دهکده استارت20

دانلود رایگان PDF بازی اندورید برنامه موبایل و فیلم و سریال جدید| مرجع آموزش و معرفی بهترین محصولات و خدمات روز دنیا

روانشناسی تاریک pdf

دانلود رایگان کتاب ارابه خدایان pdf

  • ۳۱۰

دانلود رایگان کتاب ارابه خدایان PDF

دانلود کتاب PDF ارابه خدایان رایگان

نام کتاب: ارابه خدایان
نویسنده: اریک ون دانیکن
زبان کتاب: فارسی
فرمت: PDF
تعداد صفحات: ۱۵۶ صفحه
حجم فایل: ۱.۵ مگابایت

دانشمندان آن را «چرند» تلقی خواهند کرد، و جزء فهرست آن دسته از کتاب‌هایی که به فراموشی سپرده می‌شوند در خواهد آمد، و عوام هنگامی که با موضوعی روبرو می‌شوند که امکان دارد کاوش در باره گذشته حتی جالب‌تر از آینده باشد، ترجیح می‌دهند که به درون لاک زندگی معمولی خود فرو بروند.

با این وجود یک موضوع واضح است و آن این است که گذشته‌ی ما چیزی غیرعادی و نامفهوم در بر دارد، گذشته‌ای که هزاران میلیون سال است پشت سر گذاشته‌ایم. گذشته‌ای که با خدایان که در سفینه‌های خود به زمین آمدند همکادی داشته. گذشته‌ای که مملو از موفقیت‌های باور نکردنی فنی و مجموعه‌ای از علوم می‌باشد. علومی که امروز تا حدی برای ما نامفهوم می‌باشند.

باستان‌شناسی ما ناقص به نظر می‌رسد زیرا ما نوعی باطری‌های الکتریکی را کشف کرده‌ایم که هزاران سال قدمت دارند. زیرا ما موجوداتی را که لباس کامل فضانوردی که با بست‌های پلاتین بسته شده کشف می‌کنیم. زیرا ما ارقام پانزده رقمی را که حتی یک کامپیوتر قادر به ثبت آن نیست به دست می‌آوریم.

ولی چگونه این بشر ماقبل تاریخ قادر بوده این واقعیت‌های باور نکردنی را بوجود بیاورد؟

یک چیز غیرعادی نیز در باره‌ی ادیان ما وجود دارد و آن نویدها، کمک‌ها و بخشش‌های یکنواختی است که هر یک از ادیان به بشر داده است. خدایان بشر اولیه نیز، چنین وعده‌هایی داده بودند.

چرا به آنها وفا نکردند؟ چرا سلاح بسیار مدرن خود را بر ضد بشر بدوی به کار بردند؟ و چرا برای از بین بردن او نقشه‌ها طرح کرده بودند؟

بگذارید به این عقیده خو بگیریم که دنیای اعتقاداتی که در طول قرون ریشه دوانیده فرو خواهد ریخت. چند سال تحقیقات دقیق و صحیح، این برج فکری را که در آن احساس امنیت می‌کرده‌ایم در هم خواهد کوبید.

دانشی که در کتابخانه‌های مخفی اجتماعات سرّی نهفته بوده روز به روز کشف می‌شود. دوران سفرهای فضایی دیگر دوران اسرار نیست.

سفر فضایی ما را چون تیری به سوی خورشیدها و ستارگان پیش می‌برد و نیز پرده‌ی تاریکی را که گذشته‌ی ما را پوشانیده پاره خواهد کرد.

خدایان و موبدان، پادشاهان و قهرمانان همگی از گذشته‌ی تاریک ما آشکار می‌گردند.

ما باید از آنها بخواهیم که اسرار خود را به ما فاش نمایند، البته اگر بخواهیم با استفاده از قدرت و وسایل علمی و فنی در باره‌ی گذشته‌ی خود کاوش نماییم و هیچ جای خالی را باقی نگذاریم.

لابراتورهای جدید باید کار تحقیقات باستان‌شناسی را در دست بگیرند. باستان‌شناسان باید با دستگاه‌های بسیار جدید از نقاط ویران شده‌ی گذشته دیدن نمایند.

خدایان دوره‌ی تاریک، آثار بی‌شماری از خود به جای نهاده‌اند، آثاری که امروز برای اولین بار قادر به خواندن و درک آن می‌باشیم. زیرا ممکن است مشکل سفرهای فضایی، که موضوع مورد بحث می‌باشد، برای انسان هزاران سال پیش یک واقعیت بوده نه یک مشکل.

به نظر من اجداد ما در دوران تاریک از اعماق کیهان ملاقات‌هایی داشته‌اند، اگر چه هنوز نمی‌دانم که این موجودات متفکر مافوق زمین، چه کسانی هستند و از کدام یک از کرات آمده بودند.

با این وجود معتقد هستم که این ناآشنایان قسمتی از انسان‌هایی را که در آن زمان می‌زیسته‌اند از بین برده و نوع جدید و شاید هوموسپین‌ها را بوجود آورده‌اند.

این یک نظریه‌ی انقلابی است و پایه‌های برج فکری را که بسیار محکم به نظر می‌رسید تکان می‌دهد. هدف من این است که اینچنین دلایل و مدارکی ارایه بدهم.

بدون همکاری و تشویق عده‌ی کثیری من قادر نمی‌بودم این کتاب را به پایان برسانم. می‌خواهم از همسرم که در طول این چند سال که مرا به ندرت دیده به خاطر درک او تشکر کنم.

می‌خواهم از دوستم هانس نیونر که هزاران میل با من همراهی کرد و به خاطر کمک‌های پر ارزشش تشکر کنم. می‌خواهم از کارکنان ناسا در هیوستن، کیپ کندی و هانتسویل که مراکز تحقیقاتی خود را به من نشان دادند تشکر کنم.

از پروفسور دکتر ورنر فون براون، دکتر ویلی لی و برت اسلاتری تشکر می‌کنم. می‌خواهم از عده‌ی کثیری در سراسر جهان که کمک‌هایشان تشویق‌هایشان و گفتگوهایشان نوشتن این کتاب را ممکن نمود تشکر نمایم.

اریک ون دانیکن

*****

با توجه به این که کتاب ارابه خدایان تجدید چاپ نمی‌شود و نسخه‌های موجود این کتاب هم به صورت اسکن شده و با کیفیت پایین ارایه گردیده بود و خوانندگان عزیز و علاقمندان به تحقیق در «نظریه بیگانگان باستانی» در دانلود و مطالعه دچار مشکل می‌شدند، «سایت بیگانگان باستانی» تصمیم به تایپ مجدد این کتاب و ارایه آن با کیفیت مطلوب و حجم کم گرفت. این نسخه از روی کتاب ارابه خدایان چاپ بهمن ماه ۱۳۶۱ بدون تغییر در متن مجدداً تایپ و صفحه‌آرایی گردید. امید که مورد قبول واقع گردد. لینک دانلود دو نسخه‌ی اسکن شده و نسخه‌ی انگلیسی نیز در صفحه قرار گرفت.

مشخصات کتاب ارابه خدایان (نسخه تایپ شده)

دانلود کتاب ارابه خدایان – نسخه تایپ شده
 
دانلود نسخه اسکن شده – ترجمه سیامک بودا – ۱۸.۵ مگابایت
 
دانلود نسخه اسکن شده – ترجمه محمدعلی نجفی – ۱۸.۵ مگابایت
 
Chariots of the Gods – 5MB
 

درباره نویسنده (اریش فون دنیکن)

اریش آنتون پاول فون دنیکن (به آلمانیErich Anton Paul von Däniken) نویسنده سوئیسی کتاب‌های نظریات فضانوردی باستانی و زیست فرازمینی است.

اولین اثر فون دنیکن ارابه خدایان بود که پرفروش‌ترین کتاب در آلمان و آمریکا بود و بعدها در ۳۸ کشور دیگر نیز چاپ این کتاب با استقبال فراوانی روبرو شد. نظریات وی در این کتاب باعث شد تا وی را پدر نظریات فضانوردی باستانی لقب بدهند.

او ۲۶ کتاب مختلف نوشته ‌است که به ۲۰ زبان زنده دنیا ترجمه شده است و حدود ۶۰ میلیون جلد از آنها در سراسر جهان به فروش رفته‌ است.

اریش فون دنیکن در ۱۴ آوریل ۱۹۳۵ در شهر زوفینگن سوئیس متولد شد. او فارغ‌التحصیل کالج اس تی مایکل در فریبورگ است. در سال ۱۹۶۰ با الیزابت اسکاجا ازدواج کرد و حاصل این ازدواج کورنلیا (زاده ۱۹۶۳) تنها فرزند این زوج می باشد.

او در نوجوانیش شاهد فرود اضطراری یک بمب افکن آمریکایی در طی جنگ جهانی دوم در نزدیکی منزل پدرش بود. سربازان یک‌یک بدون نقاب و با نقاب از لاشه آن پایین می‌آمدند و اینگونه جرقه فرود خدایان در ذهن پرکار او کلید خورد.

او پس از نخستین و دومین کتابش «خدایان آن سوی فضا» مورد اعتراض و فشار شدید کلیساهای کاتولیکی قرار گرفت. او به ناگهان بسیاری از باورهای مسیحیان متعصب را کفر خواند و گفت خداوند بسیار برتر از آن است که پسری داشته باشد.

او می‌گوید این اعتقاد احمقانه‌ترین فلسفه‌ای است که در حیطه خداشناسی مطرح شده است. وی تاوان سختی برای عدم پذیرش اعتقادات متعصبانه کاتولیکی پرداخت کرد؛ اما هرگز تسلیم نشد.

فون دنیکن آنقدر به کشف اسرار فضا علاقه داشت که از همان نوجوانی همیشه درباره فضانوردی، بشقاب‌پرنده‌ها و موجودات هوشمند فرازمینی صحبت می‌نمود.

همین علاقه شدید باعث شد مدیر یک اردوگاه کار جوانان که او در آنجا سرپرست یک گروه بود از وی شکایت کند و دادگاه نیز وی را به ۴ ماه حبس تعلیقی محکوم نمود.

پس از آن پدرش او را از مدرسه بیرون آورد و برای کار به هتلی در سوئیس فرستاد. دنیکن با پول مختصری که پس‌انداز کرده بود به مصر سفر کرد تا بلکه برای هزاران پرسش بی‌پاسخش جوابی بیابد. او پس از مدتی به سوئیس بازگشت.

بسیاری از دانشمندان از جمله کارل ساگان و یوسف سامویلوویچ نظریات فضانوردی باستانی را زیر سؤال برده‌اند. اگرچه ساگان نظریه‌های دنیکن را کاملاً رد نکرد.

فون دنیکن ادعا داشت کتیبه باستانی فلزی ضد زنگ دهلی (iron pillar) یکی از شواهد حضور فرازمینی‌ها است.

او در کتاب «طلای خدایان» مدعی شده که در یک سری تونل باستانی ساخته دست بشر در اکوادور (Cueva de los Tayos) به همراه راهنمایش یک سری مجسمه‌های عجیب و کتیبه‌های فلزی دیده که مطمئناً کار فرازمینی‌ها است. خیلی‌ها دشمنی حکومت‌ها و قدرت‌های پشت پرده را با وی مطرح می‌کنند.

 


 

همچنین بخوانید:

 

دانلود کیمیاگر رایگان

 

 

 معرفی کتاب پول اثر : یووال نوح هراری


 

 

 

 

دانلود کتاب ارابه خدایان رایگان

 

کتاب ارابه خدایان نوشته “اریک فون دانیکن” جز بهترین اثر او شناخته شد. از این نویسنده پر فروش ۴۰ کتاب دیگر در سطح جهان به چاپ رسیده است. در پیش گفتار این کتاب آمده است:که دیگر افسانه ها زاییده خیال محض آدمی تلقی نمی شوند. افسانه ها را بیشتر از نظر علمی و با دید فضایی باید بررسی کرد تا از نظرگاه هنر. زیرا افسانه ها باقی مانده از وقایع و روابط تاریخی دور دست این سیاره با سایر عوالم سماوی است. نظریات او در این کتاب باعث شد تا وی را پدر نظریات فضانوردی باستانی لقب دهند.

کتاب ارابه‌ خدایان از اریک فون دانیکن:

نویسنده در کتاب ارابه خدایان به بررسی آثار و نشانه‌ های باقی‌مانده از مسافران فضایی در میان آثار تاریخی و باستانی می‌پردازد. این کتاب بر پایه فرضیه‌ ای که از تکنولوژی‌ های تمدن‌ های باستانی و ادیان برگرفته از مسافران فضایی هستند که به نام خدایان پذیرفته شده‌اند. کلمه خدایان در کتاب‌ های باستانی و تورات آمده، در واقع موجودات فرازمینی هستند که انسان‌ های آن دوران به آن‌ها خدایان می‌ گفتند. اما نیاکان ما که بسیار ابتدایی و وحشی بودند، آنان را خدایان فرض کردند و به پرستش آنان پرداختند و هزاران فرقه‌ ی خرافی با رنگ و بوی مذهبی را به وجود آوردند و این گونه از درک وجود خدای راستین به دور ماندند و زندگی خود را به کجی‌ های بسیار آلودند.

درباره اریک فون دانیکن :

اریک فون دانیکن در ایران با کتاب ارابه خدایان شناسانده شد. او با تحمل رنج سفر های طولانی، به جهان های ناشناخته ای راه یافت که در تاریخ علوم بخصوص باستان شناسی تحولی بوجود آورد.در این کتاب سخنان او بیشتر شبیه خیال است تا حقیقت. اما جهان علوم در سایر کشورها خط تازه ای در تحقیقات و نظرات او در زمینه تاریخ داشت. “فون دانیکن” معتقد است: گذشته ما که به هزاران میلیون سال می رسد چیزی غیر معمول و ناشناخته است. و این چنین به جواب ابهامات خود می گشاید: «ما در گذشته با سفینه ها و سفینه نشین های سایر کرات آسمانی همکاری و مبادلات علمی و عملی داشته ایم»

خلاصه کتاب ارابه خدایان اریک فون دانیکن:

دانیکن در این کتاب در فصلی تحت عنوان “آیا در کیهان موجودات متفکر وجود دارند؟” اشاره به بشر این عصر همچنان معتقد است که زمین ما تنها کره ای است که دارای انسان است، که به علوم ستاره شناسی و کشفیات این دانشمندان اشاره می کند و فرضیات آنان را در فواصل کهکشان ها، تکرار می کند. دلایلی را که این محقق ارائه می دهد، قابل مطالعه است. دلایل گاهی از اعتبار تحقیقات مستند و ضبط شده ای برخوردار است که در علوم باستان شناسی قابل بحث و بررسی است.” دانیکن” بیان میکند: «نوشتن چنین مطالبی نیاز به تهور و شهامت دارد. زیرا این فرضیات با آنچه باستان شناسی تاکنون اظهار داشته سخت تضاد دارد.» این از ویژگی های ارایه هر فرضیه نوینی است که هر حرکت تازه ای در عرصه رشته ای از علوم، این دشواری را که محقق و دانشمند در معرض لعنت های علمی عالمان است.

فصل های کتاب ارابه خدایان اریک فون دانیکن :

  1. فصل اول: آیا موجودات هوشمند دیگری در پهنۀ کیهان وجود دارند؟
  2. فصل دوم: سفینۀ فضایی ما روی سیاره‌ای فرودمی‌آید.
  3. فصل سوم: معماهای توجیه‌ناپذیر جهان
  4. فصل چهارم: آیا خدایان فضانورد بودند؟
  5. فصل پنجم: ارابه‌های آتشین از آسمان
  6. فصل ششم: خیال‌پردازی‌های قدیمی و افسانه‌ها… یا حقایق قدیمی
  7. فصل هفتم: عجایب دنیای قدیم یا مراکز مسافرت‌های فضایی
  8. فصل هشتم: سرزمین مردان پرنده
  9. فصل نهم: اسرار و عجایب آمریکای جنوبی
  10. فصل دهم: آزمودگی‌های زمین از فضا
  11. فصل یازدهم: ارتباط مستقیم
  12. فصل دوازدهم: فردا (آینده)

 

 

 

  دانلود رایگان کتاب ارابه خدایان 

روی دکمه دانلود کلیک کنید پس از 1 دقیقه فایل دانلود رایگان کتاب ارابه خدایان pdfبصورت خودکار دانلود شروع خواهد شد.

گزارش مسئوليت پست نوشته شده بر عهده‌ي نويسنده مي‌باشد، لطفا در صورتي که اين پست را ناقض قوانين مي‌دانيد به ما گزارش دهيد.

نظرات: (۰) هيچ نظري هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.

فیلم های ترسناک 2024