دهکده استارت20

دانلود رایگان PDF بازی اندورید برنامه موبایل و فیلم و سریال جدید| مرجع آموزش و معرفی بهترین محصولات و خدمات روز دنیا

روانشناسی تاریک pdf

دانلود رایگان کتاب خودآموز دیکتاتورها <H1>

  • ۶۲

دانلود نسخه اصلی PDF ترجمه فارسی خودآموز تمام دیکتاتور ها یک کتاب ممنوعه اما پرفروش نسخه اصلی ترجمه فارسی با حجم 75 مگابایت نوشته رندال وود و 201 صفحه A4 میباشد.

 

 

معرفی کتاب خودآموز دیکتاتورها

کتاب خودآموز دیکتاتورها، نوشته رندال وود و کارمینه دولوکا است. این کتاب یک متن طنز در نقد رفتار دیکتاتورها است که با زبانی تند و گزنده یاد می‌دهد دیکتاتورها چطور رفتار می‌کنند. این کتاب را بیژن اشتری به فارسی ترجمه کرده است.  رندال وود و کارمینه دولوکا فرمول ساده‌ی دیکتاتور شدن را در کتاب صوتی خودآموز دیکتاتورها با شما در میان می‌گذارند. کتاب پیش‌رو سری به بزرگترین دیکتاتورهای تاریخ زده و به زبان طنز و کنایه، از ویژگی‌های مشترک آن‌ها و جریان‌های سیاسی و اجتماعی مربوط به ایشان برایتان می‌گوید.

کتاب خوداموز دیکتاتورها

درباره کتاب خودآموز دیکتاتورها

از همان زمانی که اجدادمان با مفهوم «مدنیت» آشنا شدند و ضرورت وجود پدیده‌ای به اسم «حکومت» را درک کردند، «دیکتاتوری» به زندگی اجتماعی انسان‌ها قدم گذاشت. اصولاً هیچ دوره‌ای از تاریخ را سراغ نداریم که در گوشه‌ای از دنیا استبداد و عوامل آن جولان ندهند. بااین‌حال، کمتر کتاب تاریخی یا سیاسی‌ای نوشته شده که هدفش بررسی روش مشترک دیکتاتورها باشد. رندال وود (Randall Wood) و کارمینه دولوکا (Carmine DeLuca) از معدود پژوهشگران و نویسندگانی هستند که جریان‌های تاریخی و اجتماعی را به این دید نگاه کرده‌اند که دستورالعمل دیکتاتورها را کشف کنند و با مخاطبان خود به اشتراک بگذارند. نه، اشتباه نکنید! قرار نیست با شنیدن این کتاب دیکتاتور شوید یا مدرسه‌ی دیکتاتورپروری راه بیندازید. هدف نویسندگان آن است که پدیده‌ی استبداد و دیکتاتوری را به بحث بنشینند و با اشاره به ده‌ها نمونه‌ی واقعی، مشخصات دیکتاتورها را برایتان روشن کنند.

PDF ترجمه فارسی کتاب دیکتاتور ها 

کتاب صوتی خودآموز دیکتاتورها (Dictator's Handbook) زبان طنز و کنایه را برای بازگویی تلخ‌ترین رویدادهای تاریخ برگزیده است. البته با دانستن این نکته ممکن است تصور کنید شاید اطلاعات نویسندگان چندان جدی نباشد و بهتر است شما هم این کتاب را جدی نگیرید اما برعکس، اطلاعاتی که در این اثر ارائه شده همگی با تفحص در مستندات تاریخی و اسناد معتبر به دست آمده‌اند. پانویس‌های مفصل کتاب نیز به شما کمک می‌کنند حتی اگر خیلی هم در جریان وقایع تاریخی نیستید، بازهم اشاره‌های تاریخی اثر حاضر را به خوبی درک کنید.

خوشبختانه رندال وود و کارمینه دولوکا در معرفی دیکتاتورها هیچ تبعیضی قائل نشده‌اند. استالین، هیتلر، صدام و بسیاری از مستبدان تاریخ که حتی نامشان به گوشتان نخورده در این کتاب عرض‌اندام خواهند کرد تا با فجایعی را که در دوره‌ی خود به بار آورده‌اند، کاملاً آشنا شوید. سری به کره‌‌ی شمالی می‌زنید، به آفریقا و جریان‌های سیاسی آن سرک می‌کشید و درعین‌حال از دیکتاتورهای خاورمیانه هم غافل نخواهید شد. در کنار همه‌ی این‌ها، جریان‌های فکری و احزابی را می‌شناسید که به لطف همین دیکتاتورهای گرامی تشکیل شدند و هزاران مردمِ ازهمه‌جابی‌خبر را جذب خود کردند.

 

ادامه و دانلود کتاب از سایت فا فایل

 

روی دکمه دانلود کلیک کنید پس از 1 دقیقه فایل دانلود رایگان کتاب خودآموز دیکتاتورها <H1>بصورت خودکار دانلود شروع خواهد شد.

گزارش مسئوليت پست نوشته شده بر عهده‌ي نويسنده مي‌باشد، لطفا در صورتي که اين پست را ناقض قوانين مي‌دانيد به ما گزارش دهيد.

نظرات: (۰) هيچ نظري هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.

فیلم های ترسناک 2024