دهکده استارت20

دانلود رایگان PDF بازی اندورید برنامه موبایل و فیلم و سریال جدید| مرجع آموزش و معرفی بهترین محصولات و خدمات روز دنیا

روانشناسی تاریک pdf

دانلود رایگان پوسته وردپرس پزشکی بی کلینیک

  • ۵۲۲

دانلود رایگان قالب Beclinic 

قالب Beclinic پوسته پزشکی وردپرس :

قالب Beclinic یک پوسته پزشکی وردپرسی است که دارای تنوع زیادی از گزینه های شخصی سازی می باشد. این قالب پزشکی  دارای دموهای مختلفی برای کلینیک، دندانپزشکی،‌ مطب، پزشک اطفال، روان شناسی، پزشک تغذیه، ماساژ درمانی و فروشگاه لوازم بهداشتی و دارویی می باشد.

دانلود بهترین قالب پزشکی برای وردپرس

از جمله مهمترین قابلیت های این قالب، امکان رزرو نوبت از پزشک یا درمانگاه است که با استفاده از افزونه بوکلی میسر گردیده است.

افزونه bookly کاملا فارسی و با تقویم شمسی می باشد. بعد از خرید قالب چند منظوره، شما قادر خواهید بود تا محتوای موجود مانند بلوک، بخش و سایر عناصر را ویرایش، جایگزین یا حذف کنید و حتی موارد جدیدی را اضافه کنید. علاوه بر این، همه عناصر بسیار انعطاف پذیر و پاسخگو هستند، بنابراین فرایند سایت سازی به عنوان یک عنصر آسان و لذت بخش ظاهر می شود. قالب کلینیک پزشکی وردپرس با افزونه Elementor و دسته ای از افزونه های قدرتمند طراحی شده است که به شما امکان می دهد از فناوری drag-and-drop استفاده کنید.

دانلود بهترین قالب نوبت دهی برای پزشک

حین صحبت در مورد فرصت های سفارشی سازی، تم کلینیک پزشکی وردپرسی علاوه بر این فرصتی را برای شما فراهم می کند تا بخش های خود را با گزینه های سفارشی اضافی ارتقا دهید و بین طرح بندی ها جابجا شوید. می توانید انتخاب کنید که کدام نما برای محتوای شما مناسب تر خواهد بود.

در صورت نداشتن وقت و هزینه کافی برای ایجاد آیکون های سفارشی یا استخدام طراحان ، قالب بی کلینیک پزشکی وردپرس در اینجا قرار دارد تا تمام محتوای نسخه های دمو لازم را برای شما فراهم کند! شما می توانید از نمادهای جذاب برای برندسازی یا ارائه خدمات خود استفاده کنید. جذاب بودن تصاویر و چیدمانهای مدرن باعث می شود وب سایت شما قابل اعتماد و چشم نواز به نظر برسد.

قالب Beclinic، پوسته وردپرس پزشکی بی کلینیک

ویژگی های قالب چند منظوره بی کلینیک

  • دارای افزونه رزرو بوکلی
  • اسلایدر پویا با دکمه های جذاب call-to-action
  • فرم تماس مفید و صرفه جویی در وقت، بنابراین بازدید کنندگان می توانند قرار ملاقات تنظیم کنند
  • ویجت مقایسه تصویر بسیار سرگرم کننده، برای نشان دادن نتیجه کار شما
  • توصیفات، با بررسی دقیق
  • بخش اعضای تیم، جایی که می توانید پزشکان خود را معرفی کنید.
  • ویجت نقشه Google برای افراد، برای پیدا کردن مراکز درمانی شما.
  • به عنوان یک فرصت بی نظیر، قالب کلینیک پزشکی وردپرسی این فرصت را به شما می دهد تا با استفاده از اسلایدر revolution در صفحات خود کار کنید. مکانیزم اسلایدر Revolution یک افزونه WordPress است که به شما امکان می دهد چندین ابزار را پیاده سازی کنید. همه افراد خسته از اسلایدر های قدیمی و کسل کننده هستند. قالب وردپرس را خریداری کرده و این اسلایدر ها را انیمیشنی و پویا کنید. جلوه های انیمیشنی، متن، تصویر و لایه های ویدیویی را اضافه کنید. به راحتی افزونه را فعال کنید و روند کار را تجربه کنید.
  • طراحی و ویژگی های متنوع قالب کلینیک پزشکی وردپرسی بلندتر از هر کلمه صحبت می کند! فرآیند نصب با یک کلیک انجام می گردد و به زودی می توانید وب سایت پزشکی خود را نیز راه اندازی کنید. یکی از جذاب ترین ویژگی های قالب این است که می توان از آن به عنوان فروشگاه اینترنتی نیز استفاده کرد. با افزونهWooCommerce  در پیشخوان، شما قادر به فروش تجهیزات پزشکی هستید.

قالب وردپرس رزرو آنلاین نوبت پزشک

قالب Beclinic، پوسته وردپرس پزشکی بی کلینیک

دانلود رایگان این قالب 

روی دکمه دانلود کلیک کنید پس از 1 دقیقه فایل دانلود رایگان پوسته وردپرس پزشکی بی کلینیکبصورت خودکار دانلود شروع خواهد شد.

گزارش مسئوليت پست نوشته شده بر عهده‌ي نويسنده مي‌باشد، لطفا در صورتي که اين پست را ناقض قوانين مي‌دانيد به ما گزارش دهيد.

نظرات: (۰) هيچ نظري هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.

فیلم های ترسناک 2024