دهکده استارت20

دانلود رایگان PDF بازی اندورید برنامه موبایل و فیلم و سریال جدید| مرجع آموزش و معرفی بهترین محصولات و خدمات روز دنیا

روانشناسی تاریک pdf

دانلود رایگان مصطفی شهید

  • ۷۰۵

مصطفی احمدی روشن در 17 شهریور 1358 در بیمارستان بوعلی شهر همدان چشم به جهان گشود. خانواده پدری ایشان از نوادگان ملا مصطفی همدانی هستند که در محله امامزاده اسماعیل شهر همدان می‌زیستند. مادر ایشان نواده‌‌‌ی آیت الله مهدی مهدوی و اهل یزد هستند. پدر ایشان از درجه‌داران شهربانی وقت بودند. تحصیلات متوسطه ایشان در رشته ریاضی فیزیک دبیرستان ابن سینا به اتمام رسید. در سال 1377 در رشته مهندسی شیمی وارد دانشگاه صنعتی شریف شد. وی از بسیجیان فعال بود و در دوران دانشجویی به عنوان معاون فرهنگی بسیج دانشجویی دانشگاه شریف فعالیت می نمود. شهید احمدی شخصی ولایتمدار و از شاگردان آیت الله خوشوقت استاد اخلاق تهران بوده است. در سال 1381 در رشته مهندسی شیمی موفق به دریافت مدرک کارشناسی گردید. پس از شهادت به ایشان مدرک دکترای افتخاری در رشته نانوتکنولوژی از دانشگاه تهران اعطا شد. وی از نخبگان دانشگاه صنعتی شریف بود.پس از فارغ التحصیلی مدتی را در سپاه قدس خدمت نمود، سپس با خواست و اصرار خودش و بعد از پیگیری فراوان وارد سایت غنی سازی اورانیوم نطنز شد. ایشان عضو هیئت مدیره شرکت غنی سازی اورانیوم بود. این شهید دارای چندین مقاله ISI به زبان های انگلیسی و فارسی بوده است. این شهید بزرگوار در هنگام شهادت معاون بازرگانی سایت نطنز بوده است. وی شوخ و باصفا و در عین حال در مدیریت جدی و قاطع بوده است. به گفته دوستان وی، شهید احمدی روشن فردی ولایتمدار، اخلاق مدار و شوخ طبع بود، شهادت آرزوی شهید احمدی روشن بود، او از شهادت نمی ترسید و به آرزویش رسید.
شهید احمدی روشن، صبح چهارشنبه 21 دی ماه سال 1390 بر اثر انفجار بمب مغناطیسی توسط عوامل استکبار در خودروی وی، در میدان کتابی ابتدای خیابان گل نبی تهران روبروی دانشکده ارتباطات و علوم اجتماعی دانشگاه علامه طباطبایی رخ داد، به شهادت رسید. از شهید احمدی روشن یک فرزند به نام "علی" به یادگار مانده است.

....


التماس دعا دارم

روی دکمه دانلود کلیک کنید پس از 1 دقیقه فایل دانلود رایگان مصطفی شهیدبصورت خودکار دانلود شروع خواهد شد.

گزارش مسئوليت پست نوشته شده بر عهده‌ي نويسنده مي‌باشد، لطفا در صورتي که اين پست را ناقض قوانين مي‌دانيد به ما گزارش دهيد.

نظرات: (۰) هيچ نظري هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.

فیلم های ترسناک 2024