دهکده استارت20

دانلود رایگان PDF بازی اندورید برنامه موبایل و فیلم و سریال جدید| مرجع آموزش و معرفی بهترین محصولات و خدمات روز دنیا

روانشناسی تاریک pdf

دریافت غیر حضوری کد بورسی در سامانه سجام | sejam.ir

  • ۶۷۶

اطلاعیه شرکت سپرده گذاری مرکزی درخصوص احراز هویت غیرحضوری

شرکت سپرده گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه (سمات) با انتشار اطلاعیه ای از راه اندازی عملیات اجرایی احراز هویت غیرحضوری در هفته آینده خبر داد.

کد بورسی

شرکت سپرده گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه (سمات) با انتشار اطلاعیه ای از راه اندازی عملیات اجرایی احراز هویت غیرحضوری در هفته آینده خبر داد.
به گزارش روابط عمومی سمات، دراین اطلاعیه آمده است: با توجه به موافقت شورایعالی بورس و اوراق بهادار با احراز هویت غیرحضوری به جای احراز هویت حضوری، ارائه خدمات پایه از سوی این شرکت به ویژه برای ثبت نام کنندگان سامانه جامع اطلاعات مشتریان (سجام) از طریق سایت رسمی این سامانه به نشانی sejam.ir انجام خواهد شد.  
در این اطلاعیه آمده است : ساز و کار فنی، اجرایی و نحوه احراز هویت غیر حضوری ثبت نام کنندگان سجام به زودی از طریق این شرکت اطلاع رسانی می شود.

🔴 احراز هویت الکترونیکی سهامداران عدالت با فیلم سلفی

ماهیار، مجری طرح الکترونیکی کردن احراز هویت سهامداران عدالت:

◽️ فرایند احراز هویت الکترونیک به این صورت است که پس از تطبیق شماره تلفن، آدرس منزل، اطلاعات بانکی و هویتی کاربر، عکس او با عکس کارت ملی مقایسه می‌شود در صورت صحت تطبیق در گام بعد از وی در خواست می‌شود تا متنی تصادفی که بر روی صفحه ظاهر می‌شود را به وسیله یک ویدئو سلفی بخواند.
◽️در صورت فراهم بودن زیرساخت‌های فنی تا یک هفته دیگر احراز هویت الکترونیکی آغاز می‌شود.
◽️فرایند احراز هویت الکترونیکی برای آن دسته از سهامداران سهام عدالتی است که کدبورسی ندارند.

🔴 تمام احراز هویت‌های دریافت کدبورسی از فردا غیرحضوری انجام می‌شود

فرهاد دژپسند وزیر اقتصاد:
◽️طبق مصوبه شورایعالی بورس به دلیل ازدحام در دفاتر پیشخوان دولت، احراز هویت تمامی افرادی که می خواهند کد بورسی دریافت کنند، به صورت غیر حضوری و الکترونیکی انجام می‌شود.

 با این روند پیش بینی می شود تا هفته آینده سامانه سجام بروزسانی شود و آماده برای استفاده بصورت غیرحضوری گردد. 

کرونا با وجود نکات منفی بسیاری که داشته توانست سازوکار های اجرایی زیادی را مدرنیته کند و با این روند پیشرفت های خوبی در زمینه فضای مجازی و اینترنت شاهد شدیم.

روی دکمه دانلود کلیک کنید پس از 1 دقیقه فایل دریافت غیر حضوری کد بورسی در سامانه سجام | sejam.irبصورت خودکار دانلود شروع خواهد شد.

گزارش مسئوليت پست نوشته شده بر عهده‌ي نويسنده مي‌باشد، لطفا در صورتي که اين پست را ناقض قوانين مي‌دانيد به ما گزارش دهيد.

نظرات: (۰) هيچ نظري هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.

فیلم های ترسناک 2024