دهکده استارت20

دانلود رایگان PDF بازی اندورید برنامه موبایل و فیلم و سریال جدید| مرجع آموزش و معرفی بهترین محصولات و خدمات روز دنیا

روانشناسی تاریک pdf

دانلود جدیدترین نقشه ایران+ قابلیت زوم بی نهایت(سال 99)

  • ۹۲۹۶

دانلود نقشه جدید راه های ایران

 اگر به دنبال جدیدترین نقشه ایران هستید که با وضوح خیلی بالایی تمایی جاده های ایران را نمایش دهد می توانید به راحتی این نقشه را در ادامه مطلب دانلود کنید، حجم این نقشه بسیار پایین  و قابلیت اجرا در موبایل، لپ تاب و کامپیوتر را دارد و فرمت این کتاب pdf  می باشد و قابلیت زوم خیلی بالای این نقشه تمامی راه های  ارتباطی ایران را نمایش میدهد.

جدیدترین نقشه ایران

نقشه کامل راه های بین شهر های ایران که در این پست در اختیار شما خواهیم گذاشت ; یکی از کاملترین نقشه هایی است که تا به حال از شهرها و روستا های ایران تهیه شده است به طوری که در این نقشه تمام مسیرها با دقت بسیار بالایی کشیده شده است.

نقشه ایران در قالب هایعکس با فرمت png و JPG  که به دلیل داشتن کیفیت بسیار پایین  شما نمیتوانید تا هر قدر که علاقه مندید بر روی نقاط مورد نظر خود زوم کنید. ولی در این نقشه که با فرمت  pdf  می باشد شما می توانید این نقشه ی کامل ایران را با استفاده از نرم افزارهای نمایش پی دی اف در کامپیوتر و موبایل اندروید مشاهده نمایید و یا اینکه آن را در داخل گوشی خود کپی کنید و در هنگام سفر از آن استفاده کنید. شما هم اکنون نقشه ایران کامل را می توانید از سایت دهکده آموزش استارت 20   با پرداخت هزینه ناچیز دریافت و استفاده نمایید.

دانلود نقشه کل ایران با وضوح بالا

در این بخش شاهد نقشه راه‌های ایران به صورت وکتور و با فرمت PDF هستید. از آنجایی که این نقشه به صورت وکتور هست شما می‌توانید هر اندازه که بخواهید بر روی آن زوم کنید چرا که به هیچ وجه از کیفیت آن کاسته نخواهد شد و به راحتی نیز می‌توانید هر قسمت از آن را چاپ کنید. هموطنان گرامی در مسافرت‌های خود می‌توانند از این نقشه به راحتی برای پیدا کردن مقصد خود استفاده کنند.

فیلمی از نمایش همین نقشه در کامپیوتر

 پرداخت هزینه و دریافت فایل 

58% تخفیف خرید فقط ویژه امروز

مبلغ قابل پرداخت 5,000 تومان

 

نمایش لینک دانلود پس از پرداخت هزینه

پرداخت آنلاین و دانلود

درصورتیکه برای خرید اینترنتی نیاز به راهنمایی دارید اینجا کلیک کنید

روی دکمه دانلود کلیک کنید پس از 1 دقیقه فایل دانلود جدیدترین نقشه ایران+ قابلیت زوم بی نهایت(سال 99)بصورت خودکار دانلود شروع خواهد شد.

گزارش مسئوليت پست نوشته شده بر عهده‌ي نويسنده مي‌باشد، لطفا در صورتي که اين پست را ناقض قوانين مي‌دانيد به ما گزارش دهيد.

  • مرسی من قبلا زیاد با نقشه کار می کردم ولی قدیمی شده بود این نقشه خیلی عالی هست ممنون از اشتراک گذاریتون

    پاسخ:
    خواهش می کنم خوش حال شدم که تونستید استفاده کنید
  • جدید نیست.آزادراهی که چندسال پیش افتتاح شده رو نداره

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.

فیلم های ترسناک 2024