دهکده استارت20

دانلود رایگان PDF بازی اندورید برنامه موبایل و فیلم و سریال جدید| مرجع آموزش و معرفی بهترین محصولات و خدمات روز دنیا

روانشناسی تاریک pdf

دانلود رایگان مدافع (نبرد پارسه) شده

  • ۱۴۶۰

در روزگار قدیم پادشاهی کبیر در سرزمین پارس فرمانروایی می کرد. در مجاورت سرزمین پارس سرزمین دیوان قرار داشت که همواره سرزمین پارس را مورد هجوم و غارت قرار می دادند. پادشاه کبیر در نبردی با دیوان  آنها را شکست داده و آنها را به سرزمینی مخفی در پارسه  تبعید می کند و شر دیوان را از سر مردمانش کم می کند. دیو ها سوگند خوردند که تا ابد انتقام این شکست و خواری را خواهند گرفت. سالها گذشت و دیوان دروازه ای برای عبور یافتند و با قدرت جادو توانستند پس از عبور از دروازه ظاهری انسانی یابند. حال این دروازه باز شده است، اما اینبار میبایست در آنسوی دروازه و قبل از تغییر شکل دیوان به جنگ با آنها رفت و آنها را قبل از عبور از دروازه شکست داد.

اکنون نیاز به قهرمانی است که از دروازه عبور کرده و مانع عبور دیوان از دروازه شود.

مدافع(نبرد پارسه) یک بازی تیراندازی در سبک Shoot them up است. سعی کردیم بازی از کیفیت گرافیکی بالایی برخوردار باشد. اسلحه ها و تجهیزات کمکی متنوعی در بازی طراحی شده است که استفاده از آنها در مقابل خیل عظیم دشمنان می تواند تجربه یک بازی جذاب و با کیفیت را برای شما به ارمغان آورد و تا مدت ها شما را درگیر خود کند.

ویژگی ها:

گرافیک 3 بعدی جذاب و قابل تنظیم برای گوشیهای مختلف

گیم پلی روان، سرعتی، جذاب و هیجان انگیز

اسلحه ها و تجهیزات کمکی متنوع و جذاب

دشمنان متنوع

 رابط کاربری زیبا و ساده

روی دکمه دانلود کلیک کنید پس از 1 دقیقه فایل دانلود رایگان مدافع (نبرد پارسه) شدهبصورت خودکار دانلود شروع خواهد شد.

گزارش مسئوليت پست نوشته شده بر عهده‌ي نويسنده مي‌باشد، لطفا در صورتي که اين پست را ناقض قوانين مي‌دانيد به ما گزارش دهيد.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.

فیلم های ترسناک 2024