دهکده استارت20

دانلود رایگان PDF بازی اندورید برنامه موبایل و فیلم و سریال جدید| مرجع آموزش و معرفی بهترین محصولات و خدمات روز دنیا

روانشناسی تاریک pdf

چطوری از اینترنت پول در بیاریم

  • ۱۲۰۹

راحت ترین راه پول درآوردن از اینترنت چطوری از اینترنت پول در بیاریم درامد روزانه در منزل سایت کسب درامد رایگان راه های کسب درآمد برای نوجوانان در خانه کسب و کار اینترنتی کسب درامد اینترنتی واقعی رایگان پول درآوردن از اینترنت با گوشی راه های درآمدزایی سریع

راه های کسب درآمد از اینترنت در ایران: روش‌های تست شده

چطوری میلیونر بشم؟

چطوری میلیونر بشم؟

چگونه از اینترنت پول در بیاوریم
یک دیدگاه / ساخت کسب و کار / از نیشاوب
چگونه از اینترنت پول در بیاوریم ؟ آیا بدون داشتن مهارت یا دانش خاصی میتوانیم از اینترنت پول در آوریم؟

هر زمان که صحبت از کسب درآمد از اینترنت می کنم همیشه یک سوال مشترک از من می پرسند و آن سوال این است:
اگر من هیچ مهارت و دانشی نداشته باشم، و هیچ سرنخی هم برای شروع کار نداشته باشم چه کاری انجام دهم، آیا می توانم از اینترنت پول دربیاورم؟

امروزه کسب درآمد از اینترنت بسیار آسان شده است. اگر محصول خاص یا یک دانش خاصی داشته باشید به راحتی می توانید آن را در اینترنت ارائه کنید و به کسب درآمد بپردازید، اما سوال مهم این است که چگونه بدون داشتن تخصص و دانش در اینترنت پول در بیاوریم؟

خب واضح است که من یک پاسخ برای این سوال دارم، در غیر اینصورت این مطلب را نمی نوشتم.
و پاسخ این است:
از مهارت ها و دانش افراد دیگر استفاده کنید.
بله کاملا جدی هستم، اجازه بدید این موضوع را برای شما توضیح بدم.
اجازه بدید با چند مثال این موضوع را به شما توضیح بدم. مثال های زیادی برای این موضوع وجود دارد اما من با ۳ تا از آنها شروع می کنم.

چگونه از اینترنت پول در بیاوریم ؟
۳

روش کسب درآمد از اینترنت

چگونه روزی یک میلیون درامد داشته باش

ب

دون داشتن مهارت و دانش خاص

چطور از اینترنت پول در بیاوریم
روش اول : فروش وسایل افراد دیگر
شاید شما این موضوع را نشنیده باشید اما این ایده به هیچ وجه جدید نیست.
اجازه بدید تا نگاهی کوتاه به این روش و شرکت هایی که به این سبک کسب درآمد دارند داشته باشیم:

Walmart محصول تولید نمی کند. آنها محصولات شرکت های دیگر را به فروش می رسانند. walmart یکی از بزرگترین شرکت های خرده فروشی در آمریکا است. این شرکت در سال مالی ۲۰۱۳ با درآمدی معادل ۴۶۹ میلیارد دلار، به عنوان بزرگترین شرکت جهان بر پایه میزان درآمد شناخته شد.
Amazon بزرگترین فروشگاه اینترنتی دنیا محصول تولید نمی کند. آنها محصولات شرکت های دیگر و یا افراد را می فروشند. (نکته: به تازگی آمازون شروه به تولید چند محصول خاص کرده است.)
دیوار وب سایت و اپلیکیشن درج آگهی در ایران است که شما می توانید وسایل مختلفی را در آنها برای فروش ثبت کنید. این بازارچه بزرگ اینترنتی ایران هیچ گونه محصولی از خودش برای فروش ندارد.
شیپور هم همانند دیوار محل درج آگهی برای فروش لوازم است که می توانید از آن هم استفاده کنید.
نقطه مشترک این شرکت ها فروش وسایل دیگران در فضای اینترنت است و از این طریق از اینترنت

اگر شما هم به این موضوع فکر کرده اید که چگونه از اینترنت پول در بیاوریم شاید پاسخ شما نیز در نقطه مشترک این شرکت ها باشد. جایی که آنها با فروش وسایل دیگران از اینترنت پول در می آوردند.

چونه از اینترنت پول در بیاوریم
روش دوم: همکاری در فروش
یک از

روش های افزایش فروش کسب و کارها

برای فروش محصول یا خدمات آنها ، روشی است که به آن همکاری در فروش گفته می شود. روش کار به این صورت است که افراد دیگر محصولات و یا خدمات آنها را در سایت و یا شبکه های اجتماعی معرفی می کنند و در ازای فروش هر محصول درصدی را به آن فرد می دهند.

مدیران وب سایت ها و شبکه های اجتماعی بازدید کندگان را به خرید محصول یا خدمات شرکتی ترغیب می کنند. در ازای این کار آن کسب و کار پرداخت درصدی از مجموع فروش که قبلا توافق شده است را به آنها تعهد می دهد

اجازه بدید مجدد از آمازون به عنوان یک مثال استفاده کنم:
من به عنوان یک همکار فروش در آمازون دارای یک لینک اختصاصی هستم که می توان آن را به دوستانم، آشنایان و افراد دیگر ارسال کنم. پس اگر افراد از لینکی که من به آنها دادم خرید کنند درصدی از مجموع کل خرید از طرف آمازون به عنوان پاداش به من داده می شود. طبیعتا هر چه مقدار خرید بیشتر باشد و قیمت محصولات بالاتر درصد دریافتی من بیشتر شود.
من از آمازون به عنوان یک مثال در این زمینه استفاده کردم اما شرکت های زیادی هستند که سیستم همکاری در فروش دارند و شما می توانید با آنها همکاری کنید.
این کار یک بازی برد برد است هم برای شما و هم برای آن شرکت، شما درصدی از فروش را صاحب می شوید آن شرکت هم با هزینه کمتری مشتری جدید به دست آورده است.

پس در این روش شما تنها با معرفی محصولات و خدمات دیگران می توانید از اینترنت پول در بیاورید

روش سوم: دانش را گردآوری کنید
به نظر شما گرد آوری دانش یعنی چه؟
اجازه بدید به شما توضیح بدم.
Larry King و Oprah Winfrey به خاطر دانش خود مشهور نشدند در واقع آنها اطلاعات و دانش خاصی نداشتند. آنها به خاطر مصاحبه با افراد دیگر مشهور شدند.
به صورت خلاصه آنها دانش، تجربه و شهرت دیگران را جمع آوری کردند و از آنها برای خود درآمد ساختند.
حتما نیاز نیست مثل آنها عمل کنید تا بتوانید از اینترنت پول به دست بیاورید.
شما می توانید کتاب های مختلفی را بخوانید و نظرات خود را مثل Maria Popova منتشر کنید. brainpickings.org

شما می توانید صدها خبر را بخوانید و جذابترین آنها را در قالب ایمیل های روزانه برای دیگران ارسال کنید، همان کاری که Dave Pell در nextdraft.com انجام داده است.
یا اینکه می توانید با کارفرینان مصاحبه کنید و فایل های صوتی به دست آمده را در قالب پادکست عرضه کنید مثل John Lee Dumas در Entrepreneur On Fire
برای اطلاع شما باید بگم هر کدوم از این افراد با این شغل ها به صورت تمام وقت مشغول به کار هستند.
نکته اصلی این هست که شما نیاز نیست همه جزییات یک موضوع را به طور کامل بدونید تا بتونید از اون حوزه در اینترنت پول در بیارید.
فقط کافی است که شما به اون کار علاقه داشته باشید و سوالات زیادی را در مورد اون موضوع از خودتون بپرسید و برای رسیدن به پاسخ هاش تلاش کنید.
به راحتی شما کار مورد نظر خود را انجامی میدهید،

معمولا بعد از گفتن این روش ها و مثال ها سوال بعدی ای که از من میپرسن این هست:
چطور این افراد از فعالیت های که انجام میدهند

کسب درآمد

دارند؟ روش پرداخت افراد به آنها به چه صورت هست؟

در یک مطلب دیگه ۳ روش اصلی کسب درآمد از اینترنت را خدمتتون توضیح می دم.

کسب درآمد از اینترنت یعنی چه؟


قبل از هر چیزی اجازه دهید که تعریف عامیانه و دلنشینی از کسب درآمد از اینترنت داشته باشیم. کسب درآمد از اینترنت یا همان کسب پول از طریق اینترنت مورد سؤال بسیاری از کاربران است و همه ما دوست داریم که با آسان‌ترین راه ممکن درآمد ثابت ماهیانه برای خود درست کنیم. پس باید قبول کنید که انگیزه کافی برای استفاده از این روش وجود دارد، اما نکته‌ای که باعث دلسردی اکثر کاربران می‌شود، این است که رقابت در این حوزه بسیار بالا بوده و فرد باید صبر و حوصله کافی برای فعالیت در آن داشته باشد.

شما:

اگر بخواهید یک صفحه اینستاگرام درست کنید، باید با فالوور های خود در ارتباط باشید؛
اگر بخواهید کانال تلگرام داشته باشید، باید کاربران را به سمت مطالب خود جذب کنید؛
اگر فریلنسر هستید، باید سابقه کاری و رزومه مناسبی برای خود درست کنید؛
اگر وبلاگ نویس هستید، باید خلاقانه رفتار کنید و مطالب جذاب بنویسید؛
اگر با مشارکت در فروش می‌خواهید پول بدست بیاورید، باید اصول بازاریابی را فرا بگیرید.
پس کسب درآمد از اینترنت یعنی کسب تخصص و دانش به مرور زمان و به کار گرفتن آنها در فضای مجازی. اگر پشتکار و توانایی کافی برای فعالیت در این بخش را دارید، ما به شما اطمینان می‌دهیم که موفق خواهید شد، فقط زمان بگذارید!


کسب درآمد از اینترنت

کسب‌و‌کار اینترنتی در تونل زمان
با توجه به اینکه حجم وسیعی از کسب و کار اینترنتی با استفاده از کامپیوترها انجام می‌شود، شاید بسیاری معتقد باشند که شروع کسب درآمد با اینترنت با ظهور کامپیوتر انجام گرفت. اگرچه اولین کامپیوتر در سال 1937 میلادی ساخته شد، اما ظهور اینترنت به سال1960 برمی‌گردد و تا سال 1990 جنبه همگانی نداشته است. بیشترین تحول در حوزه اینترنت و مشاغل کامپیوتری از سال 2000 به بعد رخ داد و از این زمان به بعد را می‌توان زمان انفجار کسب‌و‌کارهای آنلاین معرفی کرد. البته اگر چه در این سال‌ها بیشتر درآمدها به تبلیغات و بحث وب‌سایت‌ها برمی‌گشت، اما به مرور زمان با ظهور شبکه‌های اجتماعی مانند فیس‌بوک و به دنبال آن برنامه‌هایی مانند اینستاگرام و تلگرام، روند کسب درآمد از اینترنت تحول بیشتری داشت که به روند کنونی آن رسیده است. خوشبختانه در حال حاضر کسب پول به کمک برنامه‌های اینترنتی فقط به کامپیوتر و برنامه‌های کامپیوتری محدود نمی‌شود و اپلیکیشن‌های متعددی وجود دارد که به راحتی می‌توان از آنها برای کسب درآمد استفاده کرد. در ادامه به برخی از روش‌های کسب درآمد از طریق اینترنت خواهیم پرداخت و نشان می‌دهیم که دلیل تمایل بیشتر جامعه به این روش چیست.

بیشتر بدانید: 7 روشی که می‌توانید با آن‌ها مشتریان ثابت بیشتری جذب کنید

کسب‌و‌کار اینترنتی

راه‌ کسب درآمد از طریق اینترنت

چرا کسب درآمد از اینترنت جذاب است
سوالی که اینجا مطرح می‌شود این است که چرا بیشتر افراد جامعه به کسب درآمد از اینترنت علاقه دارند؟ مطمئناً افراد با توجه به شناخت و تجهیزاتی که در اختیار دارند، پاسخ‌های متفاوتی به این سؤال خواهند داد، اما چند نکته باعث جذابیت بالای این روش شده است:

همه افراد جامعه به آن دسترسی دارند: اگر به دنبال کسب پول از طریق اینترنت هستید، یک کامپیوتر خانگی معمولی، یک گوشی هوشمند، یک تبلت یا یک لپ‌تاپ ابزارهایی هستند که به‌راحتی می‌توانید کسب‌و‌کار خود را راه‌اندازی کنید. پس همه افراد جامعه با داشتن اطلاعات اولیه در این حوزه به راحتی می‌توانند به بخش‌های مختلف آن دسترسی داشته باشند و از امتیازات آن بهره ببرد. حال ممکن است یک فرد به تولید عروسک‌های دستی فعالیت داشته باشد و فرد دیگر در زمینه تهیه و ارائه مقاله‌های علمی.
امکان استفاده از آن در حوزه‌های مختلف وجود دارد: یکی از بزرگترین مزایای فعالیت در حوزه مجازی این است که فعالیت افراد مختلف در آن هیچ محدودیتی ندارد. به عنوان مثال ممکن است یک فرد در زمینه انتشار مطالب دینی و مذهبی فعالیت داشته باشد، فردی دیگر در زمینه مشاوره خانواده و امور روانشناسی فعالیت کند و فرد دیگری کالا و خدمات تولیدی خاص خود را بفروشد. در هر صورت ارتباط از طریق اینترنت بسیار ساده است و هر فردی می‌تواند کالا و خدمات مورد نظر خود را در اختیار مشتریان مختلف قرار دهد.
به کمترین سرمایه‌گذاری اولیه نیاز دارد: یکی از بهترین راهکارهای کسب درآمد که به سرمایه گذاری و پول اولیه نیاز ندارد، استفاده از بستر اینترنت است. البته ممکن است برخی از شما به مسئله خرید اینترنت یا ابزارهای مانند کامپیوتر یا گوشی‌های هوشمند اشاره کنید، اما فراموش نکنید که امروزه این ابزارها به عنوان بخش معمولی زندگی افراد شناخته می‌شوند و به صورت روزانه با آنها سروکار دارند. حتی اگر افرادی پیدا شوند که به این دستگاه‌ها دسترسی نداشته باشند، باز هم با یک سرمایه اندک می‌توانند آن‌ها را تهیه کنند و فعالیت خود را در منزل شروع کنند.
با تجهیزات معمولی قابل انجام است: اجازه دهید روند شروع کسب درآمد از اینترنت را مرور کنیم. یک کامپیوتر یا یک گوشی هوشمند می‌خرید، اینترنت لازم برای فعالیت آن فراهم می‌کنید و در منزل وقت کافی برای فعالیت در این حوزه اختصاص می‌دهید. به نظر می‌رسد که به تجهیزات خیلی پیشرفته‌ای نیاز نخواهید داشت. پس اگر روشی برای کسب درآمد وجود داشته باشد که نیاز به تجهیزات و تخصص بالایی نداشته و ارزان باشد، به نظر شما روش مناسبی برای کسب درآمد نیست؟!
بیشتر بخوانید: چگونه می توان در کسب و کارهای اینترنتی از بازاریابی عصبی استفاده کرد؟


کسب درامد از اینترنت

14 راه‌ کسب درآمد از طریق اینترنت
اکنون که با اصول اولیه و تجهیزات مورد نیاز برای شروع کسب درآمد از اینترنت آشنا شدیم، لازم است که برخی از روش‌های اجرائی آن را نیز بشناسیم تا بتوانیم عملکرد موفق و قابل اطمینان در این حوزه داشته باشیم. ابزارهای استفاده شده برای به دست آوردن پول از طریق اینترنت متفاوت هستند و به تبع این تفاوت‌ها، لازم است که از روش‌های مختلفی استفاده کنیم. این روش‌ها ممکن است منحصر به یک برنامه خاص باشند یا در چند مورد به کار گرفته شوند.

1. کسب درآمد از اینستاگرام
در سال 2012 شرکت اینستاگرام توسط شرکت فیسبوک خریداری شد و بسیاری از برنامه‌های بازاریابی و تبلیغات فیسبوک به این برنامه انتقال یافت. اما کاربران نیز می‌توانند از این ابزار برای کسب درآمد استفاده کنند. هنرمندان، ورزشکاران معروف، فوتبالیست‌ها و افرادی که دارای قابلیت‌های منحصر به فرد مانند طنز یا کارهای خارق العاده هستند، در اپلیکیشن اینستاگرام می‌توانند فیلم، عکس، لایو یا پخش زنده، و استوری بگذارند و از این طریق فالوور یا دنبال‌کننده بیشتری جذب کنند. هرچه تعداد دنبال‌کننده این پیج‌ها بیشتر باشد، یعنی نرخ تعامل پیج مورد نظر بالا بوده و با افراد بیشتری در ارتباط است. این موضوع باعث می‌شود که صفحه مورد نظر برای تبلیغات بسیار مناسب باشد و از تبلیغات به عنوان یک روش کسب درآمد بهره ببرد. حتی صاحب این پیج‌ها می‌توانند محصولات مختلفی را در این صفحات قرار دهند و به عنوان محصول بفروشند. برای کسب درآمد از اینستاگرام تنها لازم است که یک صفحه بسازید و با سایر کاربران موجود در اینستاگرام در ارتباط باشید. هرچه تعداد فالوورها و نرخ تعامل پیج شما بالاتر باشد، احتمال کسب درآمد شما بیشتر است.

بیشتر بدانید: دوره جامع بازاریابی در اینستاگرام (آپدیت‌ مرداد 99)

کسب درآمد از اینستاگرام


2. کسب درآمد از تلگرام
تلگرام نیز یکی دیگر از شبکه‌های اجتماعی و اپلیکیشن‌های قابل نصب بر روی گوشی‌های هوشمند است که می‌توانید با استفاده از آن با سایر کاربران در ارتباط باشید. ارتباط از طریق تلگرام بسیار ساده است و از طریق ابزارهایی مانند کانال‌های تلگرامی و گروه‌های تلگرامی می‌توانید به کسب درآمد بپردازد. با توجه به اینکه روش‌های ارتباط کاربران در تلگرام متنوع هستند، روش‌های کسب درآمد از طریق آن نیز متفاوت است. برای کسب درآمد از تلگرام تنها لازم است که اپلیکیشن آن را نصب کنید، یک موضوع خاص پیدا کنید و برای آن یک کانال ایجاد کنید یا محصولات خود را در این کانال قرار دهید و به جذب اعضا برای کانال خود بپردازید. به مرور زمان جذب کاربر برای کانال شما به حالت مویرگی افزایش می‌یابد و می‌توانید از آن برای تبلیغ و فروش کالاهای مورد نظر خود استفاده کنید.

3. فعالیت به عنوان فریلنسر
برای کسانی که در زمینه خاصی تخصص دارند و می‌توانند کار مورد نظر را در منزل انجام دهند، فعالیت فریلنسینگ می‌تواند یک روش مناسب برای کسب درآمد از اینترنت باشد. فریلنسر به کسی گفته می‌شود که پروژه‌های سایر افراد را به صورت کار در منزل و به صورت دورکاری انجام می‌دهد و در ازای انجام آن، مبلغی دریافت می‌کند. افراد فریلنسر می‌توانند پروژه‌هایی مانند ترجمه، تایپ، طراحی، طراحی سایت، کارهای گرافیکی و یا حتی طراحی بنر را انجام دهند و در قبال آن پول دریافت کنند. یکی از معروف‌ترین وب سایت‌های فعال در ایران در زمینه فریلنسینگ، سایت پونیشا است که زمینه فعالیت تعداد زیادی از کاربران در حوزه‌های مختلف را فراهم آورده است.

بیشتر بدانید: فریلنسر کیست؛ با مزایا و معایب فریلنسری آشنا شوید

4. وبلاگ نویسی
وبلاگ نویسی نسبت به سایر روش‌های کسب درآمد از طریق اینترنت قدیمی‌تر است و با وجود الگوریتم‌های جدید در جستجوگرها، هنوز هم وبلاگ نویسی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. یک وبلاگ نویس می‌تواند دنبالرو یک موضوع خاص باشد و از طریق بهینه سازی مطالب خود، وبلاگ مورد نظر را به صفحه اول گوگل بکشاند. بنابراین با قرار دادن بنرهای تبلیغاتی مربوط به سایر حرفه‌ها، فروش بک لینک، و مواردی از این قبیل، زمینه کسب درآمد خود را فراهم کند. برای این کار می‌توانید یک وبلاگ معمولی بسازید، یک دامنه ir برای آن انتخاب کنید و یک موضوع که طرفداران زیادی دارد را انتخاب کرده و شروع به نوشتن و بهینه سازی مطالب آن کنید.

بیشتر بدانید: چگونه وبلاگ نویسی را شروع کرده و از آن پول دربیاوریم؟

کسب درامد از وبلاگ نویسی

کسب درامد از وبلاگ نویسی

5. راه‌ندازی فروشگاه‌های اینترنتی
داشتن فروشگاه اینترنتی کمی سخت است و ممکن است نسبت به سایر روش‌ها هزینه بیشتری داشته باشد، اما اگر در این مسیر موفق عمل کنید، مطمئناً می‌توانید یک منبع کسب درآمد پایدار با درآمد بالا برای خود ایجاد کنید. فروشگاه اینترنتی ممکن است شامل فروش محصولات الکترونیکی، محصولات غذایی، محصولات تزیینی یا حتی محصولات دانلودی باشد. برای این کار باید ابتدا یک فروشگاه اینترنتی طراحی کنید یا قالب یک فروشگاه را بخرید. با ثبت دامنه و خرید هاست برای این فروشگاه، رسماً فعالیت شما شروع می‌شود و باید محصولات و خدمات خود را در فروشگاه قرار دهید. هر چه موفقیت شما در بالا بردن فروشگاه در رتبه بندی موتورهای جستجو بیشتر باشد، مطمئناً ترافیک بیشتری به کسب‌و‌کار خود جذب خواهید کرد و مشتری‌های شما نیز بیشتر خواهد بود. باید قبل از راه اندازی فروشگاه اینترنتی، در مورد مراحل مختلف آن امکان سنجی انجام دهید و به سراغ کالاهایی بروید که افراد بیشتری در اینترنت به دنبال آنها هستند. حتی اگر دانشجو هستید، می‌توانید جزوات خود یا سایر دوستان را در قالب فایل‌های دانلودی بفروشید.

پیشنهاد ویژه : دوره راه‌اندازی کسب و کار آنلاین در 29 دقیقه

راه‌ندازی فروشگاه‌های اینترنتی


6. فعالیت در سایت‌های کلیکی
اگر به دنبال یک روش کسب درآمد از اینترنت بدون کمترین دردسر ممکن و یا نیاز به مهارت ویژه هستید، حتماً سایت‌های کلیکی را دنبال کنید. این سایت‌ها به عنوان واسطه شرکت‌های مختلف عمل می‌کنند و وظیفه آنها ایجاد بازدید برای وب‌سایت‌های مختلف است. شما به عنوان یک کارمند اینترنتی نیازی به آشنایی با تخصص خاصی ندارید و فقط با استفاده از یک کامپیوتر و یک خط اینترنت می‌توانید در طول روز درآمدی ثابت برای خود ایجاد کنید. روش کار این سایت‌ها بدین صورت است که شما یک حساب کاربری برای خود ایجاد می‌کنید و در ازای کلیک کردن بر روی برخی سایت‌های خاص و دیدن تبلیغات آنها، مبلغی بابت آن دریافت می‌کنید. میزان درآمد شما در این روش با میزان کلیک شما برروی تبلیغات مختلف و دیدن آگهی‌های تبلیغاتی آنها در ارتباط است.

7. طراحی اپلیکیشن
با ظهور سیستم عامل اندروید و ios امروزه شاهد استفاده هر چه بیشتر از اپلیکیشن‌ها در گوشی‌های هوشمند هستیم. این گستردگی به حدی زیاد شده است که به اپلیکیشن‌هایی مشابه با کاربرد یکسان زیاد برمی‌خوریم. اپلیکیشن‌هایی در زمینه پیدا کردن آدرس، ارائه دستور آشپزی، اجرای مسابقه‌های مجازی و یا هر اپلیکیشن دیگری که به نظر شما خلاقانه باشد و در جذب مشتری موفق عمل کند، می‌تواند به شما در فرایند کسب درآمد از اینترنت کمک کند. البته فراموش نکنید که نیازسنجی بازار قبل از هر اقدامی، بسیار حیاتی است.

کسب درامد از طریق طراحی اپلیکیشن

8. طراحی ربات برای تلگرام یا اینستاگرام
فضای اینترنت برای کسانی که خلاق باشند، پر از درآمد و پول است و اگر کسی در حوزه مربوط به آن متخصص باشد، مطمئنا بیشتر موفق خواهد بود. در بالا به دو راهکار کسب درآمد از تلگرام و کسب درآمد از اینستاگرام اشاره کردیم. شاید ندانید! اما امروزه برخی از افراد ربات‌هایی طراحی کرده‌اند که امکان افزایش اعضای کانال‌های تلگرام و فالوور های اینستاگرام را فراهم می‌کنند. اگر به این حوزه علاقه دارید، سعی کنید که اصول اولیه و مقدماتی آنها را یاد بگیرید و به راحتی با استفاده از این ربات‌ها به کسب درآمد بپردازید. یک ربات اینستاگرام می‌تواند به مانند یک کاربر عمل کند و در جذب فالوور، لایک کردن مطالب و فالو کردن افراد مختلف تأثیر داشته باشد.

9. ارائه خدمات مشاوره به صورت اینترنتی
این روش برای کسانی که در یک زمینه خاص تخصص دارند بسیار مناسب و ایده آل است. رشته‌هایی مانند روانشناسی، مشاوره‌های دینی، مشاوره‌های ازدواج و خانواده، مشاوره در زمینه رژیم‌های غذایی و مشاوره در حوزه ورزش در این بخش، شما را به درآمد کافی خواهد رساند. حتی اگر خود شما در این زمینه‌ها تخصص ندارید، می‌توانید یک سایت طراحی کنید و زمینه بالا رفتن آن در موتورهای جستجو را فراهم کنید و جلسه‌های مشاوره را با استخدام یک متخصص حرفه‌ای برگزار کنید.

10. آموزش آشپزی به شکل مجازی
با توجه به اینکه خود من یکی از مشتریان پروپاقرص یکی از آشپزخانه‌های مجازی هستم، پیشنهاد می‌کنم که برای کسب درآمد از طریق اینترنت به سراغ این راهکار بروید. برای کسانی که به آشپزی علاقه دارند، طراحی یک سایت آشپزی بین 200 تا 500 هزار تومان هزینه دارد و نوشتن مطالب آن نیز کار سختی نیست. سعی کنید فیلم‌ها و مطالب مربوط به آموزش آشپزی را در این سایت‌ها قرار دهید و به جذب مخاطب برای آن بپردازید. اگر در زمینه بهینه سازی و سئو آشپزخانه مجازی خود موفق عمل کنید، مطمئن باشید که به زودی مشتریان زیادی برای غذاهای شما تماس خواهند گرفت.

آموزش آشپزی مجازی

11. ایجاد پایگاه داده
زمانی که اسم پایگاه داده آورده می‌شود، بسیاری از ما از اسم و عنوان آن می‌ترسیم، اما به خاطر داشته باشید که شما نیز برای کسب درآمد از اینترنت می‌توانید یک پایگاه داده کوچک و یا حتی بزرگ ایجاد کنید. امروزه می‌بینید که بسیاری از وب‌سایت‌ها و وبلاگ‌ها در زمینه فروش مقاله‌های علمی و ترجمه شده، فعالیت می‌کنند و حتی نمونه‌های مختلفی از پایان‌نامه‌‌های دانشگاه‌های مختلف را می‌فروشند. برای کسب درآمد از این روش، با کلیه دوستان خود در تمام شهرهای ایران مکاتبه کنید و سعی کنید که داده‌های علمی آنها را گرد آوری کنید. در گام بعدی به سراغ یک طراح سایت بروید و یک قالب آماده خیلی ساده بخرید. با این کار، به راحتی می‌توانید از طریق تلفن و راه کارهای دیگر نسبت به فروش این محصولات اقدام کنید.

12. مشارکت در فروش
برخی از شرکت‌های بزرگ بین‌المللی مانند آمازون و ای بی و همچنین برخی شرکت‌های داخلی مانند دیجی کالا از این روش برای بالابردن آمار فروش خود استفاده می‌کنند. این روش برای کسانی که به دنبال شغل دوم هستند یا در زمینه بازاریابی تبحر ویژه‌ای دارند، بسیار مناسب است. در این روش، شما به عنوان یکی از فروشندگان این شرکت‌ها وظیفه فروش محصولات را برعهده دارید و به صورت کمیسیون چند درصد از میزان فروش خود را بر می‌دارید. برای رونق دادن به این روش می‌توانید در شبکه‌های اجتماعی مختلف مانند اینستاگرام، تلگرام، فیسبوک و حتی توییتر به فعالیت بپردازید و به جذب مشتری برای کسب و کار خود بپردازید. این روش نیاز به تخصص خاصی ندارد و فقط باید بتوانید افراد بیشتری به صفحات اجتماعی خود جذب کنید تا از آنها مشتری‌های بالقوه بسازید و محصولات خود را به آنها بفروشید.

در حال حاضر نیز شیوه همکاری در فروش در مدیروب راه اندازی شده است و چنانچه می‌خواهید درباره آن و نحوه کسب درآمد از آن بیشتر بدانید می‌توانید به این صفحه بروید.

همکاری در فروش

13. فعالیت به عنوان کارمند خانگی
برخی از شرکت‌ها برای کاهش هزینه‌های جاری خود و همچنین به دلیل نبود فضای کافی، به دنبال کارمندهای غیر حضوری و کارمند خانگی هستند که تمامی فعالیت‌های آنها را در منزل انجام داده و از حقوق و مزایای یک کارمند برخوردار می‌شود. تعداد این شرکت‌ها کم است و پیدا کردن آنها کمی سخت است، اما اگر بتوانید یک مورد از این شرکت‌ها را بیابید، هم می‌توانید در محیط منزل خود با خیال راحت به انجام کار بپردازید و هم از سایر روش‌های کسب درآمد از طریق اینترنت استفاده کنید. به عنوان مثال شما می‌توانید به عنوان منشی تلفنی یک شرکت یا مسئول دفتر یک مدیر شرکت فعالیت کنید و به طور همزمان به عنوان فریلنسر در زمینه تایپ و ترجمه نیز به کسب درآمد بپردازید.

14. تهیه فیلم‌های آموزشی و فروش آنها
این روش نسبت به سایر روش‌های کسب درآمد از اینترنت، نیاز به یک نرم‌افزار مخصوص نیز دارد که برای ضبط فیلم‌های آموزشی مورد استفاده قرار می‌گیرند. فرض بگیریم که شما در زمینه کار با نرم افزار فتوشاپ، کار با سیستم هایی مانند وردپرس و جوملا، کار با نرم افزارهای طراحی سایت و مواردی از این قبیل آشنایی دارید و می‌توانید فرایند آموزش آنها را به صورت مجازی و به کمک فیلم‌های آموزشی انجام دهید. این بهترین فرصت برای شماست که از نحوه آموزش هر کدام از این نرم افزارها فیلم برداری کنید و برخی از کلیپ‌های آنها را در شبکه‌های اجتماعی یا در سایت‌هایی مانند یوتیوب و آپارات قرار دهید. حتی می‌توانید بر روی طراحی یک سایت حرفه‌ای سرمایه گذاری کنید و از این طریق محصولات خود را بفروشید.

پیشنهاد رایگانچند تکنیک برای افزایش فروش محصولات آموزشی بفرمایید.‏
چند تکنیک برای افزایش فروش محصولات آموزشی بفرمایید.‏
چطور می توانیم فروش محصولات آموزشی را افزایش دهید؟

در این فایل آموزشی راهکارهایی برای افزایش فروش این محصولات را بیان کرده ام.

آدرس ایمیل (به عنوان نام کاربری)

شماره موبایل (به عنوان رمز عبور)
دانلود فایل پیشنهاد رایگان
چند اشتباه بزرگ در کسب و کارهای اینترنتی
راهکارهای مختلفی برای کسب درآمد از اینترنت وجود دارد که با توجه به دسترسی شما به تکنولوژی‌های مختلف می‌توانید هر کدام از آنها را استفاده کنید. چیزی که در این بین اهمیت پیدا می‌کند این است که مسیر خود را به درستی انتخاب کنید و در مسیر خود با تجربه پیروزی‌ها و شکست‌های مختلف، به یک فرد باتجربه تبدیل شوید. ما با توجه به سابقه خود در زمینه کسب و کارهای اینترنتی، چند اشتباه بزرگ در مسیر کسب درآمد از طریق اینترنت را پیدا کرده‌ایم که عبارتند از:

- ره صد ساله در یک شب!
در بند اول این متن اشاره کردیم که دو طیف از افراد جامعه به سمت کسب درآمد از طریق اینترنت می‌روند که دسته اول افراد تنبل و دسته دوم افراد فعال در حوزه دیجیتال هستند. یکی از مشکلاتی که دسته اول با آن دست و پنجه نرم می‌کنند این است که می‌خواهند راه صد ساله را در یک شب طی کنند. خبر بد در این زمینه این است که چنین موضوعی به هیچ وجه امکان پذیر نیست و فضای کسب و کار آنلاین به مشاغل و مهارت متناسب با آن نیاز دارد تا بتوانید به موفقیت برسید.

کسب درآمد


- کسب درآمد از اینترنت کار هر کسی نیست!
شاید پس از چند روز یا حتی چند ماه فعالیت در تلگرام، اینستاگرام یا در وبلاگ خود به این نتیجه رسیده باشید که کسب درآمد از اینترنت کار هر کسی نیست. اولاً باید زمان کافی به کار خود اختصاص دهید و روش‌های مختلف را امتحان کنید تا بتوانید مسیرهای موفقیت را پیدا کنید. ممکن است در زمینه تولید چاقو حرفه‌ای باشید، یا شاید یک تایپیست حرفه‌ای باشید، اما چون از کسب‌و‌کار آنلاین می‌ترسید، فرصت فروش و ارائه آنلاین آن را از دست می‌دهید. نهایتاً مجبور هستید که یک یا چند هفته را به آموزش اصول اولیه اختصاص دهید و سپس همزمان با عرضه محصولات و خدمات خود، گام‌های بعدی را بردارید.

- باید از شغل قبلی خود استعفا بدم!
این اشتباه بیشتر مخصوص کسانی است که خود شاغل هستند و به ظرفیت بالقوه اینترنت برای کسب پول پی برده‌اند. معمولاً این افراد به دلیل هیجان اولیه خود سعی می‌کنند که از شغل اول خود استعفا داده و تمرکز خود را بر روی کسب‌و‌کار آنلاین قرار دهند. موفقیت در این صورت بسیار کم است و به ریسک آن نمی‌ارزد. پیشنهاد ما در این زمینه این است که شغل قبلی خود را ادامه دهید و بخشی از زمان روزانه را به فعالیت در حوزه مجازی اختصاص دهید. پس از مدتی که در کار خود حرفه‌ای شدید و به این نتیجه رسیدید که با تخصیص زمان بیشتر می‌توانید درآمد بالاتری داشته باشید، آن وقت به سراغ استعفا از شغل قبلی خود بروید و تمام تمرکز خود را بر روی کسب درآمد از اینترنت قرار دهید.

دوره جامع وب آفرینی

- کسب درآمد از طریق اینترنت کار افراد تنبل است!
دلیل تاکید بیش از حد ما بر روی مسئله افراد تنبل این است که ترجیح می‌دهند که از فضا یا از محیط خود تکان نخورده و به راحتی پول زیادی به دست بیاورند. عملاً به خاطر داشته باشید که کسب پول از طریق اینترنت چندان راحت نیست و لازم است که زمان زیادی به این کار اختصاص دهید. در ضمن اگر افراد تنبل بخواهند در این حوزه فعالیت داشته باشند، اگر چه از لحاظ فیزیکی زحمت زیادی متحمل نمی‌شوند، اما مجبور خواهند بود که بخش مهمی از تمرکز روحی و روانی خود را به این حوزه اختصاص دهند و مجبور می‌شوند که بحث‌های جدید و پیشرفته‌تری را فرا بگیرند.

- اینترنت نیاز به تخصص خاصی ندارد!
برای بسیاری از افراد اینترنت و فضای مجازی به رفتن به گوگل و سرچ کردن چند کلمه ساده خلاصه می‌شود، یا ممکن است برخی از آنها تصور کنند که با تشکیل یک کانال تلگرام یا یک صفحه اینستاگرام می‌توانند به راحتی در آن فعالیت داشته باشند و اعضای زیادی جذب کنند. کسب درآمد و جذب مشتری با هم ارتباط تنگاتنگی دارند و فرد باید تخصص کافی در بازاریابی و تبلیغات داشته باشد. بله! شاید شما تولید کننده عروسک یا حتی چاقوهای تزئینی باشید، اما این دلیل نمی‌شود که محصولات خود را به راحتی در یک کانال بفروشید. حتی ممکن است مجبور شوید که یک دیجیتال مارکتر یا بازاریاب دیجیتالی استخدام کنید تا بتوانند به نمایندگی از شما با مشتریان و مخاطبان احتمالی در ارتباط باشد. پس اگر تخصصی در استفاده از اینترنت ندارید، حداقل باید یک حرفه‌ای در کنار خود داشته باشید.

کسب درامد از اینترنت

کسب درامد از اینترنت

6 نکته برای موفقیت در کسب درآمد اینترنتی
با توجه به مطالبی که در مورد اشتباهات رایج در کسب‌و‌کارهای اینترنتی ذکر شد، تا حدود زیادی می‌توانید حدس بزنید که چه برنامه‌هایی موفقیت در این مسیر را تضمین می‌کند. کسب درآمد از طریق اینترنت و فضای آنلاین تا حدود زیادی به تجربه و داشتن دانش کافی وابسته است؛ به طوری که به هر اندازه نسبت به این مسیر دیدگاه بهتر و روشن‌تری داشته باشید، موفقیت شما قطعی‌تر و با احتمال بالاتری انجام می‌گیرد. برای موفقیت در این مسیر، توصیه می‌کنیم که حتماً چند مورد زیر را به خاطر داشته باشید:

1. حتماً از قبل برنامه ریزی کنید
فراموش نکنید که هر مسیری چه به صورت واقعی و چه به صورت آنلاین نیاز به برنامه‌ریزی و هدف‌گذاری دارد. وقتی که شما قصد کسب درآمد از اینترنت را دارید و یکی از روش‌های ذکر شده در بندهای قبلی را انتخاب می‌کنید، باید یک نقشه راه داشته باشید و گام‌های بعدی خود را طبق این نقشه بردارید. به هیچ وجه سخت نیست! یک برگه سفید بردارید و در آن کارهایی که می‌خواهید انجام دهید و الزاماتی که لازم است برای آن فراهم کنید یادداشت کنید و سعی کنید به صورت گام‌به‌گام همراه با این دستورالعمل حرکت کنید.

از قبل برنامه ریزی کنید

2. دانش کافی و به روز داشته باشید
به هیچ وجه این تصور را نداشته باشید که بدون داشتن دانش کافی و به روز می‌توانید در یک مسیر موفق عمل کنید. در زندگی هر هدفی داشته باشید، نیاز به شناخت و دانش دارید. از طرف دیگر، فضای مجازی و دنیای آنلاین به سرعت در حال حرکت است و از تکنولوژی‌های پیشرفته بهره می‌برد. شاید شما یک خدمات عالی با کیفیت ایده‌آل یا یک محصول فراگیر داشته باشید، اما اگر دانش کافی برای نشان دادن آن به مخاطبان خود را فرا نگیرید، زنجیره فروش شما ناقص خواهد بود و مجبور می‌شوید که به سراغ راهکارهای نامناسب و هزینه‌بر بروید. پس همیشه سعی کنید که حتی اگر به درآمد کافی از اینترنت رسیدید، فرایند کسب دانش خود را مختل نکنید و همیشه به دنبال راهکارهای جدید و منحصر به فرد بگردید.

3. با فضای رقابتی در دیجیتال مارکتینگ آشنا باشید
وقتی که هدف اصلی شما کسب درآمد از اینترنت است، شاید این تصور برای شما به وجود بیاید که به طور کامل از فضای رقابتی دنیای واقعی خارج می‌شوید. اما به خاطر داشته باشید که فضای رقابتی در دیجیتال مارکتینگ و بازاریابی دیجیتال بسیار شدید است و شما با رقبای بسیار قوی و خطرناکی مواجه هستید. احتمالاً با واژه‌های سئو و بهینه سازی وب سایت، تبلیغات کلیکی، تبلیغات اینترنتی، بنر تبلیغاتی و مواردی از این قبیل آشنا هستید، پس باید سعی کنید که در هر کدام از این حوزه‌ها به اندازه کافی قوی شوید و کمک کنید که کسب‌و‌کار آنلاین شما در این مسیر روند مناسب و عادی خود را طی کند. اگر در هر کدام از این مراحل از خود ضعف نشان دهید، مطمئن باشید که در این رقابت کم خواهید آورد. در وهله اول شما باید موتورهای جستجوی اینترنت را ترغیب کنید که کسب‌و‌کار شما را نشان دهند و در گام دوم سعی کنید مخاطبان و مشتریان را به سمت کسب‌و‌کار خود بکشانید.

بیشتر بخوانید: 10 استراتژی بازاریابی آنلاین که کسب‌وکارتان را رونق می‌بخشد

دیجیتال مارکتینگ


4. دسته‌بندی کنید
یکی از ویژگی‌های فروشگاه‌های بزرگ در دنیای واقعی این است که محصولات خود را دسته‌بندی می‌کنند. این می‌تواند یک استراتژی خوب برای شما در فرایند کسب درآمد از اینترنت باشد. شما قرار نیست که همه محصولات خود را به صورت یک دسته به فروش برسانید و از طرفی قرار نیست که همه مشتریان خود را در یک دسته کلی قرار دهید. چه هدف شما کسب درآمد از تلگرام یا اینستاگرام باشد، و چه اینکه بخواهید از ابزارهایی مانند وبلاگ نویسی استفاده کنید، باید این نکته را به خاطر داشته باشید که مطالب و خدمات خود را برای طیف‌های خاصی از مشتریان آماده کنید و همیشه مشتریان و مخاطبان خود را نسبت به محصولات جدید تشنه نگه دارید.

5. خلاق و جذاب باشید
این مورد را ترجیحاً با ذکر یک مثال توضیح می‌دهم، یک فروشگاه اینترنتی ساخته‌اید، محصولات خود را در آن قرار می‌دهید، به سراغ سئو و بهینه سازی وب سایت خود می‌روید، از تبلیغات کلیکی و ابزارهایی مانند گوگل ادوردز استفاده می‌کنید و تا جای ممکن بک لینک می‌خرید. به نظر شما چند نفر از رقبای شما از همین روند استفاده می‌کنند؟ خوشبختانه یا متاسفانه فضای اینترنت فراگیر است و یک بحث آموزشی توسط بیشتر مخاطبان آن دریافت می‌شود. پس اگر بخواهید روال عادی و تکراری را در کسب‌و‌کار آنلاین خود دنبال کنید، مطمئن باشید که مشکلات شما بسیار زیاد است. یک نکته مهم در کسب درآمد از طریق اینترنت این است که به سراغ سبک و روش خود بروید. شما هم می‌توانید از اصول اولیه پیروی کنید و هم به اندازه کافی خلاقیت داشته باشید. سخت نیست!

فقط باید امتحان کنید؛
به سراغ راهکارهای جدید بروید؛
برای مخاطبان خود خلاقیت ایجاد کنید؛
بحث‌های چالشی ایجاد کنید؛
مخاطبان را در بحث و در محصولات خود درگیر کنید؛
جایزه بدهید؛
حتی خود و کسب و کار خود را به چالش بکشید.
تمامی این روش‌ها به شما کمک می‌کند که کسب‌و‌کار خود را به اندازه کافی خلاق نشان دهید و جذابیت گمشده آن را برگردانید.

خلاقیت


6. بررسی کنید، آنالیز کنید و نتیجه بگیرید
بهتر است چند سؤال کوچک و کوتاه در این مرحله پاسخ داده شود:

تا چه اندازه با ابزار گوگل وبمستر آشنا هستید؟
گوگل آنالیتیکس را می‌شناسید؟
تاکنون با الکسا کار کرده‌اید؟
آنالیز محلی و زمانی بر روی وب سایت خود داشته‌اید؟
نرخ تعامل (Engagement Rate) را در مورد فیس بوک یا در مورد اینستاگرام می‌شناسید؟
در مورد تعداد فالوورها یا اعضای کانال یا گروه در تلگرام و اینستاگرام چیزی می‌دانید؟
بیشتر بخوانید: 5 اشتباه سئو که وب مسترها به سادگی رقم می زنند

هدف از طرح این چند سؤال کوتاه این بود که با روش‌های مختلف آنالیز کسب و کار آنلاین خود تا چه اندازه آشنایی دارید و می‌توانید از آنها برای بررسی پروژه خود استفاده کنید. یک توصیه در انتهای این مطلب که می‌تواند به شما کمک کند این است که روشهای مختلف بررسی و آنالیز کسب و کار آنلاین خود را بشناسید و از آنها استفاده کنید تا روند کسب درآمد از اینترنت برای شما آسان‌تر باشد. اگر در هر کدام از این مراحل دچار مشکل هستید، مطالب متعددی در مورد آموزش و نحوه استفاده از این ابزارها در وب سایت مدیر وب قرار داده شده است که توصیه می‌کنم حتماً آنها را مطالعه کنید.

آنچه در این مقاله می‌خوانید

راه های کسب درآمد از اینترنت


تفاوت وبسایت و فروشگاه‌های فیزیکی
هزینه راه‌اندازی
گرفتن مجوز
محدودیت و هزینه تبلیغات برای معرفی خود به مشتریان
مکان
زمان
فاکتورهای اصلی کسب درآمد از اینترنت
ایده!
تصمیم‌گیری برای راه کسب درآمد
آموزش مهارت
فروش محصولات
ارائه خدمات
تولید محتوا
تولید محتوا در زمینه کاری
درآمدزایی از کلیک کاربران
تبلیغات بنری
بنر اختصاصی
رپورتاژ
جمع بندی


راه های کسب درآمد از اینترنت


ییکی از سوالاتی که ممکن هست برای افرادی که قرار هست تازه شروع به ساخت سایت و کسب درآمد اینترنتی کنند پیش بیاید، این هست که راه های کسب درآمد از اینترنت چیست؟ ممکن هست برای پاسخ به این سوال به مسیرهای بیراهه مدرسان ثروت یا کسب درآمد یک شبه کشیده شوند. در این ویدیو راه‌کارهای اساسی کسب درآمد از وب‌سایت را به شما معرفی خواهم کرد. این ویدیو یک راهنمای کامل برای مسیر کسب درآمد از اینترنت به‌صورت کاملا واقع‌بینانه خواهد بود.

شاید برای شما هم مثل هزاران جویای کار سوال پیش آمده باشد که چگونه کسب و کار خود را راه‌اندازی کنیم و از آن درآمد کسب کنیم. شاید پاسخ به این سوال در نظر اول ساده به نظر برسد، اما هزاران پیچ و خم در درون این پرسش وجود دارد.

اول از همه باید بگویم که راه اندازی یک وبسایت و رساندن آن به درآمد یک پروسه طولانی است و توضیح آن در قالب یک مقاله تقریبا غیرممکن است. برای سوال‌های کلی همیشه باید جواب‌های کلی را در نظر داشت. در ادامه قصد داریم راه‌های به درآمد رساندن سایت را بررسی کنیم.

در واقع وبسایت یک فروشگاه مجازی است که امکانات بیشتری نسبت به فروشگاه‌های فیزیکی دارد. شما می‌توانید در این فروشگاه‌تان هر محصول یا خدماتی را بدون هیچ محدودیت زمانی و مکانی به فروش برسانید.

تفاوت وبسایت و فروشگاه‌های فیزیکی
وبسایت‌ها و فروشگاه‌های فیزیکی تفاوت‌های زیادی با یکدیگر دارند و قیاس این دو مورد با یکدیگر برای واضح‌تر شدن هدف ما از ساخت وبسایت خالی از لطف نیست.

هزینه راه‌اندازی
فروشگاه‌ها نیاز به بُعد مکان دارند، یعنی شما برای فروش محصولات‌تان نیاز به اجاره یک مکان با هزینه بالا دارید. برخلاف آن وبسایت نیاز به هزینه خاصی ندارد و شما می‌توانید با کمتر از یک میلیون تومان بستر فروش محصولات خود را ایجاد کنید!

گرفتن مجوز
برای ساخت یک فروشگاه، شما نیاز به مجوز خواهید داشت تا بتوانید محصولات یا خدمات خود را به صورت قانونی به مردم عرضه کنیدو این مجوز نیازمند کارهای اداری فراوان و مدت زمان طولانی است. اما وبسایت نیاز به مجوز خاصی ندارد. شما می‌توانید در کوتاه‌ترین زمان(در حدود 3 تا 4 روز) نماد الکنرونیکی یا همان مجوز خود را از سایت Enamad دریافت کنید.

محدودیت و هزینه تبلیغات برای معرفی خود به مشتریان
سومین تفاوت مارکتینگ است. در دنیای فیزیکی بستر و راه‌های زیای برای انجام تبلیغات وجود ندارد. در حالی که همین تبلیغات محدود می‌توانند هزینه سنگینی را روی دوش شما بگذارند. برای مثال شما اگر بخواهید یک بیلبورد تبلیغاتی را در بزرگراه همت تهران به مدت یک ماه نصب کنید، باید هزینه‌ای در حدود 200 تا 300 میلیون تومان پرداخت کنید.

وبسایت‌ها راه‌های فراوانی برای مارکتینگ و تبلیغات دارند. برای مثال شما می‌توانید از انواع سوشال مدیا مانند اینستاگرام یا تلگرام و یا حتی گوگل برای دیده شدن خود استفاده کنید. از طرف دیگر شما می‌توانید با نصف هزینه بیلبورد گفته شده، خود را تقریبا به تمام مردم ایران معرفی کنید. یکی دیگر از راه‌های تبلیغات وبسایت خود ثبت آگهی در وبسایت‌های پر بازدید مثل آپارات و یوتیوب است. با این کار مستقیما می‌توانید مخاطبان هدف خود را دسته بندی و پیدا کنید.

مکان
از همه مهمتر شما می‌توانید وبسایت خود را در هر نقطه از جهان مطرح کنید، بدون اینکه حضور فیزیکی در آن نقطه داشته باشید. در حالی که فروشگاه‌های فیزیکی همیشه و همیشه با مشکل مکان دست و پنجه نرم می‌کنند. برای مثال تیم میهن وردپرس توسط رضا راد و از شیراز مدیریت می‌شود، در حالی که کارمندان و مشتریان متعددی از نقاط مختلف ایران برای خدمات خود دارد. اما اگر همین آموزش‌ها و خدمات در بستر دنیای فیزیکی صورت می‌گرفت، فقط تعداد محدودی می‌توانستند از آن بهره ببرند.

زمان
کسب و کارهای سنتی نمی‌توانند 24 ساعت شبانه روز را در خدمت مشتریان باشند. در حالی که یک وبسایت می‌تواند در خواب هم برای شما درآمد کسب کند! این فقط یک شعار نیست، این آینده همه کسب و کارهاست. رهایی از بُعد زمان!

فاکتورهای اصلی کسب درآمد از اینترنت
بلاخره به سر وقت پاسخ به سوال اصلی می‌رویم. رساندن یک وبسایت به درآمد نیازمند تامین چند فاکتور مهم است. زمانی که شما بتوانید همه فاکتورها را در کنار هم مثل یک پازل قرار دهید، راه موفقیت شما هموار خواهد شد.

ایده!
اولین گام و مهم‌ترین گام در راه اندازی یک وبسایت ایده است. ممکن است بگویید “من نمی‌توانم ایده‌ای داشته باشم”، جواب این سخن ساده است اگر شما ایده‌ای نداشته باشید محکوم به کارمندی برای دیگران خواهید بود حتی در مشاغل سنتی. پس در مرحله اول سردرگمی و تنبلی را کنار بگذارید و بدون محدودیت ایده پردازی کنید!

برای پیدا کردن ایده از علاقمندی‌های خود استفاده کنید. بلاخره هر انسانی در یک زمینه علاقه و تخصص دارد. برای مثال شما علاقمند به بازی‌های کامپیوتری هستید. شما می‌توانید با تولید محتوا درباره بازی‌ها یا نقد و بررسی هر بازی در یوتیوب و یا توییچ به درآمد هنگفتی برسید. بگذارید یک مثال از درآمد برترین گیمرهای دنیا برای‌تان بزنم تا بزرگی درآمد یک ایده ساده را بهتر بتوانید درک کنید. “نینجا” یک استریمر معروف و اهل آمریکاست که تقریبا در هفته دو تا چهار ساعت از گیم‌پلی خود به صورت آنلاین در توییچ فیلم برداری می‌کند. میانگین درآمد نینجا به طور متوسط در سال 13 میلیون دلار است. یعنی چیزی در حدود 350 میلیارد تومان! این رقم فقط برای خارجی‌ها نیست، ایرانیان بسیاری نیز از این راه سالانه میلیاردها تومان کسب درآمد می‌کنند، چرا شما یکی از آن‌ها نباشید؟

تصمیم‌گیری برای راه کسب درآمد
زمانی که می‌خواهید از وبسایت‌تان کسب درآمد کنید، باید اول تصمیم بگیرید که چه چیزی می‌خواهید به مشتریان‌تان ارائه کنید. سه راه پیش روی شما خواهد بود:

آموزش مهارت
اگر در مهارت خاصی خبره هستید و می‌توانید موارد زیادی را به دیگران بیاموزید، این بهترین گزینه برای شماست. شما می‌توانید با تولید محتوا و آموزش علم خود به دیگران کسب درآمد کنید.

فروش محصولات
ممکن است شما فروشنده یک محصول باشید و بخواهید فروش محصول خود را به طور چشمگیری افزایش دهید. ترکیب وبسایت و سامانه پست به شما این امکان را می‌دهد که محصولات خود را در تمام نقاط ایران بدون حضور فیزیکی بفروشید. البته در نظر داشته باشید، برای فروش محصولات نیاز به تولید محتوای قوی خواهید داشت. باید جزئیات هر محصول را مو به مو بررسی کنید به طوری که کاربران از راه ذهن بتوانند کالای شما را لمس کنند!

ارائه خدمات
ممکن است شما جزو آن دسته افرادی باشید که ترجیح می‌دهید به جای آموزش مهارت، خودتان از آن استفاده کنید. خبر خوب این است که وبسایت می‌تواند خدمات شما را به طور چشمگیری محبوب کند. به طوری که شما نیاز به استخدام افراد متعددی خواهید داشت تا بتوانید پاسخگوی تمام مشتریان‌تان باشید.

تولید محتوا
سومین فاکتور مهم، تولید محتواست. فرقی ندارد خدمات یا محصولات شما چه باشد، شما باید تولید محتوا کنید! ممکن است فکر کنید تولید محتوا سخت و غیرممکن است، اما باید بگویم که تولید محتوا سخت نیست، شما آن را در ذهن‌تان تبدیل به غول کرده‌اید.

اولین گام در تولید محتوا این است که توقع‌تان را باید پایین بیاورید. قرار نیست شما از بدو شروع کار حرفه‌ای باشید! سعی کنید از مراحل جزئی شروع کنید. برا مثال با بررسی ویژگی‌ها و معایب محصولات خود شروع کنید. ممکن است در دفعات اول تُپق بزنید و یا اینکه نتوانید به بیان شیوا محصولات را معرفی کنید. اصلا اشکالی ندارد! شما می‌توانید ویدیو را از اول بگیرید و تمام معایب خود را اصلاح کنید.

بهترین راه برای تولید محتوا ایده‌آل گرا نبودن است. اگر شما سیستم صوتی یا دوربین قوی برای تولید محتوا ندارید هیچ اشکالی ندارد! به این فکر کنید که هیچ کس از سطح پیشرفته شروع نکرده است و همه روزی در جایگاه فعلی شما با شرایط سخت قرار داشته‌اند. مهم این است که شما روی خودتان سرمایه گذاری کنید و با پیشبرد وبسایت‌تان، کیفیت کارتان را نیز افزایش دهید.

برای مثال شما می‌توانید اولین ویدیوهای تولید محتوای رضا راد را ببینید و کیفیت آن را با ویدیو الان مقایسه کنید تا بهتر متوجه منظورمان بشوید.(بخشی از اولین ویدیوها در قسمتی از ویدیو بالا قرار داده شده است می‌توانید آن را مشاهده کنید، دقیقه 13)

تولید محتوا در زمینه کاری
نیازی نیست شما حتما محصولی داشته باشید تا بتوانید کسب درآمد کنید. شما باید در رابطه با هر چیزی که مربوط به تخصص شماست تولید محتوا کنید. حتما می‌پرسید این کار چه سودی برای ما دارد؟ جواب بسیار ساده است، کسب درآمد از تبلیغات. زمانی که شما درباره یک محصول تولید محتوا می‌کنید، قطعا برای آن محصول فروشندگانی وجود دارد که به دنبال جذب مشتری هستند. شما می‌توانید با تنظیم یک قرارداد از فروش آن محصول از طریق وبسایت‌تان کسب درآمد کنید. تقریبا بزرگترین سایت‌های دنیا و ایران از جمله آمازون و دیجیکالا از این طریق در حال کسب درآمد هستند.

درآمدزایی از کلیک کاربران
ممکن است شما هیچ یک از خدمات و یا محصولات گفته شده در بالا را نداشته باشید و حتی دوست نداشته باشید برای دیگران بازاریابی کنید. با این وجود باز هم برای شما راه‌های کسب درآمد از وبسایت موجود است. این دسته درآمدزایی که معمولا با عنوان درآمدزایی کلیکی شناخته می‌شود به چند دسته تقسیم می‌شوند.

تبلیغات بنری
در این تبلیغات شما بستر وبسایت خود را در اختیار یک وبسایت دیگر قرار می‌دهید. در این نوع تبلیغات شما به ازای هر کلیک در وبسایت‌تان درآمد کسب می‌کنید. روش کار هم بسیار ساده است. برای این کار شما باید به یک وبسایت تبلیغات بنری درخواست دهید تا یک کد در اختیار شما قرار دهند. وقتی شما این کد را روی وبسایت‌تان قرار می‌دهید، تبلیغات وبسایت بنری به طور خودکار روی سایت شما به نمایش در می‌آید و شما به ازای هر کلیک از طرف کاربران مبلغی دریافت می‌کنید. در واقع شما بستر تبلیغاتی وبسایت خود را به دیگران اجاره می‌دهید. بیشتر سایت‌های خبری از این طریق کسب درآمد می‌کنند.

بنر اختصاصی
اگر به همکاری با وبسایت‌های ثالث راضی نیستید، می‌توانید به طور خودمحور جایگاه تبلیغاتی خود را اجاره دهید. در این روش شما جایگاهی را برای تبلیغات و بنر دیگران در سایت خود تعیین می‌کنید و اعلام می‌کنید بابت هر مدت زمان چه مبلغ دلخواهی را مد نظر دارید. البته نباید مبالغ غیرمعقولی را در نظر داشته باشید تا بتوانید مشتریان بیشتری به وبسایت خود جذب کنید.

رپورتاژ
رپورتاژها مقالاتی هستند که محصولات و خدمات دیگر وبسایت‌ها را در قالب مقاله معرفی می‌کنند. اگر شما یک وبسایت پر بازدید داشته باشید می‌توانید به ازای هر رپورتاژ مبلغی در حدود 2 تا 3 میلیون تومان دریافت کنید. بیشتر سایت‌های خبری روزانه حداقل یک تا دو درخواست رپورتاژ را دارند. با ضرب و تقسیم ساده به عدد 100 میلیون در ماه می‌رسید!

کسب درآمد با گوشی


آیا میشه فقط با یه گوشی و بدون داشتن سرمایه اولیه، چند برابر حقوق یه کارمند درآمد داشت؟ اکثر ما بیشتر وقتمون رو مشغول گشتن در اینترنت و کار کردن با تلفن همراهمون هستیم. اما اگه بتونیم با همین گوشی کلی پول در بیاریم و به استقلال مالی برسیم چطور؟
به طور کلی راه های خیلی زیادی برای کسب درآمد با گوشی هستش. اما متاسفانه خیلی از این راه ها (به دلیل عدم دسترسی به ساخت حساب بانکی بین المللی) برای ما ایرانیا در دسترس نیستش!

در این مقاله راجب راه های کسب درآمد اینترنتی با گوشی صحبت میکنیم. با بهترین راه درآمد با گوشی آشنا میشیم. همچنین آموزش میبینیم که چگونه کار اینترنتی با گوشی را استارت بزنیم.
در این مقاله راجب راه های کسب درآمد اینترنتی با گوشی صحبت میکنیم. با بهترین راه درآمد با گوشی آشنا میشیم. همچنین آموزش میبینیم که چگونه کار اینترنتی با گوشی را استارت بزنیم.
خب حالا چه روش هایی باقی میمونه که ما رو به درآمد ماهیانه 15 تا 200 میلیون (یا حتی 1 میلیارد تومن) برسونه؟
توی این مقاله ما تمامی روش های کسب درآمد از موبایل در ایران رو به صورت کامل بررسی و به شما آموزش دادیم. با ما همراه باشید.

در مقاله کسب درآمد با موبایل با بهترین روش های کاملا عملی همراه با معرفی پیش نیازها آشنا میشید.

مخاطب این مقاله کیه؟ تمامی مدرسین، متخصصان، دانش آموزان، دانشجویان، خانم های خانه دار و به طور تمامی افرادی که دوست دارن از طریق گوشی خودشون به بهترین شکل کسب درآمد کنن.

مشاوره اختصاصی کسب درآمد با گوشی برای نوجوانان. در این مشاوره ما با بررسی سن، استعداد و تیپ شخصیتی شما، بهترین مسیر شغلی و منابع یادگیری برای درآمدزایی با گوشی رو به شما پیشنهاد میدیم. برای دریافت مشاوره روی تصویر بالا کلیک کنید.
مشاوره اختصاصی کسب درآمد با گوشی برای نوجوانان. در این مشاوره ما با بررسی سن، استعداد و تیپ شخصیتی شما، بهترین مسیر شغلی و منابع یادگیری برای درآمدزایی با گوشی رو به شما پیشنهاد میدیم. برای دریافت مشاوره روی تصویر بالا کلیک کنید.

کسب درآمد با گوشی (10 روش عملی)
1- کسب درآمد از ادمین اینستاگرام
یکی از راه های کسب درآمد با گوشی برای نوجوانان و دانشجویان، ادمین شدن در شبکه های اجتماعیه.
مدیران خیلی از کانال های تلگرامی یا پیج های اینستاگرام، وقت و زمان کافی برای تولید محتوا، چک کردن دایرکت ها، پاسخ دادن به کامنت ها، پیگیری سفارش ها و … رو ندارن و شما میتونید به راحتی از این روش به درامد بالا برسید. ادمین شدن در اینستاگرام یک از ساده ترین راه های کسب درآمد با گوشی هستش و میتونه خیلی سریع شما رو به درآمد ماهانه 7 الی 15 میلیون تومان برسونه.

پیش نیازهای ادمین شدن:

توانایی کار با اپلیکیشن های ویرایش عکس و فیلم مثل پیکس آرت و اینشات.
تسلط حداقلی به زبان انگلیسی.
آشنایی با اصول تولید محتوای جذاب.
میزان سختی : 3/10
دسترسی به منابع یادگیری رایگان : بسیار آسان

پتانسیل کسب درآمد ماهانه :

با فرض مدیریت 1 پیج : ماهانه 2 تا 5 میلیون
مدیریت 3 پیج : ماهانه 6 تا 15 میلیون
آموزش کسب درآمد با گوشی موبایل و تلگرام خیلی ساده هست. البته ادمینی در تلگرام برای درامد با گوشی گزینه زیاد خوبی نیست. پیشنهاد ریسپانسیو به شما برای کسب و کار اینترنتی با موبایل ادمینی در اینستاگرامه.
آموزش کسب درآمد با گوشی موبایل و تلگرام خیلی ساده هست. البته ادمینی در تلگرام برای درامد با گوشی گزینه زیاد خوبی نیست. پیشنهاد ریسپانسیو به شما برای کسب و کار اینترنتی با موبایل ادمینی در اینستاگرامه.
مقاله پیشنهادی : بهترین کارهای دانشجویی

(اگه دانشجو هستی و به دنبال روش های اختصاصی کسب درآمد در دوران دانشجویی هستی، ما قبلا در آموزشی جداگانه اقدام به معرفی بهترین روش های کسب درآمد دانشجویی کردیم.)

درآمد اینترنتی با گوشی


2- بلاگری رو شروع کنید
یکی از جدیدترین شغل های جهان که میتونه بدون نیاز به هیچ گونه سرمایه، شما رو ثروتمند کنه و از نقطه صفر درآمد اینترنتی با گوشی به نقطه صدش برسونه، شغل بلاگریه.
ما قبلا به صورت کامل بلاگری رو به شما معرفی کردیم و نحوه کسب درآمد از این شغل رو بهتون آموزش دادیم.

پیش نیازهای بلاگری :

آشنایی اولیه با ادیت عکس و ویدیو
اعتماد به نفس بالا
فعالیت مستمر و بدون توقف
میزان سختی : 6/10
منابع یادگیری رایگان : بسیار زیاد
پتانسیل کسب درآمد : 3 تا 200 میلیون به صورت ماهانه (بسته به تعداد فالوورهای هدفمند و کیفیت فعالیت شما.)

بلاگر خدمات : چند ماه اول درآمد کمی دارد.
بلاگر محصول : فروش از هفته اول.
بلاگری چیست؟ معرفی انواع بلاگری + راه کسب درآمد
بلاگری چیست؟ معرفی انواع بلاگری + راه کسب درآمد
مقاله پیشنهادی : بلاگری چیست؟ (آموزش جامع بلاگری)

(اگر اطلاعات بالایی در زمینه بلاگری و انواع آن، درآمد بلاگرها، بهترین اپلیکیشن های تولید محتوا با گوشی + مزایا و معایب بلاگر شدن ندارید، همین الان مقاله بالا را مطالعه بفرمایید.)

راه های کسب درآمد با گوشی برای نوجوانان

کسب درامد اینترنتی به تومان


3- کسب درآمد از موبایل با تبلیغات در اینستاگرام
یکی دیگه از راه های کسب درآمد با گوشی برای نوجوانان، یادگیری مهارت تبلیغات در شبکه های اجتماعیه.
این روزا بحث تبلیغ دادن تو شبکه های اجتماعی خیلی داغه و به صورت روزانه کسب و کارای زیادی به پیچ های اینستاگرامی و کانال های تلگرامی، تبلیغ میدن و خودشون رو معرفی مبکنن. شما به دو صورت میتونین پول درآوردن از گوشی رو از این جریان تجربه کنید.

با استفاده از آموزش های رایگان موجود در گوگل و یوتوب با مفاهیم پایه تبلیغات و بازاریابی مثل بازار هدف، تبلیغ نویسی و … آشنا بشید و به عنوان یک متخصص وارد این حوزه بشید.
یه موضوع جذاب و مرتبط با علاقتون انتخاب کنید. شروع به تولید محتوا جذاب کنید و بعد از اینکه به اندازه کافی مخاطب جمع کردید، اقدام به جذب تبلیغات و پول درآوردن از گوشی کنید.
در مقاله اموزش درامد زایی از گوشی به شما گفتیم که یکی از قدیمی ترین روش های کسب درآمد با گوشی، جذب تبلیغات از کسب و کارها، پس رسیدن به فالوور های بالا در اینستاگرام هستش. اگه به دنبال راه اندازی کسب کار با گوشی هستی،‌ بهتره که به اصول تولید محتوای جذاب در سایت و اینستگرام مسلط بشی.
در مقاله اموزش درامد زایی از گوشی به شما گفتیم که یکی از قدیمی ترین روش های کسب درآمد با گوشی، جذب تبلیغات از کسب و کارها، پس رسیدن به فالوور های بالا در اینستاگرام هستش. اگه به دنبال راه اندازی کسب کار با گوشی هستی،‌ بهتره که به اصول تولید محتوای جذاب در سایت و اینستگرام مسلط بشی.

ملزومات درآمد زایی با گوشی از طریق اجرای تبلیغات
درک کامل مفاهیم پایه بازاریابی.
تسلط نسبی به کپی رایتینگ.
آشنایی قابل قبول با مفاهیم دیجیتال مارکتینگ و انواع تبلیغات.
مهارت تحقیقاتی خوب برای شناخت دقیق نیاز مشتریان هدف هر کسب و کار.

پیش نیازهای کسب درآمد در اینستاگرام با گرفتن تبلیغات :

آشنایی با اپلیکیشن های تولید محتوا.
تسلط نسبی با زبان انگلیسی (برای پیدا کردن بهترین سوژه ها و استفاده از محتوای مرجع).
خلاقیت بالا و تسلط به تولید محتوای کاربرپسند.
صبور بودن و استمرار در تولید محتوا با کیفیت.
میزان سختی : 5/10
دسترسی به منابع یادگیری رایگان : بسیار آسان
پتانسیل کسب درآمد ماهانه : ماهانه 3 تا 200 میلیون

چگونه با گوشی پول در بیاوریم و تبلیغات جذب کنم؟ شما باید محتوای درجه یکی تولید کنید و استمرار بالایی در پست گذاری و نشر استوری داشته باشید. در غیر این کسب درآمد با گوشی از طریق بلاگری، برای شما غیر ممکن میشه!
چگونه با گوشی پول در بیاوریم و تبلیغات جذب کنم؟ شما باید محتوای درجه یکی تولید کنید و استمرار بالایی در پست گذاری و نشر استوری داشته باشید. در غیر این کسب درآمد با گوشی از طریق بلاگری، برای شما غیر ممکن میشه!

کار اینترنتی با گوشی


4- کسب درآمد بالا از موبایل (همکاری با ریسپانسیو)
اگه به دنبال کار اینترنتی با گوشی هستید این یک فرصت عالی برای شماست.

در این شغل اینترنتی با گوشی، وظیفه شما پیدا کردن افراد و یا کسب و کارهایی هستش که به دنبال خدماتی مثل : طراحی سایت، سئو، تولید محتوا و … هستند.
شما این افراد رو در اینترنت پیدا کنید و بهشون پیشنهادات سنجیده خودتون رو میدید و در نهایت اگه مشتاق به همکاری بودند به ما معرفی میکنید.
برای همکاری با ما نیاز به هیچ سابقه کاری ندارید و راهنمایی های لازم رو از ما دریافت میکنید.
اما مشتریان ما معمولا چه کسانی هستند؟

تمامی متخصصین مثل بلاگرها، مدرسان، آرایشگران، وکلا و …
تمامی کسب و کار ها مثل شرکت ها، تولیدی ها، فروشندگان، پیج های اینستاگرامی
در این کار انلاین با گوشی، شما فقط با پیدا کردن یک مشتری و متصل کردن اون به ما بین 250 هزارتومان تا 2 میلیون تومان دریافت میکنید.

پیش نیاز همکاری با ریسپانسیو :

خودآموز بودن شما
علاقه بالا به مارکتینگ و فروش
صبر و پیگیری بالا تا رسیدن به هدف
میزان سختی : 5/10
دسترسی به منابع یادگیری رایگان : متوسط
پتانسیل کسب درآمد ماهانه : 2 تا 30 میلیون تومن

لطفا اگه تصمیمتون جدی نیست و قراره بعد از چند روز اعلام کنید که قادر به فعالیت نیستم،‌برای ما رزومه ارسال نکنید!

مطالعه کنید : راهنمای کامل فرصت شغلی جذب متخصص مارکتینگ

استخدام بازاریاب اینترنتی

مشاوره اختصاصی کسب درآمد با گوشی برای نوجوانان. در این مشاوره ما با بررسی سن، استعداد و تیپ شخصیتی شما، بهترین مسیر شغلی و منابع یادگیری برای درآمدزایی با گوشی رو به شما پیشنهاد میدیم. برای دریافت مشاوره روی تصویر بالا کلیک کنید.
مشاوره اختصاصی کسب درآمد با گوشی برای نوجوانان. در این مشاوره ما با بررسی سن، استعداد و تیپ شخصیتی شما، بهترین مسیر شغلی و منابع یادگیری برای درآمدزایی با گوشی رو به شما پیشنهاد میدیم. برای دریافت مشاوره روی تصویر بالا کلیک کنید.

کسب درآمد با گوشی بدون سرمایه

کسب درآمد 3 میلیون تومان در 5 دقیقه


5- پولساز ترین راه کسب درآمد از موبایل فروش دوره در اینستاگرامه
میدونستی پولساز ترین راه کسب درآمد با گوشی بدون سرمایه، فروش دوره های آموزشیه؟ در تنها سرمایه ای که برای وارد شدن در این راه لازم داری، داشتن تخصص در یک مهارته.

آیا اشتیاقت کافی برای آموزش دادن رو داری؟ از خودت بپرس که تو چه زمینه ای اطلاعاتم زیاده؟
آموزش آشپزی؟ تولید محتوا؟ نگهداری گل و گیاه؟ زبان خارجی؟ کنکور؟ یا …. هیچ فرقی نداره!

کلیپ های آموزشی خیلی ساده و کاربردی بساز و باهاش تو اینستاگرام مخاطب جمع کن. سپس شروع به فروش دوره های آموزشیت کن. اما پیج درست کردن و جذب مخاطب زمان میبره. راهی هست که سریع تر از دوره هایی که آماده کردیم پول دربیاریم؟ بله.

شما میتونید با بعضی از سایت های فروش دوره صحبت کنید تا محتوای آموزشی شما رو در داخلش قرار بدن و به صورت اشتراک در فروش با شما همکاری کنن. (به این صورت که مثلا 20 درصد از فروش هر دوره رو به عنوان کمیسیون بردارن)

راه های پول درآوردن با گوشی بسیار زیاده اما بدون هیچ تردیدی، پولسازترین روش کسب درآمد با گوشی بدون سرمایه، فروش دوره در اینستاگرام هستش. با این روش درامد ماهی 200 میلیون بسیار دست یافتنیه.
راه های پول درآوردن با گوشی بسیار زیاده اما بدون هیچ تردیدی، پولسازترین روش کسب درآمد با گوشی بدون سرمایه، فروش دوره در اینستاگرام هستش. با این روش درامد ماهی 200 میلیون بسیار دست یافتنیه.

پیش نیاز کسب درآمد میلیاردی با فروش دوره آموزشی :
داشتن تخصص بالا در یک زمینه خاص.
توانایی ادیت ویدیو و کار با اپلیکیشن هایی مثل اینشات.
تسلط نسبی به اصول فن بیان و ارائه جذاب آموزش.
آشنایی با اصول اولیه بازاریابی و جذب مشتری.
صبور بودن و انگیزه بالا برای آموزش مطالب کاربردی.
میزان سختی : 7/10
دسترسی به منابع یادگیری رایگان : بسیار آسان
پتانسیل کسب درآمد ماهانه از اینستاگرام : ماهانه 3 میلیون تا 3 میلیارد تومن!

اما چه عواملی میزان درآمد شما رو مشخص میکنه؟

مدت زمان فعالیت در اینستاگرام.
کیفیت و ارزش محتوا تولید شده (مخصوصا ویدیو).
تعداد مخاطبان هدفی که بدست آوردید.
نحوه و تعداد تبلیغاتی که اجرا میکنید.
کمیت استوری هایی که به صورت روزانه قرار میدید.
تخصص شما در زمینه بلاگری.
محبوبیت و اعتبار شما در نزد مخاطبنتان.
میزان تعامل فالوورهای پیج با شما.
و…
اگه به دنبال

درآمد ماهانه ۱۰۰ میلیون تومان

یا درآمد ماهانه 500 میلیون تومان هستی خیلی سریع در یک حوزه متخصص شو. کسب درآمد با گوشی از طریق فروش دوره آموزشی در اینستاگرام بهترین راه در آمد زایی با گوشی هستش.
اگه به دنبال درآمد ماهانه ۱۰۰ میلیون تومان یا درآمد ماهانه 500 میلیون تومان هستی خیلی سریع در یک حوزه متخصص شو. کسب درآمد با گوشی از طریق فروش دوره آموزشی در اینستاگرام بهترین راه در آمد زایی با گوشی هستش.

آموزش کسب درآمد با گوشی رایگان
فروش 100 دوره در ماه = درآمد 100 میلیونی!

به طور مثال فرض کنید شما یک دوره آموزش زبان کنکور آماده کردید. حالا این دوره رو به قیمت 1 میلیون در پیجتون معرفی میکنید و مخاطبانتون رو از مزایای این دوره به خوبی آگاه میکنید.

حالا اگه فقط 100 نفر این دوره رو از شما بخرن = درآمد شما از فروش این دوره شده 100 میلیون! بدون شکی فروش دوره در اینستاگرام، بهترین روش کسب درآمد با موبایل هستش. چرا؟

فکر کن به 100 هزار فالوور واقعی رسیدی و حالا اگه فقط 3 هزار نفر این دوره رو بخرن چی میشه؟
(درآمد شما در مجموع 3 روز جشنواره فروش دوره = 3 میلیارد تومان!!!)
اما پتانسیل کسب درآمد فروش دوره در سایت ها چقدره؟ ماهانه 1 تا 100 میلیون

میزان درآمد ما از طریق فروش دوره در سایت ها به چه عواملی بستگی داره؟

تعداد سایت هایی که دوره خودتون رو در اون قرار دادید.
میزان بازدید هر کدوم از سایت ها.
عدد دقیق مخاطبان هدف شما در اون سایت.
گستردگی بازار هدف شما.
جذابیت عنوان، سرفصل ها و کاور دوره.
و …
چگونه پول در بیاریم با گوشی؟ برای اینکه بتونید کسب درآمد میلیونی با گوشی داشتید و دوره هاتون فروش بالایی داشته باشه، بهتره تا اول یه بیزینس پلن قدرتمند برای خودتون داشته باشید.
چگونه پول در بیاریم با گوشی؟ برای اینکه بتونید کسب درآمد میلیونی با گوشی داشتید و دوره هاتون فروش بالایی داشته باشه، بهتره تا اول یه بیزینس پلن قدرتمند برای خودتون داشته باشید.
6- درآمدزایی از اینترنت با همکاری در فروش
شاید پیش خودتون فکر کنید که کسب درآمد با گوشی از طریق زدن پیج فروشگاهی، فقط برای کسانی هست که محصول و مغازه دارن. اما اصلا اینطور نیست.

برای درآمدزایی از اینترنتی میتونی یه پیج فروشگاهی بزنی و محصولات دیگران رو در اون معرفی کنی و به ازای فروش هر محصول، کمیسیون بگیری. (به طور مثال میری تو یه کفش فروشی که پیج فعالی تو اینستاگرام نداره. باهاش صحبت میکنی که من از محصولاتت عکس میگیرم و اونا رو میفروشم. در ازاش مثلا 10 یا 15 درصد کمیسیون میگیری. بعد که پیج فروشگاهیت رشد خوبی کرد و کلی مشتری داشتی، قیمت محصولاتت رو بالا میبری. به طور مثل کفش 500 هزارتومنی که 15 درصد فروشش برای تو هست رو، 700 هزار تومن میفروشی و ضمن دریافت کمیسیون، 200 هزار تومن هم سود میکنی.)

حالا شاید الان بگی که من خوشم نمیاد برم داخل مغازه ها و باهاشون مذاکره کنم.
آیا راه دیگه ای هم برای زدن پیج فروشگاهی و کسب درآمد با گوشی هستش؟

بله. میتونی از سیستم اشتراک در فروش دیجیکالا استفاده کنی و در ازای فروش محصولات دیجیکالا، ازش کمیسیون بگیری.

تا اینجا به خوبی مقاله اموزش کسب درامد با گوشی رو خوندی؟ برای موفقیت در مسیر همکاری در فروش لازمه تا به اصول بازاریابی و جذب مشتری تسلط پیدا کنی.
تا اینجا به خوبی مقاله اموزش کسب درامد با گوشی رو خوندی؟ برای موفقیت در مسیر همکاری در فروش لازمه تا به اصول بازاریابی و جذب مشتری تسلط پیدا کنی.

چگونه با گوشی کسب درآمد کنیم؟

ساده ترین راه کسب درآمد از اینترنت


پیش نیازهای همکاری در فروش :

آشنایی با سئو و تولید محتوای سئو شده برای رتبه گرفتن محصول در گوگل.
تسلط به مهارت عکاسی از محصول.
توانایی کار با اپلیکیشن های ویرایش عکس و فیلم
قدرت اجرای جریانسازی(بلاگری) در استوری ها.
یادگیری اصول بازاریابی و جذب مشتری.
میزان سختی : 5/10
دسترسی به منابع یادگیری رایگان : بسیار آسان
پتانسیل کسب درآمد ماهانه : ماهانه 2 تا 50 میلیون

روش همکاری در فروش گزینه ای مناسب برای کسب درآمد در خانه با گوشی و رسیدن به درآمد ماهانه 10 الی 15 میلیون هستش. برای موفقیت در این روش، لازمه تا با مهارت های بازاریابی، بلاگری و سئو آشنا باشید.
روش همکاری در فروش گزینه ای مناسب برای کسب درآمد در خانه با گوشی و رسیدن به درآمد ماهانه 10 الی 15 میلیون هستش. برای موفقیت در این روش، لازمه تا با مهارت های بازاریابی، بلاگری و سئو آشنا باشید.

7- خرید و فروش پیج های اینستاگرام
میدونستی یکی از روش های کسب درآمد با گوشی برای نوجوانان، خرید و فروش پیج اینستا یا کانال تلگرامیه؟!
از یه طرف پیج های زیادن هستن که یه مدت فعالیت خوبی داشتن ولی در ادامه تصمیم گرفتن تا مسیر کاری خودشون رو تغییر بدن. از طرف دیگه هم افراد زیادی هستن که دنبال خرید یک پیج فعال در حوزه کاری مربوط به خودشون هستن. این افراد دوست ندارن از صفر شروع کنن و میخوان خیلی سریع شروع به تولید محتوا، بازاریابی و فروش محصولاتشون کنن.
اگه بتونید به صورت تخصصی تو این زمینه فعالیت کنید، میتونید به درامد قابل قبولی برسید.

آیا به دنبال شغل اینترنتی با گوشی هستی؟ جالبه بدونی که یکی دیگه از راه های کسب درآمد با گوشی، خرید و فروش پیج های اینستاگرامه.
آیا به دنبال شغل اینترنتی با گوشی هستی؟ جالبه بدونی که یکی دیگه از راه های کسب درآمد با گوشی، خرید و فروش پیج های اینستاگرامه.

کسب درآمد با گوشی بدون سرمایه گذاری
پیش نیازهای روش خرید و فروش پیج در اینستاگرام :

آشنایی با مهارت مذاکره و چونه زدن
تسلط بالا در بررسی و جست و جوی پیج های هدف
تسلط به مهارت بازاریابی و توانایی جذب مشتری برای پیج های خریداری شده
داشتن پیج شخصی در این زمینه و معتبر سازی اسم خودتون با نمایش مشتریان راضی
میزان سختی : 6/10
دسترسی به منابع یادگیری رایگان : خیلی کم
پتانسیل کسب درآمد ماهانه : ماهانه 2 تا 100 میلیون

در مقاله آموزش پول درآوردن با گوشی توضیح دادیم که خرید و فروش پیج اینستاگرام یکی از روش های کسب درامد با گوشی بدون سرمایه هستش. اگر به دنبال کار انلاین با گوشی هستید ولی تجربه کمی از فضای مجازی دارید این شغل مناسب شما نیست.
در مقاله آموزش پول درآوردن با گوشی توضیح دادیم که خرید و فروش پیج اینستاگرام یکی از روش های کسب درامد با گوشی بدون سرمایه هستش. اگر به دنبال کار انلاین با گوشی هستید ولی تجربه کمی از فضای مجازی دارید این شغل مناسب شما نیست.

راه های کسب درآمد با گوشی
8- کسب درآمد از بازی موبایل (آپلود ویدیو و استریم)
شاید بشه گفت ساده ترین راه کسب درآمد با گوشی برای نوجوانان و دانشجویان، گذاشتن استریم و ضبط ویدیو از گیم پلی بازی های پرطرفدار موبایله! اگه مهارت بالایی تو بازی آنلاین داری، میتونی از بازی کردنت فیلم بگیری و داخل سایت آپارات بزاری. زمانی که بازدید ویدیوهات به حداقل ساعت مورد نظر رسید، میتونی از آپارات پول بگیری. (البته این موضوع برای یوتوب هم صدق میکنه ولی چون اکثر ما ایرانیا نمیتونیم به صورت مستقیم تبادل مالی و دلاری داشته باشیم، فقط آپارات رو معرفی کردیم.)

بارها شنیدید که میگن بازی کن و پول دربیار. اما حقیقت داره؟ بله. کسب درآمد با گوشی از طریق قراردادن ویدیو گیم پلی و استریم یکی از رایج ترین راه های درامد زایی با گوشی برای کودکان و نوجوانان در سراسر جهانه.
بارها شنیدید که میگن بازی کن و پول دربیار. اما حقیقت داره؟ بله. کسب درآمد با گوشی از طریق قراردادن ویدیو گیم پلی و استریم یکی از رایج ترین راه های درامد زایی با گوشی برای کودکان و نوجوانان در سراسر جهانه.

پیش نیازهای کسب درآمد با گوشی از طریق بازی کردن چیه؟

یه گیمر خوب باشی
داشتن یه گوشی که بتونه بازی های پرطرفدار رو اجرا کنه
نصب یکی از نرم افزارهای فیلمبرداری از صفحه نمایش
ساخت یک اکانت در آپارات
میزان سختی : 1.5/10
دسترسی به منابع یادگیری رایگان : خیلی زیاد
پتانسیل کسب درآمد ماهانه : ماهانه 1 تا 10 میلیون

کسب درآمد با گوشی برای نوجوانان چطور ممکنه؟ چگونه با گوشی پول در بیاریم بدون سرمایه؟ اگه یه گیمری و دوست داری تا درآمد اینترنتی با گوشی رو شروع کنی، اینو بدون که گذاشتن استریم یکی از ساده ترین روش های کسب درآمد میلیونی با موبایله.
کسب درآمد با گوشی برای نوجوانان چطور ممکنه؟ چگونه با گوشی پول در بیاریم بدون سرمایه؟ اگه یه گیمری و دوست داری تا درآمد اینترنتی با گوشی رو شروع کنی، اینو بدون که گذاشتن استریم یکی از ساده ترین روش های کسب درآمد میلیونی با موبایله.
کسب و کار اینترنتی با موبایل
9- درآمد بالا با عکاسی موبایل
اگه هم دنبال راه اندازی کسب و کار اینترنتی با موبایل هستی و هم به عکاسی علاقه داری (و البته دوربین گوشیت باکیفیته) میتونی به 3 روش زیر کسب درآمد با گوشی رو تجربه کنی.

به جای کسب درآمد از عکاسی با موبایل، شروع به آموزش تکنیک های عکاسی با گوشی کن. وقتی مخاطبان خودت رو جمع کردی هم میتونی دوره آموزشی بفروشی، هم میتونی ورکشاپ برگزار کنی و کسب درامد با گوشی به تومان به بهترین شکل ممکن تجربه کنی. (البته میتونی پروژه کاری و تبلیغات هم بگیری)
با فروشگاه های اینترنتی همکاری کن و از محصولاتشون عکس بگیر. ادیت های لازم رو روشون بزن. و در نهایت هزینه کار رو دریافت کن و این تصاویر رو در اختیار کارفرما قرار بده.
تصاویر فوق العاده جذابی از موضوعات مختلفی مثل طبیعت، جامعه، آشپزی و …. بگیر و به پیج ها، مجله های اینترنتی و … بفروش.
کسب درآمد با گوشی از طریق عکاسی با موبایل. بارها شنیدیم که میگوند با سرمایه 30 میلیونی ماهانه 8 میلیون درآمد دارم. اما با سرمایه 8 میلیونی هم میشه ماهی 80 میلیون درآمد داشت. همیشه در خاطر داشته باشید که سرمایه اصلی شما، مهارتیه که در اون تسلط دارید.
کسب درآمد با گوشی از طریق عکاسی با موبایل. بارها شنیدیم که میگوند با سرمایه 30 میلیونی ماهانه 8 میلیون درآمد دارم. اما با سرمایه 8 میلیونی هم میشه ماهی 80 میلیون درآمد داشت. همیشه در خاطر داشته باشید که سرمایه اصلی شما، مهارتیه که در اون تسلط دارید.

پیش نیازهای کسب درآمد از عکاسی :

آشنایی با اصول عکاسی
دوربین گوشی با کیفیت
تسلط به اپلیکیشن های ویرایش عکس
ساخت یک اکانت در آپارات
پرسونال برندینگ خودتون و ساخت نمونه کارهای جذاب
میزان سختی : 5/10
دسترسی به منابع یادگیری رایگان : بسیار راحت
پتانسیل کسب درآمد ماهانه : ماهانه 2 تا 6 میلیون

چگونه با گوشی درامد داشته باشیم؟ اگه به عکاسی علاقه داری، از همین امروز شروع به دیدن آموزش های رایگان عکاسی با موبایل در یوتوب و گوگل بکن و خیلی سریع کسب درآمد با گوشی از طریق عکاسی با موبایل رو شروع کن.
چگونه با گوشی درامد داشته باشیم؟ اگه به عکاسی علاقه داری، از همین امروز شروع به دیدن آموزش های رایگان عکاسی با موبایل در یوتوب و گوگل بکن و خیلی سریع کسب درآمد با گوشی از طریق عکاسی با موبایل رو شروع کن.


کسب درآمد در منزل


10- درآمدزایی با وردپرس
در حال حاضر بیش از 80 درصد سایت های ایرانی با وردپرس در حال اجرا هستند و این موضوع چند فرصت شغلی عالی و بدون نیاز به سرمایه برای شما به وجود می آورد.

کارشناس ورود اطلاعات
پشتیبان فروشگاه اینترنتی ووکامرس (یا پشتیبان سایت)
مسئول تولید محتوا متنی در بلاگ
و …
همگی جز ساده ترین روش های کسب درآمد در منزل بوده و همگی امکان فعالیت به صورت دورکاری را دارند.

مشاوره کسب درآمد از منزل با وردپرس
مشاوره کسب درآمد از منزل با وردپرس
مقاله پیشنهادی : مشاوره طراحی سایت وردپرس

(اگر اطلاعاتی در زمینه وردپرس، سایت های فروشگاهی، انواع وبسایت و اصطلاحات تخصصی این حوزه ندارید، حتما مقاله مشاوره وردپرس را مطالعه بفرمایید.)

پرسش و پاسخ کسب درآمد با موبایل
مراحل کسب درآمد میلیونی با گوشی چیه؟

در قدم اول لازمه تا با توجه به علایق و استعدادتون به یک مهارت پولساز مثل تولید محتوا، تدوین ویدیو، ادیت عکس و … بشید.
تو مرحله دوم باید با اصول بازاریابی و فروش آشنا بشید تا خیلی راحت برای خودتون مشتری جذب کنید.
هر زمان این دو مرحله رو طی کنید، درآمدزایی با گوشی برای شما به کاری کاملا ساده تبدیل میشه و میتونید به درآمد بالای 15 الی 30 میلیون در ماه برسید.

آیا درآمد بالای 200 میلیون در ماه با گوشی شدنیه؟

بله. کاملا شدنیه اما به پارامترهای مختلفی مثل سطح دانش، اعتماد به نفس، استمرار، صبر و … بستگی داره. تو یه مثال بررسی میکنیم.
فرض کنید که مدرس زبان انگلیسی هستید. شما راه های زیادی برای کسب درآمد از موبایل دارید. (با فرض اینکه شما اصول بازاریابی در این حوزه رو یاد گرفتید.) حالا این راه ها چیه؟

گرفتن سفارش ترجمه. (درآمد ماهانه : 3 تا 10 میلیون)
تولید محتوا سئو شده. (درآمد ماهانه : 4 تا 15 میلیون)
آموزش انگلیسی در یوتوب. (درآمد ماهانه : 6 تا 50 میلیون)
تدریس خصوصی در کلاس آنلاین. (درآمد ماهانه : 8 تا 30 میلیون)
فروش دوره آموزش زبان با تبلیغات. (درآمد ماهانه : 20 تا 60 میلیون)
آموزش رایگان انگلیسی همراه با بلاگری در اینستاگرام و برگزاری کمپین فروش دوره آموزشی. (درآمد ماهانه : 5 میلیون تا 3 میلیارد تومان)
چگونه کسب درآمد کنیم با گوشی؟ رشد فردی شما از نظر تخصص و شخصیت برای رسیدن به درآمدهای بالا کاملا ضروریه. اگه به کسب درامد اینترنتی واقعی رایگان با گوشی هستی، بهتره اول از همه روی ذهنیتت کار کنی.
چگونه کسب درآمد کنیم با گوشی؟ رشد فردی شما از نظر تخصص و شخصیت برای رسیدن به درآمدهای بالا کاملا ضروریه. اگه به کسب درامد اینترنتی واقعی رایگان با گوشی هستی، بهتره اول از همه روی ذهنیتت کار کنی.

چگونه با گوشی پول در بیاوریم؟

درآمد ماهیانه 6 میلیون

(روش های دیگر)
اگه مقاله آموزش درامد با گوشی رو مطالعه کردید اما هنوز هم دوست دارید تا با روش های بیشتری برای کسب درامد میلیونی با گوشی آشنا بشید، مطالعه مقاله های زیر رو به شما پیشنهاد میدیم.

اگر به دنبال کار کردن در خانه هستید و سرمایه خاصی برای شروع کارتان ندارید، هیچ گزینه ای بهترین از کار کردن به صورت فریلنسری نیست. به طور کلی فریلنسری یعنی شما دارای یک مهارت تخصصی مثل فتوشاپ، طراحی گرافیکی، موشن گرافی، تولید محتوا و … هستید و به ازای ارائه این خدمات در قالب یک پروژه از کارفرما پول دریافت میکنید.

اما بهترین مشاغل برای فریلنسری چیه؟ مقاله زیر به صورت کامل شما رو راهنمایی میکنه.

کسب و کار اینترنتی چیست؟

درآمد روزی یک میلیون

بطور کلی هر خدمت یا کالایی که از طریق اینترنت ارائه می‌شود، نمونه‌ای از کسب و کاری اینترنتی است. به عنوان مثال در چند سال گذشته برای خرید لباس به بازار می‌رفتید اما الان فروشگاه‌های اینترنتی یا صفحات مختلفی در شبکه‌های اجتماعی مثل اینستاگرام هستند که می‌توانید برای بررسی و خرید به آنها مراجعه کنید. یا برای شرکت در یک کلاس مجبور بودید که بصورت حضوری مراجعه کنید اما امروزه به دلیل شیوع کرونا بیشتر کلاس‌ها بصورت وبینار برگزار می‌شود.

مفید برای خواندن در حوزه کسب درامد

جستوی درامد اینترنتی

روی دکمه دانلود کلیک کنید پس از 1 دقیقه فایل چطوری از اینترنت پول در بیاریمبصورت خودکار دانلود شروع خواهد شد.

گزارش مسئوليت پست نوشته شده بر عهده‌ي نويسنده مي‌باشد، لطفا در صورتي که اين پست را ناقض قوانين مي‌دانيد به ما گزارش دهيد.

  • سال گذشته برای خرید لباس به بازار می‌رفتید اما الان فروشگاه‌های اینترنتی

    پاسخ:
    بله اینطوری
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.

فیلم های ترسناک 2024