دهکده استارت20

دانلود رایگان PDF بازی اندورید برنامه موبایل و فیلم و سریال جدید| مرجع آموزش و معرفی بهترین محصولات و خدمات روز دنیا

روانشناسی تاریک pdf

دانلود کتاب این عکس من است

  • ۳۲۲

معرفی کتاب این عکس من است

این عکس من است مجموعه اشعار مارگارت آتوود، نویسنده آمریکایی معاصر و نویسنده کتاب پرفروش و جنجالی سرگذشت ندیمه است.

درباره کتاب این عکس من است 

کتابی که پیشِ رو دارید، ترجمهٔ گزیده‌ای از شعرهای مجموعهٔ خوردنِ آتش است که خود گزیده‌ای است از شعرهای اتوود در فاصلهٔ سال‌های ۱۹۶۵ تا ۱۹۹۵.

شعرها در این کتاب، به‌ترتیب، برحسب زمان انتشارشان قرار گرفته‌اند تا خواننده بتواند با سِیر تحولات شعریِ شاعر نیز آشنا شود.

خواندن کتاب این عکس من است را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

دوست‌داران شعر جهان را به خواندن این اثر دعوت می‌کنیم.

درباره مارگارت آتوود

مارگارت اتوود، سرشناس‌ترین نویسنده و شاعر کانادایی، زادهٔ سال ۱۹۳۹ میلادی در اُتاوای کاناداست. دوران اولیهٔ زندگی‌اش را در اُنتاریوِ شمالی، کِبِک و تورنتو گذراند و مدرک کارشناسیِ خود را در رشتهٔ ادبیات انگلیسی از کالج ویکتوریا در دانشگاه تورنتو و کارشناسیِ ارشد خود را از کالج رادکلیف در دانشگاه هاروارد گرفت. او در ایران بیش‌تر به خاطر داستان‌هایش شناخته شده است، اما از اهمیت شعرهای او نیز نمی‌توان چشم پوشید. از سال ۱۹۶۱ به این‌سو، او بیش از پنجاه اثر در زمینه‌های شعر، رمان، داستان کوتاه، داستان کودکان و مقاله‌های انتقادی منتشر کرده است که از این میان یازده عنوان به مجموعه‌های شعر و شش عنوان به گزیدهٔ شعرهای او اختصاص دارد.

آثار او اغلب مسائل اجتماعی، سیاسی، جنسیتی و زیست‌محیطی را در بر می‌گیرند. توجه به هویت فردی، به‌ویژه هویت فردی زنان در روابط اجتماعی و انسانی نیز از دغدغه‌های همیشگی او در آثارش به شمار می‌آید. بهره‌گیری از افسانه‌ها، اسطوره‌ها و آیین‌ها در شعرهای او چشم‌گیر است.

مارگارت اتوود بارها نامزد دریافت جایزهٔ بوکر شده است که سرانجام در سال ۲۰۰۰ به خاطر کتاب آدم‌کش کور، آن را به دست آورد. گذشته از این، در طول سال‌ها، بسیاری افتخارات و جایزه‌های معتبر دیگر را نیز از آنِ خود کرده است؛ از جمله، جایزه‌های آرتور سی کلارک، گاورنر جنرال، فرانتس کافکا، نشنال بوک سیتیز، گیلر، پن امریکا و ...

آثار او تاکنون به بیش از سی زبان مختلف دنیا ترجمه شده است.

اتوود علاوه‌بر کار نویسندگی و فعالیت‌های اجتماعی، از جمله فعالیت برای حقوق زنان و محیط زیست، سال‌ها نیز در دانشگاه‌های مختلف به کار تدریس پرداخته است. او اکنون در تورنتو زندگی می‌کند.

روی دکمه دانلود کلیک کنید پس از 1 دقیقه فایل دانلود کتاب این عکس من استبصورت خودکار دانلود شروع خواهد شد.

گزارش مسئوليت پست نوشته شده بر عهده‌ي نويسنده مي‌باشد، لطفا در صورتي که اين پست را ناقض قوانين مي‌دانيد به ما گزارش دهيد.

نظرات: (۰) هيچ نظري هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.

فیلم های ترسناک 2024