دهکده استارت20

دانلود رایگان PDF بازی اندورید برنامه موبایل و فیلم و سریال جدید| مرجع آموزش و معرفی بهترین محصولات و خدمات روز دنیا

روانشناسی تاریک pdf

چیکار کنم آلتم بلند بشه درمان خانگی

  • ۵۹۱

چیکار کنم آلتم بلند بشه درمان خانگی در رابطه با افزایش سایز آلت تناسلی باید ابتدا این سوال پرسیده شود که آیا راه و روشی برای افزایش سایز آلت تناسلی مردانه وجود دارد یا خیر؟

اندازه آلت یکی از مواردی است که آقایان به آن اهمیت زیادی میدهند زیرا بر این باور هستند که اندازه آلت رابطه مستقیمی با کیفیت رابطه جنسی دارد.

بسیاری از افراد به علت کوچک بودن آلت تناسلی و کم بودن قطر آلت از روابط خود رضایت نداشته و این امر موجب نارضایتی آنها در رابطه جنسی میشود.

روش های طبیعی برای افزایش حجم آلت تناسلی مردانه

راه های متعددی برای افزایش سایز آلت مردانه وجود دارد.

در طب سنتی راه های مختلفی برای افزایش سایز و افزایش حجم آلت وجود دارد که از آنها میتوان استفاده کرد.

یکی از روش های قطعی برای افزایش حجم آلت تناسلی استفاده از روغن خراطین است.

روغن خراطین چیست؟

بسیاری از مردم بر این باور هستند که خراطین نیز همانند بسیاری از روغن های موجود در بازار عصاره یک گیاه هست. اما باید بدانید روغن خراطین از یک کرم گرفته میشود.

استفاده از روغن خراطین یکی از روش های طبیعی است که میتوانید از آن برای افزایش حجم آلت خود استفاده کنید. برای تهیه روغن خراطین باید به این نکته دقت داشته باشید که روغن خراطین باید بویی شبیه به گوشت گندیده داشته باشد و بویی مانند عصاره های گیاهی نداشته باشد. رنگ روغن خراطین اصل نیز باید تیره باشد.

از روغن خراطین اصل استفاده های زیادی میشود که از جمله آنها میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. حجم دهنده سینه
  2. حجم دهنده لب
  3. از بین بردن چین و چروک های پوستی
  4. از بین بردن لک های ایجاد شده روی پوست
  5. بزرگ کردن آلت تناسلی
  6. درمان زود انزالی

استفاده از روغن خراطین برای افزایش سایز آلت مردانه

همانطور که گفته شد، روغن خراطین اصل موارد مصرف بسیاری دارد و بسیاری از افراد از آن استفاده میکنند.

ممکن است شما نیز در عطاری ها و بسیاری از سایت ها از تاثیرات معجزه آسای روغن خراطین در افزایش سایز آلت تناسلی شنیده باشید. اما این نکته را باید به خاطر بسپارید که نباید از روغن خراطین توقع معجزه داشت به طوری که شب از آن استفاده کرده و روز بعد با افزایش چشم گیر سایز آلت خود مواجه شوید.

همانطور که گفته شد استفاده از روغن خراطین برای حجم دادن به اندام ها مورد استفاده قرار میگیرد. خانم ها برای حجم دادن به لب، سینه، باسن، ران و آقایون نیز برای افزایش طول و حجم آلت تناسلی خود از آن استفاده میکنند.

روغن خراطین

روغن خراطین چند سانت آلت تناسلی را بزرگ میکند؟

این موضوع بسیار حائز اهمیت است و همانطور که گفته شد نباید از این اکسیر توقعات نا به جا داشت. با استفاده از این روغن آلت تناسلی شما تا دو سانت افزایش طول پیدا میکند. و طبیعی است که ماساژ دادن با این روغن سبب گردش خون شده و این امر سبب افزایش قط آلت تناسلی نیز میشود. روغن خراطین اصل به دلیل داشتم مقادار زیادی از آلانتوئین و کلاژن سبب افزایش حجم آلت تناسلی میشود. استفاده از روغن خراطین اصل اهمیت زیادی در نتیجه کار دارد شما میتوانید روغن خراطین را از سایت طلا طبیعت تهیه کنید.

در استفاده از روغن خراطین باید به چه نکاتی توجه کرد

  • در استفاده از این روغن همانند سایر روغن ها باید صبر داشته باشید.
  • این روغن را با انواع روغن های حجم دهنده دیگر مانند روغن شنبلیله میتوان مخلوط کرد.
  • اگر به دنبال یک روش سریع برای افزایش سایز و حجم آلت خود هستید بهتر از از روش های دیگری بجز روغن درمانی استفاده کنید.

نحوه استفاده از روغن خراطین اصل برای افزایش سایز اندام تناسلی

  1. قبل از مصرف هر روغنی بهتر است محل مورد نظر را به خوبی بشویید تا تمیز شود.
  2. بعد از شستشو و خشک کردن آلت تناسلی خود را به خوبی ماساژ داده تا جریان خون در آن محل افزایش پیدا کند.
  3. ۳ الی ۵ قطره روغن خراطین اصل را روی محل مورد نظر ریخته و شروع به ماساژ دادن نمایید.
  4. روزی یکبار حداقل این عمل را تکرار کنید تا نتیجه مطلوب حاصل شود.
  5. به این نکته توجه داشته باشید که زمان ماساژ دادن مهم نیست شما باید ماساژ دادن را تا زمانی که روغن به خوبی جذب پوست شود ادامه دهید.
  6. روغن خراطین باید حداقل به مدت ۸ ساعت روی پوست باقی بماند تا تاثیر خود را بگذارد.

روش های افزایش سایز آلت تناسلی

از جمله روش های قطعی برای افزایش سایز میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

  • انجام تمرینات کششی
  • عمل جراحی
  • استفاده از دستگاه کشش

تاثیر دستگاه کشش برای افرایش سایز آلت تناسلی

این روش یکی از روش هایی است که تاثیر چندانی در افزایش سایز آلت ندارد با این حال گزارش ها حاکی از این است که با استفاده از این روش طول آلت برخی از افراد تا حدود ۲ سانت نیز افزایش پیدا کرده است.

این دستگاه حرکات کششی را انجام میدهد که باعث افزایش طول آلت تناسلی میشود.

نباید توقع داشت که با این روش قطر آلت تناسلی نیز افزایش پیدا کند. استفاده بیش از حد از از این دستگاه سبب آسیب رسیدن به بافت های داخلی دستگاه تناسلی میشود پس در هنگام استفاده از این روش باید بسیار با احتیاط عمل کنید.

روش های افزایش الت تناسلی

انجام حرکات کششی برای افزایش اندازه آلت

یکی دیگر از روش هایی که برای این منظور میتوان از آن بهره برد انجام حرکات کششی است. سعی داشته باشید از این روش تا حد امکان استفاده نکنید زیرا استفاده مکرر آن ممکن است باعث آسیب رسیدن به بافت آلت شود. این روش بیشتر برای افزایش طول آلت استفاده میشود ولی به دلیل افزایش جریان خون باعث افزایش قطر آلت تناسلی مردانه نیز میشود.

در این روش به وسیله دستان خود تمرینات کششی را انجام میدهیم.

برای انجام تمرینات کششی بهترین حالت این است که سرپا باستید و حرکات کششی را انجام دهید. این تمرینات را روزی ۱ الی ۲ بار انجام دهید و از انجام آن بیش از دوبار در روز بپرهیزید.

معایب انجام حرکات کششی

  1. اختلال در نعوذ
  2. آسیب رسیدن به بافت
  3. پارگی رباط
  4. پارگی رگ
  5. خارش

عمل جراحی برای افزایش سایز آلت تناسلی

یکی از روش های بسیار پر ریسک و خطرناک برای افزایش طول آلت تناسلی عمل جراحی است که این عمل بسیار خطرناک و سخت میباشد. سایز آلت تناسلی در حالت نعوذ باید حداقل ۱۲ سانتی متر باشد. اگر اندازه آلت از این مقدار کمتر بود ابتدا باید روش های طبیعی را امتحان کرد و در آخرین مرحله به فکر عمل جراحی افتاد.

چیکار کنم آلتم بلند بشه درمان خانگی

معایب عمل جراحی

این عمل جراحی عوارض بسیار زیادی دارد و یکی اصلی ترین معایب این عمل ایجاد اختلال در نعوذ است که بعد از عمل به وجود می آید.

توجه داشته باشید که همواره روش های بسیاری وجود دارد که شما با استفاده از آن می توانید اندازه آلت تناسلی تان را افزایش دهید.به همین خاطر می توانید با مراجعه کردن به قسمت روغن های گیاهی از زندگی جنسی خود لذت ببرید.

در آخر لازم است به این نکته اشاره کنیم که برای افزایش قطر آلت تناسلی سعی کنید از روش هایی استفاده کنید که حداقل ضرر را به همراه داشته باشد.

به طور کلی استفاده از مواد طبیعی که ساخته دست بشر نیستند در صورتی که وارد معده و خون نشوند ضرری برای بدن ندارند به همین منظور استفاده از روغن خراطین اصل به صورت موضعی ضرری نداشته و آسیبی به بدن شما وارد نمیکند. برای اینکه زحمات شما در طول دوره درمان به هدر نرود بهتر است از روغن های اصل استفاده کنید. شما میتوانید روغن خراطین اصل را از سایت طلا طبیعت تهیه کرده و استفاده نمایید.

افزایش سایز الت تناسلی

روی دکمه دانلود کلیک کنید پس از 1 دقیقه فایل چیکار کنم آلتم بلند بشه درمان خانگیبصورت خودکار دانلود شروع خواهد شد.

گزارش مسئوليت پست نوشته شده بر عهده‌ي نويسنده مي‌باشد، لطفا در صورتي که اين پست را ناقض قوانين مي‌دانيد به ما گزارش دهيد.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.

فیلم های ترسناک 2024