دهکده استارت20

دانلود رایگان PDF بازی اندورید برنامه موبایل و فیلم و سریال جدید| مرجع آموزش و معرفی بهترین محصولات و خدمات روز دنیا

روانشناسی تاریک pdf

دانلود نسخه جدید اینستاگرام برای موبایل

  • ۳۰۱۵

جدیدترین نسخه برنامه اینستاگرام

دانلود نرم افزار افزایش بازدید نامحدود

پر مخاطب ترین برنامه موبایلی که تاکنون  ساخته شده است!!!

اینستاگرام روشی ساده برای گرفتن و به اشتراک گذاشتن لحظات جهان است. دوستان و خانواده خود را دنبال کنید تا ببینید چه چیزی برایشان جالب است و اکانت هایی از سراسر جهان را پیدا می کنید که چیزهایی را که دوست دارید به اشتراک می گذارند. به جامعه بیش از 500 میلیون نفر بپیوندید و با به اشتراک گذاشتن تمام لحظات روز خود - برجسته ها و همه چیز در میان خود ، خود را بیان کنید.

برترین برنامه های موبایلی را از بخش دانلود برنامه اندروید  پیدا کنید.

دانلود برنامه اندروید Instagram

دانلود اینستاگرام فارسی برای موبایل  دانلود نسخه جدیدی برنامه اینستاگرام  جدیدترین برنامه اینستاگرام اندروید دانلود اینستاگرام

از چند سال گذشته ، اینستاگرام بسیار محبوب شد. طبق آماری که در مارس 2018 منتشر شد ، بیش از 800 میلیون کاربر فعال در اینستاگرام وجود داشت. این فقط برای نشان دادن قدرت اینستاگرام نیست بلکه پتانسیل کارهایی را که می توانید در این برنامه انجام دهید نشان می دهد. و برای کمک به شما ، ما یک لیست کاملی از نکات و ترفندهایی داریم که می توانید هنگام استفاده از اینستاگرام از آنها استفاده کنید.

نحوه استفاده از اینستاگرام - راهنمای بهترین تجربه
اعمال فیلترها: هنگامی که اینستاگرام برای اولین بار راه اندازی شد ، دامنه فیلترها بسیار اساسی بود. امروز ، این برنامه ویژگی های زیادی را اضافه کرده است و کاربر می تواند از طریق برنامه یا از طریق گالری عکس ، عکس ارسال کند. چندین گزینه فیلتر اضافی وجود دارد. می توانید روشنایی ، ساختار ، کنتراست و موارد دیگر را ویرایش کنید. اگر قصد ارسال ویدیو را دارید ، یک قاب جلد را در نظر بگیرید. کاربران همچنین می توانند ویدیو را مرتب کنند. رابط کاربری برنامه بسیار بصری است و شما قادر خواهید بود تا در هیچ زمان اصلاً ویرایش و ارسال عکس های خود را درک و شروع کنید! سایر گزینه های ویرایش شامل تنظیم گرما ، نکات برجسته ، نگارگری ، اشباع ، گرمی ، وضوح و سایه ها است.

به اشتراک گذاشتن پست های اینستاگرام خود:

اکنون که تصویر خود را با فیلترها و ویرایش های خود به زیبایی تنظیم کرده اید ، آماده ارسال است! اگر این عکس گروهی است ، می توانید دوستان و خانواده خود را برچسب بزنید. کاربران همچنین می توانند یک مکان را نشان کنند. یکی از ویژگی های خوب که در اینجا مشاهده می شود این است که هنگام ارسال می توانید بدون هیچ گونه تلاش اضافی امکان ارسال در سایر سیستم عامل های رسانه های اجتماعی را نیز فعال کنید. همچنین می توانید هشتگ و توضیحی را به عکس اضافه کنید. پس از ارسال ، بینندگان می توانند در مورد عکس اظهار نظر کنند. اگر در هر زمان ، شما می خواهید آن را ویرایش کنید ، می توانید.

مشاهده و ارسال داستانهای اینستاگرام:
اینستاگرام فقط مربوط به ارسال عکس و دیدن دیگران نیست. آیا شما زندگی را به کمال زندگی می کنید؟ می توانید فیلم یا عکس بگیرید و آنها را به عنوان داستان های خود به اشتراک بگذارید. تفاوت این است که اینها پس از 24 ساعت از بین می روند. می توانید داستان های دوستان خود را مشاهده کنید ، دوستان خود را بر اساس داستان های خود برچسب گذاری کنید ، متن اضافه کنید ، زرق و برق ، GIF و جاز را به آن اضافه کنید. درخواست بسیار ساده است زیرا تنها کاری که باید انجام دهید این است که انگشت خود را به چپ یا راست بکشید و یکی را انتخاب کنید که دوست دارید بهترین باشد.

نکات و ترفندهای اینستاگرام
برای دریافت اعلان های خاص انتخاب کنید
آیا می خواهید اعلان های ویژه ای داشته باشید ، بنابراین می توانید بدانید وقتی instagrammers مورد علاقه خود ارسال کرده اید؟ اگر جواب این سوال بله است ، می توانید با خاموش یا روشن کردن اعلان ها برای کاربران خاص این کار را انجام دهید. فقط به پروفایل مورد نظر خود مراجعه کنید ، روی سه نقطه کلیک کنید و "اعلان های ارسال را روشن کنید" انتخاب کنید.

استفاده از فونت های ویژه برای بیوگرافی شما
اگر می خواهید نمایه شما از ویژگیهای مشخصی برخوردار باشد ، می توانید با استفاده از فونت های ویژه در بیوگرافی خود این کار را انجام دهید. برای افزودن آن فونت های خاص ، فقط برنامه های شخص ثالثی را که می خواهید در زندگینامه خود تایپ کنید و آن را از آنجا کپی کنید.

با استفاده از شخصیت های خاص دیگر
اگر می خواهید شخصیت های ویژه دیگری را در زندگی خود اضافه کنید ، می توانید این کار را نیز انجام دهید. فقط یک برنامه شخص ثالث نصب کنید تا شخصیت هایی را که می خواهید در زندگی نامه خود اضافه کنید پیدا کنید. پس از آن که آن شخصیت را داشته باشید ، آن را به سادگی کپی کنید و به زندگی خود پایان دهید.

پیش بروید و با نصب این برنامه با کلیک کردن روی گزینه "بارگیری APK" اکنون از این نکات و ترفندها استفاده کنید!

از اینستاگرام استفاده کنید:
• عکس ها و فیلم هایی را که می خواهید در شبکه پروفایل خود داشته باشید ارسال کنید. آنها را با فیلترها و ابزارهای خلاق ویرایش کرده و چندین کلیپ را در یک فیلم ترکیب کنید.
• چندین عکس و فیلم (به همان اندازه که می خواهید!) را در داستان خود به اشتراک بگذارید. آنها را با استفاده از متن و ابزار ترسیم زنده کنید. آنها پس از 24 ساعت ناپدید می شوند و در شبکه نمایه یا خوراک شما ظاهر نمی شوند.
• همین حالا زندگی کنید تا با دوستان و پیروان خود ارتباط برقرار کنید. وقتی کارتان تمام شد ، داستانهای زنده ناپدید می شوند.
• عکس ها و فیلم ها ، پیام های متنی و پست های ناپدید شده را از طریق فید خود به گروه ها و دوستان خود با Instagram Direct ارسال کنید.
• تماشای داستان ها و فیلم های زنده از افرادی که در نوار در بالای فید خود دنبال می کنید.
• داستان ها ، عکس ها و فیلم هایی را که دوست دارید کشف کنید و حساب های جدید را در برگه کاوش دنبال کنید.

چه خبر
جدید: می توانید حداکثر 10 عکس و فیلم را در یک پست در اینستاگرام به اشتراک بگذارید.

* هنگام بارگذاری در فید خود ، نماد جدیدی را برای انتخاب چندین عکس و فیلم مشاهده خواهید کرد.
* برای تغییر ترتیب ، روی ضربه بزنید و نگه دارید.
* یکبار فیلتر را به همه چیز بمالید یا یکی یکی ویرایش کنید.
* در خوراک ، انگشت خود را بکشید تا همه آنها را ببینید.

این ویژگی طی چند هفته آینده در سطح جهانی به مرحله اجرا در خواهد آمد.

حجم برنامه:34MB

دانلود برنامه

دانلود نرم افزار افزایش بازدید نامحدود

روی دکمه دانلود کلیک کنید پس از 1 دقیقه فایل دانلود نسخه جدید اینستاگرام برای موبایلبصورت خودکار دانلود شروع خواهد شد.

گزارش مسئوليت پست نوشته شده بر عهده‌ي نويسنده مي‌باشد، لطفا در صورتي که اين پست را ناقض قوانين مي‌دانيد به ما گزارش دهيد.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.

فیلم های ترسناک 2024