دهکده استارت20

دانلود رایگان PDF بازی اندورید برنامه موبایل و فیلم و سریال جدید| مرجع آموزش و معرفی بهترین محصولات و خدمات روز دنیا

روانشناسی تاریک pdf

دانلود رایگان مشاوره آنلاین مشورَپ شده

  • ۴۶۲

گفت‎وگویی مفید در فضایی امن، حاصل اطمینان به مشورپ است.

دسترسی به پزشک آگاه و متعهد از اصلی‎ترین نیازهای افراد است. در این بین مشاوره از راه دور، بسیار حیاتی به نظر می‌‎رسد. گروه مشورپ با راه‎اندازی اپلیکیشن مشاوره در زمینه‎های روان‎شناسی، پزشکی، تحصیلی و حقوقی توانست در مدت زمانی کوتاه و با ارائه خدمات ارزنده اعتماد بخش زیادی از مخاطبان این نوع مشاوره‎ها را جلب کند. مشورپ یکی از اپ‎های موفق در زمینه خدمات مشاوره است. این اپ با ایجاد فضایی امن و با تاکید بر اصل حفظ اسرار مخاطبان کار خود را آغاز کرد و همواره می‎کوشد تا خدمات به‌روزتر و بهتری را در اختیار کاربران خود قرار دهد.

شما می‎توانید با نصب این اپلیکیشن، به آسانی به خدمات نزدیک به 600 پزشک عمومی و متخصص، روان‎شناس و مشاور باتجربه در زمینه‎های مختلف، دسترسی داشته باشید و با صرف کمترین وقت و هزینه، مشاوره‎ای باکیفیت و مناسب را تجربه کنید. مشاوره‎های تخصصی پزشکی در ۱۹ بخش، شامل زنان و زایمان، اطفال، پوست و مو، غدد، داخلی، گوارش و غیره بوده و مشاوره‎های تخصصی روان‎شناسی نیز در ۱۴ بخش شامل مشاوره پیش از ازدواج، استرس و اضطراب، مدیریت خشم، اعتیاد و موارد دیگر است. مشاوران تحصیلی در ۳ حوزه کنکور، انتخاب رشته و پایه دهم تا دوازدهم به شما خدمات ارائه می‎کنند. مشاوران حقوقی مشورپ، در زمینه مشکلات کیفری، خانواده، حقوقی، تنظیم قرارداد و مالی و مالیاتی، راه‎گشای شما خواهند بود.

علاوه بر این در بخش ویترین اپلیکیشن مشورپ، جدیدترین مقالات و مجلات پزشکی، روان‎شناسی، پادکست‎ها، ویدئوها و تست‌‎های کاربردی روان‎شناسی، به صورت کاملا رایگان در اختیار شما قرار خواهد داشت.

برخی از امکانات اپلیکیشن مشورپ:

-         امکان مشاوره بصورت متنی، تلفنی و یا تصویری

-         مشاوره امن به صورت ناشناس و با حفظ محرمانگی اسرار

-         امکان اتصال به مشاوران متخصص، با توجه به حوزه مطرح شده

-         امکان تعیین رمز برای حفظ اسرار فرد

-         امکان ذخیره جلسه مشاوره و ادامه آن در زمانی دیگر

-         پشتیبانی آنلاین

-         صفحه پرداخت کاملا امن

-         امکان ارسال پیام به مشاور در صورت آنلاین نبودن او

روش‎های ارتباط با مشاور و پزشک به دو شکل گفت‎وگوی تلفنی یا تماس از طریق چت و ویس خواهد بود. شما می‎توانید با مراجعه به صفحه موضوع مشاوره مورد نظر، مشاوران و پزشکان آنلاین و آفلاین را مشاهده کنید و بازخورد سایر مراجعان به مشاور یا پزشک موردنظر خود را در بخش مشاهده نظرات کاربران بررسی نمایید. برای ارتباط با مشاوران، می‎توانید تاریخ و زمان مشاوره را انتخاب کرده و پس از شارژ حساب کاربری، منتظر تماس پزشک یا مشاور بمانید. 

شماره تماس پشتیبانی 24 ساعته: 021۴۳۰۳۲۰۰۰

پشتیبانی در تلگرام:    t.me/mashverapp_s

آدرس وبسایت:www.mashverapp.com

آدرس اینستاگرام: instagram.com/mashverapp

روی دکمه دانلود کلیک کنید پس از 1 دقیقه فایل دانلود رایگان مشاوره آنلاین مشورَپ شدهبصورت خودکار دانلود شروع خواهد شد.

گزارش مسئوليت پست نوشته شده بر عهده‌ي نويسنده مي‌باشد، لطفا در صورتي که اين پست را ناقض قوانين مي‌دانيد به ما گزارش دهيد.

نظرات: (۰) هيچ نظري هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.

فیلم های ترسناک 2024