دهکده استارت20

دانلود رایگان PDF بازی اندورید برنامه موبایل و فیلم و سریال جدید| مرجع آموزش و معرفی بهترین محصولات و خدمات روز دنیا

روانشناسی تاریک pdf

دانلود Last Shelter: Survival 1.250.188 بازی آخرین پناهگاه اندروید

  • ۳۳۱
دانلود Last Shelter: Survival 1.250.188 بازی آخرین پناهگاه اندروید

Last Shelter: Survival v1.250.188 – دانلود بازی استراتژی آخرین پناهگاه: بقا اندروید
نسخه معمولی اصلی بازی + دیتا + تریلر گیم پلی

Last Shelter: Survival یک بازی استراتژیک جذاب و جدید است که در آن باید سپاه خود را فرماندهی کنید و سرزمین های مختلف را تسخیر کنید. در زمین های بایری که مورد هجوم زامبی واقع شده اند به مبارزه بازیکنان سراسر جهان ملحق شوید. در حالی که تغذیه مردم خود را تامین می کنید در برابر انبوهی از زامبی ها از خود محافظت کنید. مکانیک ساختمان کاملا قابل تنظیم است تا بتوانید پناهگاه آخرالزمانی خود را طوری بسازید که احساس بودن در خانه را به شما دهد.

برای آباد کردن به دوستان بازمانده از کشورهای مختلف بپیوندید، جایی که در آن نمی توانید با دوستان خود مبارزه کنید. ممکن است جهان به پایان برسد، اما جنگ، راهزنان و دیگر اتحاد ها نه، آنچه شما دارید را همه می خواهند، از خانه خود با استراتژی دفاع کنید. بازی چند نفره عظیم از طریق اجتماعی شدن، ایجاد اتحاد، جنگ علیه دشمنان و تبدیل شدن به ارباب سرزمین های بایر را تجربه کنید. پس از فرو نشستن گرد و غبار، چطور حکومت خواهید کرد؟

راهنمای آموزش نصب بازی Last Shelter: Survival:

1- فایل نصب (apk) بازی را دانلود و نصب کنید.
2- پس از دانلود و استخراج فایل دیتا از حالت فشرده، پوشه com.more.dayzsurvival.gp موجود در آن را در مسیر Android/obb حافظه دستگاه اندروید خود قرار دهید.
3- بازی را اجرا کنید.

این بازی آنلاین است و نسخه مود و هک شده ندارد.


تغییرات نسخه جدید
Doomsday Conquest - Total War
1. During non-declaration periods, attacking Honor Buildings of other Alliances is forbidden
2. The Specialization page in the Doomsday Labratory will be open during the Doomsday Conquest offseason periodDoomsday Conquest - Eden
1. The Guild can only recruit Commanders from the sector after occupying a city from the same sector (not including Checkpoints)

روی دکمه دانلود کلیک کنید پس از 1 دقیقه فایل دانلود Last Shelter: Survival 1.250.188 بازی آخرین پناهگاه اندرویدبصورت خودکار دانلود شروع خواهد شد.

گزارش مسئوليت پست نوشته شده بر عهده‌ي نويسنده مي‌باشد، لطفا در صورتي که اين پست را ناقض قوانين مي‌دانيد به ما گزارش دهيد.

نظرات: (۰) هيچ نظري هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.

فیلم های ترسناک 2024