دهکده استارت20

دانلود رایگان PDF بازی اندورید برنامه موبایل و فیلم و سریال جدید| مرجع آموزش و معرفی بهترین محصولات و خدمات روز دنیا

روانشناسی تاریک pdf

دانلود رایگان کتاب عادت های اتمی

  • ۴۸۲

دانلود کامل کتاب عادت های اتمی pdf رایگان × جملات طلایی کتاب عادت های اتمی ×بهترین ترجمه کتاب عادت های اتمی ×موضوع کتاب عادت های اتمی ×خلاصه کتاب عادت های اتمی ×خلاصه کتاب عادت های اتمی pdf

 

جیمز کلیر (متولد ۲۲ ژانویه‌ی ۱۹۸۶) نویسنده، وبلاگ‌نویس و سخنران مشهور آمریکایی است. نوشته‌های کلیر بر موضوعاتی مانند چگونگی شروع کردن عادت‌های خوب (و پایبند ماندن به آن‌ها)، اجتناب از انتخاب‌های بد، انجام کارهای بیشتر در زمان کمتر و نحوه‌ی ایجاد فرآیندهای بهتر متمرکز است و مهم‌تر از همه این است که کلیر در مورد چگونگی پیاده‌سازی این ایده‌ها در زندگی روزمره می‌نویسد.

کلیر از سال ۲۰۱۲ در وبسایت JamesClear.com درباره‌ی موضوعاتی از جمله عادت‌ها، تصمیم‌گیری و بهبود مستمر در زندگی نوشته است. کلیر نویسنده‌ی یکی از پرفروش‌ترین کتاب‌های نیویورک تایمز، عادت‌های اتمی است که بیش از ۸ میلیون نسخه در سراسر جهان فروخته و تاکنون به بیش از ۵۰ زبان ترجمه شده است. کلیر همچنین به سبب خبرنامه‌ی محبوب ۳-۲-۱ خود که هر هفته برای بیش از ۱ میلیون مشترک ارسال می‌شود، شناخته شده است. او علاوه بر نوشتن کتاب‌ها و وبلاگ‌نویسی، برای کمپانی‌ها و همایش‌های بزرگ و مشهوری نیز سخنرانی کرده است.

جیمز کلیر مدافع ایده‌های مفید است. اصلی‌ترین سوالی که او از طریق کارش بررسی می‌کند، این است که «چگونه می‌توانیم بهتر زندگی کنیم؟». به عبارت دیگر، کلیر قصد دارد ایده‌های عالی را پیدا کند و آن‌ها را به گونه‌ای توضیح دهد که به راحتی در زندگی روزمره قابل استفاده باشند.

بیشتر مفاهیمی که کلیر درباره‌ی آن‌ها می‌نویسد متعلق به خودش نیستند. این ایده‌ها، ایده‌هایی هستند که او پس از ساعت‌ها تحقیق بر اساس آن‌ها، نکات مهمی را کشف کرده است. کلیر به دنبال روشن‌بینی در تمام زمینه‌ها است؛ از معماری، زیست‌شناسی، اقتصاد، تاریخ، ریاضیات و فیزیک گرفته تا فلسفه و موارد دیگر. کلیر وظیفه‌ی خود می‌داند که بهترین ایده‌ها را بیابد و آن‌ها را به گونه‌ای توضیح دهد که عملی و قابل درک باشند.

بشر با افزودن لایه به لایه‌ به دانش، پیشرفت می‌کند. همه‌ی ما از بینش اجدادمان بهره‌مند هستیم. کلیر ایده‌ی به جا گذاشتن یک میراث فکری بزرگ را دوست دارد و سعی می‌کند با فعالیت‌هایش، کمی دانش را به مجموعه‌ی دانش بشر اضافه کند.

جیمز کلیر ادعا نمی‌کند که تمام پاسخ‌ها را در اختیار دارد و هنوز چیزهای زیادی وجود دارد که او بخواهد یاد بگیرد، اما خوشحال است که آن‌چه را که تاکنون کشف کرده‌ است، به اشتراک بگذارد. روش او تنها راه برای اندیشیدن به زندگی نیست، اما نحوه‌ی کار او، در مورد اندیشیدن به زندگی است.

کلیر در وبسایت خود و همچنین در هفته‌نامه‌ی ۳-۲-۱ بیش از ۲۵۰ مقاله نوشته است. وبسایت جیمز که اکنون دربرگیرنده‌ی مطالب مفید بسیاری است، سالانه بیش از ۱۰ میلیون بازدیدکننده را به خود اختصاص می‌دهد.

کلیر ماهانه ۱ الی ۲ سخنرانی را در رابطه با عادت‌ها و پیشرفت مستمر در زندگی ارائه می‌کند. از میان شرکت‌ها و کمپانی‌هایی که کلیر تاکنون برای آن‌ها سخنرانی کرده است، می‌توان به سیسکو، جنرال الکتریک، هوندا، اینتل، لیکندین، لولو لمون و مریل لینچ اشاره کرد.

کلیر هر سال ۵٪ از سود خود را به شریک خیریه‌ی خود یعنی بنیاد ضد مالاریا (AMF) اهدا می‌کند. AMF تورهایی را برای محافظت از کودکان، مادران باردار و خانواده‌ها در برابر پشه‌های ناقل مالاریا برگزار می‌کند. این کار یکی از مقرون‌به‌صرفه‌ترین راه‌ها برای افزایش طول عمر شناخته شده و مأموریت بزرگ‌تر کلیر برای کمک به دیگران برای درک کامل پتانسیل‌هایشان را انجام می‌دهد. تا به امروز، کلیر با این روش، موفق به کمک به بیش از ۳۵۰۰۰ نفر شده است.

جیمز کلیر علاوه بر موضوعاتی که در رابطه با آن‌ها می‌نویسد، به موضوعات دیگری نیز علاقه دارد. یکی از این موضوعات معماری است. کلیر به ساختمان‌هایی که در طراحی آن‌ها فکر به کار رفته و خوب طراحی شده‌اند، علاقه‌مند است. به طور خاص، او به ساختمان‌هایی علاقه دارد که طبیعت را با زیبایی ترکیب می‌کنند و ساختمان‌ها و فضاهای شهری کارآمد تولید می‌کنند.

کلیر همچنین به پیشنهاد دادن کتاب‌های موردپسند خود نیز علاقه دارد. کار کلیر اساسا خواندن است؛ بنابراین موفق شده پس از سال‌ها تحقیق و مطالعه، فهرست خوانده‌های شخصی‌اش را با موارد دلخواه از طیف گسترده‌ای از دسته‌بندی‌ها از جمله بهترین کتاب‌های تجاری، بهترین کتاب‌های خودیاری، بهترین زندگی‌نامه‌ها و موارد دیگر ایجاد کند.

به عنوان یک پروژه‌ی جانبی، کلیر علاقه دارد به دنبال سخنرانی‌های روشنگری بگردد که چندان شناخته‌شده نیستند. او هر زمان که سخنرانی مفیدی پیدا می‌کند، متنی از آن تهیه کرده و آن را به لیست سخنرانی‌های بزرگ خود اضافه می‌کند که سایر افراد نیز بتوانند به چنین محتوای مفیدی دسترسی داشته باشند.

کلیر علاوه بر کتاب عادت‌های اتمی، کتاب‌های دیگری نیز نوشته که از میان آن‌ها می‌توان به قدرت شروع ناقص و ژورنال خرده‌عادت‌ها اشاره کرد.

کتاب عادت‌های اتمی یک چارچوب اثبات‌شده برای بهبود زندگی شما به صورت روزانه ارائه می‌دهد. کلیر در این کتاب استراتژی‌هایی عملی را نشان می‌دهد که دقیقا به خواننده می‌آموزد چگونه عادت‌های خوب ایجاد کند، عادت‌های بد را کنار بگذارد و بر رفتارهای کوچکی که منجر به نتایج قابل‌توجهی می‌شود، تسلط پیدا کند.

جیمز کلیر در عادت‌های اتمی عنوان می‌کند که اگر در تغییر عادات خود مشکل دارید، مشکل شما نیستید؛ مشکل از سیستم شماست. عادت‌های بد بارها و بارها تکرار می‌شوند؛ نه به این دلیل که شما نمی‌خواهید تغییر کنید، بلکه به این دلیل که سیستم اشتباهی برای تغییر دارید. شما به سطح اهداف خود نمی‌رسید، شما به سطح سیستم‌های خود سقوط می‌کنید. در عادت‌های اتمی، شما با یک سیستم اثبات‌شده روبه‌رو خواهید شد که می‌تواند شما را به سطوح جدیدی برساند.

کلیر به دلیل توانایی‌اش در تقطیر موضوعات پیچیده به رفتارهای ساده که می‌توانند به راحتی در زندگی روزمره و کار اعمال شوند، شناخته شده است. در این کتاب، او از اثبات‌شده‌ترین ایده‌ها از زیست‌شناسی، روان‌شناسی و علوم اعصاب استفاده می‌کند تا راهنمای آسانی برای درک عادت‌های خوب و اجتناب‌ از عادت‌های بد به خواننده ارا‌ئه کند. در طول مسیر، خوانندگان با داستان‌های واقعی از برندگان مدال طلای المپیک، هنرمندان برنده‌ی جوایز، رهبران تجارت، پزشکان نجات‌دهنده‌ی زندگی و کمدین‌های ستاره‌ای که از علم عادات کوچک برای تسلط بر هنر خود استفاده کرده‌اند و در رشته‌ی خود به جایگاه والایی دست یافته‌اند، همراه خواهند شد.

روی دکمه دانلود کلیک کنید پس از 1 دقیقه فایل دانلود رایگان کتاب عادت های اتمیبصورت خودکار دانلود شروع خواهد شد.

گزارش مسئوليت پست نوشته شده بر عهده‌ي نويسنده مي‌باشد، لطفا در صورتي که اين پست را ناقض قوانين مي‌دانيد به ما گزارش دهيد.

نظرات: (۰) هيچ نظري هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.

فیلم های ترسناک 2024