دهکده استارت20

دانلود رایگان PDF بازی اندورید برنامه موبایل و فیلم و سریال جدید| مرجع آموزش و معرفی بهترین محصولات و خدمات روز دنیا

روانشناسی تاریک pdf

دانلود کتاب چهار اثر pdf

  • ۴۰۳

چهار اثر از فلورانس اسکاول شین

دانلود کتاب چهار اثر از فلورانس اسکاول شین

کتاب «چهار اثر از فلورانس اسکاول شین» نوشته‌ ی نقاش، نویسنده و مشاور آمریکایی «فلورانس اسکاول شین» و ترجمه‌ی نویسنده و مترجم صاحب ‌نام ایرانی «فرشاد قدیری» است.

همان ‌طور که از نام کتاب مشخص است، این کتاب مجموعه ‌ی چهار نوشته‌ی اسکاول ‌شین است. این چهار کتاب عبارت‌اند از: «بازی زندگی و راه این بازی»، «کلام تو، عصای معجزه‌گر توست!»، «در مخفی توفیق» و «نفوذ کلام».

زبان اسکاول شین ساده، صمیمی، بی ‌تکلف و طنز است؛ ازهمین ‌رو به ‌راحتی با خواننده ارتباط برقرار می‌ کند و در انتقال پیام‌های خود که پرده از حقیقت زندگی بر‌می ‌دارد، بسیار موفق بوده است. در بخشی از کتاب «بازی زندگی و راه این بازی» می ‌خوانیم: «بیشتر مردم زندگی را پیکار می‌انگارند.

اما زندگی پیکار نیست، بازی است. هرچند بدون آگاهی از قانون معنویت نمی‌توان در این بازی برنده شد و پیروز بود و عهد عتیق و عهد جدید، با وضوحی شگفت‌انگیز قواعد این بازی را بیان می ‌کنند.

عیسی مسیح آموخت که زندگی، بازی بزرگ دادوستد است؛ زیرا آنچه آدمی بکارد، همان را درو خواهد کرد.

یعنی هر آنچه از آدمی در سخن یا عمل آشکار شود یا بروز کند، به خود او باز خواهد گشت و هر چه بدهد باز خواهد گرفت.»

  یک کتاب PDF  از فلورانس اسکاول شین دانلود رایگان

 
 
 
 

قد و بررسی کتاب چهار اثر فلورانس اسکاول شین

 

در بهبوهه زندگی و در زمانی‌که هر روز در معرض اخبار منفی هستید، در روزهایی که مشکلات روی هم انبار شده و شما انرژی خود را از دست داده‌اید، در تمام لحظات طاقت‌فرسای زندگی، چه چیزی بیشتر از یک کتاب معجزه‌گر می‌تواند حال‌تان را خوب کند و راه را نشان‌تان دهد؟ اینجا همان جایی‌ست که باید یک لحظه توقف کنید، از هرج و مرج بیرون بیایید و از اندیشه‌های کتاب چهار اثر از فلورانس اسکاول شین کمک بگیرید. کتابی که قرار است درباره آن بخوانید، زندگی شما را زیر و رو خواهد کرد و راه درست را نشان‌تان خواهد داد.

 

درباره کتاب چهار اثر از فلورانس اسکاول شین

کتابی که قرار است درباره آن بخوانید، یک کتاب متفاوت در زمینه کتاب‌های خودیاری و موفقیت است که شما را به سمت سعادت و زندگی بهتر راهنمایی می‌کند. این کتاب نوشته «فلورانس اسکاول شین» است که نامش را روی جلد کتاب می‌توانید مشاهده کنید. کتابی که قرار است آن را مطالعه کنید دارای چهار اثر از اسکاول شین است که در یکجا گردآوری و در قالب یک کتاب عرضه شده‌ است.

چهار کتاب اسکاول شین یعنی «بازی زندگی و چگونگی آن»، «کلام تو عصای معجزه‌گر توست»، «در مخفی موفقیت» و «قدرت کلام» به ترتیب در فصل‌های جداگانه قرار دارند و هرکدام درباره یک موضوع متفاوت صحبت می‌کنند. مجموع درس‌های اسکاول شین به شما کمک می‌کنند راه زندگی خود را پیدا کنید و در پناه معنویت، موفقیت را از آن خود کنید.

کتاب چهار اثر از فلورانس اسکاول شین ترجمه «نشمیل مشتاق» به‌صورت کتاب الکترونیکی و در ۲۸۲ صفحه منتشر شده است. کتاب که به‌صورت نسخه انگلیسی با عنوان «The Writings of Florence Scovel Shinn» برای اولین بار در سال ۱۹۹۶منتشر شد، توانست به سرعت در صدر پرفروش‌ترین کتاب‌ها قرار بگیرد و بارها به چندین زبان زنده دنیا ترجمه شود. این کتاب به زبان فارسی نیز ترجمه شده است که می‌توانید نسخه ترجمه شده آن را از فیدیبو دانلود کرده و مطالعه کنید.

کتاب حاضر سراسر از فضای معنوی است و جملاتی دارد که روح شما را جلا می‌بخشد. لحن کتاب بسیار گیرا و صمیمی است و در درس‌های مختلف آن، جایی برای جملات پرتکلف نیست. از طرفی اسکاول شین کوشیده تا مانند یک معلم معنوی، تجریبات خودش را با کلامی عاشقانه و صادقانه، در اختیار خوانندگان قرار دهد. این کتاب بهتان می‌آموزد که چگونه با تغییر دیدگاه خود نسبت به جهان، از بدی‌ها دوری کنید و با فرستادن انرژی مثبت به جهان، انرژی مثبت دریافت کنید.

آموزه‌های کتاب می‌توانند غبار از دیدگاه شما بشویند و کمک کنند تا با نگاهی تازه، به پیرامون خود بنگرید. تمام تلاش نویسنده این است که به خوانندگان، قدرت ذهن هوشیار را گوشزد کند و بهشان یاد بدهد با آگاهی قدم بردارند. با خواندن کتاب چهار اثر می‌توانید به قدرت ذهن خود پی ببرید و فعالانه برای زندگی خود، تصمیم‌گیری کنید.

اسکاول شین در بخشی از کتاب می‌گوید:«آدمی هر آنچه را که بکارد. همان را درو خواهد کرد. این گفتار بدان معناست که هر عملی که از انسان سر بزند –چه در گفتار و چه در کردار- به خود او بازخواهد گشت و در واقع او از هر دستی که می‌دهد، از همان دست باز پس می‌گیرد. اگر انسان نفرت بورزد، نفرت به او بازخواهد گشت و اگر مهر بورزد از عشق بهره‌مند خواهد شد، اگر پیوسته خرده‌گیری کند، دنیا او را سرزنش خواهد کرد، اگر دروغ بگوید، بی‌تردید دروغ خواهد شنید.»

چه کسانی باید این کتاب را بخوانند؟

اسکاول شین تلاش کرده تا کتاب‌ خود را در کمال سادگی بنویسد که از این جهت، همه خوانندگان می‌توانند با آن ارتباط برقرار کنند. از جهتی موضوعات کتاب می‌تواند دغدغه همه افراد در هرکجای دنیا باشد. اگر احساس می‌کنید در زندگی خود دچار بلاتکلیفی هستید، اگر نمی‌توانید درست را از غلط تشخیص دهید، اگر احساس کسالت و افسردگی می‌کنید، خواندن این کتاب را از دست ندهید.

کتابی که درباره آن می‌خوانید، یک کتاب همه‌پسند برای همه کسانی‌ست که دوست دارند راه درست زندگی را پیدا کنند، شروعی تازه داشته باشند و به سمت سعادت و موفقیت گام بردارند. از آنجایی که لحن کتاب عارفانه است و شما را به سمت معنویات زندگی سوق می‌دهد، اگر به مباحث متافیزیکی علاقه دارید، کتاب چهار اثر می‌تواند به کتاب محبوب‌تان تبدیل شود.

 


 همچنین بخوانید:

 

بنویس PDF  تا اتفاق بیافتد

 


 

 

 

 

درباره فلورانس اسکاول شین، نقاشی که نویسنده شد

فلورانس اسکاول شین یک نویسنده، نقاش و سخنران آمریکایی است که در سال ۱۸۷۱ در نیوجرسی به‌دنیا آمد و در سال ۱۹۴۰ دیده از جهان فرو بست. اسکاول شین در ابتدا به‌عنوان تصویرگر کتاب فعالیت می‌کرد و پس از پیوستن به فرقه ا«ندیشه نو» که جنبشی از فرقه‌های عرفانی در قرن ۱۹ میلادی بود، کم‌ کم به نوشتن کتاب‌های متافیزیکی روی آورد. این نویسنده توانست با نوشتن کتاب‌های متعدد و برگزاری سخنرانی‌های عرفانی، به یکی از محبوب‌ترین معلمان دانش الهی تبدیل شود.

اسکاول شین افراد زیادی را در راه رسیدن به معنویت راهنمایی می‌کرد و برای گشودن گره از کار مردمان، همواره به آموزش مشغول بود. این نویسنده بزرگ با برگزاری کلاس‌های معنوی در سال‌های پیاپی، با همان سادگی و لحن طنزآمیزی که داشت، پیام معنوی را به گوش مردم می‌رساند و از آن‌ها می‌خواست در راه به‌کارگیری این پیام در زندگی‌شان تلاش کنند.

منتقدان این نویسنده معتقد هستند که بزرگترین راز موفقیت اسکاول شین این است که همیشه خودش بود؛ همواره ساده، بی‌تکلف، صمیمی و شوخ‌طبع. این نویسنده هرگز به‌دنبال تکلف نبود و سعی می‌کرد به سادگی صحبت کند. افراد زیادی هستند که چه در زمان حیات او و چه بعد از مرگش، با الگو قرار دادن پیام‌های معنوی اسکاول شین، راه زندگی خود را پیدا کرده‌ و توانسته‌اند به سمت سعادت پیش روند.

درباره بهترین ترجمه کتاب چهار اثر از فلورانس اسکاول شین

کتاب حاضر به ترجمه نشمیل مشتاق توسط انتشارات نقش و نگار منتشر شده است که می‌توان این نسخه را یکی از موفق‌ترین ترجمه‌های کتاب دانست. نشمیل مشتاق سعی داشته همان لطافت و ظرافت نسخه اصلی را در نسخه ترجمه شده منعکس و با انتخاب کلماتی ساده، پیام نویسنده را منتقل کند. مشتاق یکی از بانوان مترجم ایرانی است که در زمان جنگ ایران و عراق، زمانی که هنوز کودکی نوپا بود، همراه با خانواده‌اش ارومیه را ترک کرد و به تهران آمد.

از دیگر نسخه‌های فارسی موفق و پرفروش کتاب اسکاول شین می‌توان به ترجمه گیتی خوش ‌دل اشاره کرد که توسط نشر پیکان منتشر شده است. این کتاب چندین بار به‌صورت نسخه صوتی نیز منتشر شده است که یکی از آن‌ها به ترجمه «سمانه فلاح» و گویندگی «اعظم حبیبی»، توسط نشر شادن پژواک در اختیار علاقه‌مندان قرار گرفته است. برای تهیه کتاب صوتی چهار اثر از فلورانس اسکاول شین و دیگر نسخه‌های کتاب می‌توانید به فیدیبو مراجعه کنید.

در بخشی از کتاب می‌خوانید

آدمی به اندازه‌ای مورد لطف خداوند قرارمی‌گیرد که خود را لایق آن می‌داند. انسان‌ها تنها مالک چیزی خواهند شد که با دیده‌ی جان آن را مشاهده می‌کنند. هر کار بزرگ و هر دستاورد مهم، از طریق چنین بینشی به منصه‌ی ظهور می‌رسد و غالبا پیش از چنین رویدادهای عظیمی، شکست و ناکامی‌هایی به بارخواهد آمد. به هرحال کسی که از قانون الهی با خبر است، در مواجهه با ناکامی‌های ظاهری خود را نمی‌بازد و درحالی که هنوز«در اسارت» به سر می‌برد، خود را با اندیشه‌ی رهایی زنده نگاه می‌دارد. او بدان گونه خود را امیدوار می‌سازد که خداوند وی را یاری می‌کند و چنان سجده‌ی شکر برمی‌آورد که گویی آزاد شده است.

پیامبران خدا همواره به پیروان‌شان گفته‌اند: «مگر نمی‌گویید فصل برداشت محصول چهار ماه دیگر است؟ زنهار، به شما می‌گوییم چشمان‌تان را بگشایید و مزارع را بنگرید. زیرا محصول هم اکنون آماده‌ی درو است.» بصیرت پیامبران «دنیای ماده» را می‌درد و بدین گونه است که جهان بعد چهارم بر آن‌ها تجلی می‌یابد و چیزها همان‌گونه می‌نمایند که در واقع هستند. از دیدگاه ذهن الهی همه‌چیز کامل و بی‌عیب و نقص است. بنابراین هر انسان می‌باید همواره پایان راه را مجسم کرده و نمود محقق شده‌ی خواسته‌اش را در ذهن مرور کند. این خواسته ممکن است تندرستی، عشق، مال و ثروت، ابراز کامل وجود، مسکن یا دوستانی خوب باشد. این خواسته‌ها درذهن الهی به‌طور کامل و جامعی نقش بسته‌اند.(ذهن الهی، همان ذهن فوق هشیار آدمی است.)

 

معرفی و دانلود خلاصه کتاب چهار اثر از فلورانس اسکاول‌ شین

 
 

کتاب چهار اثر از فلورانس اسکاول‌ شین، در حقیقت دربردارنده چهار کتاب از این نویسندۀ تواناست که در یک مجموعه جمع‌آوری شده است. این کتاب‌ها حاوی: بازی زندگی و چگونگی آن، کلام تو عصای معجزه‌گر توست، در مخفی موفقیت و قدرت کلام است. چهار اثر افلورانس اسکاول‌شین، یکی از برترین کتاب‌ها برای آغاز به مثبت‌اندیشی و دگرگونی است.

فلورانس اسکاول شین (Florence Scovel Shinn) در میکروکتاب چهار اثر از فلورانس اسکاول‌ شین (Four complete books) می‌گوید آن چیزی که در زندگی‌مان اسم محدودیت برایش نام‌گذاری کردیم، در حقیقت حصاری است که خودمان، دور خودمان گذاشتیم. اگر تصور می‌کنید که به یکسری درخواست‌ها در زندگی دست پیدا نمی‌کنید زیرا پول یا اسباب لازم ندارید، همان خواهد شد. ولی اگر در بدترین وضعیت ممکن باشید و آرزوهایتان را مشاهده کنید، بی‌شک به آن خواهید رسید. زیرا کلام می‌تواند زندگی ما را دگرگون کند. شاید آن را ساده نگاه کنیم و بگوییم که سخن اثری بر زندگی ما ندارد. ولی همین جملات به تعبیر ساده می‌تواند تحولی عظیم در زندگی ما خلق کنند.

همه‌ی نعمت‌های خداوند در وجود زنان نهادینه شده است تا مجدد آن‌ها را به بهشت برگردانند. این واقعیت بازی زندگی برای زیبایی‌های خلقت است. برای خیلی از اشخاص، زندگی مانند میدان رزم است، ولی حقیقت اینگونه نیست و زندگی اکثرا مانند به یک بازی است.

در واقعیت اگر ما به بعضی از پیش آمدها غیرطبیعی و ماورایی که از ژرفا جان‌مان منشا می‌گیرند، باور نداشته باشیم، به هیچ عنوان قادر نخواهیم بود که در این بازی پیروز شویم. اگر ما به جهان بدی و نفرت بدهیم امکان ندارد خوبی و عشق بگیریم و یا بالعکس اگر عشق بدهیم، امکان ندارد جز آن به دست آوریم. همچنین در مقابل دروغ، تقلب و دیگر صفات اخلاقی به همان صورت و همان مقدار نصیبمان می‌شود. اکنون از همه مهمتر این است که ما چطور از هر یک از بازی‌های زندگی درس بگیریم و در بازی زندگی خود به کار بگیریم.

فلورانس اسکاول شین نویسنده، تصویرگر و هنرمند مشهور و معروف آمریکایی بود. او علم الهی را آموزش می‌داد و از این راه توانست گره از مشکلات و گرفتاری‌های زندگی اشخاص زیادی باز کند و سعی می‌کرد تا پیام معنویت را به مردم دنیا برساند. کتاب‌های او به زبان‌های گوناگونی ترجمه شد و در اختیار عموم قرار گرفته است.

فلورانس می‌گوید: هر آنچه آدمی حس کند و یا به درستی تصور کند بر ذهن نیمه هشیار اثر می‌گذارد و جز به جز در عرصه زندگی نمایان می‌شود. جز شک و ترس، هیچ چیز نمی‌تواند بین انسان و عظیم‌ترین آرزوها یا مرادهای دلش فاصله بیاندازد. اصولاً هر گرفتاری نتیجه ذهنی آشفته است. شر زاییده توهمات غلط اشخاص است و نتیجه باور به دو قدرت خیر و شر به جای اعتقاد به یک قدرت یعنی خدا است. فقط آن چیزهایی را به خود جذب می‌کنید که بسیار به آن فکر می‌کنید.

میکروکتاب‌های سبکتو در حقیقت چکیده‌ای مهم از کتاب‌ها هستند که شما بتوانید آن‌ها را در زمانی معقول بخوانید. همه ما در روز زمان‌های پرت زیادی داریم که می‌توانیم با میکروکتاب آن را به زمان طلایی تبدیل کنیم.

میکروکتاب‌ها شامل بخش‌های ثابتی هستند، در ابتدا توضیحاتی در مورد نویسنده وجود دارد چرا که وقتی شما با نویسنده آشنا باشید بهتر با کتاب ارتباط برقرار می‌کنید. بخش بعدی، توضیحی کلی در مورد کتاب است که شما بتوانید در یک نگاه با مبحث کلی کتاب آشنا شوید و بخش آخر هم چکیده مفید آن است.

در بخشی از میکروکتاب چهار اثر از فلورانس اسکاول‌ شین می‌خوانید:

شادمانی انسان در ارتباط با شادمانی و موزون بودن آن است و هر چقدر این مورد بیشتر باشد، انسان از سلامتی بیشتری برخوردار است. ناراحتی‌های جسمی و روحی ما ناشی از تخطی از قانون معنویت است. اگر انسان تصور خود را تغییر دهد از بسیاری از ناراحتی‌ها در امان خواهد بود. انسان باید خود را چنان ببیند که خدا او را می‌بیند و اگر بتواند دیدگاه خود را نسبت به خود تغییر دهد، بیماری و درد و ناراحتی از او دور خواهد شد. برای بهبود سلامتی می‌توانید از این جملات تاکیدی بهره ببرید:

- من خستگی را منکر می‌شوم، زیرا از هیچ چیز خسته نمی‌شوم.
- در ملکوت سعادت جاودانه و شگفتی‌های بسیار و شادمانی‌های اعجاب‌انگیز زندگی می‌کنم.
- بدن من نور است، بدون زمان، خستگی‌ناپذیر، بی‌تولد و بی‌مرگ.
- نور خدا بر سلول‌های تنم می‌تابد و برای سلامتی خود سپاسگزارم.

فهرست مطالب کتاب

میکروکتاب چیست؟
درباره کتاب
درباره نویسنده
مقدمه
زندگی‌نامه‌ فلورانس اسکاول‌شین
فصل اول: کتاب اول: بازی زندگی و چگونگی انجام آن
قانون رفاه
قدرت کلمات
قانون عدم ایستادگی
قانون کارما و بخشایش
سپردن به بار درون
عشق
الهام یا هدایت
بیان کامل نفس یا طرح الهی
تکذیب‌ها و تاکیدها
فصل دوم: کتاب دوم: کلام تو عصای معجزه‌گر توست
کامیابی
دولتمندی
شادمانی
عشق
ازدواج
بخشایش
کلام خردمندانه
ایمان
از دست دادن
دِین
فروش
مصاحبه‌ها
هدایت
حمایت
حافظه
طرح الهی
سلامت
عناصر
امور متفرقه
نتیجه‌گیری
فصل سوم: کتاب سوم: در مخفی موفقیت
خشت‌های بی‌کاه
چه انتظار دارید؟
بازوهای بلند خداوند
قرار گرفتن بر سر چند راهی
چگونه می‌توان از دریای سرخ خود عبور کرد؟
نگهبان دروازه
راه فراوانی
به هیچ چیز محتاج نخواهم بود!
با اعجاب نگاه کن!
غنیمت‌های خود را دریابید
رودهایی در هامون
داستان سفید برفی و هفت کوتوله
فصل چهارم: کتاب چهارم: قدرت کلام
حربه‌های ناشناخته
اینک به تو قدرت می‌دهم
قوی باش و نترس
عظمت خداوند
آرامش و دولتمندی
موقعیت بی‌نظیر شما
مضطرب و نگران نباشید
شجاعانه
پیروزی و کامیابی
پیشنهاد میکروکتاب بعدی
پایان

   دانلود کتاب 4 اثر pdf  

روی دکمه دانلود کلیک کنید پس از 1 دقیقه فایل دانلود کتاب چهار اثر pdfبصورت خودکار دانلود شروع خواهد شد.

گزارش مسئوليت پست نوشته شده بر عهده‌ي نويسنده مي‌باشد، لطفا در صورتي که اين پست را ناقض قوانين مي‌دانيد به ما گزارش دهيد.

نظرات: (۰) هيچ نظري هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.

فیلم های ترسناک 2024