دهکده استارت20

دانلود رایگان PDF بازی اندورید برنامه موبایل و فیلم و سریال جدید| مرجع آموزش و معرفی بهترین محصولات و خدمات روز دنیا

روانشناسی تاریک pdf

برنامه Powerful Phone Cleaner 2020 افزایش سرعت اندروید

  • ۱۲۱۸

بهترین برنامه افزایش سرعت اندروید

اگر گوشی شما به دلایل مختلف دچار هنگ یا کاهش سرعت شده است و در اجرای برنامه های مختلف به مشکل برمی خورد ، چاره کار داشتن یک برنامه برای پاکسازی رام و کش گوشی  شماست در ادامه مطلب این برنامه را دانلود کنید...

دانلود برنامه افزایش سرعت موبایل های اندروید

دانلود برنامه افزایش سرعت موبایل های اندروید  دانلود برنامه تقویت کننده cpu گوشی موبایل

دانلود برنامه تقویت کننده cpu گوشی موبایل 

دانلود برنامه افزایش کارایی باطری موبایل

دانلود برنامه افزایش کارایی باطری موبایل

دانلود برنامه خنک کننده موبایل

دانلود برنامه خنک کننده موبایل

Powerful Cleaner Phone - Cleaner & Booster یک برنامه تمیز کننده حرفه ای است

، از جمله پاک کننده حافظه نهان ، پاک کننده آشغال ، تمیز کننده فضای نگهدارنده ، پاک کننده اعلان ، رم را آزاد ، فضای خالی ، کولر CPU ، محافظ باتری ، تقویت کننده بازی ، تقویت کننده تلفن برای سیستم عامل اندروید ، که همه با یک کلید در این برنامه تمیزکننده هوشمند ترکیب شده اند.
پاک کننده تلفن قدرتمند - Cleaner & Booster ، با بهره گیری از 100 میلیون کاربر در سراسر جهان ، یک پاک کننده هوشمند برای اندرویدی است ، متعهد به تمیز کردن تلفن و تقویت تلفن همراه برای عملکرد بهتر تلفن است.

برنامه تمیز کردن: پاک کننده تلفن قدرتمند جعبه ابزار تقویت کننده تمیزکننده تلفن شخصی شخصی شماست به شما در تمیز کردن تلفن و تقویت تلفن کمک می کند.

فقط برنامه تمیز کردن کلاس جهانی را بارگیری و لذت ببرید! پاک کننده قدرتمند تلفن: پاک کننده تلفن برای اندروید! عملکرد تلفن Android خود را اکنون افزایش دهید!

پاک کننده قدرتمند تلفن - فقط یک شیر آب برای تمیز کردن تلفن و تقویت تلفن همراه.
چگونه پاک کننده تلفن قدرتمند ما عملکرد دستگاه شما را بهبود می بخشد؟

- پاک کننده هوشمند و پاک کننده هوشمند
پاک کننده تلفن قدرتمند برای کاربران عزیز آندروید با طراحی UI زیبا و حرفه ای پاک کن یک شیر آب. تمیز کردن تلفن و تقویت موبایل فقط از طریق یک شیر بسیار سریع و راحت است.

🌊 پاک کننده کش و پاک کننده جلوگیری از هنگ
پاک کننده قدرتمند تلفن به راحتی برنامه های بی فایده یا پرونده های آشغال باقیمانده و پرونده های حافظه پنهان را پاک می کند ، که اصلی ترین عوامل موثر بر عملکرد تلفن هستند ، که می تواند تا حدودی به باتری پس انداز نیز کمک کند. برای تقویت حافظه تلفن با Junk Cleaner تمیز کنید!

em تمیز کننده و حافظه تمیز کننده حافظه
پاک کننده قدرتمند تلفن ، پرونده های ناخواسته ذخیره شده در کارت SD شما را اسکن و حذف خواهد کرد تا بتواند رم را آزاد کند ، فضای شما را آزاد کند و حافظه را تقویت کند ، که همچنین می تواند به اهداف ما برسد: تلفن را تمیز کنید و موبایل را تقویت کنید.

🌊 پاک کننده یادداشت
پاک کننده قدرتمند تلفن به شما کمک می کند تا اعلان های آزار دهنده و بی پایان را فقط در یک شیر آب تمیز کنید ، مهم نیست که آنها از کدام برنامه نصب شده در تلفن شما استفاده کنند. سوپر پاک کننده همچنین می توانید اعلان های ناخواسته را مسدود کند.

erCPU کولر
پاک کننده قدرتمند تلفن ، همچنین به عنوان یک برنامه تقویت کننده حرفه ای ، می تواند دمای پردازنده را به حداقل برساند و عملکرد را بهبود ببخشد ، که می تواند به Battery Saver نیز کمک کند.

⚡️ صرفه جویی در مصرف باتری
پاک کننده قدرتمند تلفن می تواند برنامه های پر مصرف را خاموش کند تا طول عمر باتری شما افزایش یابد. همچنین یک برنامه تمیز کردن مانند CPU Cooler است.

افزایش تقویت کننده بازی
پاک کننده تلفن قدرتمند با کمک پاک کننده حافظه نهان و ذخیره سازی ، می تواند عملکرد سرعت را بالا ببرد و به صورت تخصصی فضای بیشتری را آزاد کند و RAM بیشتری را برای اجرای بازی آزاد کند.

افزایش برنامه تقویت کننده تلفن
پاک کننده تلفن قدرتمند ما یک پاک کننده هوشمند در سراسر جهان است که انواع برنامه تمیز کردن تلفن و تقویت برنامه تلفن را برای بهینه سازی تلفن و سرعت بخشیدن به تلفنتان ترکیب می کند! برای تقویت تلفن همراه اکنون بارگیری کنید!

برنامه تمیز کننده تلفن حرفه ای و اندرویدی حرفه ای و با UI هوشمند مقادیر برنامه تمیز کردن کلاس جهانی را برای کاربران اندرویدی ارائه می دهد: نه تنها پاک کننده هوشمند با پاک کننده حافظه پنهان و نگهدارنده ، بلکه تقویت کننده تلفن با Battery Saver و CPU Cooler در کنار هم باعث تمیز کردن تلفن تمیز و تقویت موبایل می شوند . برنامه تمیز کردن: پاک کننده قدرتمند تلفن مورد اعتماد بسیاری از کاربران در سراسر جهان است! یک شیر برای تمیز کردن تلفن! برای لذت بردن از این برنامه بارگیری کنید!

فقط برنامه تمیز کردن را بارگیری کنید: پاک کننده قدرتمند تلفن - پاک کننده تلفن و تقویت کننده تلفن اکنون!

چه خبر از آخرین تغییرات:
تجربه محصول را بهبود بخشید

حجم برنامه: 8MB

دانلود رایگان افزایش سرعت موبایل

برنامه های مرتبط:

برنامه آنتی ویروس، افزایش سرعت، پاک کننده

روی دکمه دانلود کلیک کنید پس از 1 دقیقه فایل برنامه Powerful Phone Cleaner 2020 افزایش سرعت اندرویدبصورت خودکار دانلود شروع خواهد شد.

گزارش مسئوليت پست نوشته شده بر عهده‌ي نويسنده مي‌باشد، لطفا در صورتي که اين پست را ناقض قوانين مي‌دانيد به ما گزارش دهيد.

نظرات: (۰) هيچ نظري هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.

فیلم های ترسناک 2024