دهکده استارت20

دانلود رایگان PDF بازی اندورید برنامه موبایل و فیلم و سریال جدید| مرجع آموزش و معرفی بهترین محصولات و خدمات روز دنیا

روانشناسی تاریک pdf

دانلود XBrowser – Super fast and Powerful 3.4.3 مرورگر اینترنت سریع

  • ۹۳۲

p

دانلود XBrowser – Super fast and Powerful 3.4.3 مرورگر اینترنت سریع اندروید

XBrowser – Super fast and Powerful v3.4.3 – دانلود مرورگر اینترنت سریع اندروید
نسخه اصلی و بدون تبلیغات

برنامه XBrowser – Super fast and Powerful یک مرورگر اینترنت کم حجم، بسیار سریع و قدرتمند است که یک مگابایت حجم دارد و دارای قابلیت مسدود کردن تبلیغات قوی می باشد. این نرم افزار که توسط byteman.su عرضه شده است با داشتن حجم بسیار کم، منابع بسیاری کمی از گوشی شما را استفاده می کند و بسیار روان و سریع است. قابلیت مسدود سازی تبلیغات قدرتمند این مرورگر به شما کمک می کند تا از شر تبلیغات مخرب خلاص شوید. گزینه های فراوان پیکربندی شخصی این مرورگر همیشه می توانند با توجه به سلیقه شما تنظیم شوند. شما می توانید فایل های مختلف را به راحتی دانلود و ذخیره کنید. رابط کاربری این برنامه تمیز و مرتب است و بدون اخبار، نوتیفیکیشن و سرویس های پس زمینه می باشد.

با این مرورگر اینترنت اندروید می توانید گزینه های امنیتی و تنظیمات حریم خصوصی را برای به حداکثر رساندن حفاظت از امنیت داده ها و حفظ حریم خصوصی خود فراهم کنید. همچنین بسیاری از حرکات میانبر داخلی ساخته شده اند تا بتوانید عملیات مرور را راحت تر و سریع تر انجام دهید. ویژگی Read-Mode این نرم افزار به طور خودکار اصل مقاله را برای شما استخراج می کند، تبلیغات را فیلتر کرده و به شما یک تجربه خواندن تمیز و پاکیزه را ارائه می دهد. این قابلیت از صفحه پیش بارگزاری شده و ادغام چندین صفحه به یک صفحه پشتیبانی می کند.

روی دکمه دانلود کلیک کنید پس از 1 دقیقه فایل دانلود XBrowser – Super fast and Powerful 3.4.3 مرورگر اینترنت سریعبصورت خودکار دانلود شروع خواهد شد.

گزارش مسئوليت پست نوشته شده بر عهده‌ي نويسنده مي‌باشد، لطفا در صورتي که اين پست را ناقض قوانين مي‌دانيد به ما گزارش دهيد.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.

فیلم های ترسناک 2024