دهکده استارت20

دانلود رایگان PDF بازی اندورید برنامه موبایل و فیلم و سریال جدید| مرجع آموزش و معرفی بهترین محصولات و خدمات روز دنیا

روانشناسی تاریک pdf

دانلود رایگان کتاب جذابیت یک عادت است: چند گام تا محبوبیت

  • ۳۳۴

دانلود رایگان کتاب جذابیت یک عادت است: چند گام تا محبوبیت

دانلود رایگان کتاب جذابیت یک عادت است: چند گام تا محبوبیت

 

معرفی کتاب جذابیت یک عادت است: چند گام تا محبوبیت

«جذابیت یک عادت است: چند گام تا محبوبیت» دربردارنده ۷ نوشتار پیرامون روش‌های افزایش جذابیت در افراد در موقعیت‌ها و روابط فردی، خانوادگی و اجتماعی است.
برای همه ما مهم است که بدانیم دیگران در مورد ما چه فکری می‌کنند، بخصوص در اولین ملاقات با دیگران دوست داریم به گونه‌ای رفتار کنیم که به دل آن‌ها بنشینیم و حس خوبی در آن‌ها ایجاد کنیم. زبان بدن و کلمات ما در ثانیه‌های اول ملاقات، می‌توانند روی نظر دیگران تاثیر بگذارند.
حال ببینیم که چگونه می‌توانیم در کمترین زمان بیشترین تاثیر را روی فرد مقابلمان بگذاریم. در ثانیه‌های اول ملاقات، افراد در مورد شخصیت شما قضاوت می‌کنند و تصمیم‌گیری‌ها و ارزیابی‌های اولیه را انجام می‌دهند، این که آیا ما را استخدام کنند؟
یا قرار ملاقات دیگری با ما بگذارند یا این که دوست شوند؟
با توجه به این که از نظر فنی امکان تغییر نظر طرف مقابل پس از اولین ملاقات که نتیجه چندان مطلوبی هم نداشته، وجود دارد؛ اما کار ساده‌ای نیست. بنابراین لازم است در اولین برخورد بهترین چهره خود را نشان دهید.
همین الان این کتاب ارزشمند را از زرین لینک رایگان دریافت کنید.

روی دکمه دانلود کلیک کنید پس از 1 دقیقه فایل دانلود رایگان کتاب جذابیت یک عادت است: چند گام تا محبوبیتبصورت خودکار دانلود شروع خواهد شد.

گزارش مسئوليت پست نوشته شده بر عهده‌ي نويسنده مي‌باشد، لطفا در صورتي که اين پست را ناقض قوانين مي‌دانيد به ما گزارش دهيد.

نظرات: (۰) هيچ نظري هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.

فیلم های ترسناک 2024