دهکده استارت20

دانلود رایگان PDF بازی اندورید برنامه موبایل و فیلم و سریال جدید| مرجع آموزش و معرفی بهترین محصولات و خدمات روز دنیا

روانشناسی تاریک pdf

دانلود رایگان کتاب نیمه تاریک وجود: بازیابی قدرت، خلاقیت، استعداد و رویاهای شما

  • ۵۸

معرفی کتاب رایگان  نیمه تاریک وجود: بازیابی قدرت، خلاقیت، استعداد و رویاهای شما

دبی فورد نویسنده‌ی مشهور و برجسته‌ی آمریکایی در کتاب نیمه تاریک وجود، که در زمره‌ی پرفروش‌ترین آثار نیویورک‌تایمز قرار دارد، شما را راهنمایی می‌کند تا به شناسایی بهتر و بیشتر سایه و ضمیر ناخودآگاه‌تان مشغول شوید و استعدادها و مهارت‌های خود را شکوفا سازید.

درباره‌ی کتاب نیمه تاریک وجود:

کتاب پیش رو شما را با همه‌ی لایه‌های پنهان درونی‌تان آشنا می‌سازد و به بهترین نسخه خودتان تبدیل می‌کند. کتاب نیمه تاریک وجود (The Dark Side Of The Light Chasers) یکی از بهترین آثار در حوزه‌ی خودشناسی و خودسازی است که از زمان انتشارش تاکنون یکی از پرفروش‌ترین و محبوب‌ترین کتاب‌ها در سراسر جهان بوده و به 19 زبان نیز ترجمه شده است. این کتاب همچنین در دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزشی عالی دنیا تدریس می‌شود و تمام مشاوران، روانشناسان و روانکاوان برجسته نیز مطالعه‌ی آن را توصیه کرده‌اند.

درواقع آینده‌ای که در رویاهای خود آن را می‌پرورانید، تنها زمانی نصیب‌تان می‌شود که آمادگی داشته باشید تا دردهای گذشته خود را به خاطر بیاورید و از آن‌ها درس بگیرید. تنها راه‌حل داشتن آینده‌‌ای فوق‌العاده فقط پذیرفتن گذشته نیست، بلکه در آغوش گرفتن آن است. هنگامی که یاد بگیرید همه‌ی آنچه را که هستید و همه‌ی آنچه را که تجربه کرده‌ و پشت سر گذاشته‌اید، هر چقدر هم که سخت بوده در آغوش بگیرید به تکاملی دست می‌یابید که حتی تصورش را هم نمی‌کردید.

این کتاب در مورد شناسایی مهارت‌ها و قدرت‌های شخصی و درونی انسان‌هاست. تمام افراد از مواجه شدن با انرژی‌ها و نیروهای منفی درونی خود می‌ترسند، غافل از اینکه آن‌ها می‌توانند افراد را به سمت روشنایی‌های زندگی‌ راهنمایی کنند. اگر به درک همه‌ی جنبه‌های وجودتان دست یابید و آن‌ها را قبول کنید، اطرافیانتان هم از نتیجه‌ی آن استفاده خواهند کرد.

دبی فورد (Debbie Ford) در این اثر به شما کمک می‌کند تا با مهارت‌های درونی خود آشنایی بیشتری پیدا کرده و از این راه خود را شکوفا کنید و حال بهتری نسبت به خود و دیگران داشته باشید. اگر تصور می‌کنید که می‌توانید از این نسخه‌ای که هستید، بهتر باشید و آینده‌ی عالی‌تری برای خود بسازید، این کتاب را بخوانید.

اما اگر نمی‌خواهید زندگی شما تغییر کند، نه این کتاب را بخوانید و نه تمرین‌های آن را انجام دهید. همین الان کتاب را کنار بگذارید. آن را در بالاترین قفسه‌ی کتابخانه قرار دهید تا دیگر دستتان به آن نرسد یا آن را به یکی از دوستان خود بدهید، زیرا امکان ندارد این کتاب را بخوانید و هیچ تغییری در زندگی شما رخ ندهد!

شما با خواندن کتاب نیمه تاریک وجود از صمیم قلب از دبی فورد تشکر خواهید کرد، زیرا این کتاب شما را به سمت مسیری هدایت می‌کند که در آن نشاط همیشگی، آرامش درونی و عشق به خود را پیدا می‌کنید و در نهایت می‌توانید دیگران را بی‌قید و شرط دوست داشته باشید.

نکوداشت‌های  رایگان   کتاب نیمه تاریک وجود:

- این کتاب را با دقت بخوانید. یک بار آن را بخوانید و دوباره بخوانید. سپس آن را برای بار سوم بخوانید تا به درک کاملی از آن برسید. من شما را به این چالش دعوت می‌کنم. (نیل دونالد والش)

- مسیر آگاهی و روشنایی شامل جستجوی ویژگی‌های الهی و پذیرش کامل ویژگی‌های سایه یا منفی است. در این کتاب عمیق، دبی فورد، مراحل دستیابی به تکامل و تحول را ترسیم کرده است. (دیپاک چوپرا)

- دبی فورد از طریق کار و سفر درونی خود، به درکی قوی از چگونگی بازتاب نحوۀ ارتباط ما با خودمان توسط جهان دست یافته است. این کتاب دعوت‌نامه‌ای‌ است که با استفاده از روش‌های ساده و روشن، در راستای یادگیری چگونگی پذیرفتن همۀ آنچه که هستیم، گام بزرگی را برداشته است. (جان ولوود)

کتاب رایگان   نیمه تاریک وجود برای چه کسانی مناسب است؟

اگر می‌خواهید خود را بهتر و بیشتر بشناسید، تغییرات اساسی در درون‌تان به وجود آورید و استعدادهایتان را شکوفا کنید، این کتاب برای شماست.

با دبی فورد بیشتر آشنا شویم:

دبی فورد مدرس، معلم، سخنران و نویسنده در سال 1955 در کالیفرنیا چشم به جهان گشود. عمده شهرت او به دلیل نگارش کتاب نیمه تاریک جویندگان نور یا نیمه تاریک وجود است. این اثر در سالی که انتشار یافت، عنوان پرفروش‌ترین کتاب سال را به دست آورد.

پس از آنکه اپرا وینفری مجری مشهور آمریکایی کتاب نیمه تاریک جویندگان نور را در برنامه‌اش در سال 2000 مورد نقد و تحلیل قرار داد، این اثر در طول چند هفته در فهرست پرفروش‌ترین‌های نیویورک‌تایمز در اواخر سال 2000 و اوایل 2001 قرار گرفت. فورد در رادیو و تلویزیون کارگاه‌های آموزشی برگزار می‌کرد و حتی مؤسسه تحول آموزشی فورد را نیز تأسیس نمود. همچنین چندین برنامه تلویزیونی و مستند ساخت.

او در سال 2013 بعد از مبارزه طولانی با سرطان در سن 57 سالگی درگذشت. از دیگر آثار او می‌توان به «در آغوش سایه خود، طلاق معنوی، بهترین سال زندگی شما، نامه‌ای از بهشت، بازتاب سایه، پاک‌سازی آگاهی و شجاعت» اشاره کرد.

در بخشی از کتاب نیمه تاریک وجود می‌خوانیم:

هنگامی‌که این حقیقت را بپذیریم که هر یک از ما دارای تمامی صفات جهان هستی هستیم، دست از تظاهر به همه چیز نبودن برمی‌داریم. بسیاری از ما آموخته‌ایم که با دیگران متفاوت هستیم. برخی از ما خود را بهتر از دیگران می‌دانیم و بسیاری از ما احساس بی‌لیاقتی می‌کنیم. زندگی ما با این قضاوت‌ها شکل گرفته است. همین قضاوت‌ها باعث می‌شود که بگوییم: «من مثل تو نیستم.» اگر سفید پوست باشید فکر می‌کنید که با سیاه‌پوست‌ها تفاوت دارید. اگر سیاه‌پوست باشید تصور می‌کنید که با آسیایی‌ها و اسپانیایی‌ها متفاوت هستید. یهودیان باور دارند که با کاتولیک‌ها تفاوت دارند و حزب محافظه‌کار نیز تصور می‌کند که با حذب لیبرال متفاوت است.

فرهنگ به ما قبولانده است که ما از اساس با بقیه تفاوت داریم. همچنین تعصبات را از خانواده و دوستانمان آموخته‌ایم. «من و شما با هم تفاوت داریم چرا که شما چاق و من لاغر هستم، من باهوش و شما کم‌هوش هستی. من ترسو و شما شجاع هستی. من آرام و شما پرخاشگر هستی. من با صدای بلند حرف می‌زنم و شما با صدای آرام.» این عقاید باعث شده که خود را از دیگران تافتۀ جدا بافته بدانیم. این عقاید موانع درونی و بیرونی بسیاری را در سر راه پذیرش کل وجودمان قرار داده و باعث نشان دادن انگشت اتهام به سمت دیگران شده است.

نکته اصلی، درک این مسئله است که ما چیزی را که نیستیم، نمی‌توانیم ببینیم و درک کنیم. اگر دارای یک ویژگی خاص در وجود خود نباشیم، قادر به تشخیص آن در وجود دیگران نیستیم. اگر شجاعت یک فرد را تحسین می‌کنید، دلیل آن بازتاب شجاعت درون شماست. اگر فکر می‌کنید فردی خودخواه است، مطمئن باشید که شما هم توانایی بروز آن میزان از خودخواهی را دارید. اگر چه این ویژگی‌ها را همیشه از خود نشان نمی‌دهیم، اما هر یک از ما توانایی بروز همۀ ویژگی‌ها را دارد. ما بخشی از جهان کل هستیم که قابلیت بروز همه ویژگی‌هایی که می‌بینیم، قضاوت و تحسین می‌کنیم را داریم. همۀ ما صرف نظر از رنگ پوست، وزن و مذهب دارای همه ویژگی‌های جهان هستیم. همۀ انسان‌ها در این اصل یکسان هستند.

فهرست مطالب کتاب

دیدگاه‌هایی در مورد کتاب
مقدمه مترجم
مقدمه
پیش‌گفتار
فصل یکم: جهان بیرون، جهان درون
فصل دوم: به دنبال سایه
فصل سوم: جهان در درون ماست
فصل چهارم: به یاد آوردن خود
فصل پنجم: سایه ات را بشناس تا خودت را بشناسی
فصل ششم: من «آن» هستم
فصل هفتم: نیمۀ تاریک وجودت را در آغوش بگیر
فصل هشتم: خود را از نو تعبیر کن
فصل نهم: به نور وجودت اجازۀ درخشش بده
فصل دهم: زندگی ارزش زیستن دارد
سخن پایانی
دربارۀ نویسنده

روی دکمه دانلود کلیک کنید پس از 1 دقیقه فایل دانلود رایگان کتاب نیمه تاریک وجود: بازیابی قدرت، خلاقیت، استعداد و رویاهای شمابصورت خودکار دانلود شروع خواهد شد.

گزارش مسئوليت پست نوشته شده بر عهده‌ي نويسنده مي‌باشد، لطفا در صورتي که اين پست را ناقض قوانين مي‌دانيد به ما گزارش دهيد.

نظرات: (۰) هيچ نظري هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.

فیلم های ترسناک 2024