دهکده استارت20

دانلود رایگان PDF بازی اندورید برنامه موبایل و فیلم و سریال جدید| مرجع آموزش و معرفی بهترین محصولات و خدمات روز دنیا

روانشناسی تاریک pdf

دانلود Funimate Pro 8.6.1 برنامه ویرایش فیلم و ساخت موزیک ویدیو

  • ۳۴۲

دانلود Funimate Pro 8.6.1 برنامه ویرایش فیلم و ساخت موزیک ویدیو اندروید

Funimate: Video Editor & Music Clip Star Effects Pro v8.6.1 – دانلود نرم افزار ویرایش فیلم و موزیک ویدیو اندروید
نسخه آنلاک مود شده و کامل

Funimate Pro سرگرم کننده ترین برنامه ویرایش ویدیو برای ساخت کلیپ های ویدیویی موزیکال، ویدیو های دابسمش و لب خوانی، فیلم های با حرکت آهسته و غیره است. این همچنین بهترین برنامه ویرایش فیلم و ویدیو ساز با موزیک و افکت برای شبکه های اجتماعی است. فیلم های خود را برش داده و تصاویر ثابت، افکت های جالب، موسیقی، متن و ایموجی را به فیلم های خود اضافه کنید و دوستان خود را با خلاقیت خود متحیر کنید. این برنامه ابزارهای مختلف ویرایش ویدیو را در اختیار شما قرار می دهد تا بتوانید با ساخت ویدیوهای جالب، طرفداران و دوستان خود را شگفت زده کنید.

کاربران این برنامه بیشتر از آن برای ساخت کلیپ در TikTok استفاده می کنند، به دلیل اینکه با استفاده از افکت های ویدیویی برنامه Funimate می توانند ویدیو کلیپ های خلاقانه بسازند! لازم نیست متخصص باشید، Funimate فورا هر لحظه روزمره را به فیلم های خلاقانه و جالب تبدیل می کند. با تکنولوژی اختصاصی این اپلیکیشن می توانید موزیک ویدیو های بسیار جذاب با افکت های واقعی در زمان واقعی ایجاد کنید. به راحتی فیلم ها، موزیک ویدئو ها، فیلم های لب خوانی، فیلم های حرکت آهسته و … خود را در Tiktok، Musically، اینستاگرام، یوتیوب، فیس بوک به اشتراک بگذارید و دوستان خود را شگفت زده کنید! این نرم افزار ویرایش فیلم اندروید توسط AVCR Inc در گوگل پلی منتشر شده است.

روی دکمه دانلود کلیک کنید پس از 1 دقیقه فایل دانلود Funimate Pro 8.6.1 برنامه ویرایش فیلم و ساخت موزیک ویدیوبصورت خودکار دانلود شروع خواهد شد.

گزارش مسئوليت پست نوشته شده بر عهده‌ي نويسنده مي‌باشد، لطفا در صورتي که اين پست را ناقض قوانين مي‌دانيد به ما گزارش دهيد.

نظرات: (۰) هيچ نظري هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.

فیلم های ترسناک 2024