دهکده استارت20

دانلود رایگان PDF بازی اندورید برنامه موبایل و فیلم و سریال جدید| مرجع آموزش و معرفی بهترین محصولات و خدمات روز دنیا

روانشناسی تاریک pdf

دانلود کتاب عطر خوش مرگ

  • ۵۷۱


معرفی و دانلود کتاب صوتی عطر خوش مرگ | گی یرمو آریاگا ...

 .ir
 کتاب صوتی عطر خوش مرگ رمانی جذاب با تم جنایی، به قلم گی یرمو آریاگا خوردان است. در این اثر که با صدای گرم احسان کرمی روایت شده، به ماجرای قتل دختری جوان به ...
نام کتاب: کتاب صوتی عطر خوش مرگ
فرمت کتاب: MP3
موضوع کتاب: کتاب صوتی داستان و رمان خارجی، ...
ناشر صوتی: رادیو گوشه
رتبه: ۴ · ‏۴ رأی

کتاب عطر خوش مرگ اثر گی‌یرمو آریاگا خوردان - طاقچه

  خرید اینترنتی کتاب و دانلود عطر خوش مرگ اثر گی‌یرمو آریاگا خوردان ترجمه م‍ح‍م‍درض‍ا ف‍رزاد از نشر چشمه | خرید با تخفیف از فروشگاه آنلاین طاقچه.
رتبه: ۲٫۳ · ‏۹ رأی

کتاب عطر خوش مرگ اثر گی یرمو آریاگا خوردان - ایران کتاب

معرفی کتاب صوتی عطر خوش مرگ

تریلری مهیج و نفس‌گیر از ادبیات قدرتمند مکزیک! کتاب صوتی عطر خوش مرگ رمانی جذاب با تم جنایی، به قلم گی یرمو آریاگا خوردان است. در این اثر که با صدای گرم احسان کرمی روایت شده، به ماجرای قتل دختری جوان به نام آدلا گوش خواهید سپرد که منجر به آغاز سلسله‌ای از کنش‌های خشونت‌آمیز میان کاراکترهای رمان می‌شود...

درباره کتاب صوتی عطر خوش مرگ:

اهالی سینما به خوبی با نام گی یرمو آریاگا خوردان آشنا هستند. این فیلمنامه‌نویس مکزیکی که سابقه‌ی همکاری با کارگردان بزرگی چون ایناریتو را در کارنامه دارد، بیش از هر چیز به عنوان نویسنده‌ی فیلمنامه‌ی 21 گرم شناخته می‌شود؛ اثری بزرگ که بی‌شک از معدود کلاسیک‌های سینما در چند دهه‌ی اخیر است.

در کتاب صوتی عطر خوش مرگ (A Sweet Scent of Death)، آریاگا خوردان با نوشتن یک رمان غافلگیرکننده و پرالتهاب، وجهی دیگر از خلاقیت خود را به نمایش گذاشته، و ثابت کرده همان اندازه که در فیلمنامه‌نویسی ماهر است، می‌تواند در رمان‌نویسی نیز استاد باشد. عطر خوش مرگ در واقع یک تریلر جنایی است که به شنونده یا خواننده مجال نفس‌ کشیدن نمی‌دهد. ریتم و ضرب‌آهنگی که لحظه‌ای از پا نمی‌افتد، حرف نخست را در این رمان می‌زند.

پیرنگ اصلی کتاب عطر خوش مرگ بر پایه‌ی خشونت و انتقام، دو مضمون آشنا در ادبیات آمریکای شمالی و جنوبی، استوار است. خشونت گی یرمو آریاگا خوردان اما عریان‌تر از خشونت نویسندگان هم‌زبانش است. خشونتی که گام به گام مهارناپذیرتر می‌نماید، و چونان سیلی هر لحظه بر سرعت تخریب و طغیانش افزوده می‌شود.

ماجرای این رمان با یک قتل آغاز می‌شود. دختر جوان و زیبایی به نام آدلا کشته شده است. شایعات می‌گویند که رامون کاستانوس (که به نوعی کاراکتر اصلی داستان است) معشوق آدلا بوده است. حال، عرف و وجدان بر رامون حکم می‌کند که انتقام آدلا را بگیرد. اما آیا کسی هست که نداند بهای خونِ دختری زیبا در مکزیک زیبا، خون‌های بی‌شمار دیگری‌ست...؟

اقتباس سینمایی از کتاب صوتی عطر خوش مرگ:

جالب است بدانید که Gabriel Retes در سال 1999 با اقتباس از رمان عطر خوش مرگ، فیلم سینمایی درخشانی ساخته است که دیدنش پس از مطالعه‌ی رمان ابداً خالی از لطف نخواهد بود. کار تبدیل رمان به فیلمنامه را خود گی یرمو آریاگا خوردان به انجام رسانده است.

کتاب صوتی عطر خوش مرگ مناسب چه کسانی است؟

از تمام دوست‌داران ادبیات روز جهان، خصوصاً علاقه‌مندان به تریلرهای جنایی، دعوت می‌کنیم که شنونده‌ی کتاب صوتی عطر خوش مرگ باشند.

عطر خوش مرگ pdf 

با گی یرمو آریاگا خوردان بیشتر آشنا شویم:

وی را بیشتر به عنوان یک فیلمنامه‌نویس زبده و کاربلد می‌شناسیم که سناریوی شاهکارهایی چون «21 گرم، بابل و عشق سگی» را نوشته است. با این حال بد نیست بدانیم او که چند رمان نیز به رشته‌ی تحریر درآورده است که عطر خوش مرگ به گواه بسیاری از منتقدین، بهترین‌شان است.

گفتنی است که در کارنامه‌ی گی یرمو آریاگا خوردان (Guillermo Arriaga) دو جایزه معتبر بفتا و اسکار بهترین فیلمنامه به چشم می‌خورد.

 .ir
 "عطر خوش مرگ" داستانی است سرشار از فریب و خشونت که با قتل ناراحت کننده ی یک دختر جوان در یک روستای کوچک مکزیکی آغاز می شود. اوایل صبحی در یک زمین خالی از سکنه، ...
مترجم: محمدرضا فرزاد
قطع: رقعی
رتبه: ۳٫۹ · ‏۱۴ مرور

دانلود کتاب عطر خوش مرگ اثر گی یرمو آریاگا خوردان pdf - ...

 .ir
 ۳۰ دی ۱۴۰۱ — دانلود کتاب عطر خوش مرگ اثر گی یرمو آریاگا خوردان pdf ; حجم فایل : 29 مگابایت ; فرمت : pdf (غیر قابل ویرایش) ; تعداد صفحات : 164 ص.
رتبه: ۴ · ‏ ۱ مرور

کتاب صوتی عطر خوش مرگ - گی‌یرمو آرّیاگا خوردان - فیدیبو

  ۷ فروردین ۱۴۰۰ — خرید و دانلود کتاب صوتی عطر خوش مرگ اثر گی‌یرمو آرّیاگا خوردان مترجم محمدرضا فرزاد از رادیو گوشه. اپلیکیشن فیدیبو، حس خوب کتاب خواندن ...
فیدی‌پلاس: قابل دسترس در مجموعه کتاب های اشت...
گوینده: احسان کرمی
مترجم: محمدرضا فرزاد
رتبه: ۳٫۵ · ‏‎ریال ۴۰٬۰۰۰

عطر خوش مرگ - شهر کتاب

  ۲۲ دی ۱۴۰۱ — دانلود کتاب عطر خوش مرگ اثر گی یرمو آریاگا خوردان - نقد متن، خلاصه، معرفی نویسنده، قیمت و خرید بهترین ترجمه کتاب پی دی اف رایگان (pdf)
رتبه: ۵ · ‏ ۱ مرور

معرفی و دانلود کتاب عطر خوش مرگ - فا فایل
fa-file.ir
https://fa-file.ir › product › معرفی-و-دانلود-کتاب-عط...
۶ روز پیش — دانلود کتاب عطر خوش مرگ عطر خوش مرگ گی‌یرمو آریاگا خوردان +#اجتماعی #درام #معمایی #ادبیات_مکزیک تریلری مهیج و نفس‌گیر از ادبیات قدرتمند ...

دانلود-pdf-کتاب-عطر-خوش-مرگ-گی-یرمو-آریاگا-خوردان | فا فایل
fa-file.ir
https://fa-file.ir › tag › دانلود-کتاب-عطر-خوش-مرگ+دان...
دانلود رایگان کتاب های pdf | فایل های کمیاب. ... کتاب های انگیزشی ... معرفی و دانلود کتاب عطر خوش مرگ · کارت ویزیت لایه باز psd مخصوص شرکت | ایلوستریتور ...

کتاب عطر خوش مرگ اثر گی یرمو آریاگا خوردان نشر چشمه

دانلود pdf  عطر خوش مرگ 

در بخشی از کتاب صوتی عطر خوش مرگ می‌شنویم:

هیچ‌کس از جایش جنب نخورد. خوستینوتیس که دید حرفش خریدار نداشته، نگاهش را چرخاند روی قیافه‌هایی که زل زده بودند به چشم‌هایش و روی پاسکوآل ارتگای لاغر و بی‌دست‌وپا و پاکمانی ایستاد. «تکون بخور پاسکوآل! برو گاری بابابزرگت رو بیار.» پاسکوآل انگار با کتک از خواب پریده باشد، نگاهی به جنازه انداخت و بعد هم به گماشته. سر جایش چرخید و تند راهی لوما گرانده شد.

خوستینو و رامون، ساکت، چشم‌درچشم هم ایستاده بودند. در میان پچ‌پچ جماعت فضول، یکی پرسید: «مرحومه کی هست؟» هیچ‌کس نمی‌دانست، ولی صدایی ناشناس اعلام کرد: «دوست‌دختر رامون کاستانیوس.»

غریو پچ‌پپچه‌ای برخاست. بعد خاموش شد و سکوتی سنگین بر جا گذاشت. سکوتی که فقط جیرجیر زنجره‌ها آن را می‌شکست. آفتاب داشت تنور هوا را داغ می‌کرد و هرم مرطوبی از خاک برمی‌خاست...

 .com
 خرید اینترنتی کتاب عطر خوش مرگ اثر گی یرمو آریاگا خوردان نشر چشمه و قیمت انواع کتاب شعر و ادبیات نشر چشمه از فروشگاه آنلاین دیجی‌کالا. جدیدترین مدل‌های کتاب ...
رتبه: ۴٫۶ · ‏۲۴ مرور

کتاب: عطر خوش مرگ - جویشگر علمی فارسی (علم نت)

 مقاله نشریه: پژوهش زبان و ادبیات فارسی » سال 1398 - شماره پژوهش زبان و ادبیات فارسی تابستان 1398 شماره 53. لینک دانــلود ...
جستجوهای مرتبط

روی دکمه دانلود کلیک کنید پس از 1 دقیقه فایل دانلود کتاب عطر خوش مرگبصورت خودکار دانلود شروع خواهد شد.

گزارش مسئوليت پست نوشته شده بر عهده‌ي نويسنده مي‌باشد، لطفا در صورتي که اين پست را ناقض قوانين مي‌دانيد به ما گزارش دهيد.

نظرات: (۰) هيچ نظري هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.

فیلم های ترسناک 2024