشزد کردن یک نکته مهم، کسب‌وکار شما را از جریمه‌ چند میلیونی نجات دهد.
  • پیشگیری از مشکلات : مشاوران بنا به تجربه‌ای که دارند، از خلق مشکلات جدید برای کسب‌وکارتان در آینده جلوگیری می‌کنند.
  • ایجاد شبکه ارتباطی : مشاور کسب‌وکار می‌تواند شما را به شبکه‌ای از متخصصان حرفه‌ای در هر حوزه لینک کند.
  • افزایش درآمدها : معمولا مشاوره بازاریابی و فروش یا مشاوره توسعه کسب‌وکار به شما روش‌های فروش و درآمد بیشتر را یاد می‌دهند.
  • نگاه بیطرفانه به مسائل: یک مشاور اقتصادی فردی بی‌طرف است که بدون دخیل دادن احساسات متداول محیط کار، سعی در حل مشکلات شخصی یا سازمانی شما دارد.

اپلیکیشن مشاوره کسب ‌و کار الوبیزنس چگونه کار می‌کند؟

  • ثبت نام مشاوران چگونه است؟ نحوه فعالیت الوبیزنس به این صورت است که مشاوران خبره در تمامی حوزه‌های کسب‌وکار اقدام به ایجاد پروفایل در وبسایت یا اپلیکیشن الوبیزنس می‌کنند. در صورتی که رزومه و سوابق مشاور مورد تایید قرار گرفت، وی می‌تواند فعالیت خود را آغاز کند.
  • دریافت مشاوره چگونه است؟ از طرف دیگر، کاربران الوبیزنس نیز می‌توانند بعد از مشاهده پروفایل مشاوران مربوطه و بررسی سوابق آنها، یکی را انتخاب کرده و از طریق اپلیکیشن با وی ارتباط بگیرند.
  • مشاوره تلفنی کسب ‌و کار: برای این کار بعد از دانلود اپلیکیشن، در حوزه مورد نظر خود، روزمه مشاوران مختلف را بررسی و یکی را به دلخواه انتخاب کنید. در بازه‌های زمانی که مشاور آنلاین بوده، می‌توانید از طریق اپلیکیشن و با استفاده از سیستم VOIP با مشاور مورد نظر تماس بگیرید. مشاوره تلفنی ثبت شرکت، مشاوره تلفنی بورس ، مشاوره تلفنی قانون کار و مشاوره تلفنی ثبت اختراع از جمله این موارد هستند.
  • مشاوره حضوری کسب ‌و کار: جهت برگزاری جلسه مشاوره حضوری، نیاز است که همانند روش تلفنی ابتدا مشاور مورد نظر خود را از طریق اپلیکیشن یا وبسایت انتخاب کنید. سپس از طریق تماس با بخش پشتیبانی الوبیزنس، مقدمات جلسه حضوری را فراهم کنید. خدمات مشاوره مالیاتی، مشاوره در زمینه صادرات و واردات یا حتی مشاوره فروش و بازرایابی از جمله مهم‌ترین حوزه‌های مشاوره حضوری هستند.

الوبیزنس ؛ پلتفرمی برای تمام ایرانیان

پلتفرم الوبیزنس شعار خود را «ایران، فقط تهران نیست» در نظر گرفته است. در همین زمینه ما سعی کرده‌ایم مدل کسب‌وکار خود را به نحوی تدوین کنیم که به عنوان مثال اگر فردی نیاز به دریافت مشاوره اقتصادی، بازاریابی یا مالیاتی در تهران، اصفهان، شیراز، کرج، مشهد یا سایر شهرهای کشور داشت، به راحتی بتواند از طریق اپلیکیشن الوبیزنس به این خدمات دسترسی داشته باشد.

حوزه مشاوره حضوری و تلفنی در الوبیزنس

مشاوره بازاریابی و فروش شامل دیجیتال مارکتینگ، تبلیغات، برندینگ، فروش و سایر حوزه‌ها

مشاوره مالیاتی و حسابداری شامل مباحث اعتراض مالیاتی، مالیات ارزش افزوده، مالیات بر حقوق و درآمد، اظهارنامه مالیاتی و مابقی حوزه‌ها

مشاور امور حقوقی از قبیل مشاوره ثبت اختراع، مشاوره ثبت شرکت یا مشاوره امور قراردادها

مشاوره منابع انسانی شامل مباحث جذب و استخدام، آموزش، برندینگ کارفرمایی، مسائل قانون کار

مشاوره بیمه و قانون کار از قبیل دعاوی کارگری کارفرمایی، تامین اجتماعی، بازنشستگی، بیمه بیکاری و سایر زمینه‌ها

مشاوره صادرات و واردات شامل مباحث ترخیص کالا، امور گمرکی، ثبت سفارش، فرایندهای تجارت بین‌الملل

مشاوره راه‌اندازی کسب‌وکار از قبیل معرفی ایده‌های مناسب و کمک به راه‌اندازی کسب‌وکارهای جدید و سنتی

مشاوره تامین مالی و سرمایه‌گذاری شامل جذب سرمایه، سرمایه‌گذاری در بازارهای طلا، مسکن، ارز، بورس

هزینه مشاوره در اپلیکیشن الوبیزنس چگونه است؟

هزینه مشاوره حضوری یا تلفنی در الوبیزنس به دو فاکتور سوابق مشاور و مدت زمانی که با مشاور صحبت می‌کنید، بستگی خواهد داشت. کاربرانی که اولین بار اقدام به دریافت مشاوره تلفنی می‌کنند، به میزان 20 هزار تومان شارژ اولیه رایگان دارند.

آدرس سایت: alobiz.com

روی دکمه دانلود کلیک کنید پس از 1 دقیقه فایل دانلود رایگان لوبیزنس، مشاوره تلفنی کسب‌وکار شدهبصورت خودکار دانلود شروع خواهد شد.

گزارش مسئوليت پست نوشته شده بر عهده‌ي نويسنده مي‌باشد، لطفا در صورتي که اين پست را ناقض قوانين مي‌دانيد به ما گزارش دهيد.

نظرات: (۰) هيچ نظري هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.

فیلم های ترسناک 2024