دهکده استارت20

دانلود رایگان PDF بازی اندورید برنامه موبایل و فیلم و سریال جدید| مرجع آموزش و معرفی بهترین محصولات و خدمات روز دنیا

روانشناسی تاریک pdf

دانلود کتاب هنر ظریف بی‌خیالی رایگان

  • ۲۲۲

دانلود کتاب هنر ظریف بی‌خیالی رایگان

دانلود کتاب هنر ظریف بی‌خیالی صوتی +pdf

Motivational books

خلاصه کتاب هنر ظریف بی‌خیالی

کتاب هنر ظریف بی‌خیالی در یک کلمه به معنای راحت‌تر گرفتن زندگی است.

منسون معتقد است یکی از بهترین راه‌ها برای داشتن یک زندگی شاد این است که چیزهایی مانند شهرت را که نمی‌توانید روی آن کنترل داشته باشید کنار بگذارید و ارزش‌هایی مانند وقت‌شناسی، صداقت و مهربانی را در خودتان نهادینه کنید.

لازم نیست نگران این باشید که از شما اثری در جهان باقی نخواهد ماند، سعی کنید خوب زندگی‌کردن را یاد بگیرید، شاد باشید و قدر عزیزانتان را بدانید. ارزش سلامت بودن و با خیال راحت خندیدن بیشتر از مشهور بودن، پول زیادی داشتن و چیزهایی شبیه این است.

 

دانلود هنر ظریف بی خیالی صوتی

درباره‌ی کتاب هنر ظریف بی‌خیالی:

همه‌ی انسان‌ها دلشان می‌خواهد زندگی خارق‌العاده‌ای داشته باشند و به اهداف و آرزوهای کوچک و بزرگ خود برسند، اما علت عدم موفقیت آن‌ها دقیقاً همین است!
چه کسی ادعا کرده معمولی و متوسط بودن بد است؟
چرا فکر می‌کنید ‌همه‌ی انسان‌ها باید در تمامی زمینه‌ها مهارت داشته باشند؟
مارک منسون (Mark Manson) در کتاب هنر ظریف بی‌خیالی (The Subtle Art of Not Giving a F*ck) از شما می‌خواهد تا این اثر را به عنوان راهنمایی برای زندگی بهتر، با دقت کامل مطالعه کنید.
بیشتر مردم گمان می‌کنند بی‌خیالی همان بی‌تفاوتی نسبت به همه چیز است و فرد بی‌خیال آرامشی دارد که با کمک آن تمام طوفان‌ها را به راحتی پشت سر می‌گذرد.

دانلود  نسخه  صوتی کتاب

خواسته‌ی قلبی مردم این است که به فردی با این ویژگی تبدیل شوند.
منسون قصد دارد در این کتاب به شما بیاموزد که دغدغه‌ی فکری خود را کاهش دهید. این نویسنده باور دارد که چیزهای باارزش پس از پیروزی بر تجربیات تلخ به دست می‌آید و اگر تلاش کنید تا از مسائل منفی فاصله بگیرید، برعکس آن برایتان رخ می‌دهد. فرار از مشکلات، رنج بیشتری را به وجود می‌آورد.
حقیقت نهانی در زندگی وجود دارد که باید آن را بپذیرید: هیچ راهی برای رها شدن از استرس وجود ندارد! انسان همواره باید چیزی برای استرس در دل خود داشته باشد.
در واقع بخشی از طبیعت آدمیزاد‌ به چیزی اهمیت می‌دهد و همین ویژگی برایش مشغولیت ذهنی ایجاد می‌کند.
با این اوصاف، باید دغدغه‌ی چه چیزی را داشت؟

 

دانلود کتاب هنر ظریف رهایی از دغدغه‌ها

در دنیای امروز کتاب‌ها و فرهنگ‌ها تلاش می‌کنند تا همه چیز را خوب جلوه دهند و شما را به این باور برسانند که همه چیز مثبت است و بر انتظارات مثبت و غیرحقیقی تأکید می‌کنند.
اگر بیشتر وقت‌ها آرزویی دارید، بدان معناست که در ناخودآگاه خود مدام تکرار می‌نمایید آن چیز نیستید و دنیای اطرافتان است که به شما تلقین می‌کند زندگی خوب به چه شکل است.
تبلیغات به شما می‌قبولاند که زندگی ایده‌آل تنها با داشتن خانه‌ای لوکس، همسری جذاب و… به دست می‌آید.
انسان توسط عوامل بسیاری محاصره شده است که به او می‌گوید زندگی خوب چیست و برای رسیدن به آن باید چه کاری انجام داد.
تلاش برای رسیدن به یک زندگی خوب قابل تحسین است اما بدانید که اگر به چیزی بیش از حد اهمیت بدهید، سلامت عقل خود را به خطر انداخته‌اید. رمز داشتن زندگی خوب توجه به مواردی است که ارزش حقیقی و ضروری برایتان دارد.
این کتاب به شما نمی‌آموزد چگونه به خواسته‌ها و آرزوهایتان برسید، بلکه می‌گوید چگونه از دست بدهید و باز هم به راه خود ادامه دهید.
از طرف دیگر، منسون روش‌هایی را در اختیارتان قرار می‌دهد که با استفاده از آن‌ها می‌توانید چیز‌های غیرضروری را از زندگی حذف کنید و داشته‌های مهم در زندگی خود حفظ کنید.
کتاب هنر ظریف بی‌خیالی تأثیر شگفت‌انگیزی بر شما خواهد داشت؛ منسون با سبکی متفاوت و شیوا موضوعات پیچیده را به شما منتقل می‌کند. او حتی از زندگی خود هم مثال‌هایی آورده است و همین موضوع بر جذابیت اثر می‌افزاید.

 

نکوداشت‌های کتاب هنر ظریف بی‌خیالی:

– کتاب همه چیز به فنا رفته، فراخوانی است برای مشارکت در ساخت دنیایی بهتر و تنها همین کتاب، برای رسیدن به این مقصود، کافی است. (رایان هالیدی، نویسنده دو کتاب پرفروش نیویورک‌تایمز)
– مارک منسون، در تحریک ذهن و نوعی درون‌بینی غیرمعمول و خاص خودش استاد است. ساده‌نویسی او در این کتاب وادارتان می‌کند ساعت‌ها به طور ناخودآگاه، آن را ورق بزنید. (جیمز کلیر، نویسنده کتاب پرفروش خرده عادت‌ها)
– همه ما از شرارت‌های دنیا در هراسیم و مارک به ما نشان می‌دهد که چه‌طور از وجه تاریک خود دوری کنیم. کتابی پر از بصیرت و شوخ‌طبعی که همه ما باید در اولین فرصت، آن را بخوانیم. (شان پاریش، بنیانگذار Famam street)
– سرشار از داستان‌هایی سرگرم کننده و شوخی‌هایی گزنده و بی رحمانه. (گودریدز)
– اثری لذت‌بخش و کتابی که ارزش مطالعه‌ی دوباره را دارد. (Kirkus Reviews)

49% تخفیف ویژه 

می توانید فایل صوتی و کتاب pdf  هنر ظریف بیخیالی را از سایت زرین لینک دریافت کنید

 دانلود کتاب هنر ظریف بی خیالی مارک منسون

 

روی دکمه دانلود کلیک کنید پس از 1 دقیقه فایل دانلود کتاب هنر ظریف بی‌خیالی رایگانبصورت خودکار دانلود شروع خواهد شد.

گزارش مسئوليت پست نوشته شده بر عهده‌ي نويسنده مي‌باشد، لطفا در صورتي که اين پست را ناقض قوانين مي‌دانيد به ما گزارش دهيد.

نظرات: (۰) هيچ نظري هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.

فیلم های ترسناک 2024