-
جمعه, ۲۵ مهر ۱۳۹۹، ۰۵:۵۷ ب.ظ
-
۳۶۵
ارزش پیشنهادی از محوری ترین اجزای سازنده یک مدل کسب و کار محسوب می شود که بیانگر محصولات و خدماتی است که برای یک بخش خاص از مشتریان، خلق ارزش می نماید. در واقع، ارزش پیشنهادی دلیلی برای ترجیح یک شرکت به سایر شرکت ها توسط مشتریان است. به عبارت دیگر، ارزش پیشنهادی در مدل کسب و کار، مجموعه ای از منافع است که شرکت به مشتریان پیشنهاد می دهد. عدم آگاهی کامل از ارزش پیشنهادی و تفاوت آن با ویژگی محصول، منجر به تولید محصولی می شود که منطبق بر نیازهای مشتری نبوده و متعاقبا مورد استقبال نیز قرار نخواهد گرفت و این موضوع تا حد زیادی منجر به هدر رفت منابع یک کسب و کار می شود که اهمیت یک ارزش پیشنهادی مناسب را مورد تاکید قرار می دهد.
👤 مدرس: محمد مرادی