دهکده استارت20

دانلود رایگان PDF بازی اندورید برنامه موبایل و فیلم و سریال جدید| مرجع آموزش و معرفی بهترین محصولات و خدمات روز دنیا

روانشناسی تاریک pdf

دانلود گوگل کروم Google Chrome 84.0.4147.111 نصب مرورگر اندروید

  • ۴۴۰
دانلود گوگل کروم Google Chrome 84.0.4147.111 نصب مرورگر اندروید

با مرورگر گوگل کروم Google Chrome: Fast & Secure v84.0.4147.111 Final با گوشی موبایل و تبلت خود به سرعت به گشت و گذار در اینترنت بپردازید. با همگام سازی تب، جایی که ترک کردید را در دستگاه های خود انتخاب کنید، با صدا جستجو کنید و مصرف دیتا را در حالی که در حال مرور هستید تا 50% کاهش دهید. گوگل کروم مرورگر وبی سریع، با استفاده آسان و ایمن است. نسخه کروم طراحی‌شده برای اندروید امکاناتی مانند مقالات خبری شخصی شده، پیوندهای سریع به سایت های دلخواه، دانلودها و «جستجوی گوگل» و «مترجم گوگل» داخلی را در اختیارتان قرار می دهد. همین حالا دانلود کنید تا از همان تجربه دوست داشتنی مرورگر وب کروم در همه دستگاه هایتان لذت ببرید.

ویژگی های نرم افزار Google Chrome اندروید:

  • همگام سازی در تمام دستگاه ها – یکپارچه دسترسی و زبانه های باز و بوکمارک ها از لپ تاپ، تلفن و یا تبلت خود
  • ذخیره داده ها – کاهش استفاده از داده های تلفن همراه تا 50% در هنگام مرور
  • مرور سریع تر – انتخاب از نتایج جستجویی که فورا پس از تایپ به نمایش در می آیند و دسترسی سریع به صفحات بازدید شده قبلی
  • جستجوی صوتی – استفاده از جادوی جستجوی صوتی Google برای پیدا کردن پاسخ ها بدون تایپ کردن
  • ترجمه – خواندن آسان صفحات وب در هر زبان
  • حرکات بصری – باز کردن تب های فراوان دلخواه خود و تلنگر سریع از طریق آنها با کشیدن از سمتی به سمت دیگر بر روی نوار ابزار
  • و …

سریع مرور کنید و کمتر تایپ کنید. از میان نتایج جستجوی شخصی‌شده که درحین تایپ فوراً نشان داده می‌شود انتخاب کنید و صفحه‌های وب قبلاً بازدیدشده را به‌سرعت مرور کنید. فرم‌ها را با ویژگی «تکمیل خودکار» به‌سرعت تکمیل کنید.

مرور ناشناس. از «حالت ناشناس» برای مرور اینترنت بدون ذخیره شدن سابقه‌تان استفاده کنید. در همه دستگاه‌هایتان به‌صورت خصوصی مرور کنید.

Chrome را در همه دستگاه‌ها همگام‌سازی کنید. وقتی به سیستم کروم وارد می‌شوید، نشانک‌ها، گذرواژه‌ها و تنظیمات در همه دستگاه‌هایتان به‌طور خودکار همگام‌سازی می‌شوند. می‌توانید به‌

روی دکمه دانلود کلیک کنید پس از 1 دقیقه فایل دانلود گوگل کروم Google Chrome 84.0.4147.111 نصب مرورگر اندرویدبصورت خودکار دانلود شروع خواهد شد.

گزارش مسئوليت پست نوشته شده بر عهده‌ي نويسنده مي‌باشد، لطفا در صورتي که اين پست را ناقض قوانين مي‌دانيد به ما گزارش دهيد.

نظرات: (۰) هيچ نظري هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.

فیلم های ترسناک 2024