دهکده استارت20

دانلود رایگان PDF بازی اندورید برنامه موبایل و فیلم و سریال جدید| مرجع آموزش و معرفی بهترین محصولات و خدمات روز دنیا

روانشناسی تاریک pdf

دانلود کتاب و خلاصه کتاب چگونه خدا را بشناسیم؟

  • ۱۱۲۹

معرفی خلاصه کتاب چگونه خدا را بشناسیم؟


در خلاصه کتاب چگونه خدا را بشناسیم نوشته دیپاک چوپرا، خواهیم دید که امکان شناخت خدا، این وجود لایتناهی ممکن نیست. اگر دلمان با او یکی باشد، در این صورت است که افق ذهن ما به سوی واقعیت‌های تازه‌ای گشوده خواهد شد و وجود خداوند را حس خواهیم کرد.

 

درباره‌ی خلاصه کتاب چگونه خدا را بشناسیم:


مهم‌ترین چیزی که باید به آن توجه کنیم این است که اگر خداوند وجود دارد، پس می‌توان وجود او را حس کرد و جلوه‌های وجودی او را در این جهان مادی به چشم دید.

آنچه به عنوان واقعیت مادی تجربه می‌کنیم، در قلمرویی ناپیدا، ورای زمان و مکان پدید آمده، قلمرویی که با سکوت ادراک ‌شده و با انرژی و آگاهی، وجود یافته است. این منشأ ناپیدا در پدیده‌های موجود، خود تهی و خالی نیست، بلکه منشأ خلقت و آفرینش است. پدیده‌ای است که این انرژی را خلق می‌کند و سامان می‌بخشد و توده‌های بی‌شکل و پراکنده ابر‌های کوانتومی را به ستارگان، کهکشان‌ها، جنگل‌های بارانی، آدمیان، افکار، احساسات، عواطف، خاطرات و خواسته‌های انسانی تبدیل می‌کند. ما در کتاب چگونه خدا را بشناسیم (How to know God) خواهیم دید که امکان شناخت این وجود لایتناهی به صورت مجرد ممکن نیست، بلکه باید با او همدل و یگانه شد. در این صورت است که افق ذهن ما به سوی واقعیت‌های تازه‌ای گشوده خواهد شد و ما خداوند را تجربه خواهیم کرد.

خرید کتاب چگونه خدا را بشناسیم؟

روی دکمه دانلود کلیک کنید پس از 1 دقیقه فایل دانلود کتاب و خلاصه کتاب چگونه خدا را بشناسیم؟بصورت خودکار دانلود شروع خواهد شد.

گزارش مسئوليت پست نوشته شده بر عهده‌ي نويسنده مي‌باشد، لطفا در صورتي که اين پست را ناقض قوانين مي‌دانيد به ما گزارش دهيد.

نظرات: (۰) هيچ نظري هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.

فیلم های ترسناک 2024