-
پنجشنبه, ۱۵ آبان ۱۳۹۹، ۱۰:۴۲ ب.ظ
-
۷۴۴
معرفی کتاب بازاریابی چریکی
بازاریابی چریکی عبور از یک نوع بازاریابی بیصاحب به بازاریابی جریان غالب را فراهم آورده است. این روش پیام خود را از مکانی در کالیفرنیا به اکثر نقاط دنیا رسانده است و به دو دلیل ساده که در ادامه میآید، هم کسبوکارهای بزرگ و هم کوچک را شامل میشود:
1. این روش میتواند یک موضوع پیچیده را خیلی آسان به انجام رساند.
2. اگر این روش را به درستی انجام دهید همیشه موثر خواهد بود.
بازاریابی رابطه ارزشمندی است که میان شما و خریداران کالا و خدمات شما برقرار میشود. این رابطه میتواند آنلاین، شخصی، تلفنی، توسط ایمیل، دریک نمایش، در یک آگهی، توسط شنیدن، خواندن و یا دیدن شکل بگیرد. این رابطه از لحظهای که مشتری شما را میشناسد تا زمانی که از طرف شما توسط یک بازاریاب چریک زیرک ترغیب میشود ادامه دارد. اما اگر شما یک چریک نظامی هستید، احتمالا برای شما اتفاق نخواهد افتاد.
شما آنچه را که چریکها میدانند، میدانید. شما خودتان را به هر دری میزنید تا مشتری را جذب کنید و نمیخواهید آن مشتری را تحت هیچ شرایطی از دست بدهید. چون تشخیص میدهید که این رابطه ارزشمند شامل همان بازاریابی واقعی است، یک تجربه کامل (محض).
وظیفه شما به عنوان یک بازاریاب چریک این است که هر لحظه از این رابطه را برای مشتری ارضاء کننده، آسان و ارزشمند کنید. زمانی که اینگونه عمل کنید، به درستی یک متخصص بازاریابی چریکی خواهید بود.
فهرست مطالب
فصل اول: چه چیزی واقعا بازاریابی محسوب می شود!
فصل دوم: چه چیزی بازاریابی محسوب نمی شود!
فصل سوم: تولد بازاریابی چریکی
فصل چهارم: گسترش بازاریابی چریکی
فصل پنجم: سادگی بازاریابی چریکی
فصل ششم: اسرار شگفت انگیز بازاریابی چریکی
فصل هفتم: استراتژی بازاریابی چریکی
فصل هشتم: بازاریابی چریکی با استفاده از ضمیرناخودآگاه
فصل نهم: ترفندهای بازاریابی چریکی
فصل دهم: تبلیغات چریکی
فصل یازدهم: بازاریابی چریکی در رسانه های اجتماعی
فصل دوازدهم: بازاریابی چریکی با استفاده از میم ها
فصل سیزدهم: دستیابی به مزیت بازاریابی چریکی
فصل چهاردهم: بازاریابی چریکی خودتان
فصل پانزدهم: کارآفرین چریک