دهکده استارت20

دانلود رایگان PDF بازی اندورید برنامه موبایل و فیلم و سریال جدید| مرجع آموزش و معرفی بهترین محصولات و خدمات روز دنیا

روانشناسی تاریک pdf

دانلود کتاب برای ثروتمند شدن آی‌کیوی مالی خود را افزایش دهید

  • ۲۶۷

معرفی کتاب برای ثروتمند شدن آی‌کیوی مالی خود را افزایش دهید

«برای ثروتمند شدن آی‌کیوی مالی خود را افزایش دهید» نوشته رابرت. تی .کیوساکی را گروه گردآوری و ترجمه سبک تو به صورت میکروکتاب به فارسی برگردانده است.

این کتاب از ۵ آی‌کیو مالی صحبت می‌کند که ثروتمندان به واسطه آنها به ثروت رسیده‌اند. کیوساکی می‌گوید بازارهای مالی مانند بورس، سکه، املاک و طلا امروزه به شدت در حال از دست دادن ارزش خود هستند و تنها راه نجات از بحران و موفقیت مالی پرورش ۵ آی‌کیو مالی است.

کیوساکی در این کتاب به صورت ملموس و به دور از شعار، آی‌کیوهای مالی معرفی شده را شرح می‌دهد و با بخش‌بندی صحیح و واضح آنها را توضیح می‌دهد.

۵ آی‌کیو مالی از نظر او درآمد بیشتر، نگهداری از آن، برنامه ریزی مالی، افزایش دانش مالی و استفاده از اهرم است. او همچنین در فصل‌های پایانی کتاب سعی می‌کند روش‌های استفاده از این ۵ هوش مالی را با مثال‌هایی از وارن بافت برای خواننده‌ها روشن‌تر کند.

این کتاب در قالب میکروکتاب به شما عرضه شده تا با صرف هزینه و زمان کمتر از تمام بخش‌های اصلی و مهم، به دور از حاشیه و اضافه گویی کتاب اصلی از محتوای آن بهره‌مند شوید.

روی دکمه دانلود کلیک کنید پس از 1 دقیقه فایل دانلود کتاب برای ثروتمند شدن آی‌کیوی مالی خود را افزایش دهیدبصورت خودکار دانلود شروع خواهد شد.

گزارش مسئوليت پست نوشته شده بر عهده‌ي نويسنده مي‌باشد، لطفا در صورتي که اين پست را ناقض قوانين مي‌دانيد به ما گزارش دهيد.

نظرات: (۰) هيچ نظري هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.

فیلم های ترسناک 2024