دهکده استارت20

دانلود رایگان PDF بازی اندورید برنامه موبایل و فیلم و سریال جدید| مرجع آموزش و معرفی بهترین محصولات و خدمات روز دنیا

روانشناسی تاریک pdf

دانلود کتاب آموزش ترید

  • ۲۹۸

دانلود بهترین کتاب آموزش ترید آسان 

کتاب‌های روانشناسی معامله‌گری برای کسانی که در حوزه بازارهای مالی و سرمایه‌گذاری فعالیت می‌کنند نظیر معامله‌گران، سرمایه‌گذاران و مدیران صندوق‌های سرمایه‌گذاری بسیار مفید واقع می‌شوند، در ادامه چندین کتاب مناسب برای تریدر های تازه کار را که در فا فایل منتشر شده است را به شما معرفی خواهیم کرد ، شما می توانید برای یادگیری آموزش ترید کتاب ها را مطالعه کنید و  این کتاب‌ها به آن دسته از معامله‌گران کمک می‌کنند تا با استفاده از تکنیک‌ها و مفاهیم روانشناسی، عملکرد خود را بهبود بخشند و در نهایت سود بیشتری کسب کنند.

برخی از کتاب‌های معروف روانشناسی معامله‌گری عبارتند از:

"رازهای موفقیت در معاملات بازار سهام" اثر ویلیام ج. اونیل
"معامله‌گر شخصیت شناسی" اثر برت نورمن
"معاملات موفق: چرا برخی افراد موفق‌تر از دیگران هستند" اثر وینسنت هایت
"روانشناسی معامله‌گر: راهکارهای پیشرفته برای کسب سود در بازار" اثر برت نورمن
"معامله‌گران حرفه‌ای: آموزش روانشناسی معاملات و جنبه‌های عملی" اثر برت نورمن
این کتاب‌ها به شما کمک می‌کنند تا با رویکردهای مختلف به معامله‌گری آشنا شوید و با تکنیک‌های موثری در معاملات خود استفاده کنید.

اموزش ترید آسان با کتاب

چگونه به یک تریدر حرفه ای تبدیل شویم؟


برای تبدیل شدن به یک تریدر حرفه ای، شما باید مهارت های مالی، تحلیل بازار، فنی و روانشناسی را کسب کنید. در ادامه، چند نکته برای کمک به شروع روند تبدیل شدن به تریدر حرفه ای آورده شده است:

مطالعه و تحقیق کنید: برای تبدیل شدن به تریدر حرفه ای، باید با شخصیت خود آشنا شوید. مراجعه به منابع آموزشی از قبیل کتاب‌ها، مقالات و دوره‌های آموزشی مرتبط با آموزش ترید ارز دیجیتال و فارکس ،  به شما کمک می‌کند تا مباحث مرتبط با بازار سرمایه، روش‌های تحلیلی، روانشناسی تجارت و مدیریت ریسک را فرا گیرید.

تدوین استراتژی تجاری: این مرحله شامل تعیین استراتژی تجاری شما برای خرید و فروش در بازار سرمایه است. برای این کار، باید با بازار و انواع مختلفی از روش‌های تحلیلی و فنی آشنا شوید.

آموزش به دیگران: یکی از بهترین راه‌ها برای یادگیری است، آموزش به دیگران است. با تبدیل شدن به یک مربی یا مشاور تحلیلی، شما محتویاتی که یاد گرفته‌اید را با دیگران به اشتراک می‌گذارید و بهبود مهارت خود را در عین حال افزایش می‌دهید.

تمرین: بهترین راه برای بهبود تجارت شما، تمرین است. تلاش کنید تا بازار سرمایه را در قالب یک بازی درک کنید و پس از آن با استفاده از دانش و مهارت های خود، بتوانید به استراتژی تجاری خود عمل کنید.

ادامه یافتن در آموزش: با توجه به پویایی بازار، شما برای تبدیل شدن به تریدر حرفه ای باید به طور مداوم در حال آموزش و به روز رسانی دانش خود باشید.

کتاب آموزش ترید pdf

چطوری بدون ریسک ترید کنیم؟


ترید کردن یا معامله‌گری در بازار سرمایه، همراه با خطراتی همراه است که باید به آن‌ها توجه داشت. در زیر، چند خطر اصلی ترید کردن را ذکر می کنم:

ریسک بازار: بازار سرمایه پویا و تغییرپذیر است و هیچ کس نمی‌تواند با کامل قطعیت، رفتار بازار را پیش بینی کند. برخی عوامل مانند تحولات اقتصادی، سیاسی و فنی می‌توانند باعث افزایش ریسک بازار شوند.

ریسک کاهش قیمت: افت قیمت سهام، ارزها و سایر ابزارهای بازار سرمایه، می‌تواند برای تریدرانی که در موقعیت‌های بلندمدت سرمایه خود را سرمایه گذاری کرده‌اند، خطر ایجاد کند.

ریسک اجرایی: متداول ترین خطری که تریدران با آن روبرو هستند، ریسک اجرایی است. به عبارت دیگر، ممکن است برخی عوامل مانند وقوع خطا در سیستم، قطع شدن ارتباطات یا خطا در داده‌ها، باعث از دست دادن اموال تریدر شده و حتی موجب افتادن او در مشکلات قانونی شود.

نوسانات قیمت: در بازار سرمایه، قیمت ابزارهای مالی نوسانات قابل توجهی دارد. این نوسانات می‌تواند تریدران را در موقعیت‌هایی که خرید یا فروش ابزارهای مالی را نزدیک به زمان صفر انجام می‌دهند، به خطر اندازد.

ریسک پذیری: تریدرانی که به دنبال دست‌یافتن به سود بالا هستند، به سمت معامله با ریسک بالاتری سوق داده می‌شوند. در مواجهه با خسارت، بسیاری از تریدران به دلیل ریسک پذیری بالا، ممکن است با مشکلات مالی و شخصی مواجه شوند.

بنابراین، برای کاهش خطرات ترید کردن، تریدران باید از روش‌های مدیریت ریسک، مانند تعیین سطح پذیرش ریسک، استفاده کنند و در زمان ترید، هوشیار و برنامه‌ریزی شده عمل کنند.

کتاب مربی معامله گری روزانه

تعدادی محدود و معدودی از ما می توانند ایده های خود را بیان کنند و آنها را به مرحله اجرا در بیاورند. ما قدرت و استعدادها، آرزوها و رویاهایی داریم؛ اما وقتی ساعت به ساعت و روز به روز به این آرزوها نگاه می کنیم، به ندرت، ایده هایی مستحکم، منسجم و واقعی به نظر می رسند. روزها می گذرد و تبدیل به ماه ها می شوند؛ پس از سال ها، برایمان بسیار غم انگیز است که چه وابستگی هایی داشته ایم. وقتی به بررسی گذشته خود می پردازیم، متوجه نمی شویم که رویاهایمان به کجا رفتند و چه شدند؟ این کتاب به عنوان یک راهنمای جامع معاملاتی برای تازه واردان و حرفه ای های بازار سهام طراحی شده است. در این کتاب، شما با اصول و روش های مختلف معاملاتی، فنون مدیریت سرمایه و روش های تحلیل بازار آشنا خواهید شد، شما می توانید این کتاب را از فا فایل و لینک انتهای مطلب دریافت کنید

کتاب معامله گر منضبط 


کتاب "معامله‌گر منضبط" یکی از بهترین کتاب‌های مربوط به بازار سهام و تجارت است. نویسنده این کتاب، "مارک داگلاس" است که خود یک معامله‌گر حرفه‌ای بوده و در طول سالیان در فعالیت‌های مختلف بازار به‌طور فعال شرکت داشته است.

در این کتاب، داگلاس به شیوه‌های مناسب برای مدیریت ریسک و اصول اساسی معاملات پرداخته و توصیه می‌کند که هر معامله‌گری باید قبل از شروع هرگونه معامله، به خودش پرسیده و برای خودش قواعد و محدودیت‌هایی تعیین کند. این کتاب برای هر کسی که در حوزه بازار سهام و تجارت فعالیت دارد یا قصد دارد فعالیت خود را در این حوزه شروع کند، بسیار مفید است، شما می توانید این کتاب را از سایت فا فایل دریافت کنید ، همچنین برای دانلود این کتاب وارد لینک انتهای پست شوید.

کتاب غلبه بر کمال خواهی 

کمال‌خواهی عبارت است از تعیین معیارهای بسیار سخت و تلاش شدید برای دست‌یابی به آن‌ها، با وجود مشکلاتی که برای فرد ایجاد می‌کنند. فرد کمال‌خواه احساس ارزشمندی خود را تقریباً فقط بر اساس میزان دست‌یابی به این معیارها تعیین می‌کند. کتاب غلبه بر کمال‌خواهی به دو بخش تقسیم می‌شود. بخش اول درباره شناخت کمال‌خواهی است. در این بخش یاد می‌گیرید که کمال‌خواهی چیست، چه مشکلاتی می‌تواند ایجاد کند و چرا ایجاد می‌شود و تداوم می‌یابد. بخش دوم درباره یادگیری راه‌هایی برای تغییر کمال‌خواهی است. این بخش به شما کمک می‌کند تا متوجه شوید چرا کمال‌خواهی‌تان باقی می‌ماند، سود و زیان آن را در نظر بگیرید و یاد بگیرید چگونه کمال‌خواهی را مورد بازنگری قرار دهید. این کتاب از رویکرد شناختی رفتاری برای غلبه بر کمال‌خواهی استفاده کرده است. البته هدف ما پایین آوردن سطح معیارهای‌تان نیست، بلکه کمک به شما است تا ببینید از زندگی چه می‌خواهید و آیا راهبردهای کنونی‌تان به شما کمک می‌کند یا مانع دسترسی به اهدافتان می‌شود. همچنین این کتاب یک رویکرد خودیاری به غلبه بر کمال‌خواهی دارد، بدین منظور در بخش دوم تکالیفی برای مراجع در نظر گرفته شده است زیرا انجام کارها به منظور تغییر عادت نیاز به تمرین دارد. کتاب غلبه بر کمال‌خواهی می‌تواند منبع ارزشمندی برای متخصصان، بالین‌گران، دانشجویان مشاوره و روان‌درمانی و مراجعان باشد.

کتاب تفکر کند و سریع

کتاب تفکر سریع و کند از دانیل کانمن، برنده جایزه نوبل اقتصاد، شاید برترین کتابی است که تا امروز درباره مغز و شناخت ذهن بشر منتشر شده است. این کتاب دو سیستم مهم ذهنی را به شما معرفی می‌کند که درنهایت نحوه تصمیم‌گیری و طرز تفکر انسان‌ها را شکل می‌دهند. این اثر توانسته جوایز و افتخاراتی مانند مدال اندرو کارنگی، کتاب سال اکونومیست و پرفروش‌ترین نیویورک‌تایمز را برای نویسنده‌اش به ارمغان آورد.

کتاب تحلیل بنیادی ، تکنیکال یا ذهنی 

نویسنده کتاب Trading in the Zone بیان می کند قطعا هدف هر معامله گر کسب سود است که به میزان مشخصی باشد و مستمر افزایش پیدا کند ولی کمتر معامله‌ گرانی هستند که به این خواسته دست پیدا می کند. کتاب تحلیل بنیادی تکنیکال یا ذهنی در 11 فصل به شما آموزش می دهد چگونه بتوانید به صورت مستمر از بازار کسب سود کنید.

کتاب سایکوسیبرنتیک

کتاب «روانشناسی تصویر ذهنی» نوشته‌ی «ماکسول مالتز» و ترجمه‌ی «مهدی قراچه داغی» است. «تصویر ذهنی»، «مکانیزم موفقیت را در خود پیدا کنید»، «قوه تخیل: نخستین راهنمای مکانیزم موفقیت»، «بیدار شوید و دست از باورهای کاذب بشویید»، «استفاده از قدرت تفکر منطقی»، «در کمال آرامش مکانیزم موققیت را به خدمت گیرید»، «می توانید به خوشبختی عادت کنید»، «اجزای شخصیت موفقیت جو»، «مکانیزم شکست»، «جراحات احساس را التیام بخشیم»، «شخصیت حقیقی خود را بروز دهید»، «آرامبخش‌های ذهنی»، «بحران را به فرصت خلاق مبدل کنیم»، «احساس برنده بودن» و «عمر طولانی و لذت بیشتر» عنوان بخش‌های کتاب است. در بخشی از کتاب می‌خوانیم: «اطلاعاتی که به بانک حافظه داده می‌شود همان جا نگهداری می‌شوند و هیچ‌کدام پاک نمی‌گردند. این مساله را دو جراح به نام‌های دکتر فیلد و دکتر روبرت در موسسه بررسی بیماری‌های عصبی در مونترال نیز ثابت کردند. آن‌ها نشان دادند که با تحریک سلول‌های مغز، صحنه‌های گذشته با همان شدت و با همان صداها، رنگ‌ها و بوها در بیماران زنده می‌شود. دانشمندان اتفاق نظر دارند که سیستم عصبی انسان نمی‌تواند بین یک رویداد واقعی و یک رویداد تخیلی به طور روشن اختلافی قایل شود.» این کتاب را انتشارات «شباهنگ» منتشر کرده است.

trade pdf  day trade learn

کتاب راز های ترید غیر احساسی 

کتاب ترید غیر احساسی به یکی از مهم ترین مباحثی اشاره دارد که برای اکثر معامله گران معضل بزرگی محسوب می شود. ترید کردن بدون احساس یک توانایی محسوب می شود که معامله گران زیادی علاقه دارند تا به این سطح از معامله گری دست یابند. لری لوین به شما می آموزد چگونه از ضرر کردن نترسید و برای معامله پر ریسک شک نداشته باشید.
اینکه چگونه با بازار کنار بیایید و آن را مقصر ضررهای خود ندانید. درواقع طرز تفکر شما باید تغییر کند که به کمک کتاب ترید غیر احساسی این کار عملی خواهد شد؛ برای این منظور کتاب را دانلود کرده و با خودتان و بازار رفیق شوید.

برای دانلود کتاب راز های ترید غیر احساسی اینجا کلیک کنید

کتاب هنر شفاف اندیشیدن

هنر شفاف اندیشیدن همان‌طور که از نامش پیداست در این باره حرف می‌زند که چگونه باید درست و از زاویه‌ی مناسب به موقعیت‌ها نگاه کرد و برای تصمیم‌گیری صبر و حوصله‌ی بیشتری به خرج داد. آنچه دوبلی در این کتاب از آن سخن می‌گوید خطاهای شناختی است. او ۱۰۰ خطای انسان‌ها را در کتابش معرفی کرده است که در طول روز تکرار می‌شوند و باعث شده‌اند خیلی از موقعیت‌ها را به‌درستی تحلیل نکنیم. این نویسنده از مخاطبانش می‌خواهد تعصب و چارچوب‌های ذهنی سخت را کنار بگذارند و با تلاش و تمرین به این مهارت دست پیدا کنند که مسائل را واضح و روشن ببینند و بهتر تجزیه‌وتحلیل کنند. او مسیر رسیدن به کمال و شادی را از این راه می‌بیند.

کتاب راهنمای جامع شناخت روانشناسی معامله گر

کتاب "راهنمای جامع شناخت روانشناسی معامله‌گر" یکی از بهترین کتاب‌های مربوط به روانشناسی معامله‌گران است. نویسنده این کتاب، "برتراند موتیه" (Brett N. Steenbarger) است که خود یک روانشناس و عضو بورس آمریکا است.

در این کتاب، موتیه به بررسی عوامل روانی و رفتاری معامله‌گران پرداخته و راهکارهای مناسب برای مدیریت احساسات و روانشناختی معامله‌گران را ارائه می‌دهد. همچنین، این کتاب به شناخت و مدیریت روان‌شناختی خود معامله‌گران و روش‌های بهبود عملکرد آن‌ها در بازار سرمایه می‌پردازد.

این کتاب برای هر کسی که در حوزه بازار سرمایه فعالیت دارد، یا قصد دارد فعالیت خود را در این حوزه شروع کند، بسیار مفید واقع می‌شود.

کتاب 264 آموزه از جادوگران بازار های مالی 

263 آموزه از جادوگران نوین بازار (نوشته جک شواگر)

گفتگوی جک دشواگر با جادوگران بازار نوین

جادوگران بازار الگوهایی هستند که به ما می گویند برای موفقیت در بازار به چه چیزهایی نیاز داریم. موفقیت در بازار هدف ارزشمندی است اما اگر با موفقیت در زندگی همراه نشود بی نتیجه خواهدبود.

بدون تردید بسیاری از معامله گران و فعالان بازار سرمایه کنجکاو و علاقمند هستند که بدانند که این جادوگران چگونه
می اندیشند. و چطور در باره بازار فکر می کنند.

با خواندن این آموزه ها می توان. درس های بسیاری از طرز فکر آنها و راههای موفقیت ، مهارت و انضباط را از این جادوگران آموخت. و با ویژگی های مشترک آنان روبرو شد.

باید برای هر کدوم از این نکات کلی در بازار معامله کنید تا تجربه کسب کنید.

توصیه می شود حتما مطالعه کنید

دانلود کتاب های آموزش ترید ارز دیجیتال و فارکس 

روی دکمه دانلود کلیک کنید پس از 1 دقیقه فایل دانلود کتاب آموزش تریدبصورت خودکار دانلود شروع خواهد شد.

گزارش مسئوليت پست نوشته شده بر عهده‌ي نويسنده مي‌باشد، لطفا در صورتي که اين پست را ناقض قوانين مي‌دانيد به ما گزارش دهيد.

نظرات: (۰) هيچ نظري هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.

فیلم های ترسناک 2024