دهکده استارت20

دانلود رایگان PDF بازی اندورید برنامه موبایل و فیلم و سریال جدید| مرجع آموزش و معرفی بهترین محصولات و خدمات روز دنیا

روانشناسی تاریک pdf

دانلود رایگان کتاب هرگز هرگز pdf

  • ۶۳۸

دانلود  کتاب هرگز هرگز pdf 

دانلود کتاب هرگز، هرگز اثر تارین فیشر ، کالین هوور - فیدیبو

 

معرفی و دانلود کتاب صوتی هرگز هرگز

مشخصات کتاب هرگز، هرگز · ناشر آذرباد · قیمت نسخه چاپی ۴۳,۵۰۰ تومان · تاریخ نشر ۱۳۹۸/۰۱/۱۵ · زبان فارسی · حجم فایل 2.2 مگابایت · تعداد صفحات ۳۷۰ صفحه · شابک 978-600- ...
فیدی‌پلاس: قابل دسترس در مجموعه کتاب های اشت...
مترجم: مهرزاد جعفری
رتبه: ۳٫۵ · ‏‎ریال ۲۶٬۹۰۰

معرفی و دانلود کتاب صوتی هرگز هرگز | تارین فیشر - کتابراه

معرفی کتاب صوتی هرگز هرگز

پایان رابطه‌ای عاشقانه که محکوم به زوال است... کالین هوور و تارین فیشر نویسندگان پرفروش نیویورک‌تایمز در کتاب صوتی هرگز هرگز، داستانی جذاب و تامل‌برانگیز درباره رابطهٔ عشقی زن و مردی را روایت می‌کنند که اکنون آن احساسات پرشور، رو به سردی و غریبگی رفته است.

درباره کتاب صوتی هرگز هرگز:

«چارلی» و «سیلاس» از اول زندگی‌شان با هم بودند. آن‌ها خاطرات زیادی با یکدیگر ساختند و در چهارده سالگی به هم دل دادند و هریک از این دو، حسی متفاوت را در رابطه‌شان تجربه می‌کردند. اما در این میان چیزی احساس چارلی و سیلاس را به طور کل تغییر می‌دهد و حسی متفاوت به سراغشان می‌آید. انگار که همه چیز را فراموش کرده باشند...

ادامهٔ داستان درمورد نحوهٔ حل این مسئله توسط این دو نفر است. آن‌ها باید بدانند که چطور رابطه‌شان به اینجا کشیده شده و چه چیزی عطر غریبگی را به میان عشق سوزان آن‌ها پاشیده است. این موضوع آن‌ها را به اعماق خاطراتشان و افکاری که از آن‌ها بسیار دور شده بودند، می‌کشاند و باعث بروز احساسات عجیبی می‌شود.

چیزی که بیش از همه چیز ذهن آن‌ها را به خود مشغول ساخته، این است که چه چیزی در قدم اول باعث شروع رابطهٔ این دو شد؟ آن‌ها باید تلاش کنند و راز اتفاقاتی را که برایشان رخ داده، کشف کنند و دلیل این موضوع را متوجه شوند. کالین هوور و تارین فیشر در کتاب هرگز هرگز (Never Never) با بررسی رابطهٔ عمیق این دو داستانی جذاب و معمایی را خلق کردند که هر لحظه مخاطب را با خود همراه می‌سازد.

کالین هوور و تارین فیشر نویسندگان پرفروش نیویورک‌تایمز در کتاب صوتی هرگز هرگز، داستانی جذاب و تامل‌برانگیز درباره رابطهٔ عشقی زن و مردی را روایت می‌کنند که ...
نام کتاب: کتاب صوتی هرگز هرگز
فرمت کتاب: MP3
موضوع کتاب: کتاب صوتی داستان و رمان خارجی، ...
نویسنده: کالین هوور، تارین فیشر
رتبه: ۴٫۱ · ‏۱۹ رأی

دانلود pdf رمان هرگز هرگز (دو جلدی) کالین هوور - ای ناول

کتاب صوتی هرگز هرگز مناسب چه کسانی است؟

علاقه‌مندان به داستان‌های عاشقانه و رمان خارجی از شنیدن این کتاب لذت خواهند برد.

با نویسندگان کتاب صوتی هرگز هرگز بیشتر آشنا شویم:

کالین هوور (Colleen Hoover) در سال 1979 و در تگزاس آمریکا متولد شد. او نخستین رمان خود را در سال 2011 و با نام «بسته» منتشر کرد. این کتاب شهرتی جهانی برای او به ارمغان آورد و او را به یکی از پرفروش‌ترین‌های نیویورک‌تایمز تبدیل کرد. این نویسنده در حال حاضر نیز یکی از نویسندگان پرفروش در آمریکا و کشورهای دیگر است. برخی از مشهورترین آثار هوور عبارتند از: «عقب‌نشینی»، «ما تمامش می‌کنیم»، «این دختر» و «اگر حقیقت این باشد»

۱ دی ۱۴۰۰ — دانلود رمان هرگز هرگز (دو جلدی) از کالین هوور pdf از برای اندروید و کامپیوتر و PDF و آیفون، با لینک مستقیم با بهترین فونت نسخه اصلی.

کتاب هرگز هرگز اثر کالین هوور - دانلود رمان هرگز هرگز pdf ...

 

تارین فیشر (Tarryn Fisher) نیز در سال 1982 و در ژوهانسبورگ آفریقای جنوبی به دنیا آمد. او جزو نویسندگان پرفروش نیویورک‌تایمز و یو اس‌ای تودی به شمار می‌آید که تا به امروز 12 رمان و داستان کوتاه نوشته است. وی همچنین وب‌سایتی در حوزه مد و فشن دارد و در آن مطالبی می‌نویسد.

در بخشی از کتاب صوتی هرگز هرگز می‌شنویم:

لباشو جمع کرده و سرشو تکون میده. میخواد از اینجا بریم. میتونم بی‌قراریش رو احساس کنم. پیشنهاد می‌کنم: «شاید باید برگردیم و ازش سوالات با جزئیات بیشترو بپرسیم.» میگه: «امکان نداره. اصلا نمی‌خوام دوباره برم اون تو.»

از من دور میشه و فکر می‌کنم که خودم تنهایی داخل اونجا برم. میخوام اولین قدمم رو به سمت مغازه بردارم که علامت «باز است» روی مغازه خاموش میشه و ناگهان در تاریکی فرومیره. لپمو از داخل گاز می‌گیرم. میتونم وقتی سیلاس نیست به اینجا برگردم. شاید اون با من بیشتر حرف بزنه. صدا میزنه: «چارلی».

دنبالش میدوم تا زمانی که دوباره کنار هم راه بریم. وقتی راه میریم میتونم بخار نفس‌هامون رو ببینم. کی هوا انقدر سرد شد؟ دستام رو به هم میمالم.

- «گرسنمه»

- «تو همیشه گرسنه‌ای. هیچوقت ندیدم کسی با این جثهٔ ریزه میزه این همه غذا بخوره.»

این بار پیشنهاد نمیده که غذا برام بخره؛ بنابراین به راه رفتنم کنارش ادامه میدم.

۴ بهمن ۱۴۰۱ — دانلود کتاب هرگز هرگز اثر کالین هوور - نقد متن، خلاصه، معرفی نویسنده، قیمت و خرید بهترین ترجمه کتاب رمان پی دی اف رایگان (pdf)
رتبه: ۵ · ‏ ۱ مرور

دانلود کتاب صوتی هرگز هرگز اثر کالین هوور با صدای ... - طاقچه

معرفی و دانلود کتاب صوتی هرگز هرگز

کتاب هرگز هرگز صوتی اثر کالین هوور با صدای نگین خواجه نصیر از انتشارات ماه آوا است. این کتاب را در اپلیکیشن رایگان طاقچه دانلود و خرید کنید.
نویسنده: کالین هوورتارین فیشر‏
مترجم: مهرزاد جعفری
گوینده: نگین خواجه نصیر
رتبه: ۳٫۴ · ‏۹ رأی

دانلود کتاب هرگز هرگز PDF + معرفی - فا فایل
fa-file.ir
https://fa-file.ir › product › دانلود-کتاب-هرگز-هرگز-P...
۶ روز پیش — دانلود کتاب هرگز هرگز هرگز هرگز کالین هوور - تارین فیشر #فانتزی #عاشقانه #معمایی #نوجوان #ادبیات_آمریکا پایان رابطه‌ای عاشقانه که محکوم به ...

معرفی و دانلود کتاب هرگز هرگز اثر کالین هوور - متا بوک

 .ir
 کتاب هرگز هرگز داستانی از کالین هوور، و تارین فیشر با ترجمه مهرزاد جعفری است.داستان درباره رابطه عاشقانه‌ای است که حالا به یک غریبگی تمام عیار، بدل شده است.

دانلود رمان هرگز هرگز 3 (جلد سوم) از کالین هوور و تارین فیشر pdf

 https:// .com › دانلود-رمان-هرگز-هرگز-3-ج...
دانلود رمان هرگز هرگز 3 (جلد سوم) از کالین هوور و تارین فیشر بصورت pdf با لینک دانلود مستقیم و کیفیت بالای نگارش بصورت رایگان در دنیای رمان دانلود کنید.

دانلود پی‌دی‌اف «هرگز هرگز» کالین هوور بخش 1 تا 3 - گیزپر

 .ir
 دانلود کتاب رمان بدون سانسور هرگز هرگز (کالین هوور، تارین فیشر) (2015-2016) (Never Never) (Colleen Hoover, Tarryn Fisher) ارزان پی دی اف download pdf.

کتاب هرگز هرگز اثر کالین هوور انتشارات آذرباد - دیجی کالا

 خرید اینترنتی کتاب هرگز هرگز اثر کالین هوور انتشارات آذرباد و قیمت انواع کتاب شعر و ادبیات آذرباد از فروشگاه آنلاین دیجی‌کالا. جدیدترین مدل‌های کتاب شعر و ...
رتبه: ۴٫۷ · ‏۱۷ مرور
جستجوهای مرتبط
دانلود رایگان کتاب یاد او کالین هووربهترین کتاب کالین هوورکتاب جدید کالین هوور
کتاب های کالین هوور
خرید کتاب های کالین هوور
دانلود رایگان کتابهای کالین هوور

روی دکمه دانلود کلیک کنید پس از 1 دقیقه فایل دانلود رایگان کتاب هرگز هرگز pdfبصورت خودکار دانلود شروع خواهد شد.

گزارش مسئوليت پست نوشته شده بر عهده‌ي نويسنده مي‌باشد، لطفا در صورتي که اين پست را ناقض قوانين مي‌دانيد به ما گزارش دهيد.

نظرات: (۰) هيچ نظري هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.

فیلم های ترسناک 2024