دهکده استارت20

دانلود رایگان PDF بازی اندورید برنامه موبایل و فیلم و سریال جدید| مرجع آموزش و معرفی بهترین محصولات و خدمات روز دنیا

روانشناسی تاریک pdf

دانلود پکیج آموزش زبان المانی

  • ۴۷۸

آموزش زبان آلمانی با ۱۰۰ درس رایگان (صفر تا صد+جزوه)

 ۹ بهمن ۱۴۰۰ — دانلود دروس ۱ تا ۱۰۰. دقت کنید ۱۰۰ درس زیر تقریبا همه موارد ضروری و پایه ای زبان آلمانی را به شما آموزش می دهند. کافی ست هر درس را دانلود نمایید ...

پکیج آموزش تصویری زبان آلمانی نصرت(جدید) -  

پک آموزش زبان آلمانی

بهترین منابع گلچین شده پکیج آموزش زبان آلمانی برای همه ی سطح های زبان آلمانی

منابع گلچین شده ما، توسط ده ها زبان آموز موفق تست شده است.

شامل تمامی سطح ها ( سطح A1 تا C1 )

معرفی پکیج آموزش زبان آلمانی

 

محتویات این پکیج آموزش زبان آلمانی شامل موارد زیر است :

 آسانترین و پرطرفدارترین پکیح آموزشی زبان آلمانی در ایران در حال حاضر همین آموزش به روش نصرت میباشد .شما به راحتی به صورت تصویری با روزی ۳۰ دقیقه استفاده از.
رتبه: ۴٫۴ · ‏۸ رأی

جامع ترین پکیج منابع آموزش زبان آلمانی - (از A1 تا C1)

 ۲۰ دی ۱۴۰۱ — خودآموز زبان آلمانی به فارسی: این پکیج آموزشی، ابتدا با 35 درس دوره آموزشی شروع می ... دانلود مجموعه آموزشی زبان آلمانی نصرت – نسخه صادراتی.

موسسه آموزش زبان آلمانی

  آموزشگاه جرمن ترم، بزرگترین موسسه آموزش زبان آلمانی در تهران که بجز آموزش به شیوه حضوری، خصوصی و آنلاین - دارای فضای گفتگو و کافی شاپ به زبان آلمانی می ...

آموزش صفر تا صد زبان آلمانی با 70 درس رایگان+ جزوه های PDF

 زبان آلمانی به یکی از سخت ترین زبان ها برای یادگیری معروف است. بدون شک گرامر و واژگان آلمانی به آسانی قابل درک نیستند اما تسلیم نشوید! شروع یادگیری هیچ زبانی ...
دیگران این موارد را هم جستجو کرده‌اند
بهترین پکیج آموزش زبان آلمانی در خانه
آموزش زبان آلمانی سطح ابتدایی
آموزش زبان آلمانی با تلفظ فارسی pdf
یادگیری زبان آلمانی در یک ماه
آموزش زبان آلمانی رایگان صوتی
پکیج آموزش زبان آلمانی رایگان

پکیج آموزش زبان آلمانی | از مبتدی تا B2 فقط در 3 ماه - ...

 هزینه این پکیج آموزش زبان آلمانی به اندازه دو جلسه کلاس می‌باشد! ... محتویات پکیج خودآموز آموزش زبان آلمانی ... دانلود فایل نمونه لغات تدریس شده.
رتبه: ۵ · ‏ ۱ مرور

دانلود مجموعه تصویری آموزش زبان آلمانی RealDevelop German

 در این پست کلیپ های ویدیوئی این مجموعه گردآوری شده است که در بردارنده 19 فیلم آموزشی است که با نمایش متن و اجرای صوتی، اصلی ترین مباحث زبان آلمانی را آموزش می ...
سطح: مقدماتی، متوسط
تعداد: یک DVD
نوع فایل: ویدیوئی

بهترین راه برای یادگیری آلمانی: راهنمای گام به گام

مرحله 1: هدف اصلی خود را از یادگیری زبان آلمانی مشخص کنید.

قبل از انتخاب روش یادگیری یا پیدا کردن مطالب آموزشی باید یک قدم عقبتر بروید و مشخص کنید که چرا می خواهید زبان آلمانی را یاد بگیرید. هدف اصلی خود را تعیین کنید تا انگیزه لازم برای طی مسیر داشته باشید.

تا جایی که می توانید هدف (های) خود را به طور واضح مشخص کنید و همچنین برای رسیدن به آن یک برنامه ریزی زمانی دقیق انجام دهید. در اینجا لیستی از دلایل یادگیری زبان آلمانی آورده شده است:

  • ثبت نام در دانشگاه های آلمان
  • استخدام در یک شرکت فناوری اطلاعات در آلمان
  • صحبت کردن روان با افراد آلمانی زبان
  • صحبت با شرکای تجاری آلمانی بدون مترجم
  • سفر به آلمان و صحبت بدون مشکل با مردم محلی

با تعیین هدف اصلی خود می فهمید که یادگیری زبان آلمانی به آن سختی که قبلا فکر می کردید، نیست. یادگیری زبان همراه با راهنمایی معلمان حرفه ای آن را ساده تر خواهد کرد.

به عنوان مثال Preply تیمی از مربیان معتبر دارد که می توانند بر اساس هدف اصلی، سطح دانش و برنامه شما یک برنامه اختصاصی برایتان طراحی کنند. همچنین امکان چت ویدئویی به صورت آنلاین و خصوصی را نیز ارائه می دهد.

مرحله 2: روی حروف الفبا تسلط داشته باشید.

با بررسی تفاوت های بین الفبای آلمانی و انگلیسی شروع کنید. در حقیقت مصوت ها و صامت های مشابه در این دو زبان متفاوت به نظر می رسند. ابتدا صداها را یاد بگیرید تا در ادامه کلمات را به درستی تلفظ کنید.

می توانید الفبا را به صورت آنلاین پیدا کنید و تلفظ صحیح هر حرف را بشنوید. به حروف با ادغام دو حرف صدادار (Ä, Ö, Ü) توجه ویژه ای داشته باشید زیرا نحوه تلفظ یک حرف را به طور کامل تغییر می دهند.

12 اپلیکیشن برتر آموزش زبان را فراموش نکنید!

علاوه بر این به چگونگی صدای صامت ها و مصوت ها به تنهایی توجه کنید زیرا استفاده دو مصوت یا صامت یکی پس از دیگری می تواند متفاوت از استفاده هر یک از آنها به تنهایی باشد.

مرحله 3: کلمات اساسی و پایه را یاد بگیرید.

برای شروع اولین گفتگوی ساده خود به زبان آلمانی برخی از اصطلاحات مربوط به مکالمات ساده مانند احوال پرسی های مهم آلمانی را یاد بگیرید، مانند:

  • Hallo! —سلام
  • Hallo! Wie geht’s? — سلام! حالت چطوره؟
  • Guten Morgen! — صبح به خیر!
  • Guten Tag! — روز به خیر!
  • Guten Abend! — شب به خیر!
  • Danke sehr! — خیلی ممنون!
  • Tschüss! Bis zum nächsten Mal. — خداحافظ! می بینمتون.
  • Ich heiße…. — اسم من …است.
  • Ich spreche nicht sehr gut Deutsch. — من خیلی خوب آلمانی حرف نمی زنم.

علاوه بر این می توانید از برنامه هایی مانند Duolingo یا Rosetta Stone برای یادگیری اصطلاحات اولیه استفاده کنید.

مرحله 4: اسم ها، فعل ها و صفات کلیدی را یاد بگیرید.

پس از درک اصطلاحات اولیه آلمانی به راحتی می توانید مکالمات ساده و ابتدایی را با یک آلمانی زبان شروع کنید. اما اگر می خواهید گفتگو را ادامه دهید و اطلاعات بیشتری کسب کنید باید برخی از کلمات کلیدی آلمانی را بشناسید. سعی کنید کلمات جدید را در زمینه مورد نظر یاد بگیرید و آنها را به سرعت حفظ کنید. با یادگیری اصطلاحات و واژه های عامیانه مکالمه خود را جذابتر کنید.

مرحله 5: دستور زبان و ساختار جمله را درک کنید.

دستور زبان در یادگیری زبان آلمانی برای مبتدیان، سخت ترین قسمت است. بدون شک درک ساختار گرامری در ابتدا سخت به نظر می رسد. اما در قوانین دستور زبان آلمانی هیچ استثنائی وجود ندارد و این ویژگی باعث می شود تا به خاطر سپردن آنها آسان تر شود.

زبان آلمانی از نظر ساختاری بسیار شبیه انگلیسی است بنابراین درک قوانین آن خیلی سخت نیست.

مرحله 6: یک محیط کوچک آلمانی در اطراف خود ایجاد کنید.

برای تسلط به زبان آلمانی حتما نیاز نیست در آلمان زندگی کنید. در اینجا برخی از نکات و ترفندهای کاربردی را معرفی می کنیم که می توانید از آنها برای یادگیری زبان آلمانی به راحتی در خانه خود استفاده کنید:

  • فیلم ها و برنامه های تلویزیونی به زبان آلمانی تماشا کنید. اگر می خواهید با نحوه صحبت کردن به زبان آلمانی آشنا شوید باید ابتدا نحوه گوش دادن را یاد بگیرید. علاوه بر این یک روش مفید برای یادگیری واژگان جدید نیز می باشد. افراد مبتدی با فیلم های دارای زیرنویس شروع کنند. بهترین ها در اینجا
  • پادکست گوش دهید. گوش دادن به پادکست های آلمانی مانند Warum Nicht، GermanPod101 و CoffeeBreak یک روش عالی برای یادگیری زبان هنگام رفت و آمد است.
  • فیلم های آموزشی  در یوتیوب را دنبال کنید. در یوتیوب فیلم های مفید زیادی برای هر سطح و موضوع وجود دارد که می توانید از آنها برای تسلط روی مهارت های خود استفاده کنید. بهترین کانال
  • موسیقی آلمانی (یک راه خوب برای یادگیری عبارت های رایج و عامیانه) را در مواقع بیکاری گوش کنید- بهترین موسیقی ها در اینجا (وی پی ان روشن کنید)- بهترین ها با زیرنویس در اینجا
  • رادیوی آلمانی (موسیقی، اخبار و گفتگو) گوشی کنید- بهترین رادیو رایگان در اینجا- بهترین رادیو در اینجا
  • کتاب بخوانید. با کتابهای ساده مانند کتاب های مخصوص کودکان شروع کنید و واژگان اصلی را حفظ کنید. برای بهبود تلفظ خود با صدای بلند بخوانید. یک سایت پر از کتاب رایگان آلمانی
  • یک دوست آلمانی زبان پیدا کنید. اگر شخصی را پیدا کنید که بتوانید با او تمرین کنید، یادگیری نحوه صحبت کردن بسیار سریعتر می شود. امروزه ابزارها و سایت های آنلاین مختلف مانند اینستاگرام که پر از آلمانی زبان است این امکان را فراهم کرده است.
  • کامپیوتر خود را چند زبانه کنید. زبان رابط کاربری کامپیوتر خود را به آلمانی تغییر دهید. این یک تکنیک فوق العاده برای یادگیری زبان است که به یادگیری کلمات جدید کمک می کند.

یادگیری آلمانی چقدر طول می کشد؟

با وجود اینکه نمی توان به طور قطع در مورد مدت زمان یادگیری زبان آلمانی نظر داد اما در اینجا سعی کردیم تا یک زمان تخمینی برای رسیدن به سطح های ابتدایی، متوسط ​​و پیشرفته جمع آوری کنیم.


‎ریال ۵۳٬۰۰۰

آموزش رایگان زبان آلمانی سطوح A1 تا b2 ✔️ در ۶ ماه | ملک پور

  شما می توانید با پکیج آموزش زبان آلمانی رایگان که دپارتمان زبان موسسه mie ... همچنین شما می توانید با دانلود کتاب آموزش زبان آلمانی سطح a1 که برای شما به ...
رتبه: ۴٫۴ · ‏۱۶ رأی
آیا گرفتن مدرک a1 زبان آلمانی در یک ماه امکان پذیر است؟
آیا یادگیری زبان آلمانی از پایه مهم است؟

پکیج آموزش زبان آلمانی (تمام سطح ها) A1 تا C1

 .com
 پکیج آموزش زبان آلمانی شامل سطح های B2، B1،A2،A1 و C1 می باشد. این پکیج کاملترین و بهترین منابع گلچین شده زبان المانی را شامل می شود.
رتبه: ۵ · ‏۳ رأی

کاملترین پکیج منابع آموزشی زبان آلمانی

German Pack

 https:// .ir › کاملترین-پکیج-منابع-آموزشی-...
۳۱ خرداد ۱۳۹۴ — در این پکیج بهترین دیکشنری آلمانی را قرار داده ایم که داشتن آن برای هر فردی که تصمیم به یادگیری زبان المانی را دارد واجب می باشد! توجه کنید که ...
دارای حامی مالی
بهترین پکیج آموزش زبان آلمانی - خواندن-نوشتن-گوش...
 .me
 بدون نیازبه کلاس و استاد ، آلمانی را یاد بگیرید برای مکالمه روان درمسافرت و مهاجرت و کار. آموزش زبان آلمانی به صورت درس به درس با تمرکز بر گرامر و مکالمه زبان آلمانی.
‏آموزش زبان فرانسوی · ‏آموزش زبان انگلیسی · ‏آموزش زبان ترکی · ‏آموزش زبان آلمانی

دانلود پکیج آموزش زبان المانی

روی دکمه دانلود کلیک کنید پس از 1 دقیقه فایل دانلود پکیج آموزش زبان المانیبصورت خودکار دانلود شروع خواهد شد.

گزارش مسئوليت پست نوشته شده بر عهده‌ي نويسنده مي‌باشد، لطفا در صورتي که اين پست را ناقض قوانين مي‌دانيد به ما گزارش دهيد.

نظرات: (۰) هيچ نظري هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.

فیلم های ترسناک 2024