دهکده استارت20

دانلود رایگان PDF بازی اندورید برنامه موبایل و فیلم و سریال جدید| مرجع آموزش و معرفی بهترین محصولات و خدمات روز دنیا

روانشناسی تاریک pdf

دانلود کتاب قدرت انضباط شخصی

  • ۲۱۳

معرفی و دانلود  رایگان کتاب قدرت انضباط شخصی: چگونه از خودکنترلی و استحکام روانی برای رسیدن به اهدافتان استفاده کنید
(998 رای) جدید pdf

عکس جلد کتاب قدرت انضباط شخصی: چگونه از خودکنترلی و استحکام روانی برای رسیدن به اهدافتان استفاده کنید
نویسنده: دنیل والتر
مترجم: سید تیمور سیدی اصل، علیرضا نظری انامق
ناشر: انتشارات اندیشه آگاه
قیمت:
29000 تومان - 5.99€
خرید کتاب الکترونیک
نسخه نمونه رایگان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome
برای دانلود قانونی کتاب قدرت انضباط شخصی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی
فهرست
مشخصات
نظرات 468
معرفی کتاب قدرت انضباط شخصی: چگونه از خودکنترلی و استحکام روانی برای رسیدن به اهدافتان استفاده کنید
آیا تا به حال شده که هفته‌ها، ماه‌ها و حتی سالیان متعدد را صرف تلاش برای دستیابی به موفقیت کنید؟ دنیل والتر در کتاب قدرت انضباط شخصی به شما کمک می‌کند تا هر چه زودتر در مسیر رسیدن به موفقیت در زندگی شخصی و کاری خود قرار بگیرید و به اهداف خود برسید.

درباره کتاب قدرت انضباط شخصی:
تکاوران نیروی دریایی منظم‌ترین افراد در جهان هستند. پیوستن به جمع تکاوران نیروی دریایی بسیار دشوار است چرا که فرایند پذیرش در این نیرو به آموزش بسیار سختی نیاز دارد و بیشتر سربازانی که این برنامه آموزشی را شروع می‌کنند قبل از پایان مرحله اول، آن را ترک می‌کنند. سربازانی که آموزش خود را کامل می‌کنند می‌فهمند که ذهن، قدرتمندتر از آن چیزی است که قبلاً تصور می‌کردند. از آن جا که آن‌ها از توان ذهنی لازم برای موفقیت به عنوان یک تکاور نیروی دریایی برخوردار شده‌اند، برای موفق شدن در هر مأموریتی که به آن اعزام می‌شوند، مجهز هستند. در این کتاب به برخی از استراتژی‌هایی که در طول آموزش تکاوران مورد استفاده قرار می‌گیرند اشاره شده است.

کتاب قدرت انضباط شخصی (The Power of Discipline) درباره مسئولیت پذیری شما نسبت به موقعیتی که در آن قرار دارید و جایگاهی است که قصد دارید در آینده به آن برسید. مهم‌ترین مهارتی که برای رسیدن به اهدافتان و پذیرش این مسئولیت برای شما تعریف شده است، مهارت «انضباط شخصی» نام دارد.

نظم و انضباط شخصی مانند یک کلید است که دروازه شکوفایی شخصی را باز می‌کند و دریچه‌ای به‌سوی زندگی که همیشه آرزو می‌کردید می‌گشاید. با استفاده از نظم و انضباط شخصی، یک فرد متوسط می‌تواند فراتر از چیزی باشد که هوش و استعدادش اجازه می‌دهد. همچنین از طریق انضباط شخصی، یک فرد عادی می‌تواند به یک فرد استثنایی تبدیل شود. از طرف دیگر، یک فرد تحصیل‌کرده و بااستعداد، اما بدون انضباط شخصی، به‌ندرت از حد متوسط بالاتر می‌رود.

بر اساس شواهد حاصل از تحقیقات، استعداد ژنتیکی تنها دلیل برای این‌که چرا برخی از افراد سطح بالاتری از انضباط شخصی را نسبت به دیگران دارند، نیست. می‌توان چنین نتیجه گرفت که نظم و انضباط شخصی مهارتی است که اگر بخواهید، می‌توانید آن را کسب کنید. وزنه‌برداری باعث تقویت بدن می‌شود و همین‌طور اگر مناطقی در مغز را هدف قرار دهید، قدرت آن‌ها افزایش می‌یابد.

اگر قصد دارید این کتاب را بخوانید، احتمالا در حال دست و پنجه نرم کردن با انضباط شخصی هستید. دنیل والتر (Daniel Walter)، نویسنده این اثر قصد دارد شما را تشویق کند که از شرایط فعلی خود ناراحت نباشید. نمی‌توان انکار کرد که تسلط بر هر مهارت در دوران کودکی آسان‌تر است؛ با این حال، همین حالا هم امکان بهبود نظم و انضباط خود را دارید. وقتی به‌طور مداوم تمرین کنید، اراده و انضباط شخصی بهبود می‌یابد و نتایج ماندگاری را تجربه خواهید کرد. همه مهارت‌ها تحت یک اصل عمل می‌کنند: «هرچه بیشتر تمرین کنید، در آن مهارت بهتر خواهید شد.»

کتاب قدرت انضباط شخصی به شما کمک می‌کند عادت‌هایی ایجاد کنید که زندگی شما را دگرگون کنند، درک بهتری از انضباط شخصی و اهمیت آن در زندگی خود به دست آورید و عادت‌های خود را کنترل کنید تا بتوانید زندگی خود را کنترل کنید.

کتاب قدرت انضباط شخصی مناسب چه کسانی است؟
اگر می‌خواهید به هدف مهمی برسید اما نمی‌دانید چگونه چنین سفری را شروع کنید، این کتاب به عنوان راهنمای رسیدن به مقصدتان مفید خواهد بود. همچنین اگر سعی کرده‌اید عادت‌های بد خود را تغییر دهید و عادت‌های خوبی کسب کنید اما باز هم عادت‌های قبلی خود را رها نمی‌کنید، کتاب قدرت انضباط شخصی به شما یاد خواهد داد که چگونه این چرخه‌ باطل را قطع کنید.

جملات برگزیده کتاب قدرت انضباط شخصی:
- یک فرد دارای انضباط شخصی، اعتماد به نفس دارد زیرا صرف‌نظر از اینکه در آن لحظه در کجا قرار دارد، می‌داند که بهترین نسخه‌ای از خود است که می‌توانست باشد.
- افراد به این دلیل به راحتی آزرده می‌شوند که به خود اطمینان ندارند. آن‌ها نمی‌دانند چه کسی هستند یا برای چه هدفی تلاش می‌کنند.
- عادت‌های شما جزئی از شخصیت‌تان هستند و برخی از افراد از اینکه با عادت خاصی شناخته شوند به خودشان افتخار می‌کنند.
- فقط یک تفاوت بین افراد موفق و ناموفق وجود دارد و آن عادت‌هایی است که هر کدام از آن‌ها هر روز دنبال می‌کنند.
- شما می‌توانید با شکستن اهداف بلندمدت‌تان به گام‌های کوچک و تعیین هدف‌های روزانه برای خودتان، به آن‌ها برسید. یک رؤیای بزرگ ممکن است دلهره‌آور به نظر برسد.

در بخشی از کتاب قدرت انضباط شخصی می‌خوانیم:
کتاب محبوب‌ترین جایگاه را در بین کارهای شبانه یک فرد ثروتمند دارد. بسیاری از افراد موفق یک کتابخانه کامل در خانه‌ خود دارند. رهبران موفق، خواننده کتاب هستند. اگر می‌خواهید درآمد خود را افزایش دهید، باید بر روی یادگیری سرمایه‌گذاری کنید. یک فرد موفق ترجیح می‌دهد 20 دلار برای یک کتاب هزینه کند تا اینکه آن را صرف تماشای یک فیلم سرگرم کننده کند. وارن بافت و بیل گیتس در حین مصاحبه با شبکه CNBC، بحثی را با این مضمون آغاز کردند که اگر امکان‌اش فراهم بود، دوست داشتند چه قدرتی داشته باشند. پاسخ آن‌ها این بود که دوست دارند بتوانند خیلی سریع مطالعه کنند.

آموزش مداوم یکی از کلیدهای اصلی موفقیت است و پیشرفت شخصی شما به آن بستگی دارد. اگر چیز جدیدی یاد نگیرید رشد کردن غیرممکن خواهد بود. بعضی از افراد می‌گویند که مطالعه کردن را دوست ندارند یا وقت آن را ندارند، اما در این زمانه فناوری، هیچ بهانه‌ای برای این کار وجود ندارد. امروزه شما می‌توانید هنگام رانندگی، کار، ظرف شستن یا هر فعالیت دیگری به کتاب‌های صوتی گوش دهید. اگر با دسته‌ای از مجلات زرد که پر از شایعات هستند پشت میز قهوه‌ خوری خود نشسته‌اید، این کار چیزهای زیادی در مورد طرز فکر شما می‌گوید. از سوی دیگر اگر روی کتاب‌هایی که به شما در رسیدن به اهداف‌تان کمک می‌کنند وقت بگذارید، شانس موفقیت‌تان به‌طور قابل توجهی افزایش می‌یابد.

وقتی در تمام زندگی خود، همان عادت‌های بدتان را تکرار کرده‌اید، کنار گذاشتن آن‌ها دشوار است.

فهرست مطالب کتاب
مقدمه نویسنده
فصل اول: انضباط شخصی و مباحث زیست‌شناختی
فصل دوم: مزایای انضباط شخصی
فصل سوم: سوگیری وضعیت موجود؛ چرا در برابر تغییر مقاومت می‌کنیم؟
فصل چهارم: بررسی واقعیت؛ اثر دانینگ-کروگر
فصل پنجم: عادت‌های روزمره برای بهبود انضباط شخصی
فصل ششم: نکاتی برای ایجاد عادت‌های بهتر
فصل هفتم: چیز‌هایی که مانع انضباط شما می‌شوند
فصل هشتم: با عدم آسایش به آسایش برسید
فصل نهم: بر روی سیستم متمرکز شوید
فصل دهم: فلسفه ذن و دستیابی به اهداف
فصل یازدهم: مراقبه برای انضباط شخصی و تمرکز
فصل دوازدهم: چرا هرگز نباید «سعی» کنید کاری را انجام دهید
فصل سیزدهم: برنده یا بازنده، کدام یک هستید؟
فصل چهاردهم: عاشق فرآیند انجام کار شوید
فصل پانزدهم: چگونه احساسات منفی را به نفع خود به کار بگیرید
فصل شانزدهم: اصل پارِتو و قانون استرجن
فصل هفدهم: چگونگی جلوگیری از فرسودگی
نتیجه‌گیری
منابع

ادامه فهرست
مشخصات کتاب الکترونیک
نام کتاب کتاب قدرت انضباط شخصی: چگونه از خودکنترلی و استحکام روانی برای رسیدن به اهدافتان استفاده کنید
نویسنده دنیل والتر
مترجم سید تیمور سیدی اصل، علیرضا نظری انامق
ناشر چاپی انتشارات اندیشه آگاه
سال انتشار ۱۴۰۰
فرمت کتاب EPUB
تعداد صفحات 176
زبان فارسی
شابک 978-622-98183-0-5
موضوع کتاب کتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه الکترونیک
29000 ت - 5.99 یورو
خرید کتاب الکترونیک
کتاب‌های مرتبط
مشاهده همه ›
معرفی و دانلود کتاب بخواهید تا به شما داده شود
کتاب بخواهید تا به شما داده شود
جری هیکس
معرفی و دانلود کتاب صوتی فتح قله‌های موفقیت بدون دست و پا
کتاب صوتی فتح قله‌های موفقیت بدون دست و پا
نیک ووییچیچ
معرفی و دانلود کتاب کاری را که شروع کرده‌ای تمام کن
کتاب کاری را که شروع کرده‌ای تمام کن
پیتر هالینز
معرفی و دانلود کتاب با خدا همه چیز ممکن است
کتاب با خدا همه چیز ممکن است
سید مجتبی حورایی
معرفی و دانلود کتاب بخوان بشنو زندگی کن (مهارت های نه گانه زندگی)
کتاب بخوان بشنو زندگی کن (مهارت های نه گانه زندگی)
علی صاحبی
نقد، بررسی و نظرات کتاب قدرت انضباط شخصی

سعید معز
۱۴۰۰/۴/۲۲
562
سلام. کسانی که در راه رسیدن به موفقیت تلاش میکنند به خودی خود را‌های زیادی رو تجربه میکنن. وچون ذهن جستجو گر دارن میگردن تا اشتباهاتشون و نقطه ضعف هاشون رو پیدا کنند و کلا خیلی به این فکر میکنن که مشکل کارشون کجاست. بسیاری از مطالب کتاب و قبلا جاهای دیگه مطالعه کرده بودم ولی نه به این شکل مطالب باز ادامه...

niloofar Islamnezhad
۱۴۰۱/۱/۱۱
203
اگر شما هم جز افرادی هستید که بارها تصمیم گرفته اید و هدفی را برای خود مشخص کرده اید، ولی نمی‌دانید چگونه به ان برسید و ناکام می‌مانید، دنیل والتر در این کتاب نهایت سعی خود را بر ان داشته تا شما را متوجه علل و ارائه راهکار‌هایی عملیاتی در راستای بر طرف کردن موانع پیش روی شما کند. عمدتا مشکل افرادی ادامه...

محمدرضا بیگ محمدی
۱۴۰۱/۱۱/۹
41
سلام و عرض ادب
خلاصه نکات کتاب:
۱_هیچ وقت موقعیت ایده آل به وجود نمی‌آید، کارتو شروع کن و در طول مسیر به جزئیات فکرکن.
۲_قانون۷۰٪ یعنی وقتی۷۰٪مطمئن شدی که درکاری موفق خواهی شد آن را شروع کن.
(کمال گرایی و اهمال کاری باعث می‌شود دست به کارنشویم)
۳_از امروز دیگر سعی نکنید بلکه باید، را سخت ادامه...

قربان
۱۴۰۱/۱۰/۵
30
کتاب انضباط شخصی بیشتر از آنچه فکر می‌کردم کتاب مفیدی بود...
قبل از تهیه کتاب فکر می‌کردم
این کتاب هم مثل بسیاری از کتاب‌های زرد موجود در بازار است که مطالب غیر علمی را برای عوام بیان می‌کنند و بعد از تمام کردن کتاب با اطمینان می‌گویم این کتاب بسیار عالی است برای هر کسی که دوست دارد به رشد و در ادامه...

محمود اژدری
۱۴۰۱/۳/۱۲
30
با سلام و احترام
کتاب قدرت انضباط شخصی این کتاب به محبت انتشارات اندیشه آگاه در اختیار من قرار گرفت که جای دارد اینجا تشکری از آن‌ها داشته باشم جز معدودی آثاری در این حوزه بود که به نظر من خیلی دلنشین و با زبانی ساده بیان گردیده است. ترجمه روان و شیوا از نمونه‌های دلنشینی آن است و جالب آنکه اشاره ادامه...

زینب رزاقی
۱۴۰۱/۹/۲۷
10
دنیل والتر در کتاب قدرت انضباط شخصی به این موضوع می‌پردازد که چطور با تغییر مثبت در سبک زندگی شخصی می‌توانید نتایج خود را نیز بهبود ببخشید.
شاید نیاز به یادآوری باشد که جمع تک تک گامهایی که برمی‌داریم تمام آن چیزی هست که ما را به مقصدشان می‌رساند. حالا بیایید فرض کنیم این گام‌ها بی هدف و باری به ادامه...

Zinat karimi
۱۴۰۱/۳/۲۴
10
انضباط شخصی می‌تواند نقش بسیار مهم و موثری در رشد فردی ما داشته باشد. کسی که انضباط شخصی دارد، مدام روی افزایش تمرکز خودش کار می‌کند و تلاش می‌کند که فعالیت‌ها را به بهترین شکل ممکن انجام دهد. افراد اهل انضباط، افرادی هستند که با تمرین و تکرار خو گرفته‌اند و می‌دانند که با تمرین کردن، این مهارت در ادامه...

رضوان ابطحی
۱۴۰۱/۷/۱
10
واقعا کتاب عالیی بود من بسیار لذت بردم از خوندنش.
کتاب هم اینکه مختصر بود و هم به زبانی ساده نوشته شده بود و از آنجاییکه موضوع انضباط شخصی موضوعی یه که همه باهاش کلنجار میرن، بنابرین این کتاب رو به همه افراد تو هر زمینه‌ای میخواد باشه، توصیه میکنم (مخصوصا افرادی که میخوان به موفقیت‌های بیشتری دست ادامه...

Neda Safdarian
۱۴۰۱/۳/۶
10
اگر می‌خواهید به هدف مهمی برسید اما نمی‌دانید چگونه چنین سفری را شروع کنید، این کتاب به عنوان راهنمای رسیدن به مقصدتان مفید خواهد بود. همچنین اگر سعی کرده‌اید عادت‌های بد خود را تغییر دهید و عادت‌های خوبی کسب کنید اما باز هم به عادت‌های قبلی خود چسبیده‌اید، این کتاب به شما یاد خواهد داد که چگونه را ادامه...

عزیزی
۱۴۰۲/۱/۲
00
این کتاب واقعا توصیه‌های خوب و مفیدی داره اما عمل کردن بهش هم خیلی راحت نیست. نه که پیشنهاداتش سخت باشه بلکه راهنمایی‌هایی که میکنه فقط با تمرین و استمرار در طی زمان نتیجه میده و نباید توقع داشت با خوندنش یهو معجزه بشت و انضباط شخضی پیدا کنیم. بیشترین موضوعی که بهش اشاره شده در انضباط شخصی تعهد به ادامه...

کاوه
۱۴۰۱/۱۰/۲۹
10
این کتاب فوق العاده است، تمام جملاتش پر از نکته و واقعا کاربردی هست، طوری زیبا و با مفهوم از انظبات شخصی صحبت شده که از هیچ کدام از جمله‌ها هم نمیشه سرسری گذشت، نویسنده واقعا خیلی خوب تمام نکات رو یادآور شده و درباره انجام کارهای روزمره و داشتن برنامه و نظم راهکار‌های جالبی داده، بخصوص قوی کردن و و ادامه...

ساناز معینی
۱۴۰۲/۱/۴
00
سلام خدمت اهالی کتابراه‌.. همیشه فکرمیکردم انضباط فقط اینه که کمدلباسام رو مرتب بچینم یا مشقامو مرتب وخوش خط بنویسم یا لباسامو قشنگ اتو کنم و ازاین قبیل کارها... یااینکه موقع چیدن بشقابا روی سفره بخوام اونارو بصورت مرتب بچینم.. ولی انضباط واقعا یه امر خیلی فراتراز این چیزاست.. تواین کتاب مطالب خیلی ادامه...

مرادی
۱۴۰۱/۱۰/۱۷
20
سلام به همگی.... این کتاب به درد کسانی میخوره که واقعا هدف جدی دارن، یعنی رسبدن به هدفشون براشون مهمه... حتی اگر هدفی کوچک باشه... دنیل والتر از قدرت اراده برای استمرار در برنامه هامون میگه، چجوری اراده مون قوی بشه.. چجوری سختی‌های مسیر رو لذتبخش ببینیم... از دیدگاه درست نسبت به موفق شدن یک شبه و ادامه...

Niloofar.z.m
۱۴۰۲/۱/۲
00
کتاب خیلی خوبی بودابتدای کتاب خیلی بیشتر به من کمک کرد اما هر چقدر جلوتر میرفتم بیشتر می‌فهمیدم چقدر زودتر باید این کتاب و میخوندم با این وجود لازم به ذکره یک جاهایی مطلب تکرار میشد و یا موضوع گم میشد مثلا اگه در مورد تمیز کردن اتاق من صحبت میکردم یهویی راجب پنجره که فضای بیرون رو نشون میده حرف زده ادامه...

امین تبریزیان
۱۴۰۱/۱۰/۱۹
20
این کتاب عالیه و اول این که توصیه میکنم این کتاب را بخونید چه خودتون را با نظم بدونید و چه خواهان تغییر باشید. میشه نصف یعنی ۵۰ درصد پیشرفت در زندگی روز مره و آینده را با این پیش برد به شرط این که کسی که این کتاب را میخونه و خواهان تغییر در زندگی هست تعهدی که با خود میبنده را انجام بده. و یه یه چیز ادامه...
مشاهده همه نظرات 468
راهنمای مطالعه کتاب قدرت انضباط شخصی
برای دریافت کتاب قدرت انضباط شخصی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.

نصب رایگان برای اندروید، آیفون و ویندوز
دیگر کتاب‌های دنیل والترمعرفی و دانلود کتاب قدرت انضباط شخصی: چگونه از خودکنترلی و استحکام روانی برای رسیدن به اهدافتان استفاده کنید

(998 رای)

عکس جلد کتاب قدرت انضباط شخصی: چگونه از خودکنترلی و استحکام روانی برای رسیدن به اهدافتان استفاده کنید

نویسنده: دنیل والتر

مترجم: سید تیمور سیدی اصل، علیرضا نظری انامق

ناشر: انتشارات اندیشه آگاه

قیمت:

29000 تومان - 5.99€

خرید کتاب الکترونیک

نسخه نمونه رایگان

۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب قدرت انضباط شخصی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی

فهرست

مشخصات

نظرات 468

معرفی کتاب قدرت انضباط شخصی: چگونه از خودکنترلی و استحکام روانی برای رسیدن به اهدافتان استفاده کنید

آیا تا به حال شده که هفته‌ها، ماه‌ها و حتی سالیان متعدد را صرف تلاش برای دستیابی به موفقیت کنید؟ دنیل والتر در کتاب قدرت انضباط شخصی به شما کمک می‌کند تا هر چه زودتر در مسیر رسیدن به موفقیت در زندگی شخصی و کاری خود قرار بگیرید و به اهداف خود برسید.

درباره کتاب قدرت انضباط شخصی:

تکاوران نیروی دریایی منظم‌ترین افراد در جهان هستند. پیوستن به جمع تکاوران نیروی دریایی بسیار دشوار است چرا که فرایند پذیرش در این نیرو به آموزش بسیار سختی نیاز دارد و بیشتر سربازانی که این برنامه آموزشی را شروع می‌کنند قبل از پایان مرحله اول، آن را ترک می‌کنند. سربازانی که آموزش خود را کامل می‌کنند می‌فهمند که ذهن، قدرتمندتر از آن چیزی است که قبلاً تصور می‌کردند. از آن جا که آن‌ها از توان ذهنی لازم برای موفقیت به عنوان یک تکاور نیروی دریایی برخوردار شده‌اند، برای موفق شدن در هر مأموریتی که به آن اعزام می‌شوند، مجهز هستند. در این کتاب به برخی از استراتژی‌هایی که در طول آموزش تکاوران مورد استفاده قرار می‌گیرند اشاره شده است.

کتاب قدرت انضباط شخصی (The Power of Discipline) درباره مسئولیت پذیری شما نسبت به موقعیتی که در آن قرار دارید و جایگاهی است که قصد دارید در آینده به آن برسید. مهم‌ترین مهارتی که برای رسیدن به اهدافتان و پذیرش این مسئولیت برای شما تعریف شده است، مهارت «انضباط شخصی» نام دارد.

نظم و انضباط شخصی مانند یک کلید است که دروازه شکوفایی شخصی را باز می‌کند و دریچه‌ای به‌سوی زندگی که همیشه آرزو می‌کردید می‌گشاید. با استفاده از نظم و انضباط شخصی، یک فرد متوسط می‌تواند فراتر از چیزی باشد که هوش و استعدادش اجازه می‌دهد. همچنین از طریق انضباط شخصی، یک فرد عادی می‌تواند به یک فرد استثنایی تبدیل شود. از طرف دیگر، یک فرد تحصیل‌کرده و بااستعداد، اما بدون انضباط شخصی، به‌ندرت از حد متوسط بالاتر می‌رود.

بر اساس شواهد حاصل از تحقیقات، استعداد ژنتیکی تنها دلیل برای این‌که چرا برخی از افراد سطح بالاتری از انضباط شخصی را نسبت به دیگران دارند، نیست. می‌توان چنین نتیجه گرفت که نظم و انضباط شخصی مهارتی است که اگر بخواهید، می‌توانید آن را کسب کنید. وزنه‌برداری باعث تقویت بدن می‌شود و همین‌طور اگر مناطقی در مغز را هدف قرار دهید، قدرت آن‌ها افزایش می‌یابد.

اگر قصد دارید این کتاب را بخوانید، احتمالا در حال دست و پنجه نرم کردن با انضباط شخصی هستید. دنیل والتر (Daniel Walter)، نویسنده این اثر قصد دارد شما را تشویق کند که از شرایط فعلی خود ناراحت نباشید. نمی‌توان انکار کرد که تسلط بر هر مهارت در دوران کودکی آسان‌تر است؛ با این حال، همین حالا هم امکان بهبود نظم و انضباط خود را دارید. وقتی به‌طور مداوم تمرین کنید، اراده و انضباط شخصی بهبود می‌یابد و نتایج ماندگاری را تجربه خواهید کرد. همه مهارت‌ها تحت یک اصل عمل می‌کنند: «هرچه بیشتر تمرین کنید، در آن مهارت بهتر خواهید شد.»

کتاب قدرت انضباط شخصی به شما کمک می‌کند عادت‌هایی ایجاد کنید که زندگی شما را دگرگون کنند، درک بهتری از انضباط شخصی و اهمیت آن در زندگی خود به دست آورید و عادت‌های خود را کنترل کنید تا بتوانید زندگی خود را کنترل کنید.

کتاب قدرت انضباط شخصی مناسب چه کسانی است؟

اگر می‌خواهید به هدف مهمی برسید اما نمی‌دانید چگونه چنین سفری را شروع کنید، این کتاب به عنوان راهنمای رسیدن به مقصدتان مفید خواهد بود. همچنین اگر سعی کرده‌اید عادت‌های بد خود را تغییر دهید و عادت‌های خوبی کسب کنید اما باز هم عادت‌های قبلی خود را رها نمی‌کنید، کتاب قدرت انضباط شخصی به شما یاد خواهد داد که چگونه این چرخه‌ باطل را قطع کنید.

جملات برگزیده کتاب قدرت انضباط شخصی:

- یک فرد دارای انضباط شخصی، اعتماد به نفس دارد زیرا صرف‌نظر از اینکه در آن لحظه در کجا قرار دارد، می‌داند که بهترین نسخه‌ای از خود است که می‌توانست باشد.

- افراد به این دلیل به راحتی آزرده می‌شوند که به خود اطمینان ندارند. آن‌ها نمی‌دانند چه کسی هستند یا برای چه هدفی تلاش می‌کنند.

- عادت‌های شما جزئی از شخصیت‌تان هستند و برخی از افراد از اینکه با عادت خاصی شناخته شوند به خودشان افتخار می‌کنند.

- فقط یک تفاوت بین افراد موفق و ناموفق وجود دارد و آن عادت‌هایی است که هر کدام از آن‌ها هر روز دنبال می‌کنند.

- شما می‌توانید با شکستن اهداف بلندمدت‌تان به گام‌های کوچک و تعیین هدف‌های روزانه برای خودتان، به آن‌ها برسید. یک رؤیای بزرگ ممکن است دلهره‌آور به نظر برسد.

در بخشی از کتاب قدرت انضباط شخصی می‌خوانیم:

کتاب محبوب‌ترین جایگاه را در بین کارهای شبانه یک فرد ثروتمند دارد. بسیاری از افراد موفق یک کتابخانه کامل در خانه‌ خود دارند. رهبران موفق، خواننده کتاب هستند. اگر می‌خواهید درآمد خود را افزایش دهید، باید بر روی یادگیری سرمایه‌گذاری کنید. یک فرد موفق ترجیح می‌دهد 20 دلار برای یک کتاب هزینه کند تا اینکه آن را صرف تماشای یک فیلم سرگرم کننده کند. وارن بافت و بیل گیتس در حین مصاحبه با شبکه CNBC، بحثی را با این مضمون آغاز کردند که اگر امکان‌اش فراهم بود، دوست داشتند چه قدرتی داشته باشند. پاسخ آن‌ها این بود که دوست دارند بتوانند خیلی سریع مطالعه کنند.

آموزش مداوم یکی از کلیدهای اصلی موفقیت است و پیشرفت شخصی شما به آن بستگی دارد. اگر چیز جدیدی یاد نگیرید رشد کردن غیرممکن خواهد بود. بعضی از افراد می‌گویند که مطالعه کردن را دوست ندارند یا وقت آن را ندارند، اما در این زمانه فناوری، هیچ بهانه‌ای برای این کار وجود ندارد. امروزه شما می‌توانید هنگام رانندگی، کار، ظرف شستن یا هر فعالیت دیگری به کتاب‌های صوتی گوش دهید. اگر با دسته‌ای از مجلات زرد که پر از شایعات هستند پشت میز قهوه‌ خوری خود نشسته‌اید، این کار چیزهای زیادی در مورد طرز فکر شما می‌گوید. از سوی دیگر اگر روی کتاب‌هایی که به شما در رسیدن به اهداف‌تان کمک می‌کنند وقت بگذارید، شانس موفقیت‌تان به‌طور قابل توجهی افزایش می‌یابد.

وقتی در تمام زندگی خود، همان عادت‌های بدتان را تکرار کرده‌اید، کنار گذاشتن آن‌ها دشوار است.

فهرست مطالب کتاب

مقدمه نویسنده

فصل اول: انضباط شخصی و مباحث زیست‌شناختی

فصل دوم: مزایای انضباط شخصی

فصل سوم: سوگیری وضعیت موجود؛ چرا در برابر تغییر مقاومت می‌کنیم؟

فصل چهارم: بررسی واقعیت؛ اثر دانینگ-کروگر

فصل پنجم: عادت‌های روزمره برای بهبود انضباط شخصی

فصل ششم: نکاتی برای ایجاد عادت‌های بهتر

فصل هفتم: چیز‌هایی که مانع انضباط شما می‌شوند

فصل هشتم: با عدم آسایش به آسایش برسید

فصل نهم: بر روی سیستم متمرکز شوید

فصل دهم: فلسفه ذن و دستیابی به اهداف

فصل یازدهم: مراقبه برای انضباط شخصی و تمرکز

فصل دوازدهم: چرا هرگز نباید «سعی» کنید کاری را انجام دهید

فصل سیزدهم: برنده یا بازنده، کدام یک هستید؟

فصل چهاردهم: عاشق فرآیند انجام کار شوید

فصل پانزدهم: چگونه احساسات منفی را به نفع خود به کار بگیرید

فصل شانزدهم: اصل پارِتو و قانون استرجن

فصل هفدهم: چگونگی جلوگیری از فرسودگی

نتیجه‌گیری

منابع

ادامه فهرست

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتاب کتاب قدرت انضباط شخصی: چگونه از خودکنترلی و استحکام روانی برای رسیدن به اهدافتان استفاده کنید

نویسنده دنیل والتر

مترجم سید تیمور سیدی اصل، علیرضا نظری انامق

ناشر چاپی انتشارات اندیشه آگاه

سال انتشار ۱۴۰۰

فرمت کتاب EPUB

تعداد صفحات 176

زبان فارسی

شابک 978-622-98183-0-5

موضوع کتاب کتاب موفقیت و خودسازی

قیمت نسخه الکترونیک

29000 ت - 5.99 یورو

خرید کتاب الکترونیک

کتاب‌های مرتبط

مشاهده همه ›

معرفی و دانلود کتاب بخواهید تا به شما داده شود

کتاب بخواهید تا به شما داده شود

جری هیکس

معرفی و دانلود کتاب صوتی فتح قله‌های موفقیت بدون دست و پا

کتاب صوتی فتح قله‌های موفقیت بدون دست و پا

نیک ووییچیچ

معرفی و دانلود کتاب کاری را که شروع کرده‌ای تمام کن

کتاب کاری را که شروع کرده‌ای تمام کن

پیتر هالینز

معرفی و دانلود کتاب با خدا همه چیز ممکن است

کتاب با خدا همه چیز ممکن است

سید مجتبی حورایی

معرفی و دانلود کتاب بخوان بشنو زندگی کن (مهارت های نه گانه زندگی)

کتاب بخوان بشنو زندگی کن (مهارت های نه گانه زندگی)

علی صاحبی

نقد، بررسی و نظرات کتاب قدرت انضباط شخصی

سعید معز

۱۴۰۰/۴/۲۲

562

سلام. کسانی که در راه رسیدن به موفقیت تلاش میکنند به خودی خود را‌های زیادی رو تجربه میکنن. وچون ذهن جستجو گر دارن میگردن تا اشتباهاتشون و نقطه ضعف هاشون رو پیدا کنند و کلا خیلی به این فکر میکنن که مشکل کارشون کجاست. بسیاری از مطالب کتاب و قبلا جاهای دیگه مطالعه کرده بودم ولی نه به این شکل مطالب باز ادامه...

niloofar Islamnezhad

۱۴۰۱/۱/۱۱

203

اگر شما هم جز افرادی هستید که بارها تصمیم گرفته اید و هدفی را برای خود مشخص کرده اید، ولی نمی‌دانید چگونه به ان برسید و ناکام می‌مانید، دنیل والتر در این کتاب نهایت سعی خود را بر ان داشته تا شما را متوجه علل و ارائه راهکار‌هایی عملیاتی در راستای بر طرف کردن موانع پیش روی شما کند. عمدتا مشکل افرادی ادامه...

محمدرضا بیگ محمدی

۱۴۰۱/۱۱/۹

41

سلام و عرض ادب

خلاصه نکات کتاب:

۱_هیچ وقت موقعیت ایده آل به وجود نمی‌آید، کارتو شروع کن و در طول مسیر به جزئیات فکرکن.

۲_قانون۷۰٪ یعنی وقتی۷۰٪مطمئن شدی که درکاری موفق خواهی شد آن را شروع کن.

(کمال گرایی و اهمال کاری باعث می‌شود دست به کارنشویم)

۳_از امروز دیگر سعی نکنید بلکه باید، را سخت ادامه...

قربان

۱۴۰۱/۱۰/۵

30

کتاب انضباط شخصی بیشتر از آنچه فکر می‌کردم کتاب مفیدی بود...

قبل از تهیه کتاب فکر می‌کردم

این کتاب هم مثل بسیاری از کتاب‌های زرد موجود در بازار است که مطالب غیر علمی را برای عوام بیان می‌کنند و بعد از تمام کردن کتاب با اطمینان می‌گویم این کتاب بسیار عالی است برای هر کسی که دوست دارد به رشد و در ادامه...

محمود اژدری

۱۴۰۱/۳/۱۲

30

با سلام و احترام

کتاب قدرت انضباط شخصی این کتاب به محبت انتشارات اندیشه آگاه در اختیار من قرار گرفت که جای دارد اینجا تشکری از آن‌ها داشته باشم جز معدودی آثاری در این حوزه بود که به نظر من خیلی دلنشین و با زبانی ساده بیان گردیده است. ترجمه روان و شیوا از نمونه‌های دلنشینی آن است و جالب آنکه اشاره ادامه...

زینب رزاقی

۱۴۰۱/۹/۲۷

10

دنیل والتر در کتاب قدرت انضباط شخصی به این موضوع می‌پردازد که چطور با تغییر مثبت در سبک زندگی شخصی می‌توانید نتایج خود را نیز بهبود ببخشید.

شاید نیاز به یادآوری باشد که جمع تک تک گامهایی که برمی‌داریم تمام آن چیزی هست که ما را به مقصدشان می‌رساند. حالا بیایید فرض کنیم این گام‌ها بی هدف و باری به ادامه...

Zinat karimi

۱۴۰۱/۳/۲۴

10

انضباط شخصی می‌تواند نقش بسیار مهم و موثری در رشد فردی ما داشته باشد. کسی که انضباط شخصی دارد، مدام روی افزایش تمرکز خودش کار می‌کند و تلاش می‌کند که فعالیت‌ها را به بهترین شکل ممکن انجام دهد. افراد اهل انضباط، افرادی هستند که با تمرین و تکرار خو گرفته‌اند و می‌دانند که با تمرین کردن، این مهارت در ادامه...

رضوان ابطحی

۱۴۰۱/۷/۱

10

واقعا کتاب عالیی بود من بسیار لذت بردم از خوندنش.

کتاب هم اینکه مختصر بود و هم به زبانی ساده نوشته شده بود و از آنجاییکه موضوع انضباط شخصی موضوعی یه که همه باهاش کلنجار میرن، بنابرین این کتاب رو به همه افراد تو هر زمینه‌ای میخواد باشه، توصیه میکنم (مخصوصا افرادی که میخوان به موفقیت‌های بیشتری دست ادامه...

Neda Safdarian

۱۴۰۱/۳/۶

10

اگر می‌خواهید به هدف مهمی برسید اما نمی‌دانید چگونه چنین سفری را شروع کنید، این کتاب به عنوان راهنمای رسیدن به مقصدتان مفید خواهد بود. همچنین اگر سعی کرده‌اید عادت‌های بد خود را تغییر دهید و عادت‌های خوبی کسب کنید اما باز هم به عادت‌های قبلی خود چسبیده‌اید، این کتاب به شما یاد خواهد داد که چگونه را ادامه...

عزیزی

۱۴۰۲/۱/۲

00

این کتاب واقعا توصیه‌های خوب و مفیدی داره اما عمل کردن بهش هم خیلی راحت نیست. نه که پیشنهاداتش سخت باشه بلکه راهنمایی‌هایی که میکنه فقط با تمرین و استمرار در طی زمان نتیجه میده و نباید توقع داشت با خوندنش یهو معجزه بشت و انضباط شخضی پیدا کنیم. بیشترین موضوعی که بهش اشاره شده در انضباط شخصی تعهد به ادامه...

کاوه

۱۴۰۱/۱۰/۲۹

10

این کتاب فوق العاده است، تمام جملاتش پر از نکته و واقعا کاربردی هست، طوری زیبا و با مفهوم از انظبات شخصی صحبت شده که از هیچ کدام از جمله‌ها هم نمیشه سرسری گذشت، نویسنده واقعا خیلی خوب تمام نکات رو یادآور شده و درباره انجام کارهای روزمره و داشتن برنامه و نظم راهکار‌های جالبی داده، بخصوص قوی کردن و و ادامه...

ساناز معینی

۱۴۰۲/۱/۴

00

سلام خدمت اهالی کتابراه‌.. همیشه فکرمیکردم انضباط فقط اینه که کمدلباسام رو مرتب بچینم یا مشقامو مرتب وخوش خط بنویسم یا لباسامو قشنگ اتو کنم و ازاین قبیل کارها... یااینکه موقع چیدن بشقابا روی سفره بخوام اونارو بصورت مرتب بچینم.. ولی انضباط واقعا یه امر خیلی فراتراز این چیزاست.. تواین کتاب مطالب خیلی ادامه...

مرادی

۱۴۰۱/۱۰/۱۷

20

سلام به همگی.... این کتاب به درد کسانی میخوره که واقعا هدف جدی دارن، یعنی رسبدن به هدفشون براشون مهمه... حتی اگر هدفی کوچک باشه... دنیل والتر از قدرت اراده برای استمرار در برنامه هامون میگه، چجوری اراده مون قوی بشه.. چجوری سختی‌های مسیر رو لذتبخش ببینیم... از دیدگاه درست نسبت به موفق شدن یک شبه و ادامه...

Niloofar.z.m

۱۴۰۲/۱/۲

00

کتاب خیلی خوبی بودابتدای کتاب خیلی بیشتر به من کمک کرد اما هر چقدر جلوتر میرفتم بیشتر می‌فهمیدم چقدر زودتر باید این کتاب و میخوندم با این وجود لازم به ذکره یک جاهایی مطلب تکرار میشد و یا موضوع گم میشد مثلا اگه در مورد تمیز کردن اتاق من صحبت میکردم یهویی راجب پنجره که فضای بیرون رو نشون میده حرف زده ادامه...

امین تبریزیان

۱۴۰۱/۱۰/۱۹

20

این کتاب عالیه و اول این که توصیه میکنم این کتاب را بخونید چه خودتون را با نظم بدونید و چه خواهان تغییر باشید. میشه نصف یعنی ۵۰ درصد پیشرفت در زندگی روز مره و آینده را با این پیش برد به شرط این که کسی که این کتاب را میخونه و خواهان تغییر در زندگی هست تعهدی که با خود میبنده را انجام بده. و یه یه چیز ادامه...

مشاهده همه نظرات 468

راهنمای مطالعه کتاب قدرت انضباط شخصی

برای دریافت کتاب قدرت انضباط شخصی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.

نصب رایگان برای اندروید، آیفون و ویندوز

دیگر کتاب‌های دنیل والتر

منبع:  fa-file.ir

معرفی و دانلود کتاب قدرت انضباط شخصی: چگونه از خودکنترلی و استحکام روانی برای رسیدن به اهدافتان استفاده کنید(998 رای)
عکس جلد کتاب قدرت انضباط شخصی: چگونه از خودکنترلی و استحکام روانی برای رسیدن به اهدافتان استفاده کنیدنویسنده: دنیل والترمترجم: سید تیمور سیدی اصل، علیرضا نظری انامقناشر: انتشارات اندیشه آگاهقیمت:29000 تومان - 5.99€خرید کتاب الکترونیکنسخه نمونه رایگان۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcomeبرای دانلود قانونی کتاب قدرت انضباط شخصی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.
معرفیفهرستمشخصاتنظرات 468معرفی کتاب قدرت انضباط شخصی: چگونه از خودکنترلی و استحکام روانی برای رسیدن به اهدافتان استفاده کنیدآیا تا به حال شده که هفته‌ها، ماه‌ها و حتی سالیان متعدد را صرف تلاش برای دستیابی به موفقیت کنید؟ دنیل والتر در کتاب قدرت انضباط شخصی به شما کمک می‌کند تا هر چه زودتر در مسیر رسیدن به موفقیت در زندگی شخصی و کاری خود قرار بگیرید و به اهداف خود برسید.
درباره کتاب قدرت انضباط شخصی:تکاوران نیروی دریایی منظم‌ترین افراد در جهان هستند. پیوستن به جمع تکاوران نیروی دریایی بسیار دشوار است چرا که فرایند پذیرش در این نیرو به آموزش بسیار سختی نیاز دارد و بیشتر سربازانی که این برنامه آموزشی را شروع می‌کنند قبل از پایان مرحله اول، آن را ترک می‌کنند. سربازانی که آموزش خود را کامل می‌کنند می‌فهمند که ذهن، قدرتمندتر از آن چیزی است که قبلاً تصور می‌کردند. از آن جا که آن‌ها از توان ذهنی لازم برای موفقیت به عنوان یک تکاور نیروی دریایی برخوردار شده‌اند، برای موفق شدن در هر مأموریتی که به آن اعزام می‌شوند، مجهز هستند. در این کتاب به برخی از استراتژی‌هایی که در طول آموزش تکاوران مورد استفاده قرار می‌گیرند اشاره شده است.
کتاب قدرت انضباط شخصی (The Power of Discipline) درباره مسئولیت پذیری شما نسبت به موقعیتی که در آن قرار دارید و جایگاهی است که قصد دارید در آینده به آن برسید. مهم‌ترین مهارتی که برای رسیدن به اهدافتان و پذیرش این مسئولیت برای شما تعریف شده است، مهارت «انضباط شخصی» نام دارد.
نظم و انضباط شخصی مانند یک کلید است که دروازه شکوفایی شخصی را باز می‌کند و دریچه‌ای به‌سوی زندگی که همیشه آرزو می‌کردید می‌گشاید. با استفاده از نظم و انضباط شخصی، یک فرد متوسط می‌تواند فراتر از چیزی باشد که هوش و استعدادش اجازه می‌دهد. همچنین از طریق انضباط شخصی، یک فرد عادی می‌تواند به یک فرد استثنایی تبدیل شود. از طرف دیگر، یک فرد تحصیل‌کرده و بااستعداد، اما بدون انضباط شخصی، به‌ندرت از حد متوسط بالاتر می‌رود.
بر اساس شواهد حاصل از تحقیقات، استعداد ژنتیکی تنها دلیل برای این‌که چرا برخی از افراد سطح بالاتری از انضباط شخصی را نسبت به دیگران دارند، نیست. می‌توان چنین نتیجه گرفت که نظم و انضباط شخصی مهارتی است که اگر بخواهید، می‌توانید آن را کسب کنید. وزنه‌برداری باعث تقویت بدن می‌شود و همین‌طور اگر مناطقی در مغز را هدف قرار دهید، قدرت آن‌ها افزایش می‌یابد.
اگر قصد دارید این کتاب را بخوانید، احتمالا در حال دست و پنجه نرم کردن با انضباط شخصی هستید. دنیل والتر (Daniel Walter)، نویسنده این اثر قصد دارد شما را تشویق کند که از شرایط فعلی خود ناراحت نباشید. نمی‌توان انکار کرد که تسلط بر هر مهارت در دوران کودکی آسان‌تر است؛ با این حال، همین حالا هم امکان بهبود نظم و انضباط خود را دارید. وقتی به‌طور مداوم تمرین کنید، اراده و انضباط شخصی بهبود می‌یابد و نتایج ماندگاری را تجربه خواهید کرد. همه مهارت‌ها تحت یک اصل عمل می‌کنند: «هرچه بیشتر تمرین کنید، در آن مهارت بهتر خواهید شد.»
کتاب قدرت انضباط شخصی به شما کمک می‌کند عادت‌هایی ایجاد کنید که زندگی شما را دگرگون کنند، درک بهتری از انضباط شخصی و اهمیت آن در زندگی خود به دست آورید و عادت‌های خود را کنترل کنید تا بتوانید زندگی خود را کنترل کنید.
کتاب قدرت انضباط شخصی مناسب چه کسانی است؟اگر می‌خواهید به هدف مهمی برسید اما نمی‌دانید چگونه چنین سفری را شروع کنید، این کتاب به عنوان راهنمای رسیدن به مقصدتان مفید خواهد بود. همچنین اگر سعی کرده‌اید عادت‌های بد خود را تغییر دهید و عادت‌های خوبی کسب کنید اما باز هم عادت‌های قبلی خود را رها نمی‌کنید، کتاب قدرت انضباط شخصی به شما یاد خواهد داد که چگونه این چرخه‌ باطل را قطع کنید.
جملات برگزیده کتاب قدرت انضباط شخصی:- یک فرد دارای انضباط شخصی، اعتماد به نفس دارد زیرا صرف‌نظر از اینکه در آن لحظه در کجا قرار دارد، می‌داند که بهترین نسخه‌ای از خود است که می‌توانست باشد.- افراد به این دلیل به راحتی آزرده می‌شوند که به خود اطمینان ندارند. آن‌ها نمی‌دانند چه کسی هستند یا برای چه هدفی تلاش می‌کنند.- عادت‌های شما جزئی از شخصیت‌تان هستند و برخی از افراد از اینکه با عادت خاصی شناخته شوند به خودشان افتخار می‌کنند.- فقط یک تفاوت بین افراد موفق و ناموفق وجود دارد و آن عادت‌هایی است که هر کدام از آن‌ها هر روز دنبال می‌کنند.- شما می‌توانید با شکستن اهداف بلندمدت‌تان به گام‌های کوچک و تعیین هدف‌های روزانه برای خودتان، به آن‌ها برسید. یک رؤیای بزرگ ممکن است دلهره‌آور به نظر برسد.
در بخشی از کتاب قدرت انضباط شخصی می‌خوانیم:کتاب محبوب‌ترین جایگاه را در بین کارهای شبانه یک فرد ثروتمند دارد. بسیاری از افراد موفق یک کتابخانه کامل در خانه‌ خود دارند. رهبران موفق، خواننده کتاب هستند. اگر می‌خواهید درآمد خود را افزایش دهید، باید بر روی یادگیری سرمایه‌گذاری کنید. یک فرد موفق ترجیح می‌دهد 20 دلار برای یک کتاب هزینه کند تا اینکه آن را صرف تماشای یک فیلم سرگرم کننده کند. وارن بافت و بیل گیتس در حین مصاحبه با شبکه CNBC، بحثی را با این مضمون آغاز کردند که اگر امکان‌اش فراهم بود، دوست داشتند چه قدرتی داشته باشند. پاسخ آن‌ها این بود که دوست دارند بتوانند خیلی سریع مطالعه کنند.
آموزش مداوم یکی از کلیدهای اصلی موفقیت است و پیشرفت شخصی شما به آن بستگی دارد. اگر چیز جدیدی یاد نگیرید رشد کردن غیرممکن خواهد بود. بعضی از افراد می‌گویند که مطالعه کردن را دوست ندارند یا وقت آن را ندارند، اما در این زمانه فناوری، هیچ بهانه‌ای برای این کار وجود ندارد. امروزه شما می‌توانید هنگام رانندگی، کار، ظرف شستن یا هر فعالیت دیگری به کتاب‌های صوتی گوش دهید. اگر با دسته‌ای از مجلات زرد که پر از شایعات هستند پشت میز قهوه‌ خوری خود نشسته‌اید، این کار چیزهای زیادی در مورد طرز فکر شما می‌گوید. از سوی دیگر اگر روی کتاب‌هایی که به شما در رسیدن به اهداف‌تان کمک می‌کنند وقت بگذارید، شانس موفقیت‌تان به‌طور قابل توجهی افزایش می‌یابد.
وقتی در تمام زندگی خود، همان عادت‌های بدتان را تکرار کرده‌اید، کنار گذاشتن آن‌ها دشوار است.
فهرست مطالب کتابمقدمه نویسندهفصل اول: انضباط شخصی و مباحث زیست‌شناختیفصل دوم: مزایای انضباط شخصیفصل سوم: سوگیری وضعیت موجود؛ چرا در برابر تغییر مقاومت می‌کنیم؟فصل چهارم: بررسی واقعیت؛ اثر دانینگ-کروگرفصل پنجم: عادت‌های روزمره برای بهبود انضباط شخصیفصل ششم: نکاتی برای ایجاد عادت‌های بهترفصل هفتم: چیز‌هایی که مانع انضباط شما می‌شوندفصل هشتم: با عدم آسایش به آسایش برسیدفصل نهم: بر روی سیستم متمرکز شویدفصل دهم: فلسفه ذن و دستیابی به اهداففصل یازدهم: مراقبه برای انضباط شخصی و تمرکزفصل دوازدهم: چرا هرگز نباید «سعی» کنید کاری را انجام دهیدفصل سیزدهم: برنده یا بازنده، کدام یک هستید؟فصل چهاردهم: عاشق فرآیند انجام کار شویدفصل پانزدهم: چگونه احساسات منفی را به نفع خود به کار بگیریدفصل شانزدهم: اصل پارِتو و قانون استرجنفصل هفدهم: چگونگی جلوگیری از فرسودگینتیجه‌گیریمنابع
ادامه فهرستمشخصات کتاب الکترونیکنام کتاب کتاب قدرت انضباط شخصی: چگونه از خودکنترلی و استحکام روانی برای رسیدن به اهدافتان استفاده کنیدنویسنده دنیل والترمترجم سید تیمور سیدی اصل، علیرضا نظری انامقناشر چاپی انتشارات اندیشه آگاهسال انتشار ۱۴۰۰فرمت کتاب EPUBتعداد صفحات 176زبان فارسیشابک 978-622-98183-0-5موضوع کتاب کتاب موفقیت و خودسازیقیمت نسخه الکترونیک29000 ت - 5.99 یوروخرید کتاب الکترونیککتاب‌های مرتبطمشاهده همه ›معرفی و دانلود کتاب بخواهید تا به شما داده شودکتاب بخواهید تا به شما داده شودجری هیکسمعرفی و دانلود کتاب صوتی فتح قله‌های موفقیت بدون دست و پاکتاب صوتی فتح قله‌های موفقیت بدون دست و پانیک ووییچیچمعرفی و دانلود کتاب کاری را که شروع کرده‌ای تمام کنکتاب کاری را که شروع کرده‌ای تمام کنپیتر هالینزمعرفی و دانلود کتاب با خدا همه چیز ممکن استکتاب با خدا همه چیز ممکن استسید مجتبی حوراییمعرفی و دانلود کتاب بخوان بشنو زندگی کن (مهارت های نه گانه زندگی)کتاب بخوان بشنو زندگی کن (مهارت های نه گانه زندگی)علی صاحبینقد، بررسی و نظرات کتاب قدرت انضباط شخصی
سعید معز۱۴۰۰/۴/۲۲562سلام. کسانی که در راه رسیدن به موفقیت تلاش میکنند به خودی خود را‌های زیادی رو تجربه میکنن. وچون ذهن جستجو گر دارن میگردن تا اشتباهاتشون و نقطه ضعف هاشون رو پیدا کنند و کلا خیلی به این فکر میکنن که مشکل کارشون کجاست. بسیاری از مطالب کتاب و قبلا جاهای دیگه مطالعه کرده بودم ولی نه به این شکل مطالب باز ادامه...
niloofar Islamnezhad۱۴۰۱/۱/۱۱203اگر شما هم جز افرادی هستید که بارها تصمیم گرفته اید و هدفی را برای خود مشخص کرده اید، ولی نمی‌دانید چگونه به ان برسید و ناکام می‌مانید، دنیل والتر در این کتاب نهایت سعی خود را بر ان داشته تا شما را متوجه علل و ارائه راهکار‌هایی عملیاتی در راستای بر طرف کردن موانع پیش روی شما کند. عمدتا مشکل افرادی ادامه...
محمدرضا بیگ محمدی۱۴۰۱/۱۱/۹41سلام و عرض ادبخلاصه نکات کتاب:۱_هیچ وقت موقعیت ایده آل به وجود نمی‌آید، کارتو شروع کن و در طول مسیر به جزئیات فکرکن.۲_قانون۷۰٪ یعنی وقتی۷۰٪مطمئن شدی که درکاری موفق خواهی شد آن را شروع کن.(کمال گرایی و اهمال کاری باعث می‌شود دست به کارنشویم)۳_از امروز دیگر سعی نکنید بلکه باید، را سخت ادامه...
قربان۱۴۰۱/۱۰/۵30کتاب انضباط شخصی بیشتر از آنچه فکر می‌کردم کتاب مفیدی بود...قبل از تهیه کتاب فکر می‌کردماین کتاب هم مثل بسیاری از کتاب‌های زرد موجود در بازار است که مطالب غیر علمی را برای عوام بیان می‌کنند و بعد از تمام کردن کتاب با اطمینان می‌گویم این کتاب بسیار عالی است برای هر کسی که دوست دارد به رشد و در ادامه...
محمود اژدری۱۴۰۱/۳/۱۲30با سلام و احترامکتاب قدرت انضباط شخصی این کتاب به محبت انتشارات اندیشه آگاه در اختیار من قرار گرفت که جای دارد اینجا تشکری از آن‌ها داشته باشم جز معدودی آثاری در این حوزه بود که به نظر من خیلی دلنشین و با زبانی ساده بیان گردیده است. ترجمه روان و شیوا از نمونه‌های دلنشینی آن است و جالب آنکه اشاره ادامه...
زینب رزاقی۱۴۰۱/۹/۲۷10دنیل والتر در کتاب قدرت انضباط شخصی به این موضوع می‌پردازد که چطور با تغییر مثبت در سبک زندگی شخصی می‌توانید نتایج خود را نیز بهبود ببخشید.شاید نیاز به یادآوری باشد که جمع تک تک گامهایی که برمی‌داریم تمام آن چیزی هست که ما را به مقصدشان می‌رساند. حالا بیایید فرض کنیم این گام‌ها بی هدف و باری به ادامه...
Zinat karimi۱۴۰۱/۳/۲۴10انضباط شخصی می‌تواند نقش بسیار مهم و موثری در رشد فردی ما داشته باشد. کسی که انضباط شخصی دارد، مدام روی افزایش تمرکز خودش کار می‌کند و تلاش می‌کند که فعالیت‌ها را به بهترین شکل ممکن انجام دهد. افراد اهل انضباط، افرادی هستند که با تمرین و تکرار خو گرفته‌اند و می‌دانند که با تمرین کردن، این مهارت در ادامه...
رضوان ابطحی۱۴۰۱/۷/۱10واقعا کتاب عالیی بود من بسیار لذت بردم از خوندنش.کتاب هم اینکه مختصر بود و هم به زبانی ساده نوشته شده بود و از آنجاییکه موضوع انضباط شخصی موضوعی یه که همه باهاش کلنجار میرن، بنابرین این کتاب رو به همه افراد تو هر زمینه‌ای میخواد باشه، توصیه میکنم (مخصوصا افرادی که میخوان به موفقیت‌های بیشتری دست ادامه...
Neda Safdarian۱۴۰۱/۳/۶10اگر می‌خواهید به هدف مهمی برسید اما نمی‌دانید چگونه چنین سفری را شروع کنید، این کتاب به عنوان راهنمای رسیدن به مقصدتان مفید خواهد بود. همچنین اگر سعی کرده‌اید عادت‌های بد خود را تغییر دهید و عادت‌های خوبی کسب کنید اما باز هم به عادت‌های قبلی خود چسبیده‌اید، این کتاب به شما یاد خواهد داد که چگونه را ادامه...
عزیزی۱۴۰۲/۱/۲00این کتاب واقعا توصیه‌های خوب و مفیدی داره اما عمل کردن بهش هم خیلی راحت نیست. نه که پیشنهاداتش سخت باشه بلکه راهنمایی‌هایی که میکنه فقط با تمرین و استمرار در طی زمان نتیجه میده و نباید توقع داشت با خوندنش یهو معجزه بشت و انضباط شخضی پیدا کنیم. بیشترین موضوعی که بهش اشاره شده در انضباط شخصی تعهد به ادامه...
کاوه۱۴۰۱/۱۰/۲۹10این کتاب فوق العاده است، تمام جملاتش پر از نکته و واقعا کاربردی هست، طوری زیبا و با مفهوم از انظبات شخصی صحبت شده که از هیچ کدام از جمله‌ها هم نمیشه سرسری گذشت، نویسنده واقعا خیلی خوب تمام نکات رو یادآور شده و درباره انجام کارهای روزمره و داشتن برنامه و نظم راهکار‌های جالبی داده، بخصوص قوی کردن و و ادامه...
ساناز معینی۱۴۰۲/۱/۴00سلام خدمت اهالی کتابراه‌.. همیشه فکرمیکردم انضباط فقط اینه که کمدلباسام رو مرتب بچینم یا مشقامو مرتب وخوش خط بنویسم یا لباسامو قشنگ اتو کنم و ازاین قبیل کارها... یااینکه موقع چیدن بشقابا روی سفره بخوام اونارو بصورت مرتب بچینم.. ولی انضباط واقعا یه امر خیلی فراتراز این چیزاست.. تواین کتاب مطالب خیلی ادامه...
مرادی۱۴۰۱/۱۰/۱۷20سلام به همگی.... این کتاب به درد کسانی میخوره که واقعا هدف جدی دارن، یعنی رسبدن به هدفشون براشون مهمه... حتی اگر هدفی کوچک باشه... دنیل والتر از قدرت اراده برای استمرار در برنامه هامون میگه، چجوری اراده مون قوی بشه.. چجوری سختی‌های مسیر رو لذتبخش ببینیم... از دیدگاه درست نسبت به موفق شدن یک شبه و ادامه...
Niloofar.z.m۱۴۰۲/۱/۲00کتاب خیلی خوبی بودابتدای کتاب خیلی بیشتر به من کمک کرد اما هر چقدر جلوتر میرفتم بیشتر می‌فهمیدم چقدر زودتر باید این کتاب و میخوندم با این وجود لازم به ذکره یک جاهایی مطلب تکرار میشد و یا موضوع گم میشد مثلا اگه در مورد تمیز کردن اتاق من صحبت میکردم یهویی راجب پنجره که فضای بیرون رو نشون میده حرف زده ادامه...
امین تبریزیان۱۴۰۱/۱۰/۱۹20این کتاب عالیه و اول این که توصیه میکنم این کتاب را بخونید چه خودتون را با نظم بدونید و چه خواهان تغییر باشید. میشه نصف یعنی ۵۰ درصد پیشرفت در زندگی روز مره و آینده را با این پیش برد به شرط این که کسی که این کتاب را میخونه و خواهان تغییر در زندگی هست تعهدی که با خود میبنده را انجام بده. و یه یه چیز ادامه...مشاهده همه نظرات 468راهنمای مطالعه کتاب قدرت انضباط شخصیبرای دریافت کتاب قدرت انضباط شخصی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.
کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.
نصب رایگان برای اندروید، آیفون و ویندوزدیگر کتاب‌های دنیل والتر

دانلود pdf انضباط شخصی

روی دکمه دانلود کلیک کنید پس از 1 دقیقه فایل دانلود کتاب قدرت انضباط شخصیبصورت خودکار دانلود شروع خواهد شد.

گزارش مسئوليت پست نوشته شده بر عهده‌ي نويسنده مي‌باشد، لطفا در صورتي که اين پست را ناقض قوانين مي‌دانيد به ما گزارش دهيد.

نظرات: (۰) هيچ نظري هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.

فیلم های ترسناک 2024