دهکده استارت20

دانلود رایگان PDF بازی اندورید برنامه موبایل و فیلم و سریال جدید| مرجع آموزش و معرفی بهترین محصولات و خدمات روز دنیا

روانشناسی تاریک pdf

دانلود رایگان Nimo TV – Live Game Streaming مود شده

  • ۹۷۸

💳  برای خرید، بازارچه را نصب کنید. 💳 

----- درباره Nimo TV -----

یک پلتفرم جهانی است که به تمام بازیکنان سراسر جهان اجازه می‌دهد تا بازی خود را برای دیگر بازیکنان پخش کنند. جامعه‌ای از بازیکنان، گیمر‌ها و طرفداران است که باهم در یک جا جمع شده‌اند و اجازه می‌دهد با تمام آن‌ها در تعامل باشید. با استفاده از فناوری تعاملی با کیفیت بالا، مخاطبان و شرکت‌کنندگان می‌توانند با استریمر‌ها در تعامل باشند و اجازه حضور در تورنمنت‌ها و رویداد‌های EA- Sports را همراه با دسترسی بی‌سابقه به بهترین استریمر‌ها از سراسر منطقه، کسب کنند.

----- توضیحاتی در رابطه با Nimo TV -----

هرگز تنها بازی نکن. به آخرین جامعه‌ی پویای بازیکنان که میلیون‌ها گیمر در آن هستند، بپیوندید و بهترین و درخشان‌ترین صحنه‌های بازی‌های حرفه‌ای را تماشا کنید. همانطور که بازیکنان در تلاش هستند تا مهارت‌هایشان در بازی‌های محبوبشان صرف نظر از سیستم عامل بیشتر شود، مخاطبان می‌توانند برای سرگرمی در این انجمن‌ها شرکت کنند.

بیاید با مشاهده‌ی هزاران استریم‌ بازی‌ها به این تجربه فوق‌العاده بپیوندید. همانطور که Nimo TV نشانتان می‌دهد، از بهترین گیمر‌ها یاد بگیرید و به اساتید بازی‌ها پاداش دهید.

 

برترین پلتفرم پخش زنده بازی

هنر بازی‌های ویدیویی همیشه توسط مخاطبانی که آن‌ را تماشا می‌کنند، نظر می‌دهند وسبک بازی‌ها را نقد می‌کنند، پشتیبانی می‌شود. هدف ما، اقدام به اشتراک‌گذاری و فرهنگ‌سازی مثبت برای بازیکنان برای پیدا کردن و سرگرم کردن مخاطبین است.

·         اعتقاد ما

هرکسی که میتواند بازی کند، میتواند آن را به اشتراک بگذارد.

·         مأموریت ما

ما برای گیمر‌های سراسر دنیا تا حد ممکن این امر را آسان می‌کنیم تا بتوانند استعداد و تخصص خود را به نمایش بگذارند و مخاطبین خود را سرگرم کنند.

·         چشم انداز ما

اتصال بازیکنان به هم در هر مکان و هر زمان تا بتوانند بازی کنند و آن را به اشتراک بگذارند.

روی دکمه دانلود کلیک کنید پس از 1 دقیقه فایل دانلود رایگان Nimo TV – Live Game Streaming مود شدهبصورت خودکار دانلود شروع خواهد شد.

گزارش مسئوليت پست نوشته شده بر عهده‌ي نويسنده مي‌باشد، لطفا در صورتي که اين پست را ناقض قوانين مي‌دانيد به ما گزارش دهيد.

نظرات: (۰) هيچ نظري هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.

فیلم های ترسناک 2024