دهکده استارت20

دانلود رایگان PDF بازی اندورید برنامه موبایل و فیلم و سریال جدید| مرجع آموزش و معرفی بهترین محصولات و خدمات روز دنیا

روانشناسی تاریک pdf

ماشین اصلاح سر و صورت موزر مدل 0490-1400

  • ۳۴۲

«1400-0490» یکی دیگر از ماشین‌های اصلاح سری 1400 موزر است که این بار با شکل و شمایلی به‌روزتر عرضه شده است. رنگ ماشین اصلاح نقره‌ای‌ است و روی آن عبارت «Moser 1400 Edition» حک شده است. تیغه‌ی ماشین اصلاح توسط لایه‌ای از کروم پوشانده شده که آن را در برابر زنگ‌زدگی مقاوم می‌کند.

بهترین مدل ماشین اصلاح صورت موزر

تیغه‌های ماشین اصلاح در نزدیک‌ترین حالت به یکدیگر طول برشی برابر 0.7 میلی‌متر دارند. توسط اهرمی که در کنار دستگاه قرار دارد، می‌توان فاصله‌ی بین دو تیغه را در 5 حالت تغییر داده و طول برش دلخواه را تنظیم کرد. حداکثر طول برش در این حالت 3 میلی‌متر است که البته می‌توان با استفاده از شانه‌های اصلاح آن را تغییر داد.

دو عدد شانه‌ی اصلاح همراه ماشین اصلاح ارائه شده که توسط آن‌ها می‌توان موها را در اندازه‌های 4 تا 18 میلی‌متر کوتاه کرد. پشت دستگاه و روی تیغه، عبارت ساخت آلمان به چشم می‌خورد و در انتهای ماشین اصلاح حلقه‌ای برای آویزان کردن آن وجود دارد.

همراه دستگاه یک عدد برس تمیزکننده و روغن نیز قرار داده شده است.

حرکت تیغه‌ها روی یکدیگر می‌تواند باعث کندشدنشان شود، بنابراین برای حفظ کارایی ماشین اصلاح، لازم است بعد از هر بار استفاده، تیغه‌ها را تمیز کرده و سپس روغن‌کاری شوند.

این کار در مرتبه‌ی اول و قبل از اینکه کالا به دست شما برسد، توسط کارخانه انجام می‌شود و ممکن است با باز کردن جعبه در اولین مرتبه، اثرات آن را مشاهده کنید.

به طور خلاصه Moser 1400-0490 دارای تیغه‌های پوشش داده شده با کروم، عرض تیغه‌ی 46 میلی‌متر، اهرم تنظیم ارتفاع برش بین 0.7 تا 3 میلی‌متر و دو عدد شانه‌ی اصلاح است.

سفارش آنلاین

روی دکمه دانلود کلیک کنید پس از 1 دقیقه فایل ماشین اصلاح سر و صورت موزر مدل 0490-1400بصورت خودکار دانلود شروع خواهد شد.

گزارش مسئوليت پست نوشته شده بر عهده‌ي نويسنده مي‌باشد، لطفا در صورتي که اين پست را ناقض قوانين مي‌دانيد به ما گزارش دهيد.

نظرات: (۰) هيچ نظري هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.

فیلم های ترسناک 2024