دهکده استارت20

دانلود رایگان PDF بازی اندورید برنامه موبایل و فیلم و سریال جدید| مرجع آموزش و معرفی بهترین محصولات و خدمات روز دنیا

روانشناسی تاریک pdf

دانلود برنامه یادگیری و خواندن زبان ژاپنی X2

  • ۱۰۸۸

دانلود برنامه آموزش زبان ژاپنی

برنامه اندروید مناسب برای آموزش و یادگیری زبان ژاپنی ، قدرت یادگیری زبان ژاپنی خود را دو برابر کنید. یکی از بهترین برنامه های کاربردی در زمینه آموزش زبان ژاپنی در ادامه می توانید دانلود کنید.

بهترین برنامه اندروید آموزش زبان ژاپنی در ایران

دانلود برنامه آموزش زبان ژاپنی  

دانلود برنامه اموزش زبان ژاپنی در موبایل

دانلود برنامه آموزش زبان ژاپنی رایگان

روش جدید آموزش زبان ژاپنی در موبایل

دانلود برنامه آموزش زبان ژاپنی  واقعی

برنامه اندروید یادگیری زبان ژاپنی بصورت واقعی

برنامه اندروید یادگیری زبان ژاپنی بصورت واقعی

 

دانلود برنامه یادگیری زبان ژاپنی

یادگیری خواندن و نوشتن ژاپنی با بالاترین امتیاز برنامه کانجی در فروشگاه است.
تمام ویژگی های یادگیری کاملاً رایگان است ، بنابراین بدون توجه به سطح مهارت شما در حال حاضر می توانید پرش کنید. هیچ تبلیغی وجود ندارد ، اما اگر می خواهید اهدا کنید ، نسخه پولی وجود دارد. این ویژگی دارای امتیاز اضافی اضافی مانند خروجی گفتار ، همگام سازی بین دستگاه های مختلف ، لیست های مطالعه تعریف شده توسط کاربر و غیره

اکثر برنامه های دیگر به سادگی دیوارهای اطلاعاتی راجع به یک کانجی بعد از دیگری به شما ارائه می دهند و از شما انتظار دارند که با استفاده از روش های بسیار خسته کننده و ناکارآمد ، کل این قسمت را طی کنید.

در مقابل ، رویکرد انقلابی Kanji Tree ساده ، سرگرم کننده و بسیار مؤثر است. هرچه بیشتر یاد بگیرید ، بیشتر می توانید کاوش کنید. و هرچه بیشتر کاوش کنید ، یادگیری قبلی شما تقویت می شود.

• بازی تشخیص Kanji.
فرایند یادگیری به سه مرحله طبیعی تقسیم می شود. اولین مقدمه ای ملایم است که ناحیه تطبیق الگو را در مغز شما آموزش می دهد تا اشکال کانجی را بشناسد. با تمرکز بر روی این فعالیت برای شروع ، خودتان را با قدرت واقعی یادگیری خود شگفت زده خواهید کرد.

• بازی خواندن کلمه.
مرحله بعدی کانجی را که می توانید بشناسید انجام می دهد و کلمات ژاپنی را به شما یاد می دهد که از آنها استفاده کنید. بسته به نوع کلمه ای که در آنها استفاده شده است ، بیشتر kanji را می توان تلفظ کرد. با یادگیری کلمات واقعی ، شما به طور طبیعی تلفظ های کانجی را همزمان می آموزید. وقت خود را در تلاش برای حفظ کردن لیستهای بی معنی و یا تلفظ های مبهم که هرگز به آنها نیازی نخواهید کرد ، تلف نکنید.

• بازی نوشتن کلمه.
مرحله آخر برای لاغر کردن کانجی قادر به نوشتن آنهاست. این امر آنها را به شکلی قفل می کند که خواندن هرگز به تنهایی انجام نمی دهد.

• با سرعت خودت حرکت کن
Kanji Tree از مطالعه کانجی استفاده می کند و آن را به یک تجربه جالب و لذت بخش تبدیل می کند. شما همیشه در کنترل هستید. چیزهای جدید را مطالعه کنید یا موردی را که قبلاً دیده اید تجدیدنظر کنید ، هر چیزی که متناسب با روحیه شما باشد. عصرها به مدت نیم ساعت بنشینید یا در حالی که منتظر اتوبوس هستید ، به مدت پنج دقیقه آن را بیرون بگیرید. Kanji Tree بطور خودکار پیشرفت شما را دنبال می کند و لیست مطالعات ایده آل شما را ایجاد می کند ، شما فقط بازی ها را انجام می دهید.

وقت بگذارید تا هرچه دوست دارید کاوش کنید. برای ایجاد فرهنگ لغت ، روی هر کانجی یا هر قسمت از آن ضربه بزنید و به راحتی برآورده کنید تا کنجکاوی خود را برآورده کنید و در مغز خود ارتباط برقرار کنید. سپس فقط "بازگشت" را فشار دهید تا یکپارچه جایی را که ترک کرده اید انتخاب کنید.

• امکانات

یک آموزش کوتاه اما آموزنده برای پیاده کردن شما از طریق ویژگی های اساسی در دسترس است.

بسته به اینکه شما ترجیح می دهید تلفظ ها به صورت حروف الفبای رومی یا هیراگانا نمایش داده می شوند.

شامل همه 6355 کانجی در لیست Kentei ، تقسیم شده به زیر مجموعه ها برای کلاس های Jōyō ، دبستان ، دبیرستان ، افراد / مکان ها و پیشرفته است.

حاوی یک فرهنگ لغت کلمه ای 110،000+ است که با معنی ، خواندن و غیره قابل جستجو است. همچنین می توانید تمام کلمات موجود در یک کانجی خاص را با یک خوانش خاص لیست کنید.

نکات در بازی های مختلف موجود است ، اما اگر از آنها استفاده نکنید ، نمره بهتری می گیرید.

یک دسته از مطالب دیگر نیز وجود دارد ، اما وقت خود را برای خواندن درباره آن تلف نکنید. فقط برنامه را نصب کنید و برای خودتان پیدا کنید!

چه خبر از آخرین تغییرات:
هنگام محاسبه تلفظ یک کلمه ، katakana-yomi را به hiragana تبدیل کنید.
سقوط با غیرفعال کردن کلمات حاوی "ditto" در بازی نوشتاری ، از آنجا که من برای آن شکوه ندارم.
تجزیه و تحلیل Firebase حذف شد ، زیرا نیاز minSdkVersion آن خیلی زیاد بود.

حجم برنامه: 8MB

دانلود رایگان برنامه آموزش زبان ژاپنی

برنامه های مرتبط:

دانلود برنامه آموزش ربان کره ای

روی دکمه دانلود کلیک کنید پس از 1 دقیقه فایل دانلود برنامه یادگیری و خواندن زبان ژاپنی X2بصورت خودکار دانلود شروع خواهد شد.

گزارش مسئوليت پست نوشته شده بر عهده‌ي نويسنده مي‌باشد، لطفا در صورتي که اين پست را ناقض قوانين مي‌دانيد به ما گزارش دهيد.

نظرات: (۰) هيچ نظري هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.

فیلم های ترسناک 2024