دهکده استارت20

دانلود رایگان PDF بازی اندورید برنامه موبایل و فیلم و سریال جدید| مرجع آموزش و معرفی بهترین محصولات و خدمات روز دنیا

روانشناسی تاریک pdf

دانلود ساب‌وی سرفرز - Subway Surfers مود شده

  • ۲۲۶

بازی‌های سبک دونده بی‌نهایت در عین سادگی، پتانسیل این را دارند تا ساعت‌ها مخاطب را سرگرم کنند. ذات رکوردی بودن این بازی‌ها باعث شده تا به شدت اعتیادآور باشند و مدام کاربران گوشی‌های اندرویدی را ترغیب کنند تا به تجربه این دست از بازی‌ها بپردازند. یکی از بازی‌های اصلی این سبک که نقش مهمی در افزایش محبوبیت و حتی شکل‌گیری بازی‌های جدیدتر ژانر دونده بی‌نهایت ایفا کرد، ساب‌وی سرفرز یا همان موج‌سواران مترو است که سال‌هاست میان کاربران اندرویدی به محبوبیتی بی‌حد و حصر رسیده است.

ویدئو معرفی بازی دانلود ساب‌وی سرفرز - Subway Surfers مود شده

موج‌سواری میان قطارها در ساب‌وی
پایه و اساس بازی ساب‌وی سرفرز روی فرار یک نوجوان از دست مامور ایستگاه مترو بنا شده است. البته، این فرار خیلی هم ساده نیست چرا که نوجوان قصه ما باید از موانع مختلفی گذر کند! از قطارهای در حال حرکت گرفته تا موانع فیزیکی که در راه حرکت شخصیت اصلی قرار دارند، همگی می‌توانند باعث بر هم خوردن تعادل کاراکتر شما شوند. بنابراین، به نوعی می‌توان گفت که به مانند الگوی همیشگی بازی‌های دونده بی‌نهایت، به نوعی سرعت عمل و دقت شما را می‌سنجد.

گیم‌پلی بازی، پیچیدگی خاصی ندارد و تنها با لمس صفحه گوشی می‌توانید شخصیت خود را به سمت چپ، راست، بالا یا پایین تکان دهید، در شرایطی که شخصیت به صورت خودکار همواره در حال دویدن است. این روند، هم بسیار ساده است و توسط هر کسی می‌تواند پیش برده شود، هم وقتی به سراغ زدن یک رکورد خوب می‌روید روندی فرسایشی به خود می‌گیرد. البته، فرسایشی از جهت مثبت؛ به این معنا که بازی رفته رفته چالش‌برانگیزتر و سخت‌تر می‌شود و برای ثبت یک رکورد هیجان‌انگیز و خوب، باید دقت بسیار زیادی داشته باشید.

پشتیبانی کم‌نظیر سازندگان
ساب‌وی سرفرز یک بازی سرراست است که گیم‌پلی آن پیچیدگی عجیب و غریبی ندارد. اگر چه این مسئله باعث شده تا بازی دلنشین و جذاب شود، ولی حتی دلنشین‌ترین و جذاب‌ترین بازی‌ها هم در صورتی که به یک‌نواختی دچار شوند، توسط بازیکنان فراموش می‌شوند. با این حال، پشتیبانی شگفت‌انگیز سازندگان از ساب‌وی سرفرز موجب شده تا حتی پس از گذشت چندین سال از عرضه، این بازی هنوز هم حرف‌هایی برای گفتن داشته باشد.

از مسیرهایی که شخصیت اصلی در آن شروع به دویدن می‌کند گرفته تا شخصیت‌هایی که می‌توانید آن‌ها را آزاد کنید و همچنین آیتم‌های شخصی‌سازی کاراکترها، همگی در گذر زمان بیشتر شده‌اند. بله، شما امکانات مختلفی برای متنوع‌تر کردن تجربه خود از بازی موج‌سواران مترو دارید که تعویض شخصیت یکی از آن‌ها به شمار می‌رود. با این حال، ایجاد این تنوع در بازی ممکن نبود اگر سازندگان پشتیبانی خوبی از بازی به عمل نمی‌آوردند.

ساب‌وی سرفرز یکی از بازی‌های هیجان‌انگیز اندرویدی اس دانلود ساب‌وی سرفرز - Subway Surfers مود شدهت که به کمک آن می‌توانید مدت‌ها سرگرم شوید و تلاش کنید تا رتبه و رکوردی بهتر از دوستان‌تان در یک بازی تفننی اما جذاب در سبک دونده بی‌نهایت به ثبت برسانید.


ویژگی‌های ساب‌وی سرفرز:


. یکی از جذاب‌ترین بازی‌های اندروید

. وجود شخصیت‌های متعدد

. لیدربورد جهانی

. اجرا روی گوشی‌های ضعیف

تغییرات در نسخه جدید
‏‏- تور جهانی توکیو اینجاست! از کنار شکوفه های صورتی، آسمان خراش های برجسته و چراغ های نئونی رنگارنگ گشت و گذار کنید.
‏- یوتو و تخته فلفل دلمه ای شیرینش را معرفی می کنیم! در چالش فصل جدید شرکت کنید تا قفل هر دو را باز کنید و در توکیو به سبک گشت و گذار کنید.
‏- کتی ظاهر جدیدی پیدا می کند - لباس ویژوال کی او را به همراه هیئت پانک در فصل شکار پیدا کنید.
‏- به موناکو سفر کنید. ، Chang'an و سایر شهرها برای شرکت در چالش های هیجان انگیز در کل فصل. موانع رمزآلود را از دست ندهید!
نظرات و امتیاز ها۶۷,۲۶۷ نظر★ ۵ از ۵

۵

۴

۳

۲

۱
عکس کاربر
Ali Asghar Naseri Hesar
★ ★ ★ ★ ★
٣ ساعت پیش
‏✓ گرافیک بازی بسیار زیبا و جذاب
‏✓ شخصیت های جذاب و دوست داشتنی
‏✓ محیط بازی بسیار زیبا
‏✓ شخصی سازی صدای بازی موقع شروع
‏✗ گران بودن شخصیت های بازی
بهترین بازی هستش رو دست این بازی اصلاً نیستش من که خیلی خیلی طرفدار این بازی هستم بسیار عالی و درجه یک هستش این بازی واقعاً سرگرم میشم وقتی این بازی رو انجام میدم فقط یه نقطه ضعف داره این بازی و اونم اینکه شخصیت های بازی خیلی گرون هستند باید پول بیشتری خرج کنیم تا این شخصیت‌ها رو خریداری کنیم فقط همین توصیه میکنم حتماً این بازی رو نصب کنید.

میپسندم
۰
نمیپسندم
۰
عکس کاربر
darii
☆ ☆ ☆ ☆ ★
٩ ساعت پیش
خیلی بده اون نسخه ی قدیمیش خوب بود
اینم بدک نیس ولی جای اونو نمی گیره
☹️☹️☹️☹️

میپسندم
۳
نمیپسندم
۰
عکس کاربر
..̲ ⸸␃𝐙𝐚𝐡𝐫𝐚 ᵎ.͜. 🖤
★ ★ ★ ★ ★
١٠ ساعت پیش
‏✓ اصن عالی دانلود ساب‌وی سرفرز - Subway Surfers مود شده
‏✗ هچ
من اهنگ نسخه اهنگ قبلیو بیشتر دوس داشتممممم
اون باحال ترررره
بازی دوران قدیمیم یادش بخیر چق بازیش میکردم:(

روی دکمه دانلود کلیک کنید پس از 1 دقیقه فایل دانلود ساب‌وی سرفرز - Subway Surfers مود شدهبصورت خودکار دانلود شروع خواهد شد.

گزارش مسئوليت پست نوشته شده بر عهده‌ي نويسنده مي‌باشد، لطفا در صورتي که اين پست را ناقض قوانين مي‌دانيد به ما گزارش دهيد.

نظرات: (۰) هيچ نظري هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.

فیلم های ترسناک 2024