دهکده استارت20

دانلود رایگان PDF بازی اندورید برنامه موبایل و فیلم و سریال جدید| مرجع آموزش و معرفی بهترین محصولات و خدمات روز دنیا

روانشناسی تاریک pdf

دانلود پابجی موبایل لایت

  • ۱۲۸۸

بازی عالی پابجی موبایل لایت برای اندروید

اطلاعات بیشتر در مورد PUBG MOBILE KR
آیا تا به حال خواب دیدن یک جزیره با 99 نفر دیگر و تنها مشت های خود را به عنوان سلاح برای دفاع می بینید؟ خوب ، با PUBG Mobile (KR) برای اندروید می توانید به محتوای قلب خود بکشید. اگر می خواهید در این راه ، مردم را به قتل برسانید و از پرچم کشورهای خود دفاع کنید. پس از پیدا کردن مقداری اسلحه و مهمات از خانه های متروکه گور شوید.

نسخه PUBG MOBILE کره
شبیه نسخه جهانی آن BATTLEGROUNDS PLAYERUNKNOWN (KR) به عنوان یک بازی تیراندازی در فضای باز FPS طراحی شده است. (KR) برای کره کوتاه است و این بازی به طور خاص برای مخاطبان کره جنوبی و آسیای شرقی طراحی شده است. نسخه کره ای PUBG در مورد گرافیک و گیم پلی بازی با PUBG Global یکسان است. اسلحه ای پیدا کنید و در حلقه بمانید. آخرین ایستاده برنده است.

واحد پول اصلی مدالهای Donkasu است که برای باز کردن جعبه های حق بیمه استفاده می شود. همه آخرین به روز رسانی ها ابتدا در نسخه کره ای PUBG و سپس در نسخه جهانی ارائه می شود. اگر نسخه جهانی را قبلاً نصب کرده اید ، نگران نباشید زیرا می توانید نسخه PUBG (KR) را نیز در همان دستگاه بارگیری و نصب کنید. هر دوی اینها به آسانی بهترین های هر دو جهان را به شما ارائه می دهند.

دانلود پابجی موبایل لایت

دانلود پابجی لایت کامپیوتر دانلود بازی pubg mobile اندروید

PUBG (KR) به یک اتصال اینترنتی پایدار نیاز دارد. نبردهای 100 نفره حماسه ای Survive و حالت های سریع و زامبی تیم 4v4 با سرعت بالا. بقا کلید است و آخرین ایستاده برنده است. شما به عنوان یک فرد عادی بازی می کنید که به همراه 99 بازیکن دیگر در یک جزیره چتربازی می کنید. بازیکنان پس از رسیدن به زمین ، نقشه های اسلحه ، مهمات ، زره پوش و سایر لوازم را در نقشه جهان باز آخرین مرد قرار می گیرند. نقشه این بازی بزرگ شروع می شود اما به سرعت در حال کوچک شدن می باشد زیرا ناحیه اطراف جزیره به درون دایره هایی به تدریج کوچکتر فرو می رود و با ادامه بازی بازیکنان را مجبور می کند.

این کنترل ها به خوبی با دستگاه های صفحه لمسی ، مانند سایر اشیاء و عناصر تعاملی در PUBG MOBILE (KR) سازگار شده اند. می توانید وارد ساختمان ها ، رانندگی وسایل نقلیه ، تجهیز وسایل ، استفاده از کیت های کمکهای اولیه ، طاق روی دیوارها و غیره شوید.

نقشه ها
نقشه های جنگی عظیم از Erangel تا Miramar ، Vikendi تا Sanhok ، در این میادین نبرد عظیم و تفصیلی با هم رقابت می کنند. از نظر اندازه ، زمین ، چرخه روز / شب و هوای پویا از فضاهای شهری شهری گرفته تا تندرا یخ زده ، جنگل های متراکم ، رازهای هر میدان نبرد را پشت سر بگذارید تا رویکرد استراتژیک خود را برای پیروزی ایجاد کنید.

حالت های بازی
می توانید از چندین حالت مختلف بازی لذت ببرید: انفرادی ، دوتایی یا جوخه ها. اگر با دوستان بازی می کنید ، حتی می توانید با استفاده از میکروفون دستگاهتان با آنها صحبت کنید. اسلحه خود را به محتوای قلب خود بسپارید! یک سرباز گرگ تنها باشید یا با یک طایفه بازی کنید و در صورت نیاز به تماسها پاسخ دهید. تعداد زیادی وسیله نقلیه برای همه زمین های مختلف بازی و زرادخانه سلاح های واقع بینانه. سوار و قطعات بی نظیر خود را برای حرکت به سمت حلقه نهایی پیدا کنید. ویژگی ها و حالت های جدید گیم پلی که PUBG MOBILE (KR) را همیشه در حال رشد و گسترش می دهد.

اگر می خواهید در مورد PUBG MOBILE (KR) اطلاعات بیشتری کسب کنید ، می توانید برای اطلاعات بیشتر به وب سایت PUBG CORPORATION مراجعه کنید. برخی از برنامه ها مانند PUBG MOBILE (KR) عبارتند از Clash of Clans، Temple Run 2، Brave Frontier، Minecraft: Demo Pocket Edition. اگر می خواهید یک بررسی بنویسید ، این برنامه را نصب کنید و در وب سایت ما امتیاز دهید. سرعت بارگیری سریع است ، بدون دردسر است. ما پیوندهای مستقیمی با کلیه نسخه های موجود PUBG MOBILE (KR) به صورت رایگان ارائه می دهیم.

رده: بازی ها / اکشن
سیستم عامل: Android
قیمت: رایگان

دانلود بازی پابجی لایت مایکت پابجی لایت pc 

PUBG MOBILE LITE اینجا است! ساخته شده با موتور غیرواقعی 4 ، این نسخه از PUBG MOBILE از نظر اندازه کوچکتر است و با دستگاه های بیشتری با رم کمتر سازگار است ، اما با این وجود بدون به خطر انداختن تجربه شگفت انگیز که باعث جذب میلیون ها نفر از طرفداران در سراسر جهان شده است! PUBG MOBILE LITE از مسابقات سریع پیاده شده و نقشه ای کوچکتر ساخته شده برای 60 بازیکن تهیه می کند و تجربه رزمی هیجان انگیز تری را در تنظیمات سنتی PUBG MOBILE ارائه می دهد. هنگامی که وظیفه تماس می گیرد ، برای بقا آزادانه در میدان جنگ آتش بزنید!
1. LUBE PUBG MOBILE
60 بازیکن در یک مسابقه 2 کیلومتری در فاصله 2 کیلومتری از فاصله 2 کیلومتری بر روی یک جزیره قرار می گیرند. بازیکنان باید در حین مبارزه با آن در یک منطقه بازی همیشه در حال کوچک شدن ، اسلحه ، وسایل نقلیه و لوازم مورد نیاز خود را انتخاب کنند تا آخرین بازیکن ایستاده باشد.

آماده فرود شوید و هر کاری را که برای زنده ماندن انجام دهید انجام دهید.

2. گرافیک با کیفیت بالا و صدای HD
موتور قدرتمند Unreal 4 با ایجاد جزئیات خیره کننده ، جلوه های گیم پلی واقعی و نقشه HD گسترده ، یک تجربه بصری با فک را به وجود می آورد ، مناسب برای ژانر اکشن تاکتیکی. در هنگام جنگ با جلوه های صوتی با کیفیت بالا و جلوه های صوتی سه بعدی غنی ، در میدان نبرد آتش بگیرید.

3. با دوستان تیم شوید
دعوت و همکاری با دوستان خود برای هماهنگی برنامه نبرد خود از طریق گفتگوی صوتی و ایجاد کمین مناسب برای دشمنان خود. وقتی دوستانتان به کمک احتیاج دارند ، به تماس پاسخ دهید یا در هنگام تماس وظیفه قبیله ، بخشی را انجام دهید!

4. محیط بازی عادلانه
مکانیسم های قدرتمند ضد تقلب ، محیطی سرگرم کننده و عادلانه را برای همه بازیکنان PUBG MOBILE LITE تضمین می کنند.

ما را دنبال کنید:
سایت رسمی: http://www.pubgmlite.com
فیس بوک: https://www.facebook.com/PUBGMOBILELITE/
توییتر: https://twitter.com/pubgmobilelite

در صورت هر گونه سؤال با خدمات مشتری ما در PUBGMOBILElite_CS@tencentgames.com تماس بگیرید

چه خبر
موضوع و پاداش های جدید WP
لباس های جدید اضافه شده است
تنظیمات سیستم به روز شد
اضافه شده راهنمای سفارشی سازی
احساسات اضافه شده است
UI بهبود یافته و اندازه بسته را به روز کنید
گرافیک بهبود یافته
پارامترهای نبرد بهبود یافت
افزایش دقت RPG-7
مناطق بمباران اضافه شده است

حجم 46 مگابایت

دانلود

بازی های پیشنهادی:

بازی اندروید مبارزه در خیابان 
بازی اندروید ظهور بمب افکن در سیاره
  بازی اندورید رانندگی و پارک کردن Drive and Park + دانلود دانلود بازی اندورید مبارزه سایه ها 3  دانلود بازی رزمی مبارزه سایه ها 2  دانلود بازی اندروید دختر دونده  بازی اندورید جنگ ربات بکسور در رینگ  دانلود بازی  GUNSHIP BATTLE | توپ جنگی  بالگرد 3 بعدی  دانلود بازی اندروید آتش آزاد گارنا بازی جنگی اندورید مینی میلیتیا دانلود بازی جنگی اندروید حمله به جلو  دانلود بازی جنگی نبرد نبرد رویال  دانلود بازی جدید کوهنورد برای موبایل  دانلود بازی نجات بشریت برای اندروید دانلود بازی اندروید حرکت به سمت مرگ 2 بازی اندروید حرکت به سمت مرگ  دانلود بازی موبایلی ایکس اوتو دریفت بازی اندروید بازگشت تک تیرانداز آخرین نسخه بازی شکار اردک وحشی برای اندروید دانلود بازی BRAWL STATS برای اندروید  بازی اندروید پیشگامان فضایی+قابلیت چند نفره  بازی اندروید لیگ عدالت 2 دانلود بازی مسابقه قهرمانان شگفت انگیزان  دانلود پابجی موبایل لایت

روی دکمه دانلود کلیک کنید پس از 1 دقیقه فایل دانلود پابجی موبایل لایتبصورت خودکار دانلود شروع خواهد شد.

گزارش مسئوليت پست نوشته شده بر عهده‌ي نويسنده مي‌باشد، لطفا در صورتي که اين پست را ناقض قوانين مي‌دانيد به ما گزارش دهيد.

نظرات: (۰) هيچ نظري هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.

فیلم های ترسناک 2024