دهکده استارت20

دانلود رایگان PDF بازی اندورید برنامه موبایل و فیلم و سریال جدید| مرجع آموزش و معرفی بهترین محصولات و خدمات روز دنیا

روانشناسی تاریک pdf

کسب درآمد اینترنتی با کلیک کردن

  • ۵۶۷

روش جدید کسب درآمد بدون دردسر

اگر میخواهید یک درآمد مناسب و مطمئن را تجربه کنید پیشنهاد میکنم ادامه مطلب را از دست ندهید.

آموزش کسب درآمد رایگان اینترنتی

۱۰ مانع بزرگ ثروتمند شدن

پیش از این‌که بتوانید پولدار شدن را تجربه کنید، باید یک استراتژی داشته باشید و بدانید به چه دلایلی تا به حال به این هدف نرسیده‌اید. در این‌جا ۱۰ دلیل آورده شده است که چرا اکثر افراد نمی‌توانند میلیاردر شوند و به آرزوی پولدار شدن خود دست پیدا کنند.

1. راهنما و مرشد ندارید که درست هدایتتان کند
باید خودتان را به محاصره‌ی آدم‌های مثبت درآورید. مهم‌ترین چیز این است که شخصی را پیدا کنید که بتوانید به او اعتماد کنید و به شما کمک کند در مسیر درست گام بردارید.
آدم‌هایی که به آنها اعتماد می‌کنید باید شما را به سوی موفقیت راهنمایی کنند.

2. دوست ندارید چیزی را قربانی کنید
شما واقعا نمی‌توانید کیکی را داشته باشید و بخورید، بدون این‌که چیزهایی را به ازای آن فدا یا قربانی کنید. اگر نمی‌توانید به ازای تمرکز بر شغل‌تان، چیزهایی مثل رفیق‌بازی یا بیرون رفتن یا شرکت در جشن‌ها را قربانی کنید، هرگز به موفقیت مالی که به دنبالش هستید نخواهید رسید.

3. از شکست می‌ترسید
اگر از شکست بترسید، هرگز بر آن غلبه نخواهید کرد...

4. هدف شما روشن نیست، به همین دلیل اقدامات شما روشن نیست
اگر هدف صریح و روشنی در ذهن‌تان و نیز گام‌های اجرایی روشن برای رسیدن به آن هدف ندارید، هرگز یک میلیاردر نخواهید شد. وقت بگذارید و برنامه‌ریزی کنید و آن را به درستی اجرا کنید.

5. فکر می‌کنید آدم‌های دیگر می‌توانند موفق شوند، ولی خودتان نمی‌توانید
برای پولدار شدن باور داشته باشید می‌توانید موفق شوید. خودتان را به عنوان مرد یا زنی موفق تجسم کنید که روزی به او غبطه می‌خوردید. اگر خودتان را به عنوان میلیاردر موفق تجسم کنید، و حقیقتا باور داشته باشید این اتفاق می‌تواند رخ دهد، یک گام به هدف‌تان نزدیک‌تر هستید.

6. فکر می‌کنید سوابق تحصیلی گذشته یا مکان شما مانع موفقیت‌تان است
هیچ‌چیز نمی‌تواند شما را از رسیدن به موفقیت باز دارد. این جمله را تکرار کنید: هیچ‌چیز نمی‌تواند من را از رسیدن به موفقیت باز دارد.

7. از اینترنت درست استفاده نمی‌کنید
اینترنت جهان را تغییر داده است و کماکان نیز تغییر خواهد داد. اگر از آن استفاده نمی‌کنید، نمی‌توانید از مزیت یکی از قدرتمندترین ابزارهای پول‌سازی عصر ما برخوردار شوید.

8. توجیه می‌کنید که پول نمی‌تواند خوشبختی بخرد، و فراموش می‌کنید که می‌تواند آزادی بخرد
پول بلیط شما برای آزادی است. به همین خاطر بیشتر آدم‌های جهان آن را می‌خواهند. آزادی می‌تواند به خوشبختی بینجامد. برای یافتن انگیزه‌تان روی آزادی تمرکز ‌کنید که آن را با پول می‌‌‌‌‌‌توانید بخرید.

9. با جمع نادرستی می‌پرید
برای پولدار شدن آدم‌های دوروبر شما باید سیستم پشتیبان شما باشند. آنها باید آدم‌هایی باشند که همیشه و در همه حال برای کمک به شما حاضرند، و شما را تشویق می‌کنند و مثبت و متمرکز نگه می‌دارند. جمع دوستان و خانواده‌تان نباید به هیچ‌وجه بی‌توجه یا منفی باشند. اگر هستند، وقت آن است که جمعی جدید پیدا کنید.

10. به جای ساختن مجموعه‌ای از مهارت‌ها به دنبال شانس و برنده‌شدن در قرعه‌کشی هستید
برای پولدار شدن ساختن مجموعه‌ی مهارت‌ها و دانش‌ها در بلندمدت بهتر است. مطمئنا وقت بیش‌تر و کار بیش‌تری را می‌طلبد، ولی می‌تواند شما را به موفقیت بلندمدت که مطلوب و خواسته‌ی شما است برساند.

این موانع را به ذهن بسپارید. وقتی می‌خواهید برای هدف حرفه‌ای بعدی‌تان برنامه‌ریزی کنید، در وهله‌ی اول خواهید دید اگر این موانع را رفع کنید چقدر توانمند و قابل خواهید بود.

 

در ادامه یک کتاب آموزشی رایگان رو به شما می دهیم تا بیاموزید که چطوری از اینترنت به راحتی میتوانید کسب درآمد کنید.

دانلود رایگان

 

روی دکمه دانلود کلیک کنید پس از 1 دقیقه فایل کسب درآمد اینترنتی با کلیک کردنبصورت خودکار دانلود شروع خواهد شد.

گزارش مسئوليت پست نوشته شده بر عهده‌ي نويسنده مي‌باشد، لطفا در صورتي که اين پست را ناقض قوانين مي‌دانيد به ما گزارش دهيد.

نظرات: (۰) هيچ نظري هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.

فیلم های ترسناک 2024