دهکده استارت20

دانلود رایگان PDF بازی اندورید برنامه موبایل و فیلم و سریال جدید| مرجع آموزش و معرفی بهترین محصولات و خدمات روز دنیا

روانشناسی تاریک pdf

دانلود NASA Science Investigations 1.2 بازی تحقیقات علمی ناسا اندروید

  • ۵۹۴

 دانلود NASA Science Investigations 1.2 بازی تحقیقات علمی ناسا اندروید

NASA Science Investigations v1.2 به ایستگاه فضایی بین المللی ناسا خوش آمدید! به عنوان جدیدترین عضو از خدمه ایستگاه فضایی بین المللی، وظیفه شما این است که خود را با ایستگاه آشنا کنید و پرورش گیاه در فضا را تجربه کنید. این بازی توسط NASA برای سیستم عامل اندروید در گوگل پلی استور عرضه شده است. در حین انجام ماموریت ها، می توانید به بررسی بخش های مختلف ایستگاه فضایی پرداخته و اطلاعاتی را در مورد پروژه گیاه شناسی ناسا، فرا بگیرید.

تلاش برای حرکت در جاذبه صفر از آنچه شما در روی زمین مورد استفاده قرار می دهید متفاوت خواهد بود! هنگامی که از حرکت در جاذبه صفر راحت شدید، فضانوردی با نام نائومی را پیدا خواهید کرد که باید در تحقیقات به او کمک کنید؛ رشد گیاه در فضا چگونه است؟ آنها به چه نوری نیاز دارند؟ چگونه می توان در فضای بدون گرانش به گیاهان آب داد؟ چرا رشد سبزیجات در فضا مهم است؟ برای انجام وظایف و ترکیب اکتشافات، تکه های ماموریت را جمع آوری کنید. می توانید برای درست کردن یک سالاد برای فضانوردان به اندازه کافی گیاه پرورش دهید؟ اپلیکیشن NASA Science Investigations همچنین شامل اطلاعاتی در مورد آزمایش های رشد گیاه، برای استفاده در کلاس درس و در خانه است.


تغییرات نسخه جدید

روی دکمه دانلود کلیک کنید پس از 1 دقیقه فایل دانلود NASA Science Investigations 1.2 بازی تحقیقات علمی ناسا اندرویدبصورت خودکار دانلود شروع خواهد شد.

گزارش مسئوليت پست نوشته شده بر عهده‌ي نويسنده مي‌باشد، لطفا در صورتي که اين پست را ناقض قوانين مي‌دانيد به ما گزارش دهيد.

نظرات: (۰) هيچ نظري هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.

فیلم های ترسناک 2024