دهکده استارت20

دانلود رایگان PDF بازی اندورید برنامه موبایل و فیلم و سریال جدید| مرجع آموزش و معرفی بهترین محصولات و خدمات روز دنیا

روانشناسی تاریک pdf

چطوری یوسی رایگان دریافت کنم؟

  • ۷۰۲

با استفاده از این ارز میتوانید اقدام به خرید الایت پس، لباس، اسکین ماشین و… کنید. اما عده ای نمیتوانند پول واقعی پرداخت کنند؛ پس با روش دریافت UC مجانی بازی PUBG MOBILE همراه سایت پلی مگ باشید.

دریافت UC مجانی بازی PUBG MOBILE از طریق Google Opinion Rewards

شما به راحتی میتوانید برنامه ای به نام Google Opinion Rewards را از گوگل دانلود کنید. این برنامه نیازمند این است که کاربر در ازای دریافت پاداش به سوالات و نظرسنجی ها (surveys) جواب بدهد. این نظرسنجی ها یا سوروی ها بسیار آسان هستند و با انجام آنها مقدار خوبی پول در قالب حساب گوگل پلی دریافت میکنید. وقتی حساب شما به مقدار کافی رسید میتوانید از آن برای خرید آیتم های پلی استور استفاده کنید. در ادامه آموزش گرفتن یوسی رایگان پابجی موبایل از طریق این برنامه را خواهید خواند.

قدم اول: نصب برنامه Google Opinion Rewards

گوگل پلی را در گوشی اندرویدی تان باز کنید و ‘Google Opinion Rewards’ را سرچ کنید و این برنامه را نصب کنید.

قدم دوم: انجام یک سوروی

ممکن است که برای بار اول که از این برنامه استفاده میکنید، پاداشی دریافت نکنید اما بعد از انجام چند سوروی شروع به دریافت پاداش میکنید.

قدم سوم: بازی پابجی موبایل را باز کنید

حالا  بازی را باز کنید و به قسمت پرداخت UC (UC Purchase) بروید. در اینجا میتوانید با استفاده از پاداش هایی که با برنامه Google Opinion Rewards بدست آوردید خرید کنید. کافی است روش خرید (method of payment) را روی Google Play Balance بگذارید. بعد از خرید مقدار انتخابی UC به اکانت پابجی تان اضافه میشود.

روش های دیگر آموزش گرفتن یوسی رایگان پابجی موبایل

همچنین روش های دیگری هستند که با استفاده از آنها میتوانید UC رایگان دریافت کنید:

برنامه های مشابه مثل Zupee Gold

برنامه های زیاد دیگری نیز مثل Zupee Gold برای دریافت پاداش وجود دارند. در این برنامه ها شما فقط باید به سوالات ساده پاسخ بدید و پاداش تان به صورت خودکار به والت برنامه واریز میشود. شما میتوانید با استفاده پاداش این برنامه در پابجی موبایل اقدام به خرید UC کنید.

گیفت کارت گوگل پلی

در برخی از سایت ها یا اپلیکیشن هایی مثل appKarma با انجام دادن وظایفی که در آنها شرح داده شده است گیفت کارت گوگل پلی رایگان دریافت میکنید. کافی است در این سرویس ها ثبت نام کنید و وظایف آنها را انجام دهید تا امتیاز دریافت کنید. با این امتیاز ها میتوانید گیفت کارت گوگل پلی بخرید و سپس با آن UC بخرید، بدون دخالت هیچ پول واقعی ای.

سوروی های آنلاین دیگر

برنامه های دیگری شبیه Google Opinion Rewards وجود دارند که در ازای پاسخ به سوروی ها، پاداش هایی به شما میدهند. همانطور که در بالا ذکر شد، شما باید به سوالات ساده پاسخ بدید تا پاداش تان به صورت خودکار به اکانت تان اضافه شود. برای دریافت پاداش بیشتر همیشه سوالات را با دقت بخوانید و پاسخ دهید.

الایت رویال پس در پابجی موبایل

بهترین راه برای دریافت UC مجانی بازی PUBG MOBILE روش Elite Pass است. در الایت پس با انجام برخی ماموریت ها در کل 600 UC دریافت میکنید. شما باید الایت پس پابجی را خریداری کنید و ماموریت های RP آن را کامل کنید. قیمت خرید الایت پس 600 UC است و بازیکنان با انجام این کار مقدار UC که پرداخت کردند یا پس خواهند گرفت.

اعتبار رایگان گوگل پلی

گوگل پلی به صورت تصادفی اعتبار رایگان به کاربران میدهد. با این اعتبار میتوانید UC پابجی بخرید. بازیکنان میتوانند مقداری که میخواهند خرج کنند را انتخاب کنند. این مبلغ به صورت خودکار از اعتبار گوگل پلی کسر میشود. بنابراین UC را میتوان با نرخ و قیمت کمتری خریداری کرد.

.

اموزش گرفتن یوسی رایگان با ردیم کد سایت دریافت یوسی رایگان برنامه یوسی رایگان برای پابجی موبایل Midasbuy یوسی رایگان برنامه یوسی رایگان چگونه از گوگل پلی یوسی رایگان بگیریم آموزش گرفتن یوسی در بازی پابجی موبایل کد یوسی رایگان پابجی

روی دکمه دانلود کلیک کنید پس از 1 دقیقه فایل چطوری یوسی رایگان دریافت کنم؟بصورت خودکار دانلود شروع خواهد شد.

گزارش مسئوليت پست نوشته شده بر عهده‌ي نويسنده مي‌باشد، لطفا در صورتي که اين پست را ناقض قوانين مي‌دانيد به ما گزارش دهيد.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.

فیلم های ترسناک 2024