دهکده استارت20

دانلود رایگان PDF بازی اندورید برنامه موبایل و فیلم و سریال جدید| مرجع آموزش و معرفی بهترین محصولات و خدمات روز دنیا

روانشناسی تاریک pdf

برنامه اندروید ساعت دیجیتال کلاسیک | با تم های مختلف

  • ۵۵۱۲

برنامه رایگان ساعت دیجیتال با تم های مختلف

این برنامه زیبا با دارا بودن چندین تم مختلف ساعتی متفاوت را در گوشی شما نمایش می دهد که یک جلوه ویژه و متفاوت به موبایل شما خواهد داد می توانید در ادامه مطلب این ساعت کلاسیک رو دانلود کنید...

دانلود ساعت دیجیتال اندروید 

دانلود ساعت دیجیتال اندروید   دانلود ساعت زیبا برای اندروید  

دانلود ساعت دیجیتال برای موبایل دانلود ویجت ساعت برای اندروید با طرح جدید

ساعت دیجیتال LED کلاسیک زمان فعلی ، تاریخ و روز هفته را نمایش می دهد.
هزاران ترکیب رنگ در دسترس است.
ساعت دیجیتال LED کلاسیک برنامه تصویر زمینه زنده بسیار قابل تنظیم است ، شما می توانید ویژگی های زیر را سفارشی کنید:

☆ زمینه
☆ نمایش جلوه جلوه؛
☆ نمایش تاریخ ، روز هفته ، ثانیه ها
color رنگ اصلی.
size اندازه ساعت؛
position موقعیت ساعت
☆ اثر اختلاف منظر

دستگاه Android خود را با طراحی ساعت زیبا تغییر دهید ، این تصویر زمینه زنده زیبا را بارگیری کنید و از آن لذت ببرید!

Digital Clock LED Classic یک ساعت دیجیتالی سبک جدید برای صفحه نمایش شماست. این تصویر زمینه زنده رایگان و بسیار سفارشی است.
آیا تاکنون خواسته اید یک ساعت دیجیتالی مدرن کاملاً طراحی شده داشته باشید که زمان و تاریخ دقیق آن را نمایش می دهد؟ شما در جای مناسب هستید ما یک برنامه ساعت دیجیتال شگفت انگیز ایجاد کرده ایم که تمام نگرانی های شما را از بین می برد!

با استفاده از این ساعت دیجیتالی شیک برای اندروید ، صفحه نمایش تلفن خود را به نظر بسپارید.
اگر دوست دارید صفحه نمایش تلفن خود را با تصاویر پس زمینه زنده سفارشی کنید ، این یک اپلیکیشن فانتزی است که به گونه ای طراحی شده است که با هر زمینه پس زمینه انتخابی شما کاملاً مطابقت دارد. صفحه نمایش تلفن خود را با ساعت و ساعت تاریخ دیجیتال تزئین کنید و به داشتن بهترین صفحه نمایش خانگی افتخار کنید.

دیجیتال ساعت کلاسیک LED کلاسیک به شما امکان می دهد تا در میان تمام طراحی های سرگرم کننده و خلاقانه زمان و تاریخ ، تم ساعت دیجیتال ایده آل را پیدا کنید. آیا به دنبال یک ساعت دیجیتالی هستید که در همه زمان ها آرامش به نظر برسد و می تواند آرامش در شما ایجاد کند؟ اگر چنین است ، این ساعت دیجیتالی را سیاه ، آبی یا هر رنگ دیگری امتحان کنید و بگذارید درخشش نئونی ظریف باعث شود که عاشق تلفن یا رایانه لوحی اندرویدی خود شوید. هیچ کاغذ دیواری دیگر سبک های مختلف زیادی ندارد - از طرح های ظریف و ساده گرفته تا پیچیده و پیشگامانه ،

ساعت دیجیتالی نوعی از ساعت است که زمان را به صورت دیجیتالی مانند اعداد یا سایر نمادها نشان می دهد ، بر خلاف ساعت آنالوگ ، جایی که زمان توسط موقعیت های دستهای چرخان نشان داده می شود.

برای نمایش زمان ، بیشتر ساعتهای دیجیتالی از یک LED هفتگانه ، VFD یا LCD برای هر چهار رقم استفاده می کنند. آنها به طور کلی عناصر دیگری را نیز شامل می شوند تا مشخص کنند زمان AM است یا PM ، تنظیم زنگ تنظیم شده است یا خیر.

بیشتر ساعتهای دیجیتالی ساعت روز را با فرمت 24 ساعته نمایش می دهند. در ایالات متحده و چند کشور دیگر ، یک گزینه توالی ساعتی که معمولاً مورد استفاده قرار می گیرد ، یک قالب 12 ساعته با برخی از نشانه های AM یا PM است. برخی از ساعت های زمانی ، مانند بسیاری از ساعتهای دیجیتالی ، می توانند بین حالتهای 12 تا 24 ساعته جابجا شوند. شبیه سازی چهره به سبک آنالوگ اغلب از یک صفحه LCD استفاده می کند ، و بعضی اوقات این موارد "دیجیتال" نیز توصیف می شود.

ساعت دیجیتال LED کلاسیک یک برنامه کاملاً رایگان برای استفاده است ، بنابراین از روز خود لذت ببرید. لطفا انتقادات و پیشنهادات ارزشمند خود را برای بهبود این برنامه به ما ارائه دهید.

ساعت کنار تخت خواب و تصاویر پس زمینه زنده شما در حال حاضر با یک شکل زیبا و در عین حال کلاسیک با همه جدید کلاسیک دیجیتال ساعت دیجیتال گرد هم آمده اند.
از این پس ، می توانید ساعت جانبی تختخواب خود را در هر نقطه با Digital Clock LED Classic ، تنها اپلیکیشن موجود در اندرویدی که از نظر ظاهری و ویژگی ها با ساعت دیجیتالی واقعی مطابقت دارد ، حمل کنید.

با استفاده از Digital Clock LED Classic ، موبایل خود را به سبک نئون تزئین کنید.
این یک ساعت دیجیتالی ساده با اثر LED است.
با تنظیم سفارشی ساعت ، تلفن همراه خود را به حالت شب تبدیل کنید.

چه خبر از آخرین تغییرات:
اصلاحات کوچک

حجم برنامه: 4MB

دانلود برنامه ساعت کلاسیک

مطالب مرتبط:

دانلود برنامه ساعت مدرن

روی دکمه دانلود کلیک کنید پس از 1 دقیقه فایل برنامه اندروید ساعت دیجیتال کلاسیک | با تم های مختلفبصورت خودکار دانلود شروع خواهد شد.

گزارش مسئوليت پست نوشته شده بر عهده‌ي نويسنده مي‌باشد، لطفا در صورتي که اين پست را ناقض قوانين مي‌دانيد به ما گزارش دهيد.

نظرات: (۰) هيچ نظري هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.

فیلم های ترسناک 2024