دهکده استارت20

دانلود رایگان PDF بازی اندورید برنامه موبایل و فیلم و سریال جدید| مرجع آموزش و معرفی بهترین محصولات و خدمات روز دنیا

روانشناسی تاریک pdf

دانلود رایگان Multiplayer برای اندورید مود شده

  • ۴۱۸

‏‏Sonic Forces: Speed Battle بازی جدید از سری سونیک است که در آن وارد مسابقه سرعت با بازیکنان سراسر جهان می شوید. به سرعت بدوید و با بازیکنان واقعی سراسر جهان رقابت کنید. با حداکثر سرعت بدوید و در نبردهای چهار نفره زمان واقعی، به شیوه خود با حریفان واقعی مبارزه کنید. در طول مسابقه شما باید سلاح ها را انتخاب و از آنها استفاده کنید تا پیروزی را به دست آورید! به عنوان Sonic The Hedgehog، Tails، Amy، Knuckles، Shadow و سایر شخصیت ها رقابت کنید. برای ساختن تیم نهایی شخصیت ها و سلاح های جدید را باز کنید و ارتقاء دهید. در این بازی شما علاوه بر جاخالی دادن از موانع، جمع آوری حلقه های طلایی و رسیدن به خط پایان باید به سه رقیب واقعی که توسط بازیکنان واقعی کنترل می شوند مسابقه دهید. با برخورد به موانع سرعت شما کاهش پیدا خواهد کرد و شانس اول شدن شما کمتر خواهد شد، همچنین می توانید برای افزایش شتاب خود از تقویت کننده های سرعت که در طول مسیر وجود دارند کمک بگیرید. در طول مسیر بازی باید سعی کنید از موانع عبور کنید و تا می توانید حلقه جمع آوری کنید و در کنار این موارد باید برای سبقت گرفتن از رقبا و نفر اول شدن تلاش کنید.

روی دکمه دانلود کلیک کنید پس از 1 دقیقه فایل دانلود رایگان Multiplayer برای اندورید مود شدهبصورت خودکار دانلود شروع خواهد شد.

گزارش مسئوليت پست نوشته شده بر عهده‌ي نويسنده مي‌باشد، لطفا در صورتي که اين پست را ناقض قوانين مي‌دانيد به ما گزارش دهيد.

نظرات: (۰) هيچ نظري هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.

فیلم های ترسناک 2024